Моля Ви, помогнете ми, проблем с високите обороти.

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 295
Регистриран на: 25.06.2008

Мнение от toni3d1 » 27 Авг 2009, 23:30

slitter написа:
И сега се обръщам към всички:
Пичове,
На един приятел е36цата пак имаше такъв проблем, само дето той си смени всички бензинопроводи и тя се оправи. Ето за6то си мислия, 4е е възможно да е нещто от горивната система.
хах тва е добро решение . но кое ли точно по системата сдава багажа ? дали е клапана който връща излишното гориво в резервоара или нещо , някъде се запушва ?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1939
Регистриран на: 13.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318is, 1995 м42

Мнение от ивчо3 » 28 Авг 2009, 9:27

slitter написа:Мом4ета, мерси за това, 4е сериозно обърнахте внимание на моя проблем, но в процеса на коментиране искам да кажа о6те няколко неща. Възможно ли е да се е прецакал разпределителния вал при положение, 4е звука на мотора си е съвсем нормален

Ето как изглежда разпределителен вал на кола със същия мотор като твоя и същия проблем:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1939
Регистриран на: 13.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318is, 1995 м42

Мнение от ивчо3 » 28 Авг 2009, 10:34

toni3d1 написа:абсолютно същия проблем имам . какво ли несмених .... побарках се . дразнещо е . вземеш да изпреварваш и оп гадния звук от двигателя БРРРРРРРРР.....''' и забива нос . клапата на дебитомера се тресе като за последно но не е от дебитомера пробвах с друг и с него беше същото .

Ето нещо и за тресенето на клапата:
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... E%EC%E5%F0

ентусиаст
Аватар
Мнения: 858
Регистриран на: 17.07.2008
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: настрани
Мечтае да кара: M3 Power
Детайли за колата: BMW E36 320 coupe

Мнение от stef4o_BMW » 28 Авг 2009, 20:52

toni3d1 написа:абсолютно същия проблем имам .
Проблема ще си го имаш,преди повече от 6 месеца ти писах и лично ти ме намери в скайп да ти обясна за твоя проблем.Напуска 5-6 теми за едно и също и се надяваш да не е това което ти казах,но тва е смени си вала и кобилиците най-сетне и спри да се занимаваш с глупости и т.н. Ето и темата ти от преди: http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... t=#1253981
Другите не ми се постваха тук :winky:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 295
Регистриран на: 25.06.2008

Мнение от toni3d1 » 28 Авг 2009, 23:35

какво ще стане ако дам предварение с 1 зъб на ангренажния ремък ?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1264
Регистриран на: 27.04.2008
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: M42 POWER

Мнение от petio_bmw 318is » 29 Авг 2009, 0:00

toni3d1 написа:какво ще стане ако дам предварение с 1 зъб на ангренажния ремък ?
то с един нема фаида ИзображениеИзображениеИзображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 858
Регистриран на: 17.07.2008
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: настрани
Мечтае да кара: M3 Power
Детайли за колата: BMW E36 320 coupe

Мнение от stef4o_BMW » 29 Авг 2009, 0:29

petio_bmw 318is написа:
toni3d1 написа:какво ще стане ако дам предварение с 1 зъб на ангренажния ремък ?
то с един нема фаида ИзображениеИзображениеИзображение
ИзображениеИзображениеИзображение
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 295
Регистриран на: 25.06.2008

Мнение от toni3d1 » 29 Авг 2009, 1:39

е ако има закъснение в отварянето на клапаните поради износване на вала и дам 1 зъб предварение то тази разлика няма ли да се компенсира ?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1708
Регистриран на: 17.04.2008
Местоположение: Сливен
Пол: Мъж
Кара: E61 530d ; E46 330ci convertible
Мечтае да кара: Всичко що е BMW
Детайли за колата: E61 3.0d ++
E46 3.0i ++

Мнение от Biogame » 29 Авг 2009, 10:41

toni3d1 написа:е ако има закъснение в отварянето на клапаните поради износване на вала и дам 1 зъб предварение то тази разлика няма ли да се компенсира ?

След като колегите са ти казали,че вала и кобилиците са детска болест при М40 какво още чакаш и не ги сменяш.Имаме си един колега дето сумати пари хвърли и колата му пак не върви,че ти втория ли ще си.
Послушай какво ти казват и ги смени.
И откъде изрови тема от 2004 година.
:driving: :dunno: :driving:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 785
Регистриран на: 23.09.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW e36 318is COUPE M42

Мнение от PNR » 29 Авг 2009, 11:10

slitter написа:... В последния сервиз на Юве на Симеоновско шосе изразиха "мнение", 4е това било от разпределителния вал. На мене не6то не ми се вярва, но не ми се и дават около 1000 лв да пробвам дали 6е се оправи и пак да не стане. Моля помогнете ми и ми кажете какво е вашето мнение по въпроса.


Само едно мнение от мене за този сервиз аз си карах колата къде ли не ама наистина къде ли не при познати приятели сервизи и никъде нищо :dunno: . Закарах я там (но тогава бяха все още доло на сименовско все едно се спускаш от студентски ама през посолствата и там където се вкл. в Симеоновско е там бяха не където са сега при А2 но екипа е същия) и като вкарах колата при едно момче Мартин там ме пратиха директно при него и му бяха обяснили за болежките на колата ... и той само като чу колата как работеше и какво правеше каза клапани еми това и беше

а и колегите от форума подкрепят това твърдение така че ... всеки вече сам преценява дали да вярва или пък не въпрос на лична преценка ...
PNR@abv.bg
София
0888779546

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 295
Регистриран на: 25.06.2008

Мнение от toni3d1 » 29 Авг 2009, 11:48

разбирам ви колеги и ви благодаря за помоща и съветите които ми давате . Обаче ходих в 4 сервиза и като им кажа , че се съмнявам в разпределителния вал и те ми казват '' глупости , няма такова нещо '' но никое незнае какво е . Обясниха ми , че ако вала е причина за такова нещо то износването му трябва да е огромно . Искаха да чуят как работи след като я запаля , викат двигателя '' спи '' ако бил износен вала щял да трака . И вече нз . Всички от форума ме съветват да си видя вала , като кажа в някой сервиз ме гледат като извънземен . Всеки вика виж си налягането на бензиновата помпа .


А да ви попитам , ако реша да взема нов вал чух , че им правят допълнителна циментация . какво мислите по въпроса ? Защото самия вал небил много добре направен , циментацията му била лоша и бързо се износва . м/у др колата я взех на 183 000 км и си бяха реални . убедих се по много показатели . защото като я взех и всички ме питаха на колко е и като им кажа , ааа глупости те въртят километражите . да ама има 1на малка подробност , дадоха ми оригинмалната книжка в която по години и мецеци пише кога на колко хил км е била . отедлно имаше 1на стара поокъсна сервизна лепенка на колонката на врата и като я свалих видях отдоло предната лепенка пишеше си сервиз 2005та год 156 147 км 2007 беше на 183 463 км като на 181 321 км беше сменяно маслото в италия преди да я купя . отделно частите са и мн запазени в сравнение с други е36ци от тези години . Та мисълта ми е как този вал на 180 000 км вече ще е толкова зле . може би пък да са карали колата с лошо или дори без масло . за да стане така .
Последна промяна toni3d1 на 29 Авг 2009, 11:51, променена общо 1 път

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2381
Регистриран на: 24.07.2006
Местоположение: 02..., +3592...
Пол: Мъж
Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
Мечтае да кара: още по-бавно
Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD

Мнение от Владо » 29 Авг 2009, 11:49

toni3d1 написа:е ако има закъснение в отварянето на клапаните поради износване на вала и дам 1 зъб предварение то тази разлика няма ли да се компенсира?


абсолютно :twisted: .... аз тъй като гледам, и други идеи ми се завъртат... начи понеже и затварянето на клапаните ще закуца като преметнеш зъба, тя става готова за турбиниране... така че местиш зъб и мяташ турбинка и става лелееее :winky: ....

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1264
Регистриран на: 27.04.2008
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: M42 POWER

Мнение от petio_bmw 318is » 29 Авг 2009, 13:04

toni3d1 написа:разбирам ви колеги и ви благодаря за помоща и съветите които ми давате . Обаче ходих в 4 сервиза и като им кажа , че се съмнявам в разпределителния вал и те ми казват '' глупости , няма такова нещо '' но никое незнае какво е . Обясниха ми , че ако вала е причина за такова нещо то износването му трябва да е огромно . Искаха да чуят как работи след като я запаля , викат двигателя '' спи '' ако бил износен вала щял да трака .
ма то в сервизите не е задължително да разбират ИзображениеИзображениеИзображение ако искаш да продължава да ти спи двигатела си караи така,ако искаш да се събуди и да почне да върви си смени вала и кобилиците,пък ако искаш да върви още повече си смени двигатела с по-мощен ще ти излезне равностоино на парите за вала и кобилиците.

п.п. и ако не си разбрал досега ПРОБЛЕМА ТИ Е ВЪВ ВАЛА И КОБИЛИЦИТЕ :dummy:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1802
Регистриран на: 28.03.2006
Местоположение: Люлин/Waiblingen

Мнение от Митко Ганчев » 29 Авг 2009, 16:41

ивчо3 написа:
slitter написа:Мом4ета, мерси за това, 4е сериозно обърнахте внимание на моя проблем, но в процеса на коментиране искам да кажа о6те няколко неща. Възможно ли е да се е прецакал разпределителния вал при положение, 4е звука на мотора си е съвсем нормален

Ето как изглежда разпределителен вал на кола със същия мотор като твоя и същия проблем:
Изображение

Я...тва е моя вал бе :mhihi:
П.П това беше на около 220 000.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Мнение от Alexi » 29 Авг 2009, 16:50

то тоя вал е перфектен ,аз от една 316ка какъв извадих ,1 мм ръб имаше ... и тя така над 5к не вдигаше и си имаше чукане като шевна машина нон стоп

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook