загадка закачка (без награди) - сън

Как издухах на старт едно Ferrari...

Модератори: mitaka7, Общи модератори

Sooooo many times
Аватар
Мнения: 2750
Регистриран на: 25.03.2003
Местоположение: Майна сити

Мнение от pAbLo » 02 Юни 2005, 15:06

R34 Skyline :arrow: Domestic market ONLY :evil:
Там си е шестаче в редичка и мъркат разни турбота 8)
И е 4х4 и е доста палаво :lol:

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Мнение от alx » 02 Юни 2005, 15:13

вече не го правят... май... във момента не се сещам един нисан със i6 мотор дето да го произвеждат...
алекс
трабант 601с
разни други возила

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 660
Регистриран на: 8.08.2004
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: vRS

Мнение от THUNDER » 02 Юни 2005, 15:29

Ам кат гледам резултатите 4 от 5 бива (след корекцията) ;) :D Е, поне за Elise-a бях първия познал - и как нема като ми е в личната Топ 5 . И едно уточнение за Лотус-а: за да е дърпал предимно на ниските предавки и да започва да се задъхва след 180 требе да си сънувал версия ДО 2004-та ;) , защото след това 111R просто кърти и до над 220, с макс на около 240 :shock: - за такава колица е просто :yes: :bowdown:).
май... във момента не се сещам един нисан със i6 мотор дето да го произвеждат...

Тц - няма ;)

Ами alx, чакаме новите сънища батка :lol: :mhihi:
Live and let Die!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 02 Юни 2005, 15:40

Доста добра игра хареса ми:) Чесно казано не очаквах, че съм ги познал толкова точно.

1. Балансиран 6 цилиндров редови -> Кола със задно-> БМВ :). 10 метра гуми явно е мощно.
5 ръчни скорости > по-старичък модел. В едно списание бяха казали It doesn't develops power it just delivers power ;)
За м3 ключово беше изречението, че двигателя доставя конете равномерно. Балансирана нямаше как да не е това ;)

2. Лотус Елис просто е най-дивото за което се сетих ;) Само не бях сигурен има ли кабрио версия...
Доста лека кола. Малък високооборотен двигател.Като съм го гледал на писта има невероятно поведение на пътя.

3. С това описание нямаше как да не е Мерцедес. Осмак с компресор очевидно... щото залепва от ниските още.
Е не оцелих модела точно, но не съм се качвал за да знам хехехехе ;)

4. Най-много се чудех за поршето, но в крайна сметка максималната скорост, доброто поведение на пътя,
скоростите и съединителя.

5. Най-лесно беше мурсиелагото - американски блок, италианска истерия, 4x4 + крила ;)
За съединителя не знаех, че има дълъг ход ;)

чакаме следващите с нетърпение ;)
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

главен сектант :)
Аватар
Мнения: 2511
Регистриран на: 3.01.2004
Местоположение: Лондон
Пол: Мъж
Кара: E36 325i
Детайли за колата: Септември 1991
M50B25 - Без VANOS
GAZ Gold Coilover Kit
Eibach 28мм Предна Стабилизираща Щанга
М3 Ево 20мм Задна Стабилизираща Щанга
325мм предни спирачки от Е46 330i
294мм задни спирачки от Е46 328i
Zimmermann Дискове, Carbone Lorraine накладки, Goodridge маркучета

Мнение от WeiSTD » 02 Юни 2005, 16:17

1. Не казах нисан 350з, защото ти каза че влизаш удобно. А в 350 аз не влизам удобно (но все пак съм 190см).

2. Аз казах ексиж вместо елис защото ексижа върви повече, а всички казват че елиса има нужда от повече пауър. Ти беше казал че колата върви доста добре.

3. Мерцедеса всички го познаха май.

4. Казах РУФ вместо нормално порше, защото те са нервни над 250, а 996ките съм чувал че не мърдат. Но 993 ГТ2 също влиза в тази класация и приемам 8)

5. Казах Диабло защото каза за супер дългия ход на амбряжа. А и вратите може да се квалифицират като крила според мене.

Поне това са мойте обяснения. :)
БИАД Авто-Пазар Тийм

You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4217
Регистриран на: 21.11.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: си Е65-цата.

Мнение от ///M Power » 02 Юни 2005, 16:30

искам да кажа нещо за Лотус Елиз......първите серий на Елиз определено не са високо оборотни ,следващите 111С и 111Р вече са(то май 111Р е с двигателя на Сивик Тайп Р)
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Мнение от alx » 02 Юни 2005, 16:44

елиз-а ... не ги знам моделите... тоз дето го знам е със двигател от тойота селика... втек и тн...
алекс
трабант 601с
разни други возила

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 660
Регистриран на: 8.08.2004
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: vRS

Мнение от THUNDER » 02 Юни 2005, 16:46

искам да кажа нещо за Лотус Елиз......първите серий на Елиз определено не са високо оборотни ,следващите 111С и 111Р вече са(то май 111Р е с двигателя на Сивик Тайп Р)

Абе и първите СА високообортни ;) - ползвали са т.нар. двигател от K-series на Ровър (в началото 1.8 120коня) с redline на 7К. 111S е със същия мотор, но с друга степен на сгъстяване и по-форсиран (първо 145 после 156 коня - redline пак на 7К). А 111R си е просто ДРУГО животинче - мотора си е Toyota VVTL-i (не Honda VTEC, макар, че и доста пичове си мятат точно тоя агрегат ;) ), 1.8 / 192 коня атмосферка, ИЗРУД :mhihi: :mhihi: .

ЧЕСТИТО на позналите :yes: :bchug:
Live and let Die!

Turbo Pilot
Аватар
Мнения: 1628
Регистриран на: 8.07.2004
Местоположение: www.srautobg.com
Пол: Мъж
Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
Мечтае да кара: Това което си карам

Мнение от Cobra » 02 Юни 2005, 16:54

Страхотно написано :yes:

главен сектант :)
Аватар
Мнения: 2511
Регистриран на: 3.01.2004
Местоположение: Лондон
Пол: Мъж
Кара: E36 325i
Детайли за колата: Септември 1991
M50B25 - Без VANOS
GAZ Gold Coilover Kit
Eibach 28мм Предна Стабилизираща Щанга
М3 Ево 20мм Задна Стабилизираща Щанга
325мм предни спирачки от Е46 330i
294мм задни спирачки от Е46 328i
Zimmermann Дискове, Carbone Lorraine накладки, Goodridge маркучета

Мнение от WeiSTD » 02 Юни 2005, 17:05

alx написа:елиз-а ... не ги знам моделите... тоз дето го знам е със двигател от тойота селика... втек и тн...


Е май него в Австралия му викат Ексиж. Но не съм сигурен.

Аз само знам Елиза с слабия Роувър двигател.
БИАД Авто-Пазар Тийм

You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 02 Юни 2005, 17:53

модели колкото искате ;)
http://www.elises.co.uk/models/
кой от кой по-грозен, ама това си е лично мнение ;)
не искам да пораждам спорове...
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4217
Регистриран на: 21.11.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: си Е65-цата.

Мнение от ///M Power » 02 Юни 2005, 23:55

Абе и първите СА високообортни - ползвали са т.нар. двигател от K-series на Ровър (в началото 1.8 120коня) с redline на 7К. 111S е със същия мотор, но с друга степен на сгъстяване и по-форсиран (първо 145 после 156 коня - redline пак на 7К). А 111R си е просто ДРУГО животинче - мотора си е Toyota VVTL-i (не Honda VTEC, макар, че и доста пичове си мятат точно тоя агрегат ), 1.8 / 192 коня атмосферка, ИЗРУД .

всъщност да не е на Хонда а на Тоьота е мотора.....обърках се :uups:
там където съм гледал за слабите(120 коньовите) не са особенно оборотно може да стигат 7000 ,но конете си ги оравят на 5500.....или поне такова инфо имам
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Мнение от alx » 03 Юни 2005, 15:41

между другото това със атом-а беше много свежо. и аз гледах топгиър ли беше фифт гиър ли дето го пробваха- манящина. уви- нямам никакъв опит са това возило та щеше да ми е много трудно да го описвам реалистично...
алекс
трабант 601с
разни други возила

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 03 Юни 2005, 16:00

http://driving.timesonline.co.uk/articl ... 03,00.html
наистина е откачено...
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 660
Регистриран на: 8.08.2004
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: vRS

Мнение от THUNDER » 03 Юни 2005, 16:22

За Ариел Атом - от филметата, които имам (а те са вече НАД 65 диска :mhihi: :mhihi: !) едно от най-най маниашките и съответно любими е именно теста на JC от Top Gear на все още не-серийната турбо версия - ИСТИНСКИ ИЗРУД :!: :!: Honda 2.0 i-VTEC + бай турблан :lol: :mhihi: , 300 коня, под 500 кила тегло :shock: :shock: ... ПОД 2кг/к.с. :shock: :shock: :mrgreen:
Е, серийната е ЕДВА 220 коня атмосферка, 456 кила... Мани мани :shock:
Не мое да не сте го гледали - по време на драйва на Джереми кожата му се движеше като на кучето шар пей от рекламата на Ауди S4 :mhihi: :mhihi: Абсолютно НЕЧОВЕШКО ускорение, без врати и челно стъкло, безкомпромисна кола за писта...
НЕ ти щем секс-мекс - такива идиотски :mhihi: машини за мен :lol: :lol:
Live and let Die!

ПредишнаСледваща

Назад към Страхотни истории

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook