Проблем с генерация

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2253
Регистриран на: 22.01.2007
Местоположение: В.Търново
Пол: Мъж
Кара: ...don`t drive fast, just fly low
Мечтае да кара: E36 M3

Проблем с генерация

Мнение от BT9028BA » 02 Сеп 2009, 13:20

Здр колеги проблема е следния - докато си монтирах генерацията на колата и като почнах да затягам болтовете се счупи това
Изображение
Изображение
Изображение
Та въпроса ми е какво се прави при тази ситуация - как мога да вкарам друга шайба освен с рязане на тръбата и после заваряне или има и друг по лесен начин

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2402
Регистриран на: 2.09.2007
Местоположение: София
Кара: '94 Opel Corsa B

Мнение от стан » 02 Сеп 2009, 13:45

с нагряване на шайбата и изстудяване на тръбата предполагам, ама може и да не е достатъчно

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 384
Регистриран на: 18.09.2008
Пол: Мъж
Кара: BMW Е36 330d

Мнение от vanko_5 » 02 Сеп 2009, 14:11

режеш трабата слагаш друга шайба и пак я заваряш това е най-добрия ватиант за мен

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1573
Регистриран на: 30.10.2007
Местоположение: Столицата
Пол: Мъж

Мнение от fedoracore » 02 Сеп 2009, 14:17

vanko_5 написа:режеш трабата слагаш друга шайба и пак я заваряш това е най-добрия ватиант за мен


то и няма друг вариянт -без да се реже
после с телоподаващо една обшивка прават и няма да мръдне
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2253
Регистриран на: 22.01.2007
Местоположение: В.Търново
Пол: Мъж
Кара: ...don`t drive fast, just fly low
Мечтае да кара: E36 M3

Мнение от BT9028BA » 02 Сеп 2009, 17:43

Значи както си мислех с рязане ще стане само

Номенклатурен номер : 18111719444
Описание : Фланец
Ед.цена (с ДДС) : 12.96 BGL
Няма наличност
Дару Кар АД си запазва право за промени в цените

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2871
Регистриран на: 11.10.2006
Местоположение: Ruse
Пол: Мъж

Мнение от Le Transporteur » 02 Сеп 2009, 19:40

Ако имаш възможност мацни тея сглобки да не са така сухи. Има едни температурни пасти с Никел, Мед. Вярно , че след време всичко ще се отмие, но при сглобяването по-добре ще легнат детайлите :idea:
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2253
Регистриран на: 22.01.2007
Местоположение: В.Търново
Пол: Мъж
Кара: ...don`t drive fast, just fly low
Мечтае да кара: E36 M3

Мнение от BT9028BA » 02 Сеп 2009, 19:50

Le Transporteur написа:Ако имаш възможност мацни тея сглобки да не са така сухи. Има едни температурни пасти с Никел, Мед. Вярно , че след време всичко ще се отмие, но при сглобяването по-добре ще легнат детайлите :idea:


А къде може да се намери такава паста защото търсих но никаде не намерих а знам че е хубаво както и ти каза колега

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook