Проблем с охладителната система на М50
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
- vesellin
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 53
- Регистриран на: 24.04.2009
- Местоположение: Бургас
- Кара: Е36
- Мечтае да кара: ски на Килиманджаро
Проблем с охладителната система на М50
Минах през доста премеждия, но колата не се оправя.
Миналата седмица когато колата работеше на място изведнъж загря до червената част и светна лампата (червената лампичка дето е на слаката на температурата). Като подадох газ и тръгнах температурата спадна и отиде на средата(в нормалните граници), но стрелката седеше една идея в дясно. Купих виско муфа и я смених. Проблема не се оправи, като работеше на място пак си загряваше, но не отиваше вече в червената част. На другия ден взех водна помпа и термостат, смених и тях. Термостата го взех на 88градуса. Смених ги и започнах да обезвъздушавам. Втория кръг не искаше да отваря и фъщеше и фучеше през пробката, но не можеше да се обезвъздуши. Парното беше пуснато на МАХ, но не духаше топло, само когато беше в обороти над 2000 започваше да духа топло. Загрява до средата+ една идея в дясно, но като пуснеш газта парното спираше. Смених и ремъка на водната помпа, Парното се оправи, но май започна да надува маркучите. Мисля че ги надува само като загрее. Днес я запалих на студено, и маркучите са си меки, но втория кръг мисля че продължава да не действа, макар че термостата е отворен- като стисна маркуча дето е след термостата и влиза в радиатора от пробката излиза антифриз.
Мотора е М50. Започвам да си мисля за гарнитура на главата, глава(да се надяваме че не е крива) и дали е възможно да е от Газовото (Газов инжекцион. - АГ Зенит)
Колата върви нормално, работи добре, маслото е чисто(доколкото може да е чисто на 2000км преди смяна, а и незнам какво трябва да е ако е от главата проблема).... Казвайте от къде идват проблемите.
Миналата седмица когато колата работеше на място изведнъж загря до червената част и светна лампата (червената лампичка дето е на слаката на температурата). Като подадох газ и тръгнах температурата спадна и отиде на средата(в нормалните граници), но стрелката седеше една идея в дясно. Купих виско муфа и я смених. Проблема не се оправи, като работеше на място пак си загряваше, но не отиваше вече в червената част. На другия ден взех водна помпа и термостат, смених и тях. Термостата го взех на 88градуса. Смених ги и започнах да обезвъздушавам. Втория кръг не искаше да отваря и фъщеше и фучеше през пробката, но не можеше да се обезвъздуши. Парното беше пуснато на МАХ, но не духаше топло, само когато беше в обороти над 2000 започваше да духа топло. Загрява до средата+ една идея в дясно, но като пуснеш газта парното спираше. Смених и ремъка на водната помпа, Парното се оправи, но май започна да надува маркучите. Мисля че ги надува само като загрее. Днес я запалих на студено, и маркучите са си меки, но втория кръг мисля че продължава да не действа, макар че термостата е отворен- като стисна маркуча дето е след термостата и влиза в радиатора от пробката излиза антифриз.
Мотора е М50. Започвам да си мисля за гарнитура на главата, глава(да се надяваме че не е крива) и дали е възможно да е от Газовото (Газов инжекцион. - АГ Зенит)
Колата върви нормално, работи добре, маслото е чисто(доколкото може да е чисто на 2000км преди смяна, а и незнам какво трябва да е ако е от главата проблема).... Казвайте от къде идват проблемите.
- ///Mechov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 780
- Регистриран на: 4.04.2009
- Местоположение: Лом
- Пол: Мъж
- Кара: кУлУлО
А как работи ДВГ-то колега нормално ли защото имахме подобен проблем с една Е30 с М40 оказа се че водният радиатор е спукан от към разширителното казанче и губеше по малко течност и колата започна да прегрява. Сменхме го и колата започна да работи като на три цилиндъра-беше духнала гарнитурата - нова гарнитура , шлайфане , водна помпа и виско и колата е 6
Последна промяна ///Mechov на 06 Сеп 2009, 16:09, променена общо 1 път
Марку4ите е нормално да надува като загрее все пак работи системата под налягане ,ако успееш да ги стиснеш и да хлътнат по сантиметър на вътре не трябва да се притесняваш.Друг е въпроса когато надува до толкова 4е марку4ите стават по големи от скобота с която са стегнати и са твърди като камък-тогава може да се замислиш ве4е за гарнитура.
Провери да не си обърнал термостата при монтажа и да си сложил термодвойката навън от двигателя,термостата пак ще си отваря но една идея по късно и с нарушена циркулация на водат , ина4е друго няма ти си направил квото трябва освен да обезвъздушаваш на ново.
Провери да не си обърнал термостата при монтажа и да си сложил термодвойката навън от двигателя,термостата пак ще си отваря но една идея по късно и с нарушена циркулация на водат , ина4е друго няма ти си направил квото трябва освен да обезвъздушаваш на ново.
- Spectral
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 107
- Регистриран на: 24.04.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530d sport
На мен ми правеше тези проблеми със загряването и парното и реших просто да я оставя в един сервиз. Пичовете казаха, че имам разхлабен маркуч и че изпуска антифриз. Ако губи по малко се получава въздушна възглавница и термостата май не отваря. Сега пак ми се е разхлабил и като видя, че на апрното му трябват обороти, или че загрява на място, само доливам. Скоро ще отида да го оправят, че зимата ще е зор така 

- vesellin
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 53
- Регистриран на: 24.04.2009
- Местоположение: Бургас
- Кара: Е36
- Мечтае да кара: ски на Килиманджаро
термостата го монтирах по същия начин по който изкарах стария, но след това забелязах че има една стрелка на него. Не губи антифриз. Работи доста добре. Да не би нещо от газовото е прецакало работата?
Притеснява ме, това че стрелката на скалата подминава средата(седи 1мм след чертичката на "12" часа.)
Има ли някакъв начин да разбера дали ми е издухала гарнитурата без да отварям главата?
Притеснява ме, това че стрелката на скалата подминава средата(седи 1мм след чертичката на "12" часа.)
Има ли някакъв начин да разбера дали ми е издухала гарнитурата без да отварям главата?
- ///Mechov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 780
- Регистриран на: 4.04.2009
- Местоположение: Лом
- Пол: Мъж
- Кара: кУлУлО
Значи колега утре сутрин палиш я работи малко за да не загрее колата и я гасиш още студена отвиваш капачката на радиатора и ако от разширитела изфъщи навън въздух е гарнитура
П.С. А по между другото надува ли и до колко надува маркучите? За да надува прекалено много означава че засмуква въздух от някъде. Ако работи не равномерно все едно някой цилиндър неработи значи надува в цилиндъра
П.С. А по между другото надува ли и до колко надува маркучите? За да надува прекалено много означава че засмуква въздух от някъде. Ако работи не равномерно все едно някой цилиндър неработи значи надува в цилиндъра
6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани