Червени стрелки на таблото DIY
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
71 мнения
• Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- ceco_83
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 51
- Регистриран на: 25.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 М54Б22 '01
Колега може ли да питам един малко глупав въпрос как се вадят буксите на таблото?Нещо не разбрах как става,а не искам да ги счупия.Мерси предварително
- Nukem
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Натискаш има едно като зъбче и тя сама се отваря не ги напъваи че аз счупих едната
!

Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- err0r
- Мечтае за Z3 M Coupe
-
- Мнения: 8695
- Регистриран на: 9.02.2003
- Местоположение: Сoфия
- Кара: '99 530dА Touring
Nukem написа:А стрелкичката за моментния разход боядисана ли е че не мога да видя от снимките?
Да, разходомерът пада и стрелката се боядисва безпроблемно.
За буксите - трябва да се откопчаят, трудно е за обяснение. В горния край на буксата има едно място за натискане. Като натиснеш, се освобождава зъбчето и изтегляш страничната част на буксата отгоре-надолу (по дължина). Отваря се, като на панта.

- Nukem
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
A процедурата по боядисването някаква представа?
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- err0r
- Мечтае за Z3 M Coupe
-
- Мнения: 8695
- Регистриран на: 9.02.2003
- Местоположение: Сoфия
- Кара: '99 530dА Touring
Разглабяш таблото, остава голо... по циферблати и се заиграваш с маркера.
Боядисва се само от горната страна на стрелката, не по страничните. 



- Nukem
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
- err0r
- Мечтае за Z3 M Coupe
-
- Мнения: 8695
- Регистриран на: 9.02.2003
- Местоположение: Сoфия
- Кара: '99 530dА Touring
- Nukem
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Малко на чат го обърнахме обаче,първо изшкурква ли се това хеомирното покритие,и после спрея колко ръце се пръска и после лакче нещо?
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- ceco_83
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 51
- Регистриран на: 25.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 М54Б22 '01
Nukem написа:Натискаш има едно като зъбче и тя сама се отваря не ги напъваи че аз счупих едната!
то и аз счупих едната затова реших да попитам.благодаря ви колеги

- err0r
- Мечтае за Z3 M Coupe
-
- Мнения: 8695
- Регистриран на: 9.02.2003
- Местоположение: Сoфия
- Кара: '99 530dА Touring
Nukem написа:Малко на чат го обърнахме обаче,първо изшкурква ли се това хеомирното покритие,и после спрея колко ръце се пръска и после лакче нещо?
Не, никакво третиране. Директно пръскай. Тези рингове нямат допир до нищо след монтажа. Не се притеснявай, че слоят ще падне. Внимавай само със самия монтаж, гледай да са изсъхнали добре, защото ако си пръскал 2-3 слоя със спрея и боята не е изсъхнала, при натискане на ринговете за да щракнат, ще си оставиш отпечатъците на ринговете.
Между другото, заводски черни рингове слагат на Z3 M, гледах скоро в един каталог от преди 10 години.
Последна промяна err0r на 09 Сеп 2009, 20:44, променена общо 1 път

- Joro_Paveto
- ентусиаст
-
- Мнения: 1057
- Регистриран на: 11.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '99 E46 318i; '01 E53 3.0i
Понеже няколко колеги ми писаха за разглабянето на таблото, пускам тук обясненията и снимките към тях.
За свалянето на самото табло ще ползвам чуждни снимки. Таблото се държи на тези два винта
http://i252.photobucket.com/albums/hh36/sidabra24/DIYs/Plasma%20Dials/800x600/Picture003.jpg
Издърпвате колко може напред и пъхате ръка отзад
http://www.unitedbimmer.com/random/gaugeringsdiy/gaugerings5.jpg
Ето как изглежда едната букса - другите 2 са на същия принцип, но са синя и една малка черна. Натискате палчето и дърпате клипчето и буксата изкача. Както показват стрелките.
http://www.unitedbimmer.com/random/gaugeringsdiy/gaugerings6.jpg
След като извадих таблото първо хванах и извадих всчики лампички - една по една и ги почистих бяха целите в прах и след почистването таблото определено светна по-добре.
Към разглобяването - поглеждате отзад и ще видите 5 болтчета, които се отвиват с торксове...аз използвах подходящ размер шестостен:
http://i625.photobucket.com/albums/tt338/blood_flea/Little%20projects/InstrumentCluster002.jpg
http://i625.photobucket.com/albums/tt338/blood_flea/Little%20projects/InstrumentCluster012.jpg
Внимателно с тънък нож или макетен нож отлепвате лепенката:
http://i625.photobucket.com/albums/tt338/blood_flea/Little%20projects/InstrumentCluster013.jpg
След това хващате таблото отпред и отзад и с движения нагоре-надолу започвате да го отваряте. В началото може с отверка да го разделите малко - колкото да тръгне и после с раздвижване и дърпане.
http://i625.photobucket.com/albums/tt338/blood_flea/Little%20projects/InstrumentCluster014.jpg
Като го отворите ще видите ето тези три неща, на които пише ZU и AUF
http://i625.photobucket.com/albums/tt338/blood_flea/Little%20projects/InstrumentCluster016.jpg
http://i625.photobucket.com/albums/tt338/blood_flea/Little%20projects/InstrumentCluster019.jpg
Въртите в посока AUF доста тегаво вървят аз не можах с пръсти и си помогнах с отверка, но много внимателно, че на мен 1-2 пъти ми се отплесна отверката, но за щастие не можах да счупя нещо.
На следващата снимка се вижда как с накрайник отварям щипките, които държат икономайзера, те са две и се натискат лесно. Икономайзера излиза без проблем и можете лесно да боядисате неговата стрелка.
http://i625.photobucket.com/albums/tt338/blood_flea/Little%20projects/InstrumentCluster020.jpg
Ето маркера:
http://i625.photobucket.com/albums/tt338/blood_flea/Little%20projects/InstrumentCluster021.jpg
и стрелката на температурата
http://i625.photobucket.com/albums/tt338/blood_flea/Little%20projects/InstrumentCluster022.jpg
Това е...после по обратния ред
ПС: А ето и линк към една DIY тема, която намерих в един американски форум.
http://www.unitedbimmer.com/kb-e36-silvergaugerings.php
За свалянето на самото табло ще ползвам чуждни снимки. Таблото се държи на тези два винта
http://i252.photobucket.com/albums/hh36/sidabra24/DIYs/Plasma%20Dials/800x600/Picture003.jpg
Издърпвате колко може напред и пъхате ръка отзад


http://www.unitedbimmer.com/random/gaugeringsdiy/gaugerings5.jpg
Ето как изглежда едната букса - другите 2 са на същия принцип, но са синя и една малка черна. Натискате палчето и дърпате клипчето и буксата изкача. Както показват стрелките.
http://www.unitedbimmer.com/random/gaugeringsdiy/gaugerings6.jpg
След като извадих таблото първо хванах и извадих всчики лампички - една по една и ги почистих бяха целите в прах и след почистването таблото определено светна по-добре.
Към разглобяването - поглеждате отзад и ще видите 5 болтчета, които се отвиват с торксове...аз използвах подходящ размер шестостен:
http://i625.photobucket.com/albums/tt338/blood_flea/Little%20projects/InstrumentCluster002.jpg
http://i625.photobucket.com/albums/tt338/blood_flea/Little%20projects/InstrumentCluster012.jpg
Внимателно с тънък нож или макетен нож отлепвате лепенката:
http://i625.photobucket.com/albums/tt338/blood_flea/Little%20projects/InstrumentCluster013.jpg
След това хващате таблото отпред и отзад и с движения нагоре-надолу започвате да го отваряте. В началото може с отверка да го разделите малко - колкото да тръгне и после с раздвижване и дърпане.
http://i625.photobucket.com/albums/tt338/blood_flea/Little%20projects/InstrumentCluster014.jpg
Като го отворите ще видите ето тези три неща, на които пише ZU и AUF
http://i625.photobucket.com/albums/tt338/blood_flea/Little%20projects/InstrumentCluster016.jpg
http://i625.photobucket.com/albums/tt338/blood_flea/Little%20projects/InstrumentCluster019.jpg
Въртите в посока AUF доста тегаво вървят аз не можах с пръсти и си помогнах с отверка, но много внимателно, че на мен 1-2 пъти ми се отплесна отверката, но за щастие не можах да счупя нещо.

На следващата снимка се вижда как с накрайник отварям щипките, които държат икономайзера, те са две и се натискат лесно. Икономайзера излиза без проблем и можете лесно да боядисате неговата стрелка.
http://i625.photobucket.com/albums/tt338/blood_flea/Little%20projects/InstrumentCluster020.jpg
Ето маркера:
http://i625.photobucket.com/albums/tt338/blood_flea/Little%20projects/InstrumentCluster021.jpg
и стрелката на температурата
http://i625.photobucket.com/albums/tt338/blood_flea/Little%20projects/InstrumentCluster022.jpg
Това е...после по обратния ред
ПС: А ето и линк към една DIY тема, която намерих в един американски форум.
http://www.unitedbimmer.com/kb-e36-silvergaugerings.php
Лека нощ, добър ден, пак съм с моя...
- err0r
- Мечтае за Z3 M Coupe
-
- Мнения: 8695
- Регистриран на: 9.02.2003
- Местоположение: Сoфия
- Кара: '99 530dА Touring
Колко хубаво е просто да си свалиш волана, след което да разкопчаеш щипките нормално и да свалиш таблото право назад.
Има 2 вида табла по начина им на отваряне. Това, като на адаша, е само с винтчета. Това, което взех аз след смяната е и с 2 лоста, които се теглят назад и нагоре и посредством зъбни полуколела горната част се отделя от долната съвсем равномерно.
Eто тук по-подробно за щипките на буксите отзад:
http://www.pelicanparts.com/bmw/techart ... ic2-01.jpg
А ето го и другия вид табло с отварянето с лостовете (жълтите стрелки, сочещи черните лостчета)
http://www.pelicanparts.com/bmw/techart ... ic3-01.jpg



Има 2 вида табла по начина им на отваряне. Това, като на адаша, е само с винтчета. Това, което взех аз след смяната е и с 2 лоста, които се теглят назад и нагоре и посредством зъбни полуколела горната част се отделя от долната съвсем равномерно.
Eто тук по-подробно за щипките на буксите отзад:
http://www.pelicanparts.com/bmw/techart ... ic2-01.jpg
А ето го и другия вид табло с отварянето с лостовете (жълтите стрелки, сочещи черните лостчета)
http://www.pelicanparts.com/bmw/techart ... ic3-01.jpg

- anton mutafchiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 943
- Регистриран на: 20.05.2009
- Местоположение: пловдив
- Кара: всичко що е с гуми
- jbankov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1346
- Регистриран на: 11.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e46 M54 '01
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
err0r написа:...
а най-яко е да имаш регулиране на воланЯ
сваляш го надолу и имаш супер много място да си бърникаш :Р

You said: "Time will change!" What if it changes you?
71 мнения
• Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани