Питане за лампа светеща на таблото..........

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Питане за лампа светеща на таблото..........

Мнение от ivan. » 01 Сеп 2009, 1:52

Колеги лампата е с жълт цвят,символа на нея е обръч,вътре в обръча има триъгълник,а в триъгълника удивителен знак-надявам се да съм я описъл разбираемо.
Не знам за какво е,за това ви моля за помощ.
Светва при поддаване на контакт и изгасва след секунди,заедно с другите лампи,което говори,че няма проблем.
Въпроса ми е просто информативен.
Изображение
by ''kompleksa''

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 471
Регистриран на: 20.09.2005
Пол: Мъж
Кара: 306 Hp 600 Nm

Мнение от _FIRMATA_ » 01 Сеп 2009, 8:14

Трябва да е Automatic Stability Control (ASC)! На един "уникален" IX който виждах имаше и ASC+T!
Ма мяза на оригиналдъ бря .... не виждам свински опашки, следователно не е измислено във Враца - следователно никъде по света не може да е измислено

Мойта не се кутира по тия параметри, а със сигурност не е от Враца, значи или има други мушингии или вин таблицити ви са перде кириз

Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 366
Регистриран на: 22.07.2006
Местоположение: Разград
Пол: Мъж
Кара: ше E34 /грухчо/
Мечтае да кара: E34 M5

Мнение от tahsinov » 01 Сеп 2009, 10:16

ASC /тракшън контрол/.По принцип се монтира само на отворени дифове.Не беше ли споменал, че си с шпер на двата дифа?Ако си с тракшън няма как да си с шпер, много хора бъркат ASC със шпер и казват, че имат такъв а то си е тракшън.
Трябва да имаш и копче за ASC-то, вляво долу до скоростния лост,откъдето се включва и изключва, като е изключено, лампата за която питаш свети!


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 01 Сеп 2009, 12:54

tahsinov написа:ASC /тракшън контрол/.По принцип се монтира само на отворени дифове.Не беше ли споменал, че си с шпер на двата дифа?Ако си с тракшън няма как да си с шпер, много хора бъркат ASC със шпер и казват, че имат такъв а то си е тракшън.
Трябва да имаш и копче за ASC-то, вляво долу до скоростния лост,откъдето се включва и изключва, като е изключено, лампата за която питаш свети!
копче за изключване и включване няма.А това ,което бях писал,че е със шперове-просто така разбрах собственика :roll: тези дни ще я гледам обстойно отдолу
.Само за АСЦ ли е тази лампа :?:
И защо ще го дава в режим на готовност при даване на контакт :roll:
Изображение
by ''kompleksa''

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 284
Регистриран на: 12.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 94' 525тдс
Мечтае да кара: совалка

Мнение от AceMF » 01 Сеп 2009, 13:39

Поради същото, заради което при контакт светва и изгасва индикатора на ABS-a например. Щом не свети постоянно, следва да е в изправност. Ако си свети постоянно, с диагностика трябва да се определи причината, която често се крие в скоростен датчик, като при IX би трябвало да са два.

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 01 Сеп 2009, 16:28

Ванка , лампата светва контролно като останалите важни за да знаеш ,че работи и не е изгоряла :idea:

На барчето имаш ли копче ASC ? Местоположението му е в лявата част на барчето ,там на десния му борд :idea:


Георги Пенчев
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 624
Регистриран на: 1.07.2008
Местоположение: Papenburg-Germany
Пол: Мъж
Кара: 525tds

ре

Мнение от bera » 01 Сеп 2009, 17:03

ivan. написа:Само за АСЦ ли е тази лампа :?:
И защо ще го дава в режим на готовност при даване на контакт :roll:

Ванка, лампата светва при контакт така си прави SELF-CHECK (самопроверка) както и всички лампи по таблото на акумулатора,маслото и другите дето светват там.
ASC си е постоянно включен ,ако искаш да дрифтваш то трябва да натиснеш копчето ASC и на таблото ти светва постоянно жълтия триъгълник с удивителната вътре и това означава ,че блокажа не е включен, като си направиш кефа пак натискаш копчето и лампата изгасва.
Успех и честито за колата.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1969
Регистриран на: 21.10.2007
Пол: Мъж
Кара: мел

Мнение от ///vlado » 01 Сеп 2009, 17:31

Такова копченце от лявата страна до скоростния лост нямаш ли ?

Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 455
Регистриран на: 29.10.2008
Местоположение: СССР,Москва,Лубянка 2
Пол: Мъж
Кара: Е30-М40В18;Е36-М44В19;E91-N43B20A
Мечтае да кара: Е30 М3 Sport Evolution

Мнение от momo-1st » 01 Сеп 2009, 19:00

ASC-Automatic Stability Control! Лампата светва НЕ като си бутнеш и изключиш това копче което го няма при теб-Точно обратното когато някое колело загуби сцепление и се задейства блокажа(шперчето),което при наличие на тази система е електронно управляемо и тогава при задействането на шпера лампата светва с цел предупреждение че имаш намалено сцеплление та да си махнеш малко крачето от гърба на тея много коне!Светването и при контакт е точно заради селф-чека който си прави компа и когат сичко е наред си угасва!Така само яко ръчка на бегачката! :)
bum_bum написа:Върти се, суче се и пак към соца се избива :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Забравете го вече тоя гнил строй.

Наслаждавайте се на придобивките на демокрацията- Е шейсе на 15 години, виски на промоция от Кауфланд, пура за 2,40 в панелката с ипотека до 2060-та.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1969
Регистриран на: 21.10.2007
Пол: Мъж
Кара: мел

Мнение от ///vlado » 02 Сеп 2009, 9:35

Все пак ето едно готино линкче,на руски е.
Нямах време да го чета но видях,че има някакво обяснение за лампичките на таблото,дано ти свърши няква работа.
Скорлни малко,тия обяснения са по-долу http://bmwbavarija.narod.ru/tehno/tehno6.html

п.п гледам има даже некфо ЕМL (електрона система за регулировка на мощноста на двигатела) дето сефте чувам за него.


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 03 Сеп 2009, 10:10

Всеки ix е с такава система ASC само че тя не е като на обикновенните Е34-ки.Вижте тук http://bmwfans.info/parts/catalog/E34/S ... rear_axle/
Задния диф е с хидро заключване и се оправлява от компютър и когато има преплъзвае и се заключи дифа лампата на таблото почва да мига.То затова няма и копче за изключване ;)
Отделно вече ако е снабдена колата с ASC+Т (този аутоматик стабилити контрол + тракшън като на нормалните Е34-ки) има и копче за изключване.

П.П. Е34 ix няма с шпер диференциал като на обикновенните Е34-ки :idea:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 624
Регистриран на: 1.07.2008
Местоположение: Papenburg-Germany
Пол: Мъж
Кара: 525tds

re

Мнение от bera » 03 Сеп 2009, 12:13

До колкото аз съм наясно с тея iX блокажи на БМВ поправете ме ако греша ,но тея са с два диференциала (преден и заден) като момента се разпределя на нещо от сорта на 63% заден, 37% преден и блокажа е без ESP (Electronic Stability Program) и ако забуксува едното колело ABS блока дава спирачно усилие т.е. утря му спирачка ,а шпера прехвърля вътящия момент на другото колело (чиста механика) ,но двата дифа (преден и заден) не са свързани електронно така както на най-новата система на БМВ X-Drive, където ABS блока + диференциалите + ESP= X-Drive (една от най-новите модерни и надежни и чуствителни системи на съвременните автомобили 4х4)

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook