320i '92 -Проблем с гаснене под 1000об. - предположения? :(

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 199
Регистриран на: 28.08.2009
Местоположение: Варна

320i '92 -Проблем с гаснене под 1000об. - предположения? :(

Мнение от Механджията » 07 Сеп 2009, 13:37

Колеги, днес се получи следният проблем на бавареца ( 320 м50б20 ).... карах го десетина километра из наводнените варненски улици, като преди това запалих нормално, работи за кратко, обърнах си на метан, 5 мин работи на място, държа си празни обороти, след това по кръстовища пак ги държа без проблем.... и в един момент спирам на едното кръстовище и баааам - угасна! и то мигновено, в момента, в който паднаха малко под 1000, за един миг и угасна. запали от третия път, и то с подаване на газ, и оттогава трябва да поддържам с педала на газта 1000об., за да не угасне. иначе пали и от първия път, но с около 2 секунди въртене и лекичко газчица..... какво може евентуално да се е намокрило или откачило? забелязах и, че парното докато работи, задържам с газ-педала оборотите на около 800, и от време на време от мотора се чува 'тък' и оборотите леко се сменят нагоре, след малко пак 'тък' и леко надолу. като спрях парното мисля, че спря да го прави това, но пак не държеше обороти. иначе си върви абсолютно нормално, както и преди да прояви проблема.

едва ли е съвпадение, че точно тая сутрин в локвите направи този проблем за първи път...


отделно - колата има метан, работи добре и равномерно на метан, цепи се, не заглъхва и не се дави, от време на време изпатква, но мисля да сменям свещи... питането ми е - винаги паля на бензин, но работи с прекъсване, доста осезаемо прекъсва, на метан го изчиства.... един ден покарах 30-на км само на бензин и сякаш се подобри работата, не знам.... възможно ли е само да е запушено нещо, или? едва ли е по запалителната уредба проблема, но знам ли.... на метан работи гладко, не прекъсва, държи малко над 700 оборота, като включа климата, малко под и около 600. от какво може да прекъсва на бенз? не мирише на изгорял бензин, ауспуха има меден цвят, без нагари и т.н.

особено важен ми е тоя проблем защо не държи обороти... прочетох темата за менене на оборотите и причините за това, но проблемът тук е друг сякаш...

сега мисля да сменя възд. и горивен филтър, филтър за купето, свещите... нещо друго, на което да обърна внимание за профилактика?


помагайте, за което ви благодаря предварително! особено това с гасненето, много ме притеснява... :(
Последна промяна Механджията на 07 Сеп 2009, 16:28, променена общо 1 път
...с живота под вежди се гледаме строго, и боря се с него, доколкото аз мога....има начин, ваш'та мамааа...
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1939
Регистриран на: 13.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318is, 1995 м42

Re: Почна да гасне под 1000об. - предположения? :((

Мнение от ивчо3 » 07 Сеп 2009, 15:38

Доколкото знам ламбда сондата се използва при автомобилите с газов инжекцион на пропан-бутан. В БРЦ-то има емулатор за ламбда сондата, когато колата се кара на газ. На метан не знам дали е така. На бензин когато гасне под 1000 оборота, както и затруднено форсиране, липса на мощност, претрисане и т.н., единственото място, където може да влезе вода е в буксата на ламбда сондата. Тя се намира отдолу в дясно от скоростната кутия и стига да е с напукан накрайник, съвсем малко влага е достатъчна, за да гасне. Иди на диагностика, когато причината е там, ще изпише грешка.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 199
Регистриран на: 28.08.2009
Местоположение: Варна

Мнение от Механджията » 07 Сеп 2009, 16:11

и моята метанова уредба е BRC, монтирана е в Италия. Има ламбда контрол, на метна икономайзера работи.

Мисля да сменя свещите и въздушния филтър и да я закарам да погледнат метана, да измерят горивовъздушната смес, да проверят стъпковия мотор, но май е по-добре първо да мина на диагностика цялостно в сервиз?

100% е нещо от водата по улиците тая сутрин, особено едната беше като река, по едно време ми се стори, че просто плувах по нея, а пръските, които правех встрани, си бяха направо вълни, по-високи от колата..... нещо се е намокрило, мамка му

ето снимки на мотора, има и нещо, което ме притесни малко - на едната снимка, под дебитомера, има нещо омазнено - там откъде може да е? ясно си личи

ето снимки на мотора
1. ето го мястото, където отгоре има омазнено
Изображение

2. общ изглед
Изображение

3.
Изображение

забелязва ли се нещо нередно, извадено, не както трябва?
...с живота под вежди се гледаме строго, и боря се с него, доколкото аз мога....има начин, ваш'та мамааа...
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 235
Регистриран на: 3.02.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: като тъпанар ... Е61 530D
Детайли за колата: Параход

Мнение от Nikkie » 07 Сеп 2009, 16:53

И аз имах тоя проблем със ламбда сондата .. същия както ти го описваш падне ли по 1000 оборота гасне.. даваш газ ама ни приема ни предава и направо си гасне , а и аз от снощи незнам кво ми се намокри , паля и се чува само стартера ЦЪК , ЦЪК , гледам часовника на малкия борд занулен? давам пак пак ЦЪК прехълцва , Въртя 3ти път и воала пали със 300 зора? и уредите ми им се мърдат стрелките тресат се? кво може да е тва? да ми е паднал акумолатора ли ? не ми се вярва пали от четвърт по принцип :confused:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 199
Регистриран на: 28.08.2009
Местоположение: Варна

Мнение от Механджията » 07 Сеп 2009, 17:31

при мене ако подам газ, си поема, само да я хвана навреме, аха да угасне, за секунда дори светват лампите, като подам газ и си поема и държа ли газта, колата си работи, по време на движение рядко съвсем леко придърпва или по-скоро прилашква, като замисляне е, даже не е и придърпване.....

не знам от какво е, егати...... :confused:
...с живота под вежди се гледаме строго, и боря се с него, доколкото аз мога....има начин, ваш'та мамааа...
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 147
Регистриран на: 25.05.2009
Местоположение: Varna
Пол: Мъж
Кара: 92' e36 318is
Мечтае да кара: e46 330ci

Мнение от Deliriumz » 07 Сеп 2009, 20:53

я кажи имаш ли чуството че колата работи на по малко цилиндри като я слушаш ?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 215
Регистриран на: 2.07.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 3-ка Black Edition
Мечтае да кара: много неща...
Детайли за колата: много черна....

Мнение от PiMPi » 08 Сеп 2009, 0:10

Механджията написа:при мене ако подам газ, си поема, само да я хвана навреме, аха да угасне, за секунда дори светват лампите, като подам газ и си поема и държа ли газта, колата си работи, по време на движение рядко съвсем леко придърпва или по-скоро прилашква, като замисляне е, даже не е и придърпване.....

не знам от какво е, егати...... :confused:


Моя такъв проблем точно същия се оказа ламбда сонда ! Бегай на диагностика да ти видят дали работи сондата и си готов ! В моя случай 24лв за четене ми взеха !

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 199
Регистриран на: 28.08.2009
Местоположение: Варна

Мнение от Механджията » 08 Сеп 2009, 9:26

Deliriumz написа:я кажи имаш ли чуството че колата работи на по малко цилиндри като я слушаш ?


ами на метан си работи гладко, прекъсване има, като обърна на бензин, но дори и тогава въпреки бърборенето, сякаш работят всички цилиндри, защото на високи обороти си вади нормален звук...

колега pimpi, къде ти правиха диагностиката? аз мисля да отида или в БМВ-сервиза - във Варна е 'Варна карс', или в Бош-сервиз... не знам кое е по-удачното
...с живота под вежди се гледаме строго, и боря се с него, доколкото аз мога....има начин, ваш'та мамааа...
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 235
Регистриран на: 3.02.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: като тъпанар ... Е61 530D
Детайли за колата: Параход

Мнение от Nikkie » 08 Сеп 2009, 11:13

pimpi написа:
Механджията написа:при мене ако подам газ, си поема, само да я хвана навреме, аха да угасне, за секунда дори светват лампите, като подам газ и си поема и държа ли газта, колата си работи, по време на движение рядко съвсем леко придърпва или по-скоро прилашква, като замисляне е, даже не е и придърпване.....

не знам от какво е, егати...... :confused:


Моя такъв проблем точно същия се оказа ламбда сонда ! Бегай на диагностика да ти видят дали работи сондата и си готов ! В моя случай 24лв за четене ми взеха !



Същата работа .. 20лв за диагностика , оказа се че ламбдата тотално е здухала и .. като я качихме на стенд.. цялата беше окислена даже беше заварена .. едвам я отвиха .. сменихме я и колата направо запя .. иначе ми се случи случка като се прибирах от Хасково , във Габрово ме завари един дъжд и да видиш как съм се прибирал на 2ра със 5хил. оборота :mhihi: :mhihi: :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1708
Регистриран на: 17.04.2008
Местоположение: Сливен
Пол: Мъж
Кара: E61 530d ; E46 330ci convertible
Мечтае да кара: Всичко що е BMW
Детайли за колата: E61 3.0d ++
E46 3.0i ++

Мнение от Biogame » 08 Сеп 2009, 12:12

Колега това което си иградил на снимката е казанчето на хидравликата,от там си проверяваш маслото и доливаш ако има нужда.
Обаче имам един въпрос към теб,защо мотора целия е в някакви капчици,от какво се е получило това???Или това е от дъжда.
:driving: :dunno: :driving:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 199
Регистриран на: 28.08.2009
Местоположение: Варна

Мнение от Механджията » 09 Сеп 2009, 12:30

днес я оставих в Бош-Сервиз Варна, ще пиша каква е развръзката, ако открията причината... :|
...с живота под вежди се гледаме строго, и боря се с него, доколкото аз мога....има начин, ваш'та мамааа...
Изображение

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook