проблем със съединителя

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1264
Регистриран на: 27.04.2008
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: M42 POWER

Мнение от petio_bmw 318is » 12 Авг 2009, 23:17

metodi80 написа:
biogame написа:Ами моя го сменях преди 2 седмици,съединителя е Sachs купих го от от Ауто+ за 275 лв.Притискателен и феродов диск и аксиален лагер.


Колега , колегите са ти казали какво да правиш - ако караш леко (без бързи стартове ) ,съединителя ще поизкара известно време , иначе ще трябва да го смениш .... Но аз искам да кажа нещо по повод съединител Закс от Ауто+ , понеже колегата 'biogame' те съветва да си купиш такъв ..... Значи преди година купих Закс именно от Ауто + ... еми точно година след покупката съединителя е за смяна - на бързи стартове боксува , има претрисане като отпускам педала на съединителя (при нормално тръгване ) ,демек демпферите на феродовия диск са заминали .... и така ... Съединителя съм си го монтирал сам и съм го правил със страхотно внимание и грижа (не е монтиран от някой сефте майстор - пет за четири , че да се каже видиш ли че проблема е в кофти монтажа....). Вярно , че аз доста я ръчкам колата , ама чак толко бързо да се износи .... Казвам ги тези неща , за да внимаваш при избора на части , ако решиш да сменяваш съединителя.....
:yes: и моя е същия ментак,много мек съединител(скапано меко феродо) и при по-яко каране неиздържа и мирише та се нетрае,освен тва и притискателите им не са качествени, с една дума неиздържат на тормоз много.Заради гаранцията и надеждата да е качествен съм го слагал в BMW сервиз(които го взимат от Ауто +ИзображениеИзображениеИзображение) и тва не на една а на две коли се случва.Дали е случаиност?От тук нататък ще карам само с LUK :winky:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 73
Регистриран на: 2.02.2009

Мнение от mcren » 13 Авг 2009, 1:23

много сте изписали по темата.ами принципно може да се кара и така без да се ръчка оба4е когато карам на полусъединител мерише на феродо много и си е за смяна
prodava se bmw e36 320 i sedan

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1200
Регистриран на: 25.08.2007
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: '03 330xd M57N Sedan

Мнение от Mpower84 » 13 Авг 2009, 1:32

mcren написа:много сте изписали по темата.ами принципно може да се кара и така без да се ръчка оба4е когато карам на полусъединител мерише на феродо много и си е за смяна

Въпрос на време е да се доскапе.При мене беше същото положението и не съм я ръчкал след като я усетих.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1708
Регистриран на: 17.04.2008
Местоположение: Сливен
Пол: Мъж
Кара: E61 530d ; E46 330ci convertible
Мечтае да кара: Всичко що е BMW
Детайли за колата: E61 3.0d ++
E46 3.0i ++

Мнение от Biogame » 13 Авг 2009, 10:48

Не го знам какъв ще излезе моя съединител може и както каза колегата методи след една година пак да е за смяна,при мен стария съединител беше LUK и предполагам е бил оригиналния и му нямаше нищо,но аксиалния ми лагер беше на парчета и затова го смених.
Иначе ми предлагаха съединители и по 160,185 лв.Даже един ми предлагаше LUK за 210 лв комплекта,и на мен ми се стори малко нереална тази цена. :roll:
:driving: :dunno: :driving:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Мнение от metodi80 » 13 Авг 2009, 11:42

biogame написа:Не го знам какъв ще излезе моя съединител може и както каза колегата методи след една година пак да е за смяна,при мен стария съединител беше LUK и предполагам е бил оригиналния и му нямаше нищо,но аксиалния ми лагер беше на парчета и затова го смених.
Иначе ми предлагаха съединители и по 160,185 лв.Даже един ми предлагаше LUK за 210 лв комплекта,и на мен ми се стори малко нереална тази цена. :roll:


И моя оригиналния беше ЛУК .... Тия дни ще отворя пак да махам ЗАКС-а и ще го сменя с нов ЛУК или ВАЛЕО...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1708
Регистриран на: 17.04.2008
Местоположение: Сливен
Пол: Мъж
Кара: E61 530d ; E46 330ci convertible
Мечтае да кара: Всичко що е BMW
Детайли за колата: E61 3.0d ++
E46 3.0i ++

Мнение от Biogame » 13 Авг 2009, 11:46

Значи аз сложих същия съединител,какъвто ти ми показа на снимката колега на Sachs-а.
А ако не е тайна на каква е цената на LUK?
И откъде си го взел??
:driving: :dunno: :driving:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Мнение от metodi80 » 13 Авг 2009, 13:04

biogame написа:Значи аз сложих същия съединител,какъвто ти ми показа на снимката колега на Sachs-а.
А ако не е тайна на каква е цената на LUK?
И откъде си го взел??


Ами аз още не съм го взел , казвам просто , че ще го сменя със ЛУК , а иначе цената му е някъде към 200-250 лв. Даже намерих комплект на ЛУК със Валео феродов диск ... и се чудя дали него да не купя ....

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1708
Регистриран на: 17.04.2008
Местоположение: Сливен
Пол: Мъж
Кара: E61 530d ; E46 330ci convertible
Мечтае да кара: Всичко що е BMW
Детайли за колата: E61 3.0d ++
E46 3.0i ++

Мнение от Biogame » 13 Авг 2009, 13:13

metodi80 написа:
biogame написа:Значи аз сложих същия съединител,какъвто ти ми показа на снимката колега на Sachs-а.
А ако не е тайна на каква е цената на LUK?
И откъде си го взел??


Ами аз още не съм го взел , казвам просто , че ще го сменя със ЛУК , а иначе цената му е някъде към 200-250 лв. Даже намерих комплект на ЛУК със Валео феродов диск ... и се чудя дали него да не купя ....

Аз сега се замислям дали не трябваше да взема комплекта LUK който ми предлагаха,ама все пак беше за 210 лв.Малко цената ми се струва нереална.Абе както и да е ще карам със Sachs пък каквото стане.
Иначе дано този път случиш на съединител колега.
:driving: :dunno: :driving:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 124
Регистриран на: 11.06.2008
Пол: Мъж
Кара: М-43Б-18,318i

Мнение от emes691 » 15 Авг 2009, 13:57

metodi80 написа:
biogame написа:Значи аз сложих същия съединител,какъвто ти ми показа на снимката колега на Sachs-а.
А ако не е тайна на каква е цената на LUK?
И откъде си го взел??


Ами аз още не съм го взел , казвам просто , че ще го сменя със ЛУК , а иначе цената му е някъде към 200-250 лв. Даже намерих комплект на ЛУК със Валео феродов диск ... и се чудя дали него да не купя ....
Точно с такъв съм аз сега,купих го за 220лв.Трябва да ти кажа че съм много доволен,още от запалването до сега,няма никакви претрисания и напасвания както тук казват:покарай 200,300км и ще се оправи:..Закса са ДЕМО-версий за мен.Вземаш :ЛУК: и на самото феродо трябва да пише :валео:,карал съм и с двата,разликата е голяма в полза на Лук.

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 24.08.2009

Мнение от Katil » 04 Сеп 2009, 23:22

при мен се получава само претрисане възможно ли е да сменя само феродов диск

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Мнение от metodi80 » 05 Сеп 2009, 21:33

Katil написа:при мен се получава само претрисане възможно ли е да сменя само феродов диск


Може, но е хубаво да смениш комплект всичко , че после ще пускаш теми "проблем със съединител " :winky:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2196
Регистриран на: 6.03.2008
Местоположение: гр. Свищов
Пол: Мъж
Кара: Peugeot 307 HDI

Мнение от Kambe » 05 Сеп 2009, 21:58

Да използвам темата на момчето. Като си обикалям повечко градско усешам някой път как като тръгвам нормално на светофар притриса лекичко, за съединител ли съм ?
Изображение
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Мнение от metodi80 » 06 Сеп 2009, 8:03

Kambe написа:Да използвам темата на момчето. Като си обикалям повечко градско усешам някой път как като тръгвам нормално на светофар притриса лекичко, за съединител ли съм ?


От демпферите е ..... и ще става все по силно това претрисане (с течение на времето и в зависимост от експлоатацията ...) В крайна сметка ще се стигне до смяна , а кога ще я направиш ти ще решиш .... Иначе конкретно на въпроса - да има проблем и е за ремонт ...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 394
Регистриран на: 24.02.2009
Местоположение: стара загора
Пол: Мъж
Кара: BMW Е46 facelift
Мечтае да кара: Е90
Детайли за колата: E46 318i N42 143h.p.

Мнение от nedbmw » 07 Сеп 2009, 0:17

Колеги изчетах ви темите и съветите и виждам че все не се сещате че ,за претрисането при тръгване(особенно в горещо време и дълго вървяла кола) не е виновен съединителя а старите и омекнали тампони на двигателя.При смяната им колата се държи по стегнато ,хлабините в трансмисията при отнемане и даване на газста стават по малки и т. н.Малко по шумно става в купето но все пак карате БМВ трябва да се чува готиния звук от двигателя.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Мнение от metodi80 » 07 Сеп 2009, 12:02

неделчо янев написа:Колеги изчетах ви темите и съветите и виждам че все не се сещате че ,за претрисането при тръгване(особенно в горещо време и дълго вървяла кола) не е виновен съединителя а старите и омекнали тампони на двигателя.


Колега , това което казваш принципно е така , но ..... Какво става , когато тампоните на двигателя са нови , а претрисането го има още в началото при първото палене за деня ...(тоест колата изобщо не е вървяла , камо ли дълго....)... Тогава си е жив демпфер проблема ....

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook