Шум в купето...
Модератор: Технически модератори
			30 мнения
			 • Страница 1 от 2 • 1, 2
		
	
- S_h_e_f_a
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 795
- Регистриран на: 15.11.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е34/М50 и М60
- Мечтае да кара: Е34 V12
- Детайли за колата: Ооо много са...
Шум в купето...
Здравейте колеги,от една седмица се опитвам да отстраня едно много дразнещо скърцане което идва от двете десни врати.При преминаване през неравности с по малка скорост се чува скърцане,мисля че идва от уплатнението на вратата (това което е на купето) Мислех че е от корите на вратите и смених всички щипки (копчета) с нови,но никаква разлика  
 
Та се чудех,ако напраскам уплатненията с такав спрей който се ползва през зимата за да не замразват... дали ще стане
			
		 
 
Та се чудех,ако напраскам уплатненията с такав спрей който се ползва през зимата за да не замразват... дали ще стане

- BAI_DOBRI
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 305
- Регистриран на: 20.01.2007
- Местоположение: Разград&Русе
- Кара: Е34 92' TDS (горящ) :)
- Мечтае да кара: E90 335d
И спрея няма да помогне пробвах специялно по този повод си купих спрей за уплътнения на Bardahl http://www.prospeed.bg/cat/product_info ... ts_id=4311 дадох 15 лв, но резултат никакъв. Самия спрей си личи как все още е по уплътненията но продъжават да си скърцат и това е..... Пробвах и с течен парафин, но пак не помогна.
Ако някой има този проблем и се е справил
			
		Ако някой има този проблем и се е справил

- pantzer3
- ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 879
- Регистриран на: 6.05.2008
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 М57Д30
- Мечтае да кара: Е65
- S_h_e_f_a
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 795
- Регистриран на: 15.11.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е34/М50 и М60
- Мечтае да кара: Е34 V12
- Детайли за колата: Ооо много са...
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
drmirchev написа:И със олио да ги намажеш, пак ще спре да скърца, просто трябва, да намажеш това което трябва, демек всяка повърхност от вратата, която има контакт с купето, трябва да бъде намазана и си готов.
ПС: Не мажете с олио, че като напече слънце и ще замирише на пържено.
наскоро по магистралат ми миришеше от един дизел на кюфтета




 
иначе горяло масло или просто масло, също и WD-40 става тъй като се отмива много трудно от вода (за това внимавайте с боята) и други подобни.

- VesoPesa
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 4028
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
- Пол: Мъж
- Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
- Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo
- Vasko
- ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 898
- Регистриран на: 24.10.2007
- Местоположение: София/Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 /Е39 дизел, Е46-автомат,Е60-530
- Мечтае да кара: Да се разхожда пеша
Вашите врати на купето скърцат, а при мен скърцането идва от опирането на подлакътника на предната седалка в кожата,с която е облицована ръчната спирачка. Някой да има решение на моя проблем -ясно е,че трябва да се сложи нещо между подлакътника и продължението на барчето ама какво и как -нямам си на идея. Варианта е да го вдигам като карам за да не се опира в продължението на барчето и по-специално в кожата с която е облицована ръчната спирачка ....
			
		- cod-cdbp
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
sineok_pi4_ написа:Вашите врати на купето скърцат, а при мен скърцането идва от опирането на подлакътника на предната седалка в кожата,с която е облицована ръчната спирачка. Някой да има решение на моя проблем -ясно е,че трябва да се сложи нещо между подлакътника и продължението на барчето ама какво и как -нямам си на идея. Варианта е да го вдигам като карам за да не се опира в продължението на барчето и по-специално в кожата с която е облицована ръчната спирачка ....
крем за ръце

- Penchev
- Сватбаря
- 
				  
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Колега ,проблема не е в друго а именно в заключалките   Под заключалки имам напредвид черните тела в които са микроконтактите за осветлението в купето
 Под заключалки имам напредвид черните тела в които са микроконтактите за осветлението в купето   Аз ги смених с нови наред и колата ми в момента все едно е слязла от конвейра онзи ден
  Аз ги смених с нови наред и колата ми в момента все едно е слязла от конвейра онзи ден   никакви шумове.
 никакви шумове.
Едно време имаше теми за това и Василен беше подлепвал със силикон пластмасовите лайстни покрай малкото стъкло от вътрешната страна ,че и други разни ,но не това бе проблема.С уплътненията не се захващайте изобщо а ме послушайте.Като заначало увийте с изолирбанд няколко витки по работната повърхност на оста на въпросното тяло
Георги Пенчев
			
		 Под заключалки имам напредвид черните тела в които са микроконтактите за осветлението в купето
 Под заключалки имам напредвид черните тела в които са микроконтактите за осветлението в купето   Аз ги смених с нови наред и колата ми в момента все едно е слязла от конвейра онзи ден
  Аз ги смених с нови наред и колата ми в момента все едно е слязла от конвейра онзи ден   никакви шумове.
 никакви шумове.
Едно време имаше теми за това и Василен беше подлепвал със силикон пластмасовите лайстни покрай малкото стъкло от вътрешната страна ,че и други разни ,но не това бе проблема.С уплътненията не се захващайте изобщо а ме послушайте.Като заначало увийте с изолирбанд няколко витки по работната повърхност на оста на въпросното тяло
Георги Пенчев
- dokie
- ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 862
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e39, VW Golf, Audi
- Мечтае да кара: Е60 М5
sineok_pi4_ написа:Вашите врати на купето скърцат, а при мен скърцането идва от опирането на подлакътника на предната седалка в кожата,с която е облицована ръчната спирачка. Някой да има решение на моя проблем -ясно е,че трябва да се сложи нещо между подлакътника и продължението на барчето ама какво и как -нямам си на идея. Варианта е да го вдигам като карам за да не се опира в продължението на барчето и по-специално в кожата с която е облицована ръчната спирачка ....
На мен след първия път разглобяване на това продължение на барчето опираше подлакътника на пасажерската седалка и скърцаше гадно - оправя се много лесно: в задната част при духалките/запалката има 4 винта - два отстрани (държат планката за конзолата) и два надолу (държат планката за пода/издутината над кардана). Точно 2-та долни като се развъртат леко позволяват до известна степен движение на конзолата настрани - регулираш я и затягаш. Наскоро махах цялата средна част и като я сглобих не обърнах внимание, но в последствие установих, че седалката опира малко по-напред и по-ниско в таз конзола и при местенето й (на седалката) се протриваха - та гледайте не само подлакътниците - може да се регулира (макар и малко) и мястото точно под ръкохватката на ръчната (оттам откоригирах втория проблем).
ПС: какво приспособление съм си правил за развиването на тез винтчета в никакво място под 90-градуса ъгъл да не обяснявам

- S_h_e_f_a
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 795
- Регистриран на: 15.11.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е34/М50 и М60
- Мечтае да кара: Е34 V12
- Детайли за колата: Ооо много са...
Penchev написа:Колега ,проблема не е в друго а именно в заключалкитеПод заключалки имам напредвид черните тела в които са микроконтактите за осветлението в купето
Аз ги смених с нови наред и колата ми в момента все едно е слязла от конвейра онзи ден
никакви шумове.
Едно време имаше теми за това и Василен беше подлепвал със силикон пластмасовите лайстни покрай малкото стъкло от вътрешната страна ,че и други разни ,но не това бе проблема.С уплътненията не се захващайте изобщо а ме послушайте.Като заначало увийте с изолирбанд няколко витки по работната повърхност на оста на въпросното тяло
Георги Пенчев
И аз точно за това си мислех
 Защото се учудих че скърцането идва само от десните врати,ако бяха уплатненията щяха да скърцат всички
 Защото се учудих че скърцането идва само от десните врати,ако бяха уплатненията щяха да скърцат всички 
- Stanchev
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
пробвайте да гресирате тънко въпросната пластмаса, както и механизмът, който се заключва около пластмасата.
			
			30 мнения
			 • Страница 1 от 2 • 1, 2
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
 
	





 
   
  






 
