Сравнете ГНП на ис с други модели
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
- eXee
- Потребител
-
- Мнения: 33
- Регистриран на: 15.12.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: e36 316i -> m42b18
Сравнете ГНП на ис с други модели
Колеги наскоро трансплантирах на 316ката си м42..Върви прилично но си има проблем и когато я зведох на диагностика пича ми каза че гнп ми дава с половин бар по малко от колкото му трябва на ис! Тъй като не мога да намеря ГНП за ис моля някой да ми каже дали примерно от 323,325,328.... би захранило двигателя
- Владо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2381
- Регистриран на: 24.07.2006
- Местоположение: 02..., +3592...
- Пол: Мъж
- Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
- Мечтае да кара: още по-бавно
- Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD
- eXee
- Потребител
-
- Мнения: 33
- Регистриран на: 15.12.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: e36 316i -> m42b18
каза че помпата е слаба и трябвало да се сменя за това търсч алтернатива...също така пропуснах да кажа че колата е е36 компакт и не съм сигурен дали и резервоара не е различен
дайте предложения как да си решя проблема
дайте предложения как да си решя проблема
- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
eXee написа:каза че помпата е слаба и трябвало да се сменя за това търсч алтернатива...също така пропуснах да кажа че колата е е36 компакт и не съм сигурен дали и резервоара не е различен
дайте предложения как да си решя проблема
Резервоарът и горивната помпа на компакт не се заменят за такива от останалите модели бензинови Е36. Помпата за компакт става за всички модели компакт- М43 316i,318i, M42 и M44 318ti и М52 323ti. Нямам информация на колко бара са тези помпи за компакт, но за седан и купе налягането е 3 бара за моторите 1.6 до 2.0 литра и 3.5 бара за 2.5- 2.8 литра. Според мен не ти работи регулатора за налягане на горивото, при тест изпълненията за проверка на налягането с изкаран вакуумен маркуч, налягането спада с 0.2-0.3 бара. По това се познава дали регулатора е изправен- Когато налягането падне с 0.2 бара след вадене на маркуча, всичко е О.К., когато няма промяна, значи е за ремонт. Другият вариант е след присаждането на мотора да са пропуснали да скачат вакуумния маркуч към регулатора.
5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани