обороти
Модератор: Общи модератори
73 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- Azrail
- UFO Pilot
-
- Мнения: 2752
- Регистриран на: 2.08.2004
- Местоположение: In a galaxy far, far away...
- Пол: Мъж
bum_bum написа:Azrail написа:.. в ниските няма никой, трябва да държиш до 3000 оборота на полу-съединител, та барем отлепи, пък като отлепи - лепи те за седалката все едно му е за последно ..
Ей сега вече секи, който има дизел се убеди, че нито си се возил, нито си се качвал. Аз лично често карам 2.5i и ако се тръгва и сменя на 2000 оборота моа ти кажа, че дизела дърпа много повече на тия обороти. А на 3к ще е обратното.
Ехехехехе, за тебе тва ако е вървеж, начи не знам... Представите ни за "вървеж" доста се различават. Ай, ще вземем едно 2.0d и едно 2.0i и ще ги пробваме кое върви повече в ниските, навит ли си?
MORE BEER!
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Се немой да се разберем с теб. Добре, дизелите не вървят, само пушат, тракат и за нищо не стават. И 316и даже е хиляди пъти по- добре от 740Д.
- Azrail
- UFO Pilot
-
- Мнения: 2752
- Регистриран на: 2.08.2004
- Местоположение: In a galaxy far, far away...
- Пол: Мъж
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
- SlipKnoT
- devildriver
-
- Мнения: 4054
- Регистриран на: 21.04.2002
- Пол: Мъж
- Кара: E30
- Мечтае да кара: McLaren F1
Тея работи немогат да се стравняват така ама вие си знаете.. BTW
тдс'а е 2,5..така, че, ако ги сравнявате така вадете 2.5 бензин.. 


- SlipKnoT
- devildriver
-
- Мнения: 4054
- Регистриран на: 21.04.2002
- Пол: Мъж
- Кара: E30
- Мечтае да кара: McLaren F1
BAYRON написа:ми дай да го направим 24 клапана ТДС-а и нямаш проблем



Те 2.5 са само по 24клапана, А? М20, М30.. или ти тея двигатели не ги зачиташ?

- Azrail
- UFO Pilot
-
- Мнения: 2752
- Регистриран на: 2.08.2004
- Местоположение: In a galaxy far, far away...
- Пол: Мъж
Явно нещо не можем да се разберем...
Хайде да направим един официален облог. Аз и ти, бум-бум. Взимаме 2 БМВта, едното 2.0д, другото 2.0и. Мога да ги осигуря и двете. Отиваме на Божурище (примерно), оставяме ги да си вървят с по 800 оборота, без да пипаме газта, на която и да е скорост и в даден момент и двамата настъпваме до край... Ето за това говоря. Защото Х3 2.0д в ниските няма ама абсолютно никой, ама никой, все едно ръчкаш мъртвец с ръжен - умряла работа... А покрай Е46 320и тотално се влюбих в тази марка. Хайде, понеже ти си ми основния съперник тука, специално ще те взема да отидем да тестваме. Относно оборотите на 5-а предавка - ми нормално, то след като дизелът не може да се развърти както бензина е нормално да му сложат по-дълги скорости, за това ставаше дума. Ма хубу де, вие разбирате повече, писна ми да споря... За мене печката си остава печка за греене, икономия и т.н. Дизелите в днешно време догонват бензиновите двигатели по мощност, защото им слагат какви ли не турбини и джуджавки, само и само човекът, който си е купил такава кола, за да му харчи малко и за да му е евтино, да си представи, че върви колкото бензин. Говоря за еднакви кубици, а не за 316и и 740д. Все пак достатъчно коли с различен обем и гориво съм карал, за да мога сам да си преценя кое защо и как... На 2.0д като му настъпя педала на газта до край (на втора) се чуди каква команда съм му задал, мисли съответно 5 минути, барем се сети да почне да ускорява... По едно време изведнъж те лепи за седалката (за малко да изпусна един завой) и точно когато си мислиш - е, тва можело и да върви, бе - трябва да сменяш скоростта, защото си достигнал вече 5000 оборота. Ето, Асен и Малкия бяха с мен, когато го тествахме, нека ме заплюят, ако лъжа. При 2.0и самия респонс на двигателя е коренно различен - още преди да си настъпил както трябва започва да ускорява, все едно му е за последно, достига до 6500 оборота равномерно и усещаш как звукът на шестимата в редица ти нашепва цитат от тълковния речник относно израза "Sheer Driving Pleasure"... Айде молим ти се, бегайте оттука с тия печки и дим да ви няма
Хайде да направим един официален облог. Аз и ти, бум-бум. Взимаме 2 БМВта, едното 2.0д, другото 2.0и. Мога да ги осигуря и двете. Отиваме на Божурище (примерно), оставяме ги да си вървят с по 800 оборота, без да пипаме газта, на която и да е скорост и в даден момент и двамата настъпваме до край... Ето за това говоря. Защото Х3 2.0д в ниските няма ама абсолютно никой, ама никой, все едно ръчкаш мъртвец с ръжен - умряла работа... А покрай Е46 320и тотално се влюбих в тази марка. Хайде, понеже ти си ми основния съперник тука, специално ще те взема да отидем да тестваме. Относно оборотите на 5-а предавка - ми нормално, то след като дизелът не може да се развърти както бензина е нормално да му сложат по-дълги скорости, за това ставаше дума. Ма хубу де, вие разбирате повече, писна ми да споря... За мене печката си остава печка за греене, икономия и т.н. Дизелите в днешно време догонват бензиновите двигатели по мощност, защото им слагат какви ли не турбини и джуджавки, само и само човекът, който си е купил такава кола, за да му харчи малко и за да му е евтино, да си представи, че върви колкото бензин. Говоря за еднакви кубици, а не за 316и и 740д. Все пак достатъчно коли с различен обем и гориво съм карал, за да мога сам да си преценя кое защо и как... На 2.0д като му настъпя педала на газта до край (на втора) се чуди каква команда съм му задал, мисли съответно 5 минути, барем се сети да почне да ускорява... По едно време изведнъж те лепи за седалката (за малко да изпусна един завой) и точно когато си мислиш - е, тва можело и да върви, бе - трябва да сменяш скоростта, защото си достигнал вече 5000 оборота. Ето, Асен и Малкия бяха с мен, когато го тествахме, нека ме заплюят, ако лъжа. При 2.0и самия респонс на двигателя е коренно различен - още преди да си настъпил както трябва започва да ускорява, все едно му е за последно, достига до 6500 оборота равномерно и усещаш как звукът на шестимата в редица ти нашепва цитат от тълковния речник относно израза "Sheer Driving Pleasure"... Айде молим ти се, бегайте оттука с тия печки и дим да ви няма

MORE BEER!
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Azrail написа:....
Добре де, аз не споря, че дизелите вървят повече ама ти как се изказваш не е истина .. се едно да дойде някой с Кайен и да ти каже, "аве мани се с тоя кошер .. 540, тфа не върви ве".. Ми тдс- ките си вървят като за дизел, доста добре. И мен ми се кара бензинова ама като минавам само на задна за една година повече отколкото много хора нормално кфо да правя ..
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Azrail написа:Но определено си го има този Sheer Driving Pleasure де...
A тва са твои думи от темата за тест драйва на Х3

andi написа::OT:Boce написа:Факта че 325ТДС яде 320 24V говори достатъчно,ако се сложи чип на дизелчето ще се опъне и на 325-ца...So....
Ей това пък не го бях чувал![]()
Дори съм навит да пробвам моя COMPACT с няква 325ТДС-ка
Compact-и Момпакти батко секви ги режем 1.8ис и 320 24V ги чакам само да си опраа кулера ....Добре кво ше се ядеме ли а?3.0Д ако кае некой че не върви - смешна работа,ако каже някой че съвременните дизели не са конкурентни да не кажа по-добри от бензиновите не горворя само за БМВ и за всички марки става въпрос..Дизела е Бъдещето..Са който има пара за бенц по 2-ка за литър жив и здрав.и аз ако имах такива пари щях да си зема Infinity 6.0 ....
A колите които бих карал ако имах възможнист Е36 М3 и Е38 740Д или 730Д..ама за сега съм ги комбинирал в 325ТДС....

- Azrail
- UFO Pilot
-
- Мнения: 2752
- Регистриран на: 2.08.2004
- Местоположение: In a galaxy far, far away...
- Пол: Мъж
А, нали, за тва говоря... Кулери-мулери, турбота, секви джуджавки. С по 1000 кубика отгоре и пак сте доволни че ги минавате. БРАВОС!
Съжалявам ако излезнах много в OFF-TOPIC, ама друга ми беше мисълта... Просто не мога да си затворя устата, когато някой се фука с дизел пред атмосферен мотор за драг... С по не-знам-си-колко кубика отгоре, интеркулери, чипове, турбота и сини лампички за по 30 коня отгоре
Един атмосферен бензинов двигател има коренно различна цел... (специално за БМВ стаа дума) Тва е се едно с камион да тръгнеш да се надбягваш на 400 метра... Фън е, цепиш тикви, както беше написал алх, но не това му е целта... Един дизел е направен за да бъде икономичен и тези екстри му се слагат за да бъде конкурентоспособен на бензиновия такъв... То ако дизелите бяха по-добри като мощност и т.н. защо не ги използват по WRC или F1, например?
Съжалявам ако излезнах много в OFF-TOPIC, ама друга ми беше мисълта... Просто не мога да си затворя устата, когато някой се фука с дизел пред атмосферен мотор за драг... С по не-знам-си-колко кубика отгоре, интеркулери, чипове, турбота и сини лампички за по 30 коня отгоре

MORE BEER!
73 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани