проблем със съединителя
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
36 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- petio_bmw 318is
- ентусиаст
-
- Мнения: 1264
- Регистриран на: 27.04.2008
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: M42 POWER
metodi80 написа:biogame написа:Ами моя го сменях преди 2 седмици,съединителя е Sachs купих го от от Ауто+ за 275 лв.Притискателен и феродов диск и аксиален лагер.
Колега , колегите са ти казали какво да правиш - ако караш леко (без бързи стартове ) ,съединителя ще поизкара известно време , иначе ще трябва да го смениш .... Но аз искам да кажа нещо по повод съединител Закс от Ауто+ , понеже колегата 'biogame' те съветва да си купиш такъв ..... Значи преди година купих Закс именно от Ауто + ... еми точно година след покупката съединителя е за смяна - на бързи стартове боксува , има претрисане като отпускам педала на съединителя (при нормално тръгване ) ,демек демпферите на феродовия диск са заминали .... и така ... Съединителя съм си го монтирал сам и съм го правил със страхотно внимание и грижа (не е монтиран от някой сефте майстор - пет за четири , че да се каже видиш ли че проблема е в кофти монтажа....). Вярно , че аз доста я ръчкам колата , ама чак толко бързо да се износи .... Казвам ги тези неща , за да внимаваш при избора на части , ако решиш да сменяваш съединителя.....





- Mpower84
- ентусиаст
-
- Мнения: 1200
- Регистриран на: 25.08.2007
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: '03 330xd M57N Sedan
mcren написа:много сте изписали по темата.ами принципно може да се кара и така без да се ръчка оба4е когато карам на полусъединител мерише на феродо много и си е за смяна
Въпрос на време е да се доскапе.При мене беше същото положението и не съм я ръчкал след като я усетих.
- Biogame
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1708
- Регистриран на: 17.04.2008
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530d ; E46 330ci convertible
- Мечтае да кара: Всичко що е BMW
- Детайли за колата: E61 3.0d ++
E46 3.0i ++
Не го знам какъв ще излезе моя съединител може и както каза колегата методи след една година пак да е за смяна,при мен стария съединител беше LUK и предполагам е бил оригиналния и му нямаше нищо,но аксиалния ми лагер беше на парчета и затова го смених.
Иначе ми предлагаха съединители и по 160,185 лв.Даже един ми предлагаше LUK за 210 лв комплекта,и на мен ми се стори малко нереална тази цена.
Иначе ми предлагаха съединители и по 160,185 лв.Даже един ми предлагаше LUK за 210 лв комплекта,и на мен ми се стори малко нереална тази цена.




- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
biogame написа:Не го знам какъв ще излезе моя съединител може и както каза колегата методи след една година пак да е за смяна,при мен стария съединител беше LUK и предполагам е бил оригиналния и му нямаше нищо,но аксиалния ми лагер беше на парчета и затова го смених.
Иначе ми предлагаха съединители и по 160,185 лв.Даже един ми предлагаше LUK за 210 лв комплекта,и на мен ми се стори малко нереална тази цена.
И моя оригиналния беше ЛУК .... Тия дни ще отворя пак да махам ЗАКС-а и ще го сменя с нов ЛУК или ВАЛЕО...
- Biogame
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1708
- Регистриран на: 17.04.2008
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530d ; E46 330ci convertible
- Мечтае да кара: Всичко що е BMW
- Детайли за колата: E61 3.0d ++
E46 3.0i ++
Значи аз сложих същия съединител,какъвто ти ми показа на снимката колега на Sachs-а.
А ако не е тайна на каква е цената на LUK?
И откъде си го взел??
А ако не е тайна на каква е цената на LUK?
И откъде си го взел??



- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
biogame написа:Значи аз сложих същия съединител,какъвто ти ми показа на снимката колега на Sachs-а.
А ако не е тайна на каква е цената на LUK?
И откъде си го взел??
Ами аз още не съм го взел , казвам просто , че ще го сменя със ЛУК , а иначе цената му е някъде към 200-250 лв. Даже намерих комплект на ЛУК със Валео феродов диск ... и се чудя дали него да не купя ....
- Biogame
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1708
- Регистриран на: 17.04.2008
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530d ; E46 330ci convertible
- Мечтае да кара: Всичко що е BMW
- Детайли за колата: E61 3.0d ++
E46 3.0i ++
metodi80 написа:biogame написа:Значи аз сложих същия съединител,какъвто ти ми показа на снимката колега на Sachs-а.
А ако не е тайна на каква е цената на LUK?
И откъде си го взел??
Ами аз още не съм го взел , казвам просто , че ще го сменя със ЛУК , а иначе цената му е някъде към 200-250 лв. Даже намерих комплект на ЛУК със Валео феродов диск ... и се чудя дали него да не купя ....
Аз сега се замислям дали не трябваше да взема комплекта LUK който ми предлагаха,ама все пак беше за 210 лв.Малко цената ми се струва нереална.Абе както и да е ще карам със Sachs пък каквото стане.
Иначе дано този път случиш на съединител колега.



- emes691
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 124
- Регистриран на: 11.06.2008
- Пол: Мъж
- Кара: М-43Б-18,318i
Точно с такъв съм аз сега,купих го за 220лв.Трябва да ти кажа че съм много доволен,още от запалването до сега,няма никакви претрисания и напасвания както тук казват:покарай 200,300км и ще се оправи:..Закса са ДЕМО-версий за мен.Вземаш :ЛУК: и на самото феродо трябва да пише :валео:,карал съм и с двата,разликата е голяма в полза на Лук.metodi80 написа:biogame написа:Значи аз сложих същия съединител,какъвто ти ми показа на снимката колега на Sachs-а.
А ако не е тайна на каква е цената на LUK?
И откъде си го взел??
Ами аз още не съм го взел , казвам просто , че ще го сменя със ЛУК , а иначе цената му е някъде към 200-250 лв. Даже намерих комплект на ЛУК със Валео феродов диск ... и се чудя дали него да не купя ....
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Katil написа:при мен се получава само претрисане възможно ли е да сменя само феродов диск
Може, но е хубаво да смениш комплект всичко , че после ще пускаш теми "проблем със съединител "

- Kambe
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2196
- Регистриран на: 6.03.2008
- Местоположение: гр. Свищов
- Пол: Мъж
- Кара: Peugeot 307 HDI
Да използвам темата на момчето. Като си обикалям повечко градско усешам някой път как като тръгвам нормално на светофар притриса лекичко, за съединител ли съм ?


- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Kambe написа:Да използвам темата на момчето. Като си обикалям повечко градско усешам някой път как като тръгвам нормално на светофар притриса лекичко, за съединител ли съм ?
От демпферите е ..... и ще става все по силно това претрисане (с течение на времето и в зависимост от експлоатацията ...) В крайна сметка ще се стигне до смяна , а кога ще я направиш ти ще решиш .... Иначе конкретно на въпроса - да има проблем и е за ремонт ...
- nedbmw
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 394
- Регистриран на: 24.02.2009
- Местоположение: стара загора
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Е46 facelift
- Мечтае да кара: Е90
- Детайли за колата: E46 318i N42 143h.p.
Колеги изчетах ви темите и съветите и виждам че все не се сещате че ,за претрисането при тръгване(особенно в горещо време и дълго вървяла кола) не е виновен съединителя а старите и омекнали тампони на двигателя.При смяната им колата се държи по стегнато ,хлабините в трансмисията при отнемане и даване на газста стават по малки и т. н.Малко по шумно става в купето но все пак карате БМВ трябва да се чува готиния звук от двигателя.
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
неделчо янев написа:Колеги изчетах ви темите и съветите и виждам че все не се сещате че ,за претрисането при тръгване(особенно в горещо време и дълго вървяла кола) не е виновен съединителя а старите и омекнали тампони на двигателя.
Колега , това което казваш принципно е така , но ..... Какво става , когато тампоните на двигателя са нови , а претрисането го има още в началото при първото палене за деня ...(тоест колата изобщо не е вървяла , камо ли дълго....)... Тогава си е жив демпфер проблема ....
36 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани