Спешна помощ от патилите ???- МИСТЕРИЯ
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
29 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- tOnkO_lOnkO
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 104
- Регистриран на: 14.01.2009
-пробвай да откачиш дебитомера и виж дали се форсира
-до 2000 оборота чува ли ти се турбото да свири(не че то е проблема но в някой авариини режими се изклучва от компа)?
-до 2000 напълно ли нормално се държи или и в тези обороти има разлика
-тресе ли двигателя необичайно много?
-да си сипвал гориво скоро?
-като запалиш има ли някакъв необичаен звук?Например съскане като от маркуч с вакум?
-до 2000 оборота чува ли ти се турбото да свири(не че то е проблема но в някой авариини режими се изклучва от компа)?
-до 2000 напълно ли нормално се държи или и в тези обороти има разлика
-тресе ли двигателя необичайно много?
-да си сипвал гориво скоро?
-като запалиш има ли някакъв необичаен звук?Например съскане като от маркуч с вакум?
- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
Колега ,мисля че мога да помогна в известен смисьл,работя по ГНП-та,в собствен сервиз които е мальк но това е без значение.Системата на впрьскване е ВП 44,небезизвестните проблемни помпи на Бош ,според мен проблема е в устроисвото което изпьлнява ролята на подаване на газ вьтре в гнп,то няма обратна врьзка с контролера,сиреч само изпьлнява,посочи на колегата работещ по колата да го свали и огледа,може на място намира се наи отдолу на гнп,с 2 болта торкс Т30или Т25,ако колегата е разбирач бьрзо ще се ориентира.поздрави и успех
- Rundev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 736
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: мадамите да крещят :)
tOnkO_lOnkO написа:-пробвай да откачиш дебитомера и виж дали се форсира
-до 2000 оборота чува ли ти се турбото да свири(не че то е проблема но в някой авариини режими се изклучва от компа)?
-до 2000 напълно ли нормално се държи или и в тези обороти има разлика
-тресе ли двигателя необичайно много?
-да си сипвал гориво скоро?
-като запалиш има ли някакъв необичаен звук?Например съскане като от маркуч с вакум?
На един приятел неможеше да се изфорсира колата,само че отиваше до 4000 оборота,след като откачихме дебитомера хукна та се невидя.Закачаш го и 4000 все едно там е ограничителя.Относно съскането за което питаш,имаш предвид филтъра на картерните газове.... и в двата случая се съгласявам с теб колега да се обърне внимание на двете неща.
- BMW_325 TDS
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 517
- Регистриран на: 9.01.2007
Значи дебитомера къде се намира за да го откача ( майстора спомена за него, че ще го провери ).. Чува се турбото да свири до 2000 об. да, но мисля, че не винаги !!! Но майстора го гледа и ужжж то е читаво ( пък и не мисля че то ще пречи да си се изфорсира дори и да е пребано ).. Абе не работи добре и до 2000 об/мин - тресе си, и много пуши като се даде газ докрай ( не може да направи повече от 2000 об и нещо, но се мъчи и пука )- все едно храчка и не може да я изкашля
... Двигателя почва да тресе адски много, като се даде газ докрай и да ПУКА и пляка - чак и свистене май се чува... Знам ли , всякакви гадни шумове... По принцип сипвам само на ОМВ и съм АДСКИ ДОВОЛЕН от тях ... Цеди я нафтата, като заредя на ОМВ, но последния път сипах за 25 лева на Екото на Ботевградско където работя и стрелката сигна на половината м/у половината и FULL ... Карах до село и обратно 100 км. - Никакви ядове !! Вървеше си перфектно, въпрки че с нафта от ОМВ ми харчи по малко и така се прибрах и я паркирах пред нас... Стоя 3-4 часа , излизам паля и ..... Сменихме филтъра на картерните газове- не е от него !! Абе чува се някакви свистене, ама знам ли !!! Чакам да видя нашето майсторче дали ще се справи , ако не звуъня на предложените от вас телефони на мсйтори 


- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Колега, дебитомера е под средната кора на мотора, вижда се една букса - седи отляво точно до въздушния филтър (както си застанал при отворен капак). И кажи на майстора да погледне клапана на турбото - може мизерията да е от него.
Si non confectus, non reficiat.
- tOnkO_lOnkO
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 104
- Регистриран на: 14.01.2009
не мисля че е от филтъра на картерните хазове,-100% не е от него.Да си минавал през дупки или нещо подобно и да се е откачил някой вакум знам ли?Ако се откачи вакум в повечето случей ако се заслушаш може и да го чуеш от каде е.
А трудно ли пали?Ако пали трудно може да дърпа въздух от някаде в горивната система и за това да прекъсва........
по принцип до колкото знам дебитомер-а обикновенно си заминава бавно тоест постепенно се усеща загоба на мощност и т.н но понякога се прецаква отведнъж.
Виж дебитомера все пак както и всички маркучета дали са ок.Поста на колегата по горе за ГНП-то също може да е много вероятна причина...
А от акде пука,-от генерацията или някаде от към двг?
А трудно ли пали?Ако пали трудно може да дърпа въздух от някаде в горивната система и за това да прекъсва........
по принцип до колкото знам дебитомер-а обикновенно си заминава бавно тоест постепенно се усеща загоба на мощност и т.н но понякога се прецаква отведнъж.
Виж дебитомера все пак както и всички маркучета дали са ок.Поста на колегата по горе за ГНП-то също може да е много вероятна причина...
А от акде пука,-от генерацията или някаде от към двг?
- Rundev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 736
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: мадамите да крещят :)
tOnkO_lOnkO написа:не мисля че е от филтъра на картерните хазове,-100% не е от него.Да си минавал през дупки или нещо подобно и да се е откачил някой вакум знам ли?Ако се откачи вакум в повечето случей ако се заслушаш може и да го чуеш от каде е.
А трудно ли пали?Ако пали трудно може да дърпа въздух от някаде в горивната система и за това да прекъсва........
по принцип до колкото знам дебитомер-а обикновенно си заминава бавно тоест постепенно се усеща загоба на мощност и т.н но понякога се прецаква отведнъж.
Виж дебитомера все пак както и всички маркучета дали са ок.Поста на колегата по горе за ГНП-то също може да е много вероятна причина...
А от акде пука,-от генерацията или някаде от към двг?
Кой не е чел дългото обяснение на колегата ?

Човека каза ча пали от раз и на обороти все едно нищо и няма.
- BMW_325 TDS
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 517
- Регистриран на: 9.01.2007
Като казахте за дебитомера- откачахме го- НИКАКВА разлика с включен и изключен... Не съм падал в никакви дупки
- OxoBoxo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 205
- Регистриран на: 20.12.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е(90)335I
- Детайли за колата: Е(90) 335I ->2007г,306к.с, автомат калашников
Аз имах абсолютно същият проблем със служебната ми кола(Мазда6) - оказа се запушен ДПФ - филтър, т.е филтъра за твърдите частици при дизелите. Отиди да ти го видят и пиши да кажеш дали и при теб е ДПФ.
- xerial
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1780
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: 100-те лица
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330d CBR 600RR
- Мечтае да кара: F82 ,S1000RR
OxoBoxo написа:Аз имах абсолютно същият проблем със служебната ми кола(Мазда6) - оказа се запушен ДПФ - филтър, т.е филтъра за твърдите частици при дизелите. Отиди да ти го видят и пиши да кажеш дали и при теб е ДПФ.
Пич стига с тия ДПФ филтри!! Преди да напишеш нещо виж от кога и на кои коли се монтират!!
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Вакуум регулатор на ЕГР-а? В Дару мисля, че ще ти открият проблема, а и ня ма да чакаш 2 седмици. Иначе само си чешем езиците.
Never mistake motion for action...
- BMW_325 TDS
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 517
- Регистриран на: 9.01.2007
Е са ми се обади майстора и ми каза, че и тия дюзи за нищо не стават ( втора ръка на 3 мееца )---- сега турсиме само нови елементи за тях !!! Колко струват само елементите и от къде мога да ги намеря
- cekio
- Потребител
-
- Мнения: 28
- Регистриран на: 17.05.2008
- Местоположение: Златица
- Пол: Мъж
- Кара: уличен хулиган
- Мечтае да кара: по-голям хулиган
Колега виж си ГНП-то и датчика на коляновия вал,защото има много голяма вероятност да е от тях и успехи с ремонта дано да не е нещо по-сериозно
- BMW_325 TDS
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 517
- Регистриран на: 9.01.2007
ТЪРСЯТ СЕ РАЗПРЪСКВАЧИ ??? СПЕШНО !! Къде ли не питахме и звъняхме- един твърди, че в България нямало как да намериме !! Моля препоръчайте магазин от където е възможно да намеря
29 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани