каква е разликата в тези две масла?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- vesellin
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 53
- Регистриран на: 24.04.2009
- Местоположение: Бургас
- Кара: Е36
- Мечтае да кара: ски на Килиманджаро
каква е разликата в тези две масла?
Става въпрос за масло 10W/40 и 10W/60
Каква е разликата между двете и кое ще е по добро за M50B20?
Каква е разликата между двете и кое ще е по добро за M50B20?
- to6o6o
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 114
- Регистриран на: 23.11.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 coupe M3
- Мечтае да кара: M6
за
колега при 6 таците мисля че 12000 пък даже и 15000 са мноооооооооооого километри за едно масло , на всеки 7000 max се сменя маслото , не гледаи колко може да се кара с него а на колко двигателя е писано да се сменя 

- stef4o_BMW
- ентусиаст
-
- Мнения: 858
- Регистриран на: 17.07.2008
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: настрани
- Мечтае да кара: M3 Power
- Детайли за колата: BMW E36 320 coupe
И аз вече съм с 10/60 и съм доволен за сега.Много зависи как си караш колата,според карането и маслото 


Re: за
to6o6o написа:колега при 6 таците мисля че 12000 пък даже и 15000 са мноооооооооооого километри за едно масло , на всеки 7000 max се сменя маслото , не гледаи колко може да се кара с него а на колко двигателя е писано да се сменя
Аргументирай се,като изказваш такова мнение.

Може да се минат 15 000 даже и 20 с едно масло а може и повече, отделен е въпроса какво става с двигателя . Един приятел така неговото го смени на 15 няма да ви казвам каква разлика имаше след като сипа новото масло просто преди смяната се едно орехотрошачка имаше под капака ръмжи чука треска....... след това тишина и спокойствие на двигателя. Според мене маслото трябва да е 10W40 !
http://www.clip4e.com/play.php?id=45143& -ПРОСТ НАРОД СЛАБА ДЪРЖАВА !!!
[url=http://forum-lines.ru/]
[/url]интересное
[url=http://forum-lines.ru/]

[/url]интересное
- CooL123Es
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 140
- Регистриран на: 29.03.2009
- Местоположение: Плевен- Сопот
- Пол: Мъж
- Кара: e39 528i e60 530d e61 535d
здравеи колега аз сащо съм с кастрол 10 40 и съм мн.доволен полу синтетика е суквартирантами също кара със същото 10 40 и няма никакви проблеми но тожа си е твои избор успех и без аварина 

- VT5602AK
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2048
- Регистриран на: 30.01.2006
- Местоположение: London
- Пол: Мъж
- Кара: E36S50B30,Mini Cooper S
- Мечтае да кара: S50B30 turbo
- Детайли за колата: модифицирани
Здравейте,карам М50Б25 преди съм сипвал 5/40,10/40 и след продължително каране на високи обороти се чуват повдигачите доста,смених маслото с YACCO GALAXIE 15W50 и нямам ядове двигателят мърка,класикаа 

- стан
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2402
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: '94 Opel Corsa B
Е да ама зимата ще тракат, за нормално каране най-добре си е 10в40 според мен, ако се кара на бургия вече се слага 15в50 10в60 20в60 или най-добрия вариант естерно 0в60 

- VT5602AK
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2048
- Регистриран на: 30.01.2006
- Местоположение: London
- Пол: Мъж
- Кара: E36S50B30,Mini Cooper S
- Мечтае да кара: S50B30 turbo
- Детайли за колата: модифицирани
0в60,то направо през аспуха ще го хвърля колега не си струвастан написа:Е да ама зимата ще тракат, за нормално каране най-добре си е 10в40 според мен, ако се кара на бургия вече се слага 15в50 10в60 20в60 или най-добрия вариант естерно 0в60
- WeiSTD
- главен сектант :)
-
- Мнения: 2511
- Регистриран на: 3.01.2004
- Местоположение: Лондон
- Пол: Мъж
- Кара: E36 325i
- Детайли за колата: Септември 1991
M50B25 - Без VANOS
GAZ Gold Coilover Kit
Eibach 28мм Предна Стабилизираща Щанга
М3 Ево 20мм Задна Стабилизираща Щанга
325мм предни спирачки от Е46 330i
294мм задни спирачки от Е46 328i
Zimmermann Дискове, Carbone Lorraine накладки, Goodridge маркучета
Един глас за Castrol Edge 10W-60.
Не го гори, повдигачите се чуват само и единствено за около 1/2 секунда сутрин при студен старт.
Не е зле като се има предвид че колата е на 170,000 мили.
Не го гори, повдигачите се чуват само и единствено за около 1/2 секунда сутрин при студен старт.
Не е зле като се има предвид че колата е на 170,000 мили.
БИАД Авто-Пазар Тийм
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
- стан
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2402
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: '94 Opel Corsa B
VT5602AK написа:0в60,то направо през аспуха ще го хвърля колега не си струвастан написа:Е да ама зимата ще тракат, за нормално каране най-добре си е 10в40 според мен, ако се кара на бургия вече се слага 15в50 10в60 20в60 или най-добрия вариант естерно 0в60
Ти да не си мислиш че първата цифра показва колко е гъстотата на маслото, понеже си леко в заблуда ако е така

- stef4o_BMW
- ентусиаст
-
- Мнения: 858
- Регистриран на: 17.07.2008
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: настрани
- Мечтае да кара: M3 Power
- Детайли за колата: BMW E36 320 coupe
стан написа:.....
Ти да не си мислиш че първата цифра показва колко е гъстотата на маслото, понеже си леко в заблуда ако е така
Ми аз изобщо не ги разбирам и съм бая в заблуда,ще ми кажеш ли кво означават сичките по отделно
Примерно:
10-
W-
60-

- fANTONa
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 319
- Регистриран на: 22.04.2005
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Е34 520
Re:
stef4o_BMW написа:стан написа:.....
Ти да не си мислиш че първата цифра показва колко е гъстотата на маслото, понеже си леко в заблуда ако е така
Ми аз изобщо не ги разбирам и съм бая в заблуда,ще ми кажеш ли кво означават сичките по отделно
Примерно:
10-
W-
60-
10- зимен индекс (ниски температури)
W- winter
60- вискозитер при 100 градуса
SAE спецификацията се отнася за употребата на масла при определени температури. едносезонните масла са с един индекс, примерно SAE30
всесезонните масла покриват различни температурни диапазони. при ниски температури 10в60 се държи като SAE10 а при 100 градуса - като SAE60
това е обяснението накратко. друг е въпроса че SAE 50 е предостатъчно за нашия климат, дори и по целия свят. бих казал че 60 е някакъв рекламен трик ... хоратяа го купуват само защото е по-голямо число.
още нещо. голямата разлика в числата при всесезонните масла говори за не толкова добри качества. (съгласете се че не може с един вид масло да се кара и в сибир и в пустинята !!!) при по-свити граници, качеството е определено по-добро.
състезателните масла са от рода на 15W50, 5W40, 5W30
Последна промяна fANTONa на 07 Ное 2009, 13:31, променена общо 1 път
БМВ
21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани