AGR-клапана- със или без него-
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- baga
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 638
- Регистриран на: 20.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: e90 320d 163hp 2006
Моята мембрана на АГР беше скъсана. Не подлежи на ремонт, сменя се целия АГР. Проверка се прави, като се свали и почисти клапана. При смукване в тръбичката за вакума, трябва да се движи клапана. А аз СМУКАХ и ДУХАХ без никакво съпротивление от мембраната.




- tOnkO_lOnkO
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 104
- Регистриран на: 14.01.2009
Мерси колеги,
аз не съм го пробвал това вакумно маркуче как се държи.
Утре ще погледна какво е положението при мен.
аз не съм го пробвал това вакумно маркуче как се държи.
Утре ще погледна какво е положението при мен.
- baga
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 638
- Регистриран на: 20.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: e90 320d 163hp 2006
при мен се получава следното: с изолиран егр колата върви много добре, не пуши въобще въпреки, че съм с отрязани клапи на всмукателните колектори. С маркуч забит в егр клапана колата изпушва при рязко тръгване, чак ме хваща срам по светофарите
(в този момент се чудя къде му е екологията на този кпалан)
Нямам светещи лампи без егр, има само грешка която се записва и се вижда с дис. Според вас да сменям ли PRESSURE CONVERTER на егр? от него ли е проблема с изпушването?
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=45
номер 1 на схемата - около 160 лв

Нямам светещи лампи без егр, има само грешка която се записва и се вижда с дис. Според вас да сменям ли PRESSURE CONVERTER на егр? от него ли е проблема с изпушването?
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=45
номер 1 на схемата - около 160 лв
- milennyc
-
-
- Мнения: 1832
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Другите да му завиждат.....
- Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
- Детайли за колата: MNOGO BARZA
© написа:при мен се получава следното: с изолиран егр колата върви много добре, не пуши въобще въпреки, че съм с отрязани клапи на всмукателните колектори. С маркуч забит в егр клапана колата изпушва при рязко тръгване, чак ме хваща срам по светофарите(в този момент се чудя къде му е екологията на този кпалан)
Нямам светещи лампи без егр, има само грешка която се записва и се вижда с дис. Според вас да сменям ли PRESSURE CONVERTER на егр? от него ли е проблема с изпушването?
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=45
номер 1 на схемата - около 160 лв
И от него може да е и от самото ЕГР, не ти пуши когато е шунтирано. А и не си далече и от дебитомер.....

- milennyc
-
-
- Мнения: 1832
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Другите да му завиждат.....
- Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
- Детайли за колата: MNOGO BARZA
© написа:черно
егр е изчистен, всичко изглежда наред с него
Чип имаш ли? А че е черно то не пречи да е дебитомер! Ти поне сега можеш да си го провериш

- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
© написа:Нямам светещи лампи без егр, има само грешка която се записва и се вижда с дис. Според вас да сменям ли PRESSURE CONVERTER на егр? от него ли е проблема с изпушването?
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=45
номер 1 на схемата - около 160 лв
Че тя как върви с развален конвертер? При мен колата влезе в сервизен режим и едва вървеше, колкото до Дарукар. Сигурен ли си, че ти е развален? А иначе за изпушването, и да го смениш пак пуши. Скромните ми наблюдения са, че пушека най-много зависи от липсата на катализатор(и) и качеството на нафтата.
Never mistake motion for action...
- milennyc
-
-
- Мнения: 1832
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Другите да му завиждат.....
- Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
- Детайли за колата: MNOGO BARZA
© написа:просто не работи сега
без егр си върви идеално ... има грешка, но само това - никакви сервизни режими, лампи и т.н.
дори не пуши
да ме пита човек защо искам да го връзвам пак...
катализатори имам все още
Аз мисл че няма смъсъл от смяна Слави, пак ще си пуши като го вържеш АГР-то
- pazokolarov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2287
- Регистриран на: 26.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320dA 525xd
© написа:не, нямам чип, не съм пипал нищо
нямам и други грешки
как може да проверя дебитомера?
Можеш да си направиш извод за състоянието на дебитомера по разликата между реален разход на гориво и този, показван от БК. Съдейки по критериите за границите на допустими корекции за БК, допустимо е дебитомера да се търпи докато тази разлика е не повече от 20% (в + или - ).
Вероятно има възможност и да се замери сигнала от дебитомера, но не знам.
- milennyc
-
-
- Мнения: 1832
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Другите да му завиждат.....
- Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
- Детайли за колата: MNOGO BARZA
За замерването на сигнала той или работи или не. А стойностите който подава към ЕКУ-то могат да се видят. Тук е вече момента да се разбере кой колко му рабира 

- LUCIFER'S
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1953
- Регистриран на: 11.08.2009
- Местоположение: Добрич
- Кара: Е39 '02 530d
Аз си мисля, че проблема е в дебитомера, това ще си покаже на диагностика. А пролема с пушенето т.е. при проблем с дебитомера " майсторите" в БГ изолират АГР клапана.... Успех
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани