за колегите с тдс

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 156
Регистриран на: 2.02.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 325 тдс
Мечтае да кара: M3 e92

за колегите с тдс

Мнение от kiret0 » 11 Сеп 2009, 10:24

значи имам едно питане относно паленето; Колата я имам от 1 година близо и попринцип си пали трудно първия път- значи подгрявам два пъти(тоест чакам нафтовата помпа да щтракне) върта после 2-3 пъти и явно там подкачи нешто и тогава ПАЛИ; Значи това е само първия път после един пат щом е запалила нема ядове пали си веднага;;;;Обаче вчера ме предаде, в Мола си я паркирам на подземния паркинг ,връщам се и не можа да запали (на топъл двигател стрелката за темп беше на точно 12ч изправена и тази помпа при това положение не я чувам да се ВКЛЮЧВА) ;;;;Въртех няколко пъти и акумолатора падна после викнах един приятел с кабели и измъчено запали;;; Почти сам сигорен че е помпата;;; Благадаря предварително за някое компетентно мнение!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 546
Регистриран на: 29.01.2006
Местоположение: ELHOVO
Пол: Мъж
Кара: G30

Мнение от flober » 11 Сеп 2009, 16:30

значи това дето го чуваш да щраква след определено време е най вероятно релето на свещите защото те продалжават да потгряват още мъничко след като е изгаснала лампата на таблото ако съм разбрал правилно ако говориш за помпата която е в резервоара, е здала багажа и с нов акомулатор да си пак няма да ти помогне .За труден старт при студен мотор причините са доста.но щом казваш че го први и загряла определено трябва да я закараш на докотор.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 59
Регистриран на: 24.04.2009
Местоположение: popovo
Пол: Мъж

тдс

Мнение от ivanov_tds » 11 Сеп 2009, 16:40

Здравей колега моята правеше така ама какво ли не правих и накрая един познат ми каза да и дам малко аванс и сега пали като часовник две седмици главоболие и накрая малко аванс за които ми зеха 20 лв и си реших проблема.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 180
Регистриран на: 16.03.2009
Местоположение: gr, Samokov
Кара: e39 520

Мнение от kobrata55 » 11 Сеп 2009, 20:09

колега аз имах проблем като теб подобен значи на студена пали като и покажа клюа а топла въртеше доста,освен това ми тресеше мотора на ниски обороти,отидох днес в супер дизел направиха ми я супер и казаха че е имала много предварение на помпата та мой савет консултирай се парво там или на друго място но там ще ти кажат какво и е с сигорност,на мен ми взеха 80лв

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2523
Регистриран на: 21.11.2004
Местоположение: Sofiq

Мнение от BAYRON » 11 Сеп 2009, 23:46

моя съвет е да не пипате центровката ако преди е палела а сега не значи си има нещо.
Това с аванса и паленето означава 2 неща едното или помпата вече заминава или по скоро веригата леко се е поразтегнала.
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 12 Сеп 2009, 10:51

Кофти студен старт = свещи или въздух в системата :idea:
А вчера като не искаше да запали топла колко нафта имаше в резервоара?
Имаше ли въздух в маркуча след горивния филтър?
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 743
Регистриран на: 2.03.2007
Кара: в шоуто на тройките

Мнение от swh_bmw » 12 Сеп 2009, 19:33

Здравейте,
vld написа:Кофти студен старт = свещи или въздух в системата :idea:
А вчера като не искаше да запали топла колко нафта имаше в резервоара?
Имаше ли въздух в маркуча след горивния филтър?

и аз съм на същото мнение.
След като изстудее двигателя пак чуваш ли помпата, ако е така от някъде ти дърпа въздух и когато е загрял двигателя помпата не се включва(поне при мен е така)! Провери си всички тръбички да ли има сълзене на нафта!
А след това може да си провериш и свещите щом пали от втория път.
Поздрави

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 53
Регистриран на: 23.07.2008
Местоположение: Пловдив

Мнение от Marsianec » 12 Сеп 2009, 21:08

Преди няколко месеца и моята изведнъж спря да пали студена. Въртях два-три пъти по 10 сек за да запали. Но след като смених горивния филтър и почистих цедката на помпата в резервоара си пали от четвърт.
За топлия старт има много причини, но досега не съм чувал да се скапе тотално от раз. Сипи нафта поне до половината и пробвай пак. Успех!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 333
Регистриран на: 24.12.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Bmw 320 d ,E36 TDS
Мечтае да кара: BMW X5

Мнение от jibo » 13 Сеп 2009, 12:00

и при мене е така помпата отзад е заминала изолираха ми я и като падна по 10 литра в резервоара не ще да пали за това по 10 не падам и малко ми тресе на ниски обороти заради вьздуха

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 162
Регистриран на: 30.01.2008

zd

Мнение от sevosevo1 » 13 Сеп 2009, 12:44

смени подгряващите свещи и ще се оправи

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Мнение от stony1 » 13 Сеп 2009, 15:59

jibo написа:и при мене е така помпата отзад е заминала изолираха ми я и като падна по 10 литра в резервоара не ще да пали за това по 10 не падам и малко ми тресе на ниски обороти заради вьздуха


То във Варна са едни големи майстори и разбирачи. Като ти изолираха помпата, защо не обезвъздушиха системата и са я оставили да дърпа въздух. Аз вече препатих и повече във Варна на сервиз няма да си закарам колата.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 13 Сеп 2009, 17:00

jibo написа:и при мене е така помпата отзад е заминала изолираха ми я и като падна по 10 литра в резервоара не ще да пали за това по 10 не падам и малко ми тресе на ниски обороти заради вьздуха

То от въздух трудно пали и направо гасне, тресенето си е друг симптом с друга причина ;)
А помпата в резервоара що не я смени с друга нова? ми си ги оставил да се изциганьосат на колата :?: :roll:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 333
Регистриран на: 24.12.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Bmw 320 d ,E36 TDS
Мечтае да кара: BMW X5

Мнение от jibo » 13 Сеп 2009, 18:58

vld написа:
jibo написа:и при мене е така помпата отзад е заминала изолираха ми я и като падна по 10 литра в резервоара не ще да пали за това по 10 не падам и малко ми тресе на ниски обороти заради вьздуха

То от въздух трудно пали и направо гасне, тресенето си е друг симптом с друга причина ;)
А помпата в резервоара що не я смени с друга нова? ми си ги оставил да се изциганьосат на колата :?: :roll:
еми да ти кажа така си я карам и нямам проблеми но не я оставам да падне по 10 литра ,то принцип дизела трябва да се кара с пове4ко гориво щото сму4е боклуци

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 13 Сеп 2009, 20:48

Къде го ся ония дето спореше че ТДС-а неможе да върви без помпа в резервоара :mhihi: :P
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3150
Регистриран на: 7.05.2007
Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
Пол: Мъж
Кара: видимо доволен
Мечтае да кара: само за удоволствие...
Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко

Мнение от ~Мишо~ » 13 Сеп 2009, 22:14

vld написа:Къде го ся ония дето спореше че ТДС-а неможе да върви без помпа в резервоара :mhihi: :P

:ok:
jibo написа:еми да ти кажа така си я карам и нямам проблеми но не я оставам да падне по 10 литра ,то принцип дизела трябва да се кара с пове4ко гориво щото сму4е боклуци

само да те светна че помпата тегли от дъното , и като си има боклуци ще ги дръпне , или викаш като има повече нафта се разреждат. . . :winky:

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook