Спешна помощ от патилите ???- МИСТЕРИЯ

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 104
Регистриран на: 14.01.2009

Мнение от tOnkO_lOnkO » 03 Сеп 2009, 21:56

-пробвай да откачиш дебитомера и виж дали се форсира
-до 2000 оборота чува ли ти се турбото да свири(не че то е проблема но в някой авариини режими се изклучва от компа)?
-до 2000 напълно ли нормално се държи или и в тези обороти има разлика
-тресе ли двигателя необичайно много?
-да си сипвал гориво скоро?
-като запалиш има ли някакъв необичаен звук?Например съскане като от маркуч с вакум?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1932
Регистриран на: 1.02.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: 730д
Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5

Мнение от Пресиян Василев » 03 Сеп 2009, 22:05

Колега ,мисля че мога да помогна в известен смисьл,работя по ГНП-та,в собствен сервиз които е мальк но това е без значение.Системата на впрьскване е ВП 44,небезизвестните проблемни помпи на Бош ,според мен проблема е в устроисвото което изпьлнява ролята на подаване на газ вьтре в гнп,то няма обратна врьзка с контролера,сиреч само изпьлнява,посочи на колегата работещ по колата да го свали и огледа,може на място намира се наи отдолу на гнп,с 2 болта торкс Т30или Т25,ако колегата е разбирач бьрзо ще се ориентира.поздрави и успех

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 736
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: Сливен
Пол: Мъж
Кара: мадамите да крещят :)

Мнение от Rundev » 03 Сеп 2009, 22:33

tOnkO_lOnkO написа:-пробвай да откачиш дебитомера и виж дали се форсира
-до 2000 оборота чува ли ти се турбото да свири(не че то е проблема но в някой авариини режими се изклучва от компа)?
-до 2000 напълно ли нормално се държи или и в тези обороти има разлика
-тресе ли двигателя необичайно много?
-да си сипвал гориво скоро?
-като запалиш има ли някакъв необичаен звук?Например съскане като от маркуч с вакум?


На един приятел неможеше да се изфорсира колата,само че отиваше до 4000 оборота,след като откачихме дебитомера хукна та се невидя.Закачаш го и 4000 все едно там е ограничителя.Относно съскането за което питаш,имаш предвид филтъра на картерните газове.... и в двата случая се съгласявам с теб колега да се обърне внимание на двете неща.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 517
Регистриран на: 9.01.2007

Мнение от BMW_325 TDS » 03 Сеп 2009, 23:00

Значи дебитомера къде се намира за да го откача ( майстора спомена за него, че ще го провери ).. Чува се турбото да свири до 2000 об. да, но мисля, че не винаги !!! Но майстора го гледа и ужжж то е читаво ( пък и не мисля че то ще пречи да си се изфорсира дори и да е пребано ).. Абе не работи добре и до 2000 об/мин - тресе си, и много пуши като се даде газ докрай ( не може да направи повече от 2000 об и нещо, но се мъчи и пука )- все едно храчка и не може да я изкашля
:help: ... Двигателя почва да тресе адски много, като се даде газ докрай и да ПУКА и пляка - чак и свистене май се чува... Знам ли , всякакви гадни шумове... По принцип сипвам само на ОМВ и съм АДСКИ ДОВОЛЕН от тях ... Цеди я нафтата, като заредя на ОМВ, но последния път сипах за 25 лева на Екото на Ботевградско където работя и стрелката сигна на половината м/у половината и FULL ... Карах до село и обратно 100 км. - Никакви ядове !! Вървеше си перфектно, въпрки че с нафта от ОМВ ми харчи по малко и така се прибрах и я паркирах пред нас... Стоя 3-4 часа , излизам паля и ..... Сменихме филтъра на картерните газове- не е от него !! Абе чува се някакви свистене, ама знам ли !!! Чакам да видя нашето майсторче дали ще се справи , ако не звуъня на предложените от вас телефони на мсйтори ;)

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Мнение от Zagy » 03 Сеп 2009, 23:11

Колега, дебитомера е под средната кора на мотора, вижда се една букса - седи отляво точно до въздушния филтър (както си застанал при отворен капак). И кажи на майстора да погледне клапана на турбото - може мизерията да е от него.
Si non confectus, non reficiat.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 104
Регистриран на: 14.01.2009

Мнение от tOnkO_lOnkO » 04 Сеп 2009, 0:14

не мисля че е от филтъра на картерните хазове,-100% не е от него.Да си минавал през дупки или нещо подобно и да се е откачил някой вакум знам ли?Ако се откачи вакум в повечето случей ако се заслушаш може и да го чуеш от каде е.
А трудно ли пали?Ако пали трудно може да дърпа въздух от някаде в горивната система и за това да прекъсва........
по принцип до колкото знам дебитомер-а обикновенно си заминава бавно тоест постепенно се усеща загоба на мощност и т.н но понякога се прецаква отведнъж.
Виж дебитомера все пак както и всички маркучета дали са ок.Поста на колегата по горе за ГНП-то също може да е много вероятна причина...
А от акде пука,-от генерацията или някаде от към двг?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 736
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: Сливен
Пол: Мъж
Кара: мадамите да крещят :)

Мнение от Rundev » 04 Сеп 2009, 9:31

tOnkO_lOnkO написа:не мисля че е от филтъра на картерните хазове,-100% не е от него.Да си минавал през дупки или нещо подобно и да се е откачил някой вакум знам ли?Ако се откачи вакум в повечето случей ако се заслушаш може и да го чуеш от каде е.
А трудно ли пали?Ако пали трудно може да дърпа въздух от някаде в горивната система и за това да прекъсва........
по принцип до колкото знам дебитомер-а обикновенно си заминава бавно тоест постепенно се усеща загоба на мощност и т.н но понякога се прецаква отведнъж.
Виж дебитомера все пак както и всички маркучета дали са ок.Поста на колегата по горе за ГНП-то също може да е много вероятна причина...
А от акде пука,-от генерацията или някаде от към двг?


Кой не е чел дългото обяснение на колегата ? :D
Човека каза ча пали от раз и на обороти все едно нищо и няма.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 517
Регистриран на: 9.01.2007

Мнение от BMW_325 TDS » 04 Сеп 2009, 11:42

Като казахте за дебитомера- откачахме го- НИКАКВА разлика с включен и изключен... Не съм падал в никакви дупки

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 205
Регистриран на: 20.12.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е(90)335I
Детайли за колата: Е(90) 335I ->2007г,306к.с, автомат калашников

Мнение от OxoBoxo » 04 Сеп 2009, 11:43

Аз имах абсолютно същият проблем със служебната ми кола(Мазда6) - оказа се запушен ДПФ - филтър, т.е филтъра за твърдите частици при дизелите. Отиди да ти го видят и пиши да кажеш дали и при теб е ДПФ.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1780
Регистриран на: 29.10.2008
Местоположение: 100-те лица
Пол: Мъж
Кара: Е46 330d CBR 600RR
Мечтае да кара: F82 ,S1000RR

Мнение от xerial » 04 Сеп 2009, 12:01

OxoBoxo написа:Аз имах абсолютно същият проблем със служебната ми кола(Мазда6) - оказа се запушен ДПФ - филтър, т.е филтъра за твърдите частици при дизелите. Отиди да ти го видят и пиши да кажеш дали и при теб е ДПФ.


Пич стига с тия ДПФ филтри!! Преди да напишеш нещо виж от кога и на кои коли се монтират!!
Изображение Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10745
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Мнение от Leon » 04 Сеп 2009, 12:09

Вакуум регулатор на ЕГР-а? В Дару мисля, че ще ти открият проблема, а и ня ма да чакаш 2 седмици. Иначе само си чешем езиците.
Never mistake motion for action...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 517
Регистриран на: 9.01.2007

Мнение от BMW_325 TDS » 04 Сеп 2009, 12:11

Е са ми се обади майстора и ми каза, че и тия дюзи за нищо не стават ( втора ръка на 3 мееца )---- сега турсиме само нови елементи за тях !!! Колко струват само елементите и от къде мога да ги намеря

Потребител
Аватар
Мнения: 28
Регистриран на: 17.05.2008
Местоположение: Златица
Пол: Мъж
Кара: уличен хулиган
Мечтае да кара: по-голям хулиган

Мнение от cekio » 04 Сеп 2009, 12:33

Колега виж си ГНП-то и датчика на коляновия вал,защото има много голяма вероятност да е от тях и успехи с ремонта дано да не е нещо по-сериозно

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 517
Регистриран на: 9.01.2007

Мнение от BMW_325 TDS » 04 Сеп 2009, 13:46

ТЪРСЯТ СЕ РАЗПРЪСКВАЧИ ??? СПЕШНО !! Къде ли не питахме и звъняхме- един твърди, че в България нямало как да намериме !! Моля препоръчайте магазин от където е възможно да намеря

Предишна

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook