Демонтаж на горните "криви" носачи

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Демонтаж на горните "криви" носачи

Мнение от Ненко Вранков » 01 Сеп 2009, 23:58

Здравейте колеги.
Споделете кой от Вас, как най-лесно сваля въпросните носачи. Днес счупих камък 18 и въпреки това не успях да развия болта 13 за да сваля планката 12... :help:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 850
Регистриран на: 18.05.2008
Местоположение: Банско!
Пол: Мъж
Кара: Само компоти:)

Re: Демонтаж на горните "криви" носачи

Мнение от santo_bansko » 02 Сеп 2009, 0:03

dj_ennsy_1 написа:Здравейте колеги.
Споделете кой от Вас, как най-лесно сваля въпросните носачи. Днес счупих камък 18 и въпреки това не успях да развия болта 13 за да сваля планката 12... :help:
Изображение


Колега,азсъщо съм за носачи и какво ли не пробвах,ама с гола рака не става само с пистолет.
Иначе само ръцете ключовете и нервите се чупат ;)
Пак ако си луд и немаш умора махаи там с чука докато поодпусне и така :mhihi:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 02 Сеп 2009, 0:07

в случая е важното колко ти е дълга тръбата която ползваш за удължение, съответно къде се прави и манипулацията... :)
не е лесно но като за начало - полейте с WD-40, пушете по една цигара за да попие качествено, измлатете го с по-голям чук за да се пораздвижи и пробвайте да развиете. Ако не става отново чука и отново проба.

Само не разбирам защо отвивате номер 13 а не номер 9?????
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Мнение от Ненко Вранков » 02 Сеп 2009, 0:10

28 часа престой с Wd40, рамо около 70см, инструменти FACOM, камъка FORCE, разцепи се на 3 ... :roll:


_65536_kb_sec_ написа:
Само не разбирам защо отвивате номер 13 а не номер 9?????

Ako пробваш да свалиш носача, ще си отговориш сам ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 02 Сеп 2009, 0:13

е свалял съм го де, няколко пъти на няколко коли, само че леката разлика е че се случва на подемник, болта в единия край, гайката в другия и довиждане...

Ако съм се объркал искам да ме извините.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Мнение от Ненко Вранков » 02 Сеп 2009, 0:19

съмнява ме при 32 да е по-различно от при Е34... цялата планка под номер 12 на схемата, пречи да се развие гайката 11.

След 7 часа батъла ще продължи, пък каквото стане... Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 21.04.2007
Местоположение: Стара Загора

...

Мнение от bat_ilko » 02 Сеп 2009, 1:57

Няма смисъл да се сваля планката. Наскоро сменях и на моята и на Е34-ката на брат ми (бившата на Gemar) и отвих само болта 9. Доколкото си спомням напъвах болта с тръба към 50-60 сантима, а гайката едвам я хванах с едни клещи чираци за контра. Малко трудно се бърка и даже и с гедорето не успях. Пробвай и така, колега. Нищо не губиш, освен може би 10-тина минути.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1061
Регистриран на: 26.05.2006
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: Е70
Мечтае да кара: 25 годишна

Мнение от jullydjs » 02 Сеп 2009, 2:17

Колега ако сменяш само горните криви нема нужда да отвиваш и шенкела, а и без канал става лесно, само разкачи накрайника от шенкела и освободи и биалетката, и за избиване ползвай скоба тип вилица, и все пак ако си решил да отвиеш шенкела само гледай да не скъсаш болтовете че тогава голем ше го береш

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Re: ...

Мнение от cod-cdbp » 02 Сеп 2009, 5:15

bat_ilko написа:Няма смисъл да се сваля планката. Наскоро сменях и на моята и на Е34-ката на брат ми (бившата на Gemar) и отвих само болта 9. Доколкото си спомням напъвах болта с тръба към 50-60 сантима, а гайката едвам я хванах с едни клещи чираци за контра. Малко трудно се бърка и даже и с гедорето не успях. Пробвай и така, колега. Нищо не губиш, освен може би 10-тина минути.


лула нямаш ли 8) 8) 8)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Мнение от Ненко Вранков » 02 Сеп 2009, 7:56

Няма къде да мушнеш лула там... едвам захапва леко гаечен ключ, но въпреки това е огромна мъка да се върти болта, затова исках да сваля планката, за да имам достъп до гайката и да напъвам нея както си му е реда... :confused: Имам чувството че ще счупя рамото ... напъвам го с подсилен камък 22 този болт 9 и въпреки това не и не...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1419
Регистриран на: 6.08.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E65

Мнение от ddddk » 02 Сеп 2009, 10:00

Здравей колега,

ВД-то е Помощникът, това е ясно, но освен време му трябват и вибрации за да проникне при много спечени сглобки.

С други думи пръскай и карай, пръскай и карай 2 дена. След това с почукване (не млатене :D ) по оста на болта (не напречно).

Еми, това е.
Според мен "по-големия чук" не е добро решение. Понякога заклинването на резбата е по-здраво от болта и последния се къса.

Още един съвет: При монтажа напръскай с противозаклинващ спрей резбата (anti-seize spray). С нашите родни пътища надупчени като швейцарско сирене със сигурност ще го сменяш пак носача някой ден.

Поздрави,
Д
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 284
Регистриран на: 12.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 94' 525тдс
Мечтае да кара: совалка

Мнение от AceMF » 02 Сеп 2009, 11:00

Ако блъскаш с разни чукове, ще хвърчат дребни боклуци, ръжди, стружки и т.н., които могат да се налепят на магнита на АБС-а, съответно същият може да трябва да се почисти след това.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Мнение от Ненко Вранков » 02 Сеп 2009, 11:08

Не, не, не ...
С блъскане не става-освен проблеми, друго няма да си докарам така. От моята кола ще го сваля лесно... аз се мъча с другата в нас, която съм качил на канала...Б25-ца... не става да я пръскам и карам...днес ще се пробвам за последно и ако не стане ще трябва да купувам нов... само дето цената е солена, а са от буклуци нагоре... имам ги в нас на колата оригинални, здрави и не мога да ги сваля...

СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
Аватар
Мнения: 5434
Регистриран на: 31.07.2007
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Мечтае да кара: Е38 740IL

Мнение от LiTtLeRoCk » 02 Сеп 2009, 17:28

Колега удари 2-3 пъти по гайката с някой по сериозен чук и може да ти е по лесно после.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Мнение от Ненко Вранков » 02 Сеп 2009, 18:08

там е проблема ми колега-не мога да стигна до гайката... днес купих още инструмент и сега си отивам да го мъча... дано стане че нямам стотици левове за други...

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook