проблем с перка 325 тдс

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 23.10.2008

проблем с перка 325 тдс

Мнение от milenski_83 » 06 Сеп 2009, 9:35

Колеги помогнете в4ера на прибиране от морето спрях за малко през цалия път нямах проблеми но като тръгнах от към двигателя се чу странен шум оказа се че е перката между двигателя и радиатора има някакъв лагер който е сдал багажа.Въпроса ми е за какво е тая перка и сменя ли се само лагера или трябва цялата перка :help: :help: :help:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2381
Регистриран на: 24.07.2006
Местоположение: 02..., +3592...
Пол: Мъж
Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
Мечтае да кара: още по-бавно
Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD

Мнение от Владо » 06 Сеп 2009, 11:19

първата ти работа утре сутрин е да закараш леко и внимателно колата до сервиз, препоръчително без да загрява... друго няма каво да те посъветвам в твоя случай...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3150
Регистриран на: 7.05.2007
Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
Пол: Мъж
Кара: видимо доволен
Мечтае да кара: само за удоволствие...
Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко

Мнение от ~Мишо~ » 06 Сеп 2009, 11:32

Владо написа:първата ти работа утре сутрин е да закараш леко и внимателно колата до сервиз, препоръчително без да загрява... друго няма каво да те посъветвам в твоя случай...
:yes: :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Мнение от metodi80 » 06 Сеп 2009, 12:40

Владо написа:първата ти работа утре сутрин е да закараш леко и внимателно колата до сервиз, препоръчително без да загрява... друго няма каво да те посъветвам в твоя случай...

Уникален си ... ама ти си го знаеш ... :yes: Изображение


Към колегата пуснал темата :
Колега , как така знаеш , че колата има радиатор , също че има двигател , а не знаеш , че това е перката за охлаждане на радиатора :?: :!: :!: На всичкото от горе си разбрал , че в перката има лагер и се чудиш дали може да се сменя :?: :!: :!:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 914
Регистриран на: 18.06.2008
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 520 I Touring
Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003

Мнение от ned_gm28 » 06 Сеп 2009, 16:21

О.К. колега....Виждам,че се нов и разбирам,че нищо не разбираш от коли.Ще се опитам само на кратко да хвърля яснота,а за повече инфо-търсачката :!:
Та значи,тази перка е сложена да охлажда двигателя,когато колата е спряна,но работи,или когато се движи,но бавно.Това,което наричаш лагер в същност се казва "вискозитетен съединител", или за краткост "виско".Щом мотора започне да загрява над нормалната си работна температура (която варира при различните двигатели,но общо взето при ДВГ с водно охлаждане е 80 С- 95 С),виското започва да зацепва перката към оста на водната помпа.При това се чува яко бучене като подадеш газ.Ако не бучи-чайника кипва и става лошо ;)Вместо виско,някои (повечето) коли са с ел.перка,което лично според мен е по-добър вариант.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1087
Регистриран на: 6.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 98 325 tds M пакет touring
Мечтае да кара: M6
Детайли за колата: Фабричен М пакет, индивидуал,телефон и много други екстри...

Мнение от vanci88 » 06 Сеп 2009, 17:12

Колегата в горния пост добре ти е обяснил нещата.
Ако имаш и климатик, значи имаш и ел. перка,която помага с охлаждането дори с изключен климатик(естествено при голямо натоварване или тропически градуси 35+)- намира се пред радиаторите.
По темата - тази перка(виско) се сменя ;)
36436
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 23.10.2008

Мнение от milenski_83 » 06 Сеп 2009, 18:47

ned_gm28 написа:О.К. колега....Виждам,че се нов и разбирам,че нищо не разбираш от коли.Ще се опитам само на кратко да хвърля яснота,а за повече инфо-търсачката :!:
Та значи,тази перка е сложена да охлажда двигателя,когато колата е спряна,но работи,или когато се движи,но бавно.Това,което наричаш лагер в същност се казва "вискозитетен съединител", или за краткост "виско".Щом мотора започне да загрява над нормалната си работна температура (която варира при различните двигатели,но общо взето при ДВГ с водно охлаждане е 80 С- 95 С),виското започва да зацепва перката към оста на водната помпа.При това се чува яко бучене като подадеш газ.Ако не бучи-чайника кипва и става лошо ;)Вместо виско,някои (повечето) коли са с ел.перка,което лично според мен е по-добър вариант.
Мерси колега за инфото ще ми бъде полезно дано повече хора пи6ат като теб това което питаме аматъорите и ние да научим нещо мерси още веднъж

ентусиаст
Аватар
Мнения: 914
Регистриран на: 18.06.2008
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 520 I Touring
Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003

Мнение от ned_gm28 » 07 Сеп 2009, 21:33

milenski_83 написа:
ned_gm28 написа:О.К. колега....Виждам,че се нов и разбирам,че нищо не разбираш от коли.Ще се опитам само на кратко да хвърля яснота,а за повече инфо-търсачката :!:
Та значи,тази перка е сложена да охлажда двигателя,когато колата е спряна,но работи,или когато се движи,но бавно.Това,което наричаш лагер в същност се казва "вискозитетен съединител", или за краткост "виско".Щом мотора започне да загрява над нормалната си работна температура (която варира при различните двигатели,но общо взето при ДВГ с водно охлаждане е 80 С- 95 С),виското започва да зацепва перката към оста на водната помпа.При това се чува яко бучене като подадеш газ.Ако не бучи-чайника кипва и става лошо ;)Вместо виско,някои (повечето) коли са с ел.перка,което лично според мен е по-добър вариант.
Мерси колега за инфото ще ми бъде полезно дано повече хора пи6ат като теб това което питаме аматъорите и ние да научим нещо мерси още веднъж

За нищо колега,затова сме тук.От този форум можеш да научиш много неща,дори и само търсейки и четейки теми (най-вече се насочи към "полезни") ;)
Изображение

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook