Въпроси относно Е34 520

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 28 Авг 2009, 23:43

Всички Е34 имат ли серийно серво? - ДА
И как е тежеста на волана - със сменено масло е перфекция
Извинявам се за глупавия въпрос ама никога не съм имал близка среща с такъв тип кола. - Извинен си.
Е34 има ли опция да показва моментен разход както борда на Е36? - с големия борд я има тази опция
Възможно ли е да се сложи фейслифтова маска на мястото на старата? - да заедно с капака обаче
Наистина ли няма дупки за колони на предните врати? - има малки триъгълни пищялки на предните врати
Късите с лупи ли са? И как стои въпроса със ксенона? Същото се отнася и за халогените. - да и къси и халогени са със лупи, и ксенона не е никакъв проблем
Има ли копчета по таблото за регулиране на осветлението и тн? - да има, то регулира дори светлината на оригиналния касетофон
Има ли чалъм за лампи в краката? - само на Е32 има такива лампи
И дали може след като отключиш колата с дистанционното да ти светват светлините в колата? - с оригинално дистанционно е гарантирано, с допълнително сложена аларма е ако ти го направи алармаджията
Може ли да се сложи нормален подлакътник а не тея дето са като на рейсовете Чавдар? не си заслужава защото тези подлакътници си вървят със седалката и никога не са нито прекалено високо нито прекалено ниско и освен това е хубаво защото твоя подлакътник е независим от този на пасажера. Иначе един колега си сложи такъв от Е39 но лично на мен не ми харесва как стои.
И ако колата е с нормални седалки дали може да се върже ел. рекаро? А колко ли струва едно такова :roll: - да може, а колко струва нямам идея.
Изображение

Scrapyard user
Аватар
Мнения: 1599
Регистриран на: 8.09.2006
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Peugeot 3008 + Yamaha MT-09

Мнение от Spit-Fire » 28 Авг 2009, 23:53

Брей мерси за отговора. А какви волани могат да се слагат на Е34 защото повечето серийни са отвратителни. И значи можеш да си въртиш волана спокойно с една ръка като дупе, така ли ? :mhihi:
Единственото Е34 в което съм се возил бе американско 540 ръчка с всички екстри на един колега от форума. Няма смисъл да го коментирам :D
Та как е динамиката на колата с М50-то? И ако тръгна да изпреварвам ще го направя ли или просто ще ми ръмжи колата докато оня насреща ми каже здрасти през предното стъкло.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 638
Регистриран на: 30.09.2007
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E38 M62B44TU
Мечтае да кара: Сбъднах си мечтата
Детайли за колата: DF85926

Мнение от georgipass » 29 Авг 2009, 0:17

Spit-Fire написа:Брей мерси за отговора. А какви волани могат да се слагат на Е34 защото повечето серийни са отвратителни. И значи можеш да си въртиш волана спокойно с една ръка като дупе, така ли ? :mhihi:
Единственото Е34 в което съм се возил бе американско 540 ръчка с всички екстри на един колега от форума. Няма смисъл да го коментирам :D
Та как е динамиката на колата с М50-то? И ако тръгна да изпреварвам ще го направя ли или просто ще ми ръмжи колата докато оня насреща ми каже здрасти през предното стъкло.



Колега не искам да се заяждам, но няма ли възрастово ограничение относно кубатура и мощност, не казвам че си лош шофьор или нещо такова, но според мен Е34 си е за по-улегнали шофьори, все пак не е с малки размери, но ти сам си преценяваш ;)
Изображение

Scrapyard user
Аватар
Мнения: 1599
Регистриран на: 8.09.2006
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Peugeot 3008 + Yamaha MT-09

Мнение от Spit-Fire » 29 Авг 2009, 0:26

Не разбрах въпроса ти, ама изглежда, че това че съм на 19 години пречи да си взема Е34 защото е за по-улегнали шофьори? Това, че всички на моята възраст си взимат 3-ки и други спортни автомобили не значи, че и аз трябва да направя така. Да, влече ме адски много спортното каране и дрифтинга, ама имам глава на раменете и знам, че пътя не е мястото за да правиш това. Така, че предпочитам да карам скучен автомобил за улегнали хора и да си скушам пенсионерското рок-че докато моите връстници прелитат в ковчезите си покрай мен. Пък по нататака му слагам един теглич и си влача платформата с Е30-ката към пистата и тва е. :) В крайна сметка като събера достатъчно пари ще взема каквото мога и ми хареса или Е34 или Е36.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 29 Авг 2009, 0:44

Spit-Fire написа:Не разбрах въпроса ти, ама изглежда, че това че съм на 19 години пречи да си взема Е34 защото е за по-улегнали шофьори? Това, че всички на моята възраст си взимат 3-ки и други спортни автомобили не значи, че и аз трябва да направя така. Да, влече ме адски много спортното каране и дрифтинга, ама имам глава на раменете и знам, че пътя не е мястото за да правиш това. Така, че предпочитам да карам скучен автомобил за улегнали хора и да си скушам пенсионерското рок-че докато моите връстници прелитат в ковчезите си покрай мен. Пък по нататака му слагам един теглич и си влача платформата с Е30-ката към пистата и тва е. :) В крайна сметка като събера достатъчно пари ще взема каквото мога и ми хареса или Е34 или Е36.


някой на твойта възраст направи си взимат 7-ци и дори не искат да помиришат нещо по-малко от 5-ца :winky: :winky: :winky:
но в крайна сметка пак опираме до въпроса за личния избор и тн.
Изображение

Scrapyard user
Аватар
Мнения: 1599
Регистриран на: 8.09.2006
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Peugeot 3008 + Yamaha MT-09

Мнение от Spit-Fire » 29 Авг 2009, 0:51

Да ама тея на мойта възраст другите едва ли ходят всеки ден на работа кажи речи като общаци за да съберат някой лев за мечтаната кола :) Така де докато не науча добре езика нямам друг шанс за изкарване на пари така че и това което правя ме устройва.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 862
Регистриран на: 15.09.2008
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: BMW e39, VW Golf, Audi
Мечтае да кара: Е60 М5

Мнение от dokie » 29 Авг 2009, 1:36

Изображение
с този волан си беше като я взех миналата година... (на мен ми харесва и не е като стандартните ;) ) ако обаче искаш с бег-ове май избора не е много голям.
самият волан се мотае с една ръка като нищо, та дори и с един пръст го въртя (имам здрави пръсти), но примерно не е ли запалена колата - и с две ръце е много трудно - дори и в движение...
относно динамиката - правя сравнение с е36, тъй като останах с впечатление, че си по-запознат там, а и съм си правил тестове с такива - сток като моята:
Е36 115 коня - няма шанс - отлитам малко или много
Е36 140 коня (IS) - добре поддържана ме дръпва леко до около 120-130, след това не зная (свърши се пистата) (и това при положение че на старта се изстрелвам с една кола напред)
Е36 150 коня - наказа IS-ките... изводи ;)
и Е39 143 коня TDS - при добър шофьор ме догонва на драг - но трудно, автомата не се справи на драг, а на магистрала сме равни при по-високи скорости (никой не бяга на другия) - и за ръчката и за автомата.
Надявам се макар и леко да съм дал някаква субективна представа.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 669
Регистриран на: 30.01.2008
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: е46 325ci кабрио - М3 реплика
Мечтае да кара: Mercedes S Class Coupe/Convertible

Мнение от Djelebov » 29 Авг 2009, 9:23

И аз като взимах моята бях пред подобна дилема 318is или 520i. Исках е34-ката да е с големия борд, еърбеговете, големия бъбрек....че накрая като я намерих имаше дори и автомат... въобще не съжалявам за покупката. Голям рахат ми е като се разплуя вътре. Имах очаквания за колата, но всички ми бяха надминати. 2 седмици не можах да си сваля усмивката от главата, пожелавам го и на теб:)
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 284
Регистриран на: 12.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 94' 525тдс
Мечтае да кара: совалка

Мнение от AceMF » 29 Авг 2009, 9:57

За целта, за която смяташ да използваш колата, а именно просто да си караш лежерно, слушайки музичка, като разходът все пак също е фактор, определено изборът е Е34. Лично мен някакси ме предразполага към спокойно шофиране, но и ако решиш да й дадеш малко зор, пак има що-годе какво да покаже, дори само със 140-50 коня.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4028
Регистриран на: 18.01.2007
Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
Пол: Мъж
Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo

Мнение от VesoPesa » 29 Авг 2009, 10:09

Първо добро утро :mhihi:
По темата, колега, нарочно не писах до сега, но следях темата и извода който си направих от постовете ти е че ти трябва е36 ;)
е34 ще ти дойде малко голяма, най-малкото, пък и да се занимаваш с "наточвания" и тем подобни, с е36 ще ти е доста по-лесно :idea:
М-паРкети се намират лесно и са на тънки цени, докато М оптика за е36 си е бая зор и скъпо удоволствие ;)
Според мен колата за теб е 320 е36 ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Мнение от Zubcho » 29 Авг 2009, 10:18

Разгледа ли галерията, която пуснах в предишният ми пост? Ако ме питаш мен намери си 530 или 540 V8 моторите и спри да се двоумиш между е36 и е34 с М50 мотор. Тези коли са фрашкани с екстри и при положение, че живееш в Мадрид и ще караш бавно няма да имаш проблеми с разхода. Цените на частите не ги гледай. Пътищата в Испания нямат нищо общо с тези в БГ. На Пенчев комбито изкара 700 000км след като смени оригиналното окачване. От тук вече си прави сметката дали твоята кола ще се наложи да й правиш чести ремонти по ходовата част. С V8 мотора ще имаш мощност в резерва и няма да мислиш дали някой ще те отвее на магистралата :).

Абе с 2 думи послушай батко си (мен) и си вземи 530/540 1995г. с възможно най-много екстри и гледай да е от първи собственик и да е минавала колата всички възможно прегледи навреме и да има фактури за всеки ремонт. Да знаеш, че ако намериш такава кола и я купиш и поддържаш както трябва ще те надживее ;)

От тук натам всичко е въпрос на пари и търсене. А ако ме питаш мен ще ида в Германия и ще взема една Alpina B10 biTurbo или Alpina B10 4.6 и верно ще си най-големия киселяк :)

Поздрави
Иво Андреев
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 707
Регистриран на: 22.08.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: carefully

-

Мнение от White 1913 Power » 29 Авг 2009, 13:14

абе пичове къде го пратихте бе? той ви пита за най-малкия шестак вие му казвате да си вземе от големите осмаци не усещате ли че щом ви пита за 20ска значи е далеч като бюджет от 40ска иначе е най-добре м5 3.8 нали? придържайте се към темата!!!!!

Scrapyard user
Аватар
Мнения: 1599
Регистриран на: 8.09.2006
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Peugeot 3008 + Yamaha MT-09

Мнение от Spit-Fire » 29 Авг 2009, 13:24

Абе и аз искам 540, само че тук законите са малко по-различни от българските. Ако въобще ми позволят да си взема 540, то ще плащам застъраховка струваща колкото него всяка година, отделно и данък към 300-400 евро.
Днес бе особен ден за мен. Някак си без да искам видях 3 грозни, неприветливи и почти ближещи земята Е34-ки. С една думи - идилия.
А колега Весо, единственото което ме разколебава съвсем леко между Е34 и Е36 е това, че Е36 би било по-бързо на ускорение и тн. Но ако седна да премеря на ръка с аршина то аз не съм карал почти никакви автомобили в периода от който имам книжка с изключение учебния дизеляк, два опел вектра по 1.6 и едно бивше бмв 320 сега 325 и с двата мотора съм го карал, за е30 става въпрос. Мисля, че не съм лош шофьор, но просто ми липсва опит и обиграност за момента така, че ако скоча на нещо с над 2.5 двигател най-много да ме вадят с флекса от колата. Пък това кое колко струва хем има, хем няма значение. Има значение ако нямам пари. От както събирам за кола не съм похарчил нито една излишна стотинка дори и за дъвка и съм съвсем сериозен. Така че дали бронята ще ми струва 300 или 600 лева няма значение, и двете суми съм готов да дам стига да разполагам с тях. Значението единствено е дали ще стоя без дъвки 1 месец или 2 :mhihi: . Действително по Е36 има да се барат много неща което е хубаво, по Е34 нямам представа как е. Истината е, че съм се возил най-много в Е36 и имам впечатления от стабилност на пътя и тн. В Е34 не съм.
Стига някой да ми каже само, че от към поведение на пътя, тоест стабилност, завиване и тн, Е34 е същото като Е36 а дори и по-добро, мисля че вече знам какво ще търся. Пък и мисля, че тва М50 може да се направи да тръгне приятно, не много евтино, но пък мисля че ще има резултат. И все пак живот и здраве ако си взема Е34 май първото нещо дето ще и се случи е окачване и джанти за да добие стойка, която ми харесва. После сигурно ще е интериора и музичката, пък чак накрая външния вид. Че тука има много гадове дето дерат, чупят, блъскат и ти правят колата на гъз, мамичката им мръсна :twisted: :evil:

А сега пак 1-2 въпроса.
Защо Е34 е с два носача?
Лесно ли е да се сложи спортно окачване и колко см. са оптимални за това примерно една джанта 17 с гума 225/ 35/40 да заспи точно до ръба на калника и да не опира когато седнат 2-3 човека в колата. За отпред става въпрос, отзад мисля че ще е по-добре да е малко по висока за да не опира като се натовари. Също и какво е максималното ЕТ за да се изнесе джантата максимално навън без да опре в калника?
Главите на М50-тките на Е34 и Е36 еднакви ли са? По въпроса за мощноста измислих, че може на 20-ката да се бодне глава от Б25, както и вал от 325тдс и биели от М20. По принцип с тая глава на 2.5 трябва да се смени и вала с буталата за да стане 2500 куб. см. двигателя, но доколкото съм разбрал до сега този вал + биелите от М20 добавят грубо казано още 400 куб. см. и ако е осъществим този проект би трябвало да стане едно М50 с около 2800 куб. см. Отделно не смятаме другите редовни шукарии - чип, колектори, филтър и тн.

Ми спирам да пиша за сега, че някой може да се хване за главата колко глупости съм в състояние да измисля.

П.С. Вече си я представям - ниска и грозна душеща асфалта Е34-ка с AC Schnitzer джантички, щото едва ли ще си харесам други за нея.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4028
Регистриран на: 18.01.2007
Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
Пол: Мъж
Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo

Мнение от VesoPesa » 29 Авг 2009, 13:32

еми за стабилност, аз като слизам от бояна и се качван на околовръстното в посока младост, там завойчетата на детелината с комбито като няма коли редовно ги взимам с 120 с мръсна гас и колата не мърда :twisted:
колегите от софия се надявам да не ме пратят на кат само :uups:

едит: ето за тук говоря
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 862
Регистриран на: 15.09.2008
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: BMW e39, VW Golf, Audi
Мечтае да кара: Е60 М5

Мнение от dokie » 29 Авг 2009, 14:14

Стабилността не зависи само от окачването - ако купиш нови и хубави гуми ще се залепи на асфалта. Аз съм с обикновено (не спортно) окачване и 225/60/15 Goodyear Eagle F1 доста стари и с немного грайфер... но в една поредица от завои около 20-тина км 4-те е36-ци пред мен не можеха да избягат наникъде - все пак имай предвид, че и задкормилното устройство е мнооого важно.
Относно носачите - така са го сметнали инженерите - хем да е стабилно и да носи килограмите (които никак не са малко) - хем да предлага комфорт на возене заедно с динамиката в завоите... ако те притеснява броя им - виж Пасат В5 с колко броя е, за да постигне комфорт на пътя...
колкото до максималната ширина гуми - има доста теми. аз съм виждал 235 отпред и 255 отзад, но лично за мен не е оправдано не само поради по-високата цена, но и поради по-умерения начин на каране, към който се стремя - а гледам и ти...

ПредишнаСледваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook