Защо позагря малко днес?

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1939
Регистриран на: 13.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318is, 1995 м42

Мнение от ивчо3 » 25 Авг 2009, 12:18

Ами изпържи я малко тази кола, но не на място да загрее хубаво и пак повтори упражнението.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1654
Регистриран на: 7.06.2003
Местоположение: PB/HD
Пол: Мъж
Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
Мечтае да кара: '96 BMW M3

Мнение от BiTurbo » 25 Авг 2009, 12:25

jorryy написа:Значи аз сега го запалих на студено и перката се въртеше нормално (бавно) ама не много бавно. Спокойно с гола ръка хващам перката и я спирам, даже я завъртам в другата посока за да видя дали ще има някакво съпротивление, но няма нищо. След като я врътнах на обратно тя се завъртя малко спря и пак започна да се върти нормално.


Пробвай обаче и на загрял мотор, ако и тогава го прави е заминало виското. Трябва да не можеш да спреш перката изобщо, ако ти е читаво виското.

П.С. М43 е с ел.перка от 09.95 тогава идват и всичките модификации по техниката като също например различния маслен филтър и още някои други хави ;)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2402
Регистриран на: 2.09.2007
Местоположение: София
Кара: '94 Opel Corsa B

Мнение от стан » 25 Авг 2009, 13:59

Бе и това не е показателно, моето е чисто ново и понякога е зацепило на топъл двигател и вие яко, понякога си го хващам с ръка и го въртя в обратна посока без проблем. Явно просто си зацепва само когато има нужда

ентусиаст
Аватар
Мнения: 858
Регистриран на: 5.06.2008
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е34 М50Б20
Мечтае да кара: М....power

Мнение от Kregec » 25 Авг 2009, 15:15

[
П.С. М43 е с ел.перка от 09.95 тогава идват и всичките модификации по техниката като също например различния маслен филтър и още някои други хави ;)[/quote]

Колега извинявай но си в голяма заблуда за това кога М43 излиза с ел. перка и кога с виско. Моята е 94 година и е с ел. перка така е вземах. И има само един недостатък когато ти изгори датчика трябва много барзо да е спреш преди да си прегрял двигателя. Защотото тогава вдига температурат за секунди не ме питаите от каде знам, така за малко да си прегрея двигателя. Така че това с ел перките е много относително кога са започнали да ги монтират на М43.
Към автора колега смени си виското и си провери охлаждащата течност на какво положение е и я следи...
Изображение

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook