318 тдс пуши черно

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 46
Регистриран на: 26.02.2008
Пол: Мъж
Кара: e39 525 tds

318 тдс пуши черно

Мнение от t1sh0o » 05 Сеп 2009, 20:47

Значи колата пуши доста. Черно е. Колкотп повече газ толкова повече пуши. Знам че дизелите пушат, но това е повечко. Като запали изпушва един облък. Пуши и в ниски и в високи обороти. Мирише на нафта неизгоряла. Когата пали колкото повече върти на стартер(когато пали по трудно) толкова по голям облак прави. Ако някой има идеи да казва.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3150
Регистриран на: 7.05.2007
Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
Пол: Мъж
Кара: видимо доволен
Мечтае да кара: само за удоволствие...
Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко

Мнение от ~Мишо~ » 05 Сеп 2009, 22:08

Някой се е правил на майстор , да не е пипана плочката :?:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 333
Регистриран на: 24.12.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Bmw 320 d ,E36 TDS
Мечтае да кара: BMW X5

Re: 318 тдс пуши черно

Мнение от jibo » 05 Сеп 2009, 23:09

t1sh0o написа:Значи колата пуши доста. Черно е. Колкотп повече газ толкова повече пуши. Знам че дизелите пушат, но това е повечко. Като запали изпушва един облък. Пуши и в ниски и в високи обороти. Мирише на нафта неизгоряла. Когата пали колкото повече върти на стартер(когато пали по трудно) толкова по голям облак прави. Ако някой има идеи да казва.
а когато е топла пали ли лесно или трудно,предполагам 4е е верига и трябва да се натегне 4е се е отпуснала така ми беше на мен поне

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1932
Регистриран на: 1.02.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: 730д
Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5

Мнение от Пресиян Василев » 05 Сеп 2009, 23:09

виж маркучите от турбината сьщо,като има пробив пуши яко

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 708
Регистриран на: 3.09.2009
Кара: 466,5 см3 на цилиндър
Мечтае да кара: Нормално

Мнение от don't be » 06 Сеп 2009, 0:44

Някаде из форума има писано и тема , специално за тдс моторите когато минат 200 000 км се сменя веригата със зъбните колела и какво е необходимо по механизма , иначе всичко сочи за богата на нафта смес , също може да стане както добавиха колегите от непълнещо турбо или някой ти е барал центровката на гнп-то,
За милиони-няма закони.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 546
Регистриран на: 29.01.2006
Местоположение: ELHOVO
Пол: Мъж
Кара: G30

Мнение от flober » 06 Сеп 2009, 0:52

don't be написа:Някаде из форума има писано и тема , специално за тдс моторите когато минат 200 000 км се сменя веригата със зъбните колела и какво е необходимо по механизма , иначе всичко сочи за богата на нафта смес , също може да стане както добавиха колегите от непълнещо турбо или някой ти е барал центровката на гнп-то,


:yes:
дюза
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 46
Регистриран на: 26.02.2008
Пол: Мъж
Кара: e39 525 tds

Мнение от t1sh0o » 06 Сеп 2009, 20:09

Помпата не е усилвана(не е местена главата) поне не откакто е при мен.
Веригата не е сменявана. Колата е на 175 хиляди(нз реални).
Центровката на помпата е мръдната на предварение от мен за да пали по лесно топла и има ефект, но колата пушеше и преди промяната. Изолирал съм АГР клапата, но няма ефект и затова пак си я отворих. Маркучите на турбото се виждат здрави. Понякога ми се вади маркуча който влиза в колекторите, там където влиза в някакъв клапан или нещо такова. Турбото мисля, че е наред защото колата си върви доста и се развърта на ок 2000 об./мин. Също съм махнал катализатора, но пушенето не се промени. За дюзите нищо не мога да кажа и може би там е проблема. Ако имате още предложения кажете.
А защо мислите, че може да пуши от разтегната верига. За паленето разбирам, но пушене.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 708
Регистриран на: 3.09.2009
Кара: 466,5 см3 на цилиндър
Мечтае да кара: Нормално

Мнение от don't be » 06 Сеп 2009, 20:28

Щом ти пали и топла несе мъчи много , отписваме веригата , аз карах скоро едно бмв 1.8 тдс турбото му включваше на 1800 обр.(това за инфо ти го давам) , а горе колегата ти писа дюзи , найстина така става при "пикаещи" дюзи може и да е само една от всичките свали ги и ги провери голяма е вероятността да е от някоя , ако караш така и е от дюза ще ти отвори огромен проблем след време и ще ти побелее косата :roll: :mhihi:
За милиони-няма закони.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 286
Регистриран на: 10.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36, E87, F25

Мнение от xts » 06 Сеп 2009, 21:38

Според мен не изолирай, ами почисти АГР клапана, колекторите и пътищата на турбото. С годините нагара по тях е огромен и дебитът на постъпващия въздух е по-малък. Оттам и недобро изгаряне.

Потребител
Аватар
Мнения: 46
Регистриран на: 26.02.2008
Пол: Мъж
Кара: e39 525 tds

Мнение от t1sh0o » 07 Сеп 2009, 13:18

Топла пали по трудно, но след пърдането на предварение се пооправи. Пак не е добре, но става. Звука при мене е различен от на другите БМВ-та. Доста повече ръмжи, но около 1800-2000 се развърта турбото. От интеркулера до главата съм чистил колекторите и тръбата колкото е възможно. Имаше доста нагар, но пак не спря да пуши. Остава само радиатора и тръбата преди него, но не мисля, че от това ще се оправи. А дузите може ли аз да си ги погледна някак. В смисъл аз лесно ще ги разглобя и ще ги сваля, но дали мога да проверч как са, или си трбва майстор? А тоя АГР съм го чистил и мисля, че си работи добре. А и той като не бачка добре май ебава вървежа на колата, а тя май си върви добре. Не съм карал други БМВта, но от 90 коня мисла, че повече не мога да искам.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1293
Регистриран на: 4.07.2005
Местоположение: Сливен О.С :))
Пол: Мъж
Кара: дизелaка да пропушва
Мечтае да кара: НА БАБА ЯГА МЕТЛАТА :D:D

Мнение от LAST RIDE » 07 Сеп 2009, 17:45

Защо толкова те притеснява пушека...? Както сам пишеш колата се развърта от към 1800-2000об/м и си върви прелично ,сигурен ли си че е нямало софтуерна намеса от предния собственик
Заменям си усилвателя!!

viewtopic.php?f=64&t=228928

коментар:
исках BMW,но татко каза не.......по добре да си взема SUZUKI IGNIS пък и те BMW нестават... :D

Потребител
Аватар
Мнения: 46
Регистриран на: 26.02.2008
Пол: Мъж
Кара: e39 525 tds

Мнение от t1sh0o » 07 Сеп 2009, 20:16

Нямам идея кой и какво и е правено преди мен. Знам само, че гърнето е сменено с Ремус и звука е много добър. Та това ме навежда на мисълта, че може и други работи да са правени, но нищо нз със сигурност. Притеснява ме пушека защото е много и всеки приятел дето кара след мене после ме пита защо пуши толкова. А и с тоя пушек си ми гори доста. То си излиза нафта отзад.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 227
Регистриран на: 14.10.2006

Мнение от HA_PEMOHT » 08 Сеп 2009, 0:40

Според мен ГНП-то е сдало багажа...Щом мирише на неизгоряла нафта и дими все едно е параход от първата световна значи ГНП-то е дало фира
Един крайно ограничен и отчайващо глупав бездарник с отрицателен коефицент на интелигентност, както си джитка из интернет, започва да чете това.....

Синтаксис от ергативен тип, в който пециенсът е в субектна позиция, а агенсът - в ергативна

Какво е П.У.Т.К.А ?
Това е Пункт за Управление и Тактическа Координация на Авиацията

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1986
Регистриран на: 24.10.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Bmw x5 4.4
Мечтае да кара: Муха

Мнение от ditko1 » 08 Сеп 2009, 13:59

при пикаеща дюза. няма ли да тресе двигателя ?
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 46
Регистриран на: 26.02.2008
Пол: Мъж
Кара: e39 525 tds

Re: 318 тдс пуши черно

Мнение от t1sh0o » 24 Сеп 2009, 20:00

ГНП-то го смених, защото беше протекло и сега пушенето се оправи, но има нови проблеми. Сега колата пуши много малко, все пак е дизел, но и върви по-малко. Центровката е доста добре, защото пали много лесно. Лошото е, че без газ колата си мени леко оборотите и май те са по-ниски от преди. Също така като я пусна по инерция ми дава разход, който е по малък когато се движа бързо и колкото повече намалям той се вдига. На първа без газ ми дава 10-20 моментен което е ненормално. Преди в тия положения колата лепеше на нула и не знам защо сега се промени.
Другият проблем е, че на комп диагностика излиза грешка в някакъв датчик за скоростта на автомобила и не се знае къде е и защо(не може да си изтрие значи е постоянно на късо). Ако можете помагайте.

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook