Теч на антифриза на Е46

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 48
Регистриран на: 16.07.2009
Местоположение: Vidin

Теч на антифриза на Е46

Мнение от stan4o__vd » 02 Сеп 2009, 10:03

Колеги излезна ми един проблем,който незнам от къде да започна да го решавам.Започна да ми губи антифриза в радиатора,на около 1000км доливам 500мл вода,радиатора е здрав и ме съмнява да не е от някоя снадка.Ако има някое слабо местенце дайте съвет!Аз мисля да сипя антифриз и той ще омазни местото от което тече!Аако някой е патил да даде някъв съвет!Мерси предварително!

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Мнение от Dimitroff » 02 Сеп 2009, 10:22

Колега, покарай колата малко и паркирай някъде на чисто място.
Остави колата за 20-30 мин и я премести - ако е капало - значи имаш теч.
Ако не е капало - прегрял си колата и или си духнал гарнитура или ... ще сменяш глава.

Потребител
Аватар
Мнения: 29
Регистриран на: 9.12.2008

Мнение от dani dm » 02 Сеп 2009, 11:23

колега покарай я около 10км. нормално ако можеш да не е в задръстванията, за да можеш постоянно да даваш газ. След това отвори капака и стисни маркучите дали са твърди ако са твърди значи си духнал гарнитурата или си пукнал главата. Ако са меки сравнително виж в задната част на двигателя има един тройник намира се под филтъра на купето. Там им е слабото място на тези коли. Също така загледай я сутрин дали пуши като я запалиш. Ако пуши значи е гарнитура или глава. Това е което се сещам дано да ти помогна.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2337
Регистриран на: 13.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: N42B20 с ръкавици
Мечтае да кара: Spitfire

Мнение от Archangel » 02 Сеп 2009, 12:34

Мене от калпави майстори, дето миналата седмица ми сменяха датчик колянов вал сега ми се скъса единия маркуч, който минава до алтернатора. Сглобили го нашите, и така го сглобили, че маркуча опира в една от обтяжните ролки. И така и е заминал, днес ми светна лампата.
Пак ядове.. :(
Rainbow shaker,
On a stallion twister,
Bareback rider,
On the eye of the sky,
Stormbringer coming down,
Meaning to stay,
Thunder and lightning,
Heading your way..

Потребител
Аватар
Мнения: 43
Регистриран на: 8.08.2008

Мнение от andreti » 02 Сеп 2009, 12:47

колега , и при мен се губеше антифриз така -- проблемът ми беше следния--- от задната страна на главата има едно пласмасово съединение , което се беше пукнало (разядено направо) и от там по малко по малко течеше. Двигателят е нагрят и не се вижда да капи вода защото се изпарява веднага. Съединението струва 16 лв.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 418
Регистриран на: 23.04.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 530xi
Мечтае да кара: S65 Lorinser

Мнение от Mitko195 » 02 Сеп 2009, 14:22

andreti написа:колега , и при мен се губеше антифриз така -- проблемът ми беше следния--- от задната страна на главата има едно пласмасово съединение , което се беше пукнало (разядено направо) и от там по малко по малко течеше. Двигателят е нагрят и не се вижда да капи вода защото се изпарява веднага. Съединението струва 16 лв.

И аз препатих с този фланец- оригинална BMW част- 46лв някъде беше, смених го в сервиза на Ясен-7000км без ядове от него..НО- на морето като бях се вкарах в една голяма дупка и ми се откърти цялото пласмасово съединение след скобата преди маркуча отгоре на разширителния съд на антифриза- 90лв :(
Имам го това BMW от месец, но ми казаха че тези пласмасови съединения стават доста калпави с течение на времето, понеже охладителнат система надувала повече от на другите коли...Дано ти е от нещо малко проблема и пиши като ти мине ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 87
Регистриран на: 6.10.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е91 330xd
Мечтае да кара: M6 Grand Coupe

Мнение от sider23 » 02 Сеп 2009, 16:03

колеги,
аз да попитам...
и моята губи антифриз и от време на време се налага да доливам.
сега като беше доста жега забелязах, че отдолу, където втората кора под двигателя се захваща за купето, имам теч, които след време сам спира. обаче, какво забелязах.... тази течност не мирише на антифриз... не мирише на нищо. Дали е антифирз или е нещо като конденз от климатика????

Потребител
Аватар
Мнения: 43
Регистриран на: 8.08.2008

Мнение от andreti » 02 Сеп 2009, 16:27

Mitko195 написа:
andreti написа:колега , и при мен се губеше антифриз така -- проблемът ми беше следния--- от задната страна на главата има едно пласмасово съединение , което се беше пукнало (разядено направо) и от там по малко по малко течеше. Двигателят е нагрят и не се вижда да капи вода защото се изпарява веднага. Съединението струва 16 лв.

И аз препатих с този фланец- оригинална BMW част- 46лв някъде беше, смених го в сервиза на Ясен-7000км без ядове от него..НО- на морето като бях се вкарах в една голяма дупка и ми се откърти цялото пласмасово съединение след скобата преди маркуча отгоре на разширителния съд на антифриза- 90лв :(
Имам го това BMW от месец, но ми казаха че тези пласмасови съединения стават доста калпави с течение на времето, понеже охладителнат система надувала повече от на другите коли...Дано ти е от нещо малко проблема и пиши като ти мине ;)

Явно говорим за различни неща , защотот това го поръчах от ауто плюс и чаках оригинално от БМВ има си щампи лепенки всичко . Това за което аз говоря е един тройник дълъг около 10 см и е на много забутано място между купето и двигателя.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 176
Регистриран на: 4.10.2008
Местоположение: sofia
Пол: Мъж

Мнение от kalanak » 02 Сеп 2009, 22:42

Mitko195 написа:
andreti написа:колега , и при мен се губеше антифриз така -- проблемът ми беше следния--- от задната страна на главата има едно пласмасово съединение , което се беше пукнало (разядено направо) и от там по малко по малко течеше. Двигателят е нагрят и не се вижда да капи вода защото се изпарява веднага. Съединението струва 16 лв.

И аз препатих с този фланец- оригинална BMW част- 46лв някъде беше, смених го в сервиза на Ясен-7000км без ядове от него..НО- на морето като бях се вкарах в една голяма дупка и ми се откърти цялото пласмасово съединение след скобата преди маркуча отгоре на разширителния съд на антифриза- 90лв :(
Имам го това BMW от месец, но ми казаха че тези пласмасови съединения стават доста калпави с течение на времето, понеже охладителнат система надувала повече от на другите коли...Дано ти е от нещо малко проблема и пиши като ти мине ;)
Колега заради тоя тройник един идиот ми смени и водната помпа.А зимата смених и това водно съединение 65 лв оригинално.

Потребител
Аватар
Мнения: 48
Регистриран на: 16.07.2009
Местоположение: Vidin

Теч на антифриза на Е46

Мнение от stan4o__vd » 02 Сеп 2009, 23:37

малеее,кой знае как ще го открия :( значи доста се пати със тия съединения,ще ви пиша какво е станало

Потребител
Аватар
Мнения: 43
Регистриран на: 8.08.2008

Re: Теч на антифриза на Е46

Мнение от andreti » 03 Сеп 2009, 1:04

stan4o__vd написа:малеее,кой знае как ще го открия :( значи доста се пати със тия съединения,ще ви пиша какво е станало

маха се филтъра на климатика , кутията в която се слага филтъра и там отдоло се напипва успех

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 457
Регистриран на: 26.11.2008
Пол: Мъж
Кара: e46 320d, 330xd
Мечтае да кара: M4

Мнение от ThE BeAsT » 03 Сеп 2009, 10:59

И аз наблюдавам същото при мен, но загубата е толкова, че за 9 месеца (преди толкова смених водна помпа, и напълних с антифриз) ми светна датчика за нивото на антифриза. Въпроса ми е ... нормално ли е за 9 месеца да трябва да се долеее или да търся и аз теч (дано не е нещо по-сериозно де ) И какво е горе долу количеството от пълен до светване на датчика ?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 176
Регистриран на: 4.10.2008
Местоположение: sofia
Пол: Мъж

Мнение от kalanak » 03 Сеп 2009, 20:57

За 9 месеца мисля че е нормално да ти издуха малко антифриз

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 418
Регистриран на: 23.04.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 530xi
Мечтае да кара: S65 Lorinser

Мнение от Mitko195 » 03 Сеп 2009, 23:15

andreti написа:
Mitko195 написа:
andreti написа:колега , и при мен се губеше антифриз така -- проблемът ми беше следния--- от задната страна на главата има едно пласмасово съединение , което се беше пукнало (разядено направо) и от там по малко по малко течеше. Двигателят е нагрят и не се вижда да капи вода защото се изпарява веднага. Съединението струва 16 лв.

И аз препатих с този фланец- оригинална BMW част- 46лв някъде беше, смених го в сервиза на Ясен-7000км без ядове от него..НО- на морето като бях се вкарах в една голяма дупка и ми се откърти цялото пласмасово съединение след скобата преди маркуча отгоре на разширителния съд на антифриза- 90лв :(
Имам го това BMW от месец, но ми казаха че тези пласмасови съединения стават доста калпави с течение на времето, понеже охладителнат система надувала повече от на другите коли...Дано ти е от нещо малко проблема и пиши като ти мине ;)

Явно говорим за различни неща , защотот това го поръчах от ауто плюс и чаках оригинално от БМВ има си щампи лепенки всичко . Това за което аз говоря е един тройник дълъг около 10 см и е на много забутано място между купето и двигателя.

Точно за този тройник става въпрос колега, мястото е където казваш и на самата част си има малка емблемка на BMW.. :)

Потребител
Аватар
Мнения: 33
Регистриран на: 22.05.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: X5 E70
Детайли за колата: X5 E70 2012 286hp

Re: Теч на антифриза на Е46

Мнение от l.u..bo » 28 Сеп 2009, 9:51

Еее колеги аз почнах да доливам вода всяка седмица и вчеар реших да тарся проблем и нищо не намерих . А този троиник неможах да го намера. Трябжа да сваля самата кутия на филтара на купето ли? Или за друго става вапрос. Просто незнак какво да гледам вече :(

Следваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook