Новото е36 :)
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
- rado89
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 118
- Регистриран на: 25.08.2007
- Местоположение: гр. София
- Пол: Мъж
- Кара: 745i e65, 525dA e39
- Мечтае да кара: 850 CSi :)
Новото е36 :)
взех една 320.. юпии
немога да се нарадвам на саунда
както и да е.. има забележки за оправяне.. предни амортисьори и т.н. Имам и въпрос за мотора обаче. нещо пали трудничко.. сякаш се дави понякога. и има странна миризма, на бензин или масло.. ама много остра покрай колата. сякаш сместа е преситена или обеднена някак. в главата ми бяха свещи, кабели, дебитомер.. пропуснах да кажа, че колата е австрийка, но не е карана към година и половина там. мисля и малко газ за горене в бензина да продухам или някаква добавка. но основното което ме притеснява е паленето и миризмата. прегледах я отдолу изцяло. няма никакви течове, нито масло нито вода.. нищо. вдигнах задната седалка и отворих при помпата и нивомера. и там няма грам теченост. исках да чуя и вашето мнение, зман че сте доста способни и компетентни всички тук, и чак тогава да предпиема някакви мерки
благодаря предварително на всички!!!



Сърдитко Петко - празна му торбата..
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Като начало да изтърбушиш катализатора , пък за паленето трябва повече инфо.
- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- rado89
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 118
- Регистриран на: 25.08.2007
- Местоположение: гр. София
- Пол: Мъж
- Кара: 745i e65, 525dA e39
- Мечтае да кара: 850 CSi :)
няма катализатор, само една голяма тръъъбааа
за паленето незнам.. дросела и дебитомера да са клеясали от толкова "непалене и некаране"
а за сместа мирише странно.. различно съотношение бензин въздух, трудно палене.. недобре работеща свещ на някой от 6те
окабеляване.. това са ми идеите.. нямах толкова време да разръчкам, а пък и незнак кое е най-вероятно.. дайте предположение, за да почна от най-верочтното
благодаря!!!




Сърдитко Петко - празна му торбата..
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Ми щом няма катализатор почвай всичко наред.
- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- MOGY
- Obergruppenführer
-
- Мнения: 1180
- Регистриран на: 21.01.2008
- Местоположение: Враца,България
- Кара: Е 36
Имаш спукан маркуч за бензина или теч от регулатора щом мерише на бензин,за това и палиш трудно защото в системата няма достатъчно налягане а и част от бензина е изтекал,и като почне да пали първо прегърмяват първите цилиндри защото за тях почва да стига бенз а за последните още няма,за това ти се стува че се дави..
Като я запалиш огледаи хубаво маркучите отпред под колектора и този в задния край на колектора най-отзад и регулатора също.
Като я запалиш огледаи хубаво маркучите отпред под колектора и този в задния край на колектора най-отзад и регулатора също.



-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
100% етнически НЕ толерантен!
- chi4oskrudj
- Потребител
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: 25.08.2009
- Кара: 96г Купе
Извинявай колега че се бъркам в темата ти но може ли от спукан маркуч на бензинопровода да мени оборотите,защото на мен за около месец колата ми загуби около 20 литра бензин,а имай впредвид че съм с газов инжекцион и много ми мени оборотите става въпрос за 318 ис М42 мотора
- PNR
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 785
- Регистриран на: 23.09.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e36 318is COUPE M42
chi4oskrudj написа:... на мен за около месец колата ми загуби около 20 литра бензин...
Еми то си добре щом на месец използваш 20л
Та майтапа на страна да много е възможно да ти е от спукани маркучи на бензино провода аз съм със същия мотор като тебе с газов инжеккцион и колата губеше бензин ... Една сутрин катоо запалих колата вътре замириса толкова много на бенз че направо имах чувство че съм на бензиностанция излизам вдигам капака и кво да видя

Така че Вдигаш капака при студено запален мотор и почваш да оглеждаш хубаво под колекторите там където влизат двете маркучета в рейката за дюзите ... ако от там не тече вдигаш колатана крик или подемник и започваш да оглеждаш отдоло .... ако и от там не тече вече има едно решение някоя дюза ти се е прецакала и не затваря и си пикае през цялотот време и затова изчезва бенза ...
Но ако има проблем в дюза би трябвало да си го усетил при не добра работа на бензин . Пробвай с маркучи (бензинопровод)
- chi4oskrudj
- Потребител
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: 25.08.2009
- Кара: 96г Купе
Благодаря за съвета колега но тя на бензин не работи никак добре някой път притриса все едно че губи цилиндър за кратко но това е докато загрее,а след това само мени оборотите.А иначе докато е студена не ги мени като почне да излиза от синия сектор и тогава става да си е..е майката
- ned_gm28
- ентусиаст
-
- Мнения: 914
- Регистриран на: 18.06.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 520 I Touring
- Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003
PNR написа:
Та майтапа на страна да много е възможно да ти е от спукани маркучи на бензино провода аз съм със същия мотор като тебе с газов инжеккцион и колата губеше бензин ... Една сутрин катоо запалих колата вътре замириса толкова много на бенз че направо имах чувство че съм на бензиностанция излизам вдигам капака и кво да видя от страната на щеката за маслото мотора целия мокър доло се стича на земята и от кво се оказа едото маркуче се беше спукалао за обратния бензин и от некви смешни маркучета по 10см ебати и проблема и ебати разходите а един метър струва 5 лв. Просто работата е малко повече но аз си ги сменях сам
Абсолютно същата случка беше и при мен преди 2 месеца.Тези двете мъркучета на инжекторната рейка са голяма гнъс
Купи си качествени мъркучи,щото са постоянно под налягане (3 бара по цялото трасе от резервоара до инжекторната рейка),дори когато караш на газ
Разликата е,че тогава всичкият бензин стигнал до рейката,се връща обратно в резервоара (компа изключва бензиновите дюзи,но помпата си работи).
Та майтапа на страна да много е възможно да ти е от спукани маркучи на бензино провода аз съм със същия мотор като тебе с газов инжеккцион и колата губеше бензин ... Една сутрин катоо запалих колата вътре замириса толкова много на бенз че направо имах чувство че съм на бензиностанция излизам вдигам капака и кво да видя от страната на щеката за маслото мотора целия мокър доло се стича на земята и от кво се оказа едото маркуче се беше спукалао за обратния бензин и от некви смешни маркучета по 10см ебати и проблема и ебати разходите а един метър струва 5 лв. Просто работата е малко повече но аз си ги сменях сам
Абсолютно същата случка беше и при мен преди 2 месеца.Тези двете мъркучета на инжекторната рейка са голяма гнъс


- MOGY
- Obergruppenführer
-
- Мнения: 1180
- Регистриран на: 21.01.2008
- Местоположение: Враца,България
- Кара: Е 36
Не са ни виновни маркучите ами много хора си купуват кола сядат и подават гориво,а не мислят че примерно тези маркучи са на по 15г. и са си изпяли песента.
Аз лично едно от първите неща които сменявам най напред с маслото са маркучите и горивния филтър.
Аз лично едно от първите неща които сменявам най напред с маслото са маркучите и горивния филтър.



-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
100% етнически НЕ толерантен!
- Nukem
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Момчета кажете в realoem-а къде са да им взема номерата и аз да ги сменя?
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- rado89
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 118
- Регистриран на: 25.08.2007
- Местоположение: гр. София
- Пол: Мъж
- Кара: 745i e65, 525dA e39
- Мечтае да кара: 850 CSi :)
благодаря за съветите колеги. При 1ва възможност ще огледам всичко и ще пиша, че напоследък хич няма време покрай изпити
хайде със здраве
и едно въпросче последно.. амортисьорите от 328 дали са същите като на 320?
Благодаря!


и едно въпросче последно.. амортисьорите от 328 дали са същите като на 320?

Сърдитко Петко - празна му торбата..
13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани