корпус маслен филтър

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 82
Регистриран на: 18.11.2008
Местоположение: варна
Детайли за колата: 318i m43,97г.

корпус маслен филтър

Мнение от yuzie » 09 Сеп 2009, 22:32

здравейте колеги някои да е сменял гарнитура на корпуса на масления филтър мотора е м43 ,реших да сменя маслото днес и слизам да отвия пробката и опаа цялата отдолу плувнала в масло огледах и установих че ,тече от корпуса на филтъра ,викам си ще се сменя гарнитура ,но като погледнах захващането не може да се развие без да се маха динамото а може би и хидравликата(поне според мен) много ще се радвам ако някои от вас е правил тази гимнастика и сподели мерси предварително.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 50
Регистриран на: 22.10.2008
Местоположение: София

Мнение от Desso » 09 Сеп 2009, 22:41

при мен беше станало така миналата година,само че моята я правих в сервиз.Наистина трябва да се свали динамото(бях в сервиза докато го правеха).Сменя се гарнитурата и мисля,че имаше два малко семеринга вътре.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 82
Регистриран на: 18.11.2008
Местоположение: варна
Детайли за колата: 318i m43,97г.

Мнение от yuzie » 09 Сеп 2009, 22:45

колко ти струва ремонта колега? имаш ли спомен за цена на гарнитурата
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 50
Регистриран на: 22.10.2008
Местоположение: София

Мнение от Desso » 09 Сеп 2009, 22:53

мисля че около 50лв беше ремонта.за гарнитурта не ми взеха пари защото я изрязваха(не знам от какъв материал).а тези семеринги дето ти казвам представляват две кръгли гумички и не вярвам да са повече от 1-2 лв.Ако можеш да си направиш ремонта сам няма да ти излезе скъпо,но аз нямах условия.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 82
Регистриран на: 18.11.2008
Местоположение: варна
Детайли за колата: 318i m43,97г.

Мнение от yuzie » 09 Сеп 2009, 23:26

мерси колега за инфото,ако някои колега сподели как се разглабя мисля сам да пробвам
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 943
Регистриран на: 20.05.2009
Местоположение: пловдив
Кара: всичко що е с гуми

Мнение от anton mutafchiev » 09 Сеп 2009, 23:27

аз сам правил такова нешто от магазин за гумички взех тези пръстени бяха около 0.70ст. двата и гарнитурата я резах от специален материал.Разглобяването е лесно несе притесняваи и сам ще го направиш няма никва философия

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Мнение от metodi80 » 10 Сеп 2009, 1:31

Колега , сваля се динамото (както вече уточниха колегите) .... Тече не от семеринги (там няма семеринг ) , има клапан и върху клапана има два О-пръстени , от които всъщност тече ... Има и една гарнитурка , но тя рядко е проблема .....

Отвиват се шестте болта , които придържат корпуса и се сменя този клапан (който ако го поръчаш от Дарукар си идва със двата О-пръстена , които са върху него .Цената за този клапан в дару е 11.64лв. Номер 4 на схемата по долу . Цената на гарнитурката , номер 6 на схемата , която също е хубаво да се смени е 2.92.... Грубо 15лв. за всичко , сменяш и забравяш....). Аз имах същия проблем ...избиваше масло точон от там ... Смених го сам за около 30 мин , както колегите казаха , не е философия ...

Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 50
Регистриран на: 22.10.2008
Местоположение: София

Мнение от Desso » 10 Сеп 2009, 7:53

metodi80 написа: О-пръстени

:yes: на тях газах семериги че неможах да се сетя за думата :uups:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 82
Регистриран на: 18.11.2008
Местоположение: варна
Детайли за колата: 318i m43,97г.

Мнение от yuzie » 10 Сеп 2009, 9:29

благодарности колеги събота ще са пробвам и ще споделя :bowdown:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 920
Регистриран на: 3.05.2007
Местоположение: варна на морето
Пол: Мъж
Кара: BMW E60
Мечтае да кара: бмв М3,M5,X6
Детайли за колата: E60 530D 218коня

Мнение от spens_82 » 10 Сеп 2009, 12:56

колега и аз го имах същия проблем със теча и го реших във варна-МОТО ЕКСПЕРТ.работа 50лв,гарнитурка със масло-устойчеви О-пръстени към 4-5лв,време за разглобяване и зглобяване към час работа 8)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3678
Регистриран на: 28.03.2007
Местоположение: Хасково
Кара: e36 318is M44
Мечтае да кара: камаро.

Мнение от Nukem » 10 Сеп 2009, 13:11

Пеи мен има омасляване на самата капачка където се завива,гледах добре е завита,да няма и там някаква гарнитурка?
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Мнение от metodi80 » 10 Сеп 2009, 22:29

Nukem написа:Пеи мен има омасляване на самата капачка където се завива,гледах добре е завита,да няма и там някаква гарнитурка?


Има един О-пръстен , който по принцип трябва да се сменя всеки път със смяна на масления филтър. Даже всеки маслен филтър идва комплект със три О-пръстена (един голям и два малки + медна дифтунга за болта на картера ...). Но ако си сменяш маслото в сервиз обикновено "майсторите" не им се занимава да ги сменят тези О-пръстенчета и за това се случва така , че започват да тече от капачката (понеже твоя О-пръстен вероятно е на няколко смени на маслото ...). Отвии капачката и я огледай , горе високо има О-пръстен , свали го и иди да си купиш нов и го смени ... , че и при мен така оливаше от капачката докато не смених О-пръстена . Ето защо си правя почти всичко сам по колата , за да съм сигурен , че всичко е както трябва (дори и смяната на маслото е хубаво да си го направиш сам , нищо че в сервиза взимат примерно 5 лв за работа и уж ти спестяват време ...).

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3678
Регистриран на: 28.03.2007
Местоположение: Хасково
Кара: e36 318is M44
Мечтае да кара: камаро.

Мнение от Nukem » 10 Сеп 2009, 22:41

Евала мерси много колега,ще питам във Вари за този пръстен дали го имат и без това към 20-ти ще сменям консумативите:),и пак мерси!:)
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 82
Регистриран на: 18.11.2008
Местоположение: варна
Детайли за колата: 318i m43,97г.

Мнение от yuzie » 11 Сеп 2009, 14:53

благодарности на колегата metodi80
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 228
Регистриран на: 13.11.2011
Пол: Мъж
Кара: Лимузини
Мечтае да кара: самолет

Re: корпус маслен филтър

Мнение от az777 » 07 Фев 2014, 1:33

колеги и моят баварец има теч на масло нз точно от къде е сменях семеринг няква идея да имате ? някви етапи и снимков материеал за смяна на гарнитурата на корпуса ?

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook