Питане за лампа светеща на таблото..........
Модератор: Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
Питане за лампа светеща на таблото..........
Колеги лампата е с жълт цвят,символа на нея е обръч,вътре в обръча има триъгълник,а в триъгълника удивителен знак-надявам се да съм я описъл разбираемо.
Не знам за какво е,за това ви моля за помощ.
Светва при поддаване на контакт и изгасва след секунди,заедно с другите лампи,което говори,че няма проблем.
Въпроса ми е просто информативен.
Не знам за какво е,за това ви моля за помощ.
Светва при поддаване на контакт и изгасва след секунди,заедно с другите лампи,което говори,че няма проблем.
Въпроса ми е просто информативен.

by ''kompleksa''
- _FIRMATA_
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 471
- Регистриран на: 20.09.2005
- Пол: Мъж
- Кара: 306 Hp 600 Nm
Трябва да е Automatic Stability Control (ASC)! На един "уникален" IX който виждах имаше и ASC+T!
Ма мяза на оригиналдъ бря .... не виждам свински опашки, следователно не е измислено във Враца - следователно никъде по света не може да е измислено
Мойта не се кутира по тия параметри, а със сигурност не е от Враца, значи или има други мушингии или вин таблицити ви са перде кириз

- tahsinov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 366
- Регистриран на: 22.07.2006
- Местоположение: Разград
- Пол: Мъж
- Кара: ше E34 /грухчо/
- Мечтае да кара: E34 M5
ASC /тракшън контрол/.По принцип се монтира само на отворени дифове.Не беше ли споменал, че си с шпер на двата дифа?Ако си с тракшън няма как да си с шпер, много хора бъркат ASC със шпер и казват, че имат такъв а то си е тракшън.
Трябва да имаш и копче за ASC-то, вляво долу до скоростния лост,откъдето се включва и изключва, като е изключено, лампата за която питаш свети!
Трябва да имаш и копче за ASC-то, вляво долу до скоростния лост,откъдето се включва и изключва, като е изключено, лампата за която питаш свети!
копче за изключване и включване няма.А това ,което бях писал,че е със шперове-просто така разбрах собственикаtahsinov написа:ASC /тракшън контрол/.По принцип се монтира само на отворени дифове.Не беше ли споменал, че си с шпер на двата дифа?Ако си с тракшън няма как да си с шпер, много хора бъркат ASC със шпер и казват, че имат такъв а то си е тракшън.
Трябва да имаш и копче за ASC-то, вляво долу до скоростния лост,откъдето се включва и изключва, като е изключено, лампата за която питаш свети!

.Само за АСЦ ли е тази лампа

И защо ще го дава в режим на готовност при даване на контакт


by ''kompleksa''
- AceMF
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 284
- Регистриран на: 12.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 94' 525тдс
- Мечтае да кара: совалка
Поради същото, заради което при контакт светва и изгасва индикатора на ABS-a например. Щом не свети постоянно, следва да е в изправност. Ако си свети постоянно, с диагностика трябва да се определи причината, която често се крие в скоростен датчик, като при IX би трябвало да са два.
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Ванка , лампата светва контролно като останалите важни за да знаеш ,че работи и не е изгоряла
На барчето имаш ли копче ASC ? Местоположението му е в лявата част на барчето ,там на десния му борд
Георги Пенчев

На барчето имаш ли копче ASC ? Местоположението му е в лявата част на барчето ,там на десния му борд

Георги Пенчев
- bera
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 624
- Регистриран на: 1.07.2008
- Местоположение: Papenburg-Germany
- Пол: Мъж
- Кара: 525tds
ре
ivan. написа:Само за АСЦ ли е тази лампа![]()
И защо ще го дава в режим на готовност при даване на контакт
Ванка, лампата светва при контакт така си прави SELF-CHECK (самопроверка) както и всички лампи по таблото на акумулатора,маслото и другите дето светват там.
ASC си е постоянно включен ,ако искаш да дрифтваш то трябва да натиснеш копчето ASC и на таблото ти светва постоянно жълтия триъгълник с удивителната вътре и това означава ,че блокажа не е включен, като си направиш кефа пак натискаш копчето и лампата изгасва.
Успех и честито за колата.
- momo-1st
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 455
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: СССР,Москва,Лубянка 2
- Пол: Мъж
- Кара: Е30-М40В18;Е36-М44В19;E91-N43B20A
- Мечтае да кара: Е30 М3 Sport Evolution
ASC-Automatic Stability Control! Лампата светва НЕ като си бутнеш и изключиш това копче което го няма при теб-Точно обратното когато някое колело загуби сцепление и се задейства блокажа(шперчето),което при наличие на тази система е електронно управляемо и тогава при задействането на шпера лампата светва с цел предупреждение че имаш намалено сцеплление та да си махнеш малко крачето от гърба на тея много коне!Светването и при контакт е точно заради селф-чека който си прави компа и когат сичко е наред си угасва!Така само яко ръчка на бегачката! 

bum_bum написа:Върти се, суче се и пак към соца се избива![]()
![]()
![]()
Забравете го вече тоя гнил строй.
Наслаждавайте се на придобивките на демокрацията- Е шейсе на 15 години, виски на промоция от Кауфланд, пура за 2,40 в панелката с ипотека до 2060-та.
Все пак ето едно готино линкче,на руски е.
Нямах време да го чета но видях,че има някакво обяснение за лампичките на таблото,дано ти свърши няква работа.
Скорлни малко,тия обяснения са по-долу http://bmwbavarija.narod.ru/tehno/tehno6.html
п.п гледам има даже некфо ЕМL (електрона система за регулировка на мощноста на двигатела) дето сефте чувам за него.
Нямах време да го чета но видях,че има някакво обяснение за лампичките на таблото,дано ти свърши няква работа.
Скорлни малко,тия обяснения са по-долу http://bmwbavarija.narod.ru/tehno/tehno6.html
п.п гледам има даже некфо ЕМL (електрона система за регулировка на мощноста на двигатела) дето сефте чувам за него.
- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
Всеки ix е с такава система ASC само че тя не е като на обикновенните Е34-ки.Вижте тук http://bmwfans.info/parts/catalog/E34/S ... rear_axle/
Задния диф е с хидро заключване и се оправлява от компютър и когато има преплъзвае и се заключи дифа лампата на таблото почва да мига.То затова няма и копче за изключване
Отделно вече ако е снабдена колата с ASC+Т (този аутоматик стабилити контрол + тракшън като на нормалните Е34-ки) има и копче за изключване.
П.П. Е34 ix няма с шпер диференциал като на обикновенните Е34-ки
Задния диф е с хидро заключване и се оправлява от компютър и когато има преплъзвае и се заключи дифа лампата на таблото почва да мига.То затова няма и копче за изключване

Отделно вече ако е снабдена колата с ASC+Т (този аутоматик стабилити контрол + тракшън като на нормалните Е34-ки) има и копче за изключване.
П.П. Е34 ix няма с шпер диференциал като на обикновенните Е34-ки

- bera
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 624
- Регистриран на: 1.07.2008
- Местоположение: Papenburg-Germany
- Пол: Мъж
- Кара: 525tds
re
До колкото аз съм наясно с тея iX блокажи на БМВ поправете ме ако греша ,но тея са с два диференциала (преден и заден) като момента се разпределя на нещо от сорта на 63% заден, 37% преден и блокажа е без ESP (Electronic Stability Program) и ако забуксува едното колело ABS блока дава спирачно усилие т.е. утря му спирачка ,а шпера прехвърля вътящия момент на другото колело (чиста механика) ,но двата дифа (преден и заден) не са свързани електронно така както на най-новата система на БМВ X-Drive, където ABS блока + диференциалите + ESP= X-Drive (една от най-новите модерни и надежни и чуствителни системи на съвременните автомобили 4х4)
12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани