BMW Vision EfficientDynamics Sports Car
Модератор: Общи модератори
36 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
BMW Vision EfficientDynamics Sports Car
Засега единственото ясно е това:
http://www.bimmerpost.com/forums/attach ... 1251468403
и това...
http://www.youtube.com/watch?v=y7LjqK3V ... r_embedded
http://www.bimmerpost.com/forums/attach ... 1251468403
и това...
http://www.youtube.com/watch?v=y7LjqK3V ... r_embedded
- Feanor
- ентусиаст
-
- Мнения: 1438
- Регистриран на: 18.01.2007
- Пол: Мъж
- Кара: E39 535i '01
- Мечтае да кара: Mки, Ферарита и други глупости :)
Това ми е адски любопитно да го видя. Предния път, когато развяваха разни потайни тийзъри... накрая показаха GINA и ми събраха очите... Силно се надявам и сега ефектът да е подобен. 

"Nothing gives one person so much advantage over another as to remain always cool and unruffled under all circumstances"
Feanor написа:Това ми е адски любопитно да го видя. Предния път, когато развяваха разни потайни тийзъри... накрая показаха GINA и ми събраха очите... Силно се надявам и сега ефектът да е подобен.
Уникално

http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=296845
- BMWMHartge
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1990
- Регистриран на: 12.09.2003
- Местоположение: с.Градина/гр.Първомай
- Пол: Мъж
- Кара: 98' e36 318i
- Мечтае да кара: e36 ///M3
- Детайли за колата: M43B18
- kriso85
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4093
- Регистриран на: 28.11.2006
- Местоположение: София/Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
- Мечтае да кара: BMW M
Тиизърите винаги са ми били любими,
ама какво ли ше това чудо от този
ама какво ли ше това чудо от този

"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda

- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
bmw отново избухнаха
тийзъра беше доста добър, чак ми се прииска да съм на този път и да покарам. дизелов хибрид
освен това ИСКАМ тези седалки още сега, иначе останалото от интериора ми идва в повече. ектериора за сметка на това е уникален...
забелязваме, че новата гъзария след ангелските очи, ще са светещи бъбреци
п.с. bmw определено са кралете на рекламата в автомобилната индустрия... с огромна преднина при това.

тийзъра беше доста добър, чак ми се прииска да съм на този път и да покарам. дизелов хибрид

забелязваме, че новата гъзария след ангелските очи, ще са светещи бъбреци

п.с. bmw определено са кралете на рекламата в автомобилната индустрия... с огромна преднина при това.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- The7omahawk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 360
- Регистриран на: 10.07.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Z3 Roadster 2.8
- Мечтае да кара: едно да беше...
- ИлХиТо
- ентусиаст
-
- Мнения: 1319
- Регистриран на: 24.02.2008
- Местоположение: Варна/Разград
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 Individual
- Мечтае да кара: BMW М5 Е34 Individual
- Детайли за колата: една сбъдната мечта
Уникат
Снимки
http://www.bmwblog.com/2009/08/29/bmw-vision-efficientdynamics-photo-gallery/
Видео
http://www.bmwblog.com/2009/08/29/videos-bmw-vision-efficientdynamics-concept/
Ето и някои от основните факти :
· 2+2 seater
· Bird’s wings door
· Dimensions (length x width x height): 4.60 x 1.90 x 1.24 meters
· Combined power: 356 hp, 800 Nm(590 lb-ft) of torque
· 1.5 liter 3-cylinder turbodiesel engine placed at the rear of the car
· Diesel engine: 163 hp, 290 Nm(214 lb-ft) of torque
· Two electric engines, one near the front axle, one near the rear axle
· Electric-rear engine with constant 33 HP and a peak of 51 HP. Maximum torque 214 lb-ft
· Electric engine front axle with constant 80 HP. Extra power of 112 HP available for 30 seconds and for 10 seconds, 139 HP. Torque:162 lb-ft
· 4.8 seconds 0-100 km/h, limited 250 km/h (155 mph)
· DCT gearbox
· Average 3,76 liter per 100 kilometer – 62.6MPG. CO2 99 gram per km
· Maximum Range: 690 kilometers – 428 miles
· Weight: 1.395 kg – 3,075 lbs
· Weight of the lithium-ion batteries: 85 kg – 187 lbs
· Charging time: Depending on the amperage between 44 minutes and 2.5 hours
· 3D HUD
· No Active Cooling Required
Друго интересно, което може да се спомене са тясните гуми 195/55. Джантите пък са 21 инчови. Всичко това спомага за по-добрия коефициент на съпротивление - 0.22. Това е едно от нещата, които ме впечатлиха най-много.
БМВ са истински диваци и затвърждават думите си. Наистина успяват да комбинират ефикасност и емоция. Остава да видим колко елементи от тази концепция ще видят серийно производство.

Снимки

Видео

Ето и някои от основните факти :
· 2+2 seater
· Bird’s wings door
· Dimensions (length x width x height): 4.60 x 1.90 x 1.24 meters
· Combined power: 356 hp, 800 Nm(590 lb-ft) of torque
· 1.5 liter 3-cylinder turbodiesel engine placed at the rear of the car
· Diesel engine: 163 hp, 290 Nm(214 lb-ft) of torque
· Two electric engines, one near the front axle, one near the rear axle
· Electric-rear engine with constant 33 HP and a peak of 51 HP. Maximum torque 214 lb-ft
· Electric engine front axle with constant 80 HP. Extra power of 112 HP available for 30 seconds and for 10 seconds, 139 HP. Torque:162 lb-ft
· 4.8 seconds 0-100 km/h, limited 250 km/h (155 mph)
· DCT gearbox
· Average 3,76 liter per 100 kilometer – 62.6MPG. CO2 99 gram per km
· Maximum Range: 690 kilometers – 428 miles
· Weight: 1.395 kg – 3,075 lbs
· Weight of the lithium-ion batteries: 85 kg – 187 lbs
· Charging time: Depending on the amperage between 44 minutes and 2.5 hours
· 3D HUD
· No Active Cooling Required
Друго интересно, което може да се спомене са тясните гуми 195/55. Джантите пък са 21 инчови. Всичко това спомага за по-добрия коефициент на съпротивление - 0.22. Това е едно от нещата, които ме впечатлиха най-много.
БМВ са истински диваци и затвърждават думите си. Наистина успяват да комбинират ефикасност и емоция. Остава да видим колко елементи от тази концепция ще видят серийно производство.
- The7omahawk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 360
- Регистриран на: 10.07.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Z3 Roadster 2.8
- Мечтае да кара: едно да беше...
Суперавтомобил от бъдещето!
Чрез новата концепция, производителя от Мюнхен иска да ни каже "Ние не правим просто коли. Предлагаме емоция". Наречен BMW Vision EfficienctDynamics Concept, той ще бъде представен официално след по-малко от месец на по време на изложението във Франкфурт.
Моделът е олицетворение на най-новите достижения на инженерната мисъл в Баварската компания, свързани с опазване на околната среда, ниското потребление на гориво и неповторимо удоволствие от шофиране.
Дизайна на концепцията притежава елементи от известните BMW Concept CS и M1 Concept. Предните светлини и бъбрековидната радиоаторна решетка са напълно в стила на фирмата, самото излъчване, както и линията. Но какво става в задната част?
Там ни посрещат футуристични стоп светлини, не типични за марката, където има голяма вероятност да го сбъркате с някой японско дизайнерски автомобил.
Интериора, от своя страна, изглежда доста семпъл, където най-голямо впечетление създава 3-измерния Head-Up дисплей. Вратите се отварят от покрива нагоре в стил Gullwing. Те са изработени от поликарбонат. Гумите са тясни 195/55, а джантите пък са 21 цолови.
Всичко това спомага за по-добрия коефициент на съпротивление - 0.22. Типично за купе, местата за 2+2. Той е дълъг 4.60 м, широк 1.90 м и висок - едва 1.24 м.
Концепцията ще разполага с изцяло хибридна конфигурация. В нея за пръв път ще бъде поставен турбодизелов агрегат от три цлиндъра и обем 1,5-литра, който ще се комбинира с други два електрически двигателя. Задвижването на колелата е двойно, мощността надхвърля 350 к.с. (260 кВт), а максиамалния въртящ момент който развива е 800 Нм.
Интересното е, че за да спринтира до 100 км/ч на него ще са му нужни само 4,8 секунди, ограничавайки максималната скорост на 250 км/ч. По данни на BMW, средният разход на гориво е 3,7 литра на 100 км при нива на CO2 за километър от 99 грама. Зареждането на литийно-йонните батерии отнема между 44 минути и 2 часа и половина, като тяхната тежест е 85 кг.
Чрез новата концепция, производителя от Мюнхен иска да ни каже "Ние не правим просто коли. Предлагаме емоция". Наречен BMW Vision EfficienctDynamics Concept, той ще бъде представен официално след по-малко от месец на по време на изложението във Франкфурт.
Моделът е олицетворение на най-новите достижения на инженерната мисъл в Баварската компания, свързани с опазване на околната среда, ниското потребление на гориво и неповторимо удоволствие от шофиране.
Дизайна на концепцията притежава елементи от известните BMW Concept CS и M1 Concept. Предните светлини и бъбрековидната радиоаторна решетка са напълно в стила на фирмата, самото излъчване, както и линията. Но какво става в задната част?
Там ни посрещат футуристични стоп светлини, не типични за марката, където има голяма вероятност да го сбъркате с някой японско дизайнерски автомобил.
Интериора, от своя страна, изглежда доста семпъл, където най-голямо впечетление създава 3-измерния Head-Up дисплей. Вратите се отварят от покрива нагоре в стил Gullwing. Те са изработени от поликарбонат. Гумите са тясни 195/55, а джантите пък са 21 цолови.
Всичко това спомага за по-добрия коефициент на съпротивление - 0.22. Типично за купе, местата за 2+2. Той е дълъг 4.60 м, широк 1.90 м и висок - едва 1.24 м.
Концепцията ще разполага с изцяло хибридна конфигурация. В нея за пръв път ще бъде поставен турбодизелов агрегат от три цлиндъра и обем 1,5-литра, който ще се комбинира с други два електрически двигателя. Задвижването на колелата е двойно, мощността надхвърля 350 к.с. (260 кВт), а максиамалния въртящ момент който развива е 800 Нм.
Интересното е, че за да спринтира до 100 км/ч на него ще са му нужни само 4,8 секунди, ограничавайки максималната скорост на 250 км/ч. По данни на BMW, средният разход на гориво е 3,7 литра на 100 км при нива на CO2 за километър от 99 грама. Зареждането на литийно-йонните батерии отнема между 44 минути и 2 часа и половина, като тяхната тежест е 85 кг.
36 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани