Защо позагря малко днес?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
34 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- jorryy
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 271
- Регистриран на: 6.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: BMW 330 xi Е46
- Мечтае да кара: Совалка
Защо позагря малко днес?
Значи на компакта се товарим 4 - човека и малко багаш като за излет тип пикник. Карам си аз по леко стръмен път ама все на 3- та така на обороти към 2.5 ; 3000 И по едно време гледам стрелката на водата е минала средата и отива вече към следващата чертичка и се учудих как може пък тва да стане
, като никога не ми е правило така даже из Петрохан като му давам зор няма проблеми. Веднага спрях и я оставих да поработи на място и стрелката започна да се връща на мястото си и пак тръгнах , но пак побегна към червеното и се сетих да пусна парното да духа на 4-та степен на топло и стрелката веднага се върна по средата и не помръдна до върха докато излязох.
Та Въпроса ми е от какво може да е?

Та Въпроса ми е от какво може да е?
- vladi_a_i
- костинбродчанин
-
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
При бавното изкачване с тоя форсаж,колата няма добро охлаждане от към въздух,отделно ако си с виско перка най много да ти е позаминала-щом пускаш парното и се охлажда
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ
- BiTurbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1654
- Регистриран на: 7.06.2003
- Местоположение: PB/HD
- Пол: Мъж
- Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
- Мечтае да кара: '96 BMW M3
според мен имаш боклук много набит по радиатора и затова не охлажда добре при движение. Би трябвало да няма проблеми по принцип, аз с моята при 40 градуса на климатик и с 4ма сериозни хора в колата в зъдръстване стрелката не поръдва от средата.
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
А виското фучеше ли когато беше мръднала стрелката?
Виж си нивото на антифриза и малко да е спаднало да речем 0.5л. може да загрее.
Измий си и радятора.
Виж си нивото на антифриза и малко да е спаднало да речем 0.5л. може да загрее.
Измий си и радятора.

- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
Re: Защо позагря малко днес?
Водна помпа, термостат, виско съединител. Не я карай повече в това състояние, защото все по-лошо ще става. На водната помпа издава багажа турбинката. Чупи се материала от който е направена, ако е оригинална е от вид твърда пластмаса като бакелит. Термостата в повечето случаи блокира в отворено положение, така че почти го изключвам като вариант. Виското може да се провери на загрял двигател при форсиране в горещо време, трябва перката да се върти почти с оборотите на водната помпа.
- Biogame
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1708
- Регистриран на: 17.04.2008
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530d ; E46 330ci convertible
- Мечтае да кара: Всичко що е BMW
- Детайли за колата: E61 3.0d ++
E46 3.0i ++
Сменяй виското колега,и аз бях така по едно време
при загрял мотор го спирах с ръка,
докато накрая не му изскочиха едни пружинки отвътре
и се въртеше с оборотите на мотора.
а и отделно термостата ми беше заседнал в отворено положение.
Ако е сдало багажа го сменяй за да нямаш ядове.
при загрял мотор го спирах с ръка,
докато накрая не му изскочиха едни пружинки отвътре
и се въртеше с оборотите на мотора.
а и отделно термостата ми беше заседнал в отворено положение.
Ако е сдало багажа го сменяй за да нямаш ядове.



- jorryy
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 271
- Регистриран на: 6.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: BMW 330 xi Е46
- Мечтае да кара: Совалка
Днес минах 100 км някъде и му нямаше нищо натисках си го и нямаше проблемче. Водната помпа не трябва ли да пищи ако е тръгнала. А как казахте да рзбера виското дали е ЗДРАВО. Когато беше загряла перката си въртеше нормално "леко" като колата беше на място.
P.S. Да ли е по- добре да му сложа една ел. перка вместо да е силикон.
P.S. Да ли е по- добре да му сложа една ел. перка вместо да е силикон.
- P1tbuL
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 796
- Регистриран на: 4.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Т-34
- Мечтае да кара: F1 race car!
- Детайли за колата: 1942; Length- 6.68 m; 76.2 mm (3.00 in) F-34 tank gun
- PNR
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 785
- Регистриран на: 23.09.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e36 318is COUPE M42
jorryy написа:P.S. Да ли е по- добре да му сложа една ел. перка вместо да е силикон.
Една умна мисъл в цялта тема

- PNR
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 785
- Регистриран на: 23.09.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e36 318is COUPE M42
munio_ написа:хахаххах колега не се излагай,ти от бмв май искаш москвич да направиш,ходи си купи едно виско и решаваш проблемаjorryy написа:P.S. Да ли е по- добре да му сложа една ел. перка вместо да е силикон.
А М44 виждал ли си ???
- BH5482BH
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 348
- Регистриран на: 15.10.2007
- Местоположение: *******
- Пол: Мъж
- Кара: с превишена скорост
- BH5482BH
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 348
- Регистриран на: 15.10.2007
- Местоположение: *******
- Пол: Мъж
- Кара: с превишена скорост
BH5482BH, хайде направи още един опит
няма да сбъркаш втория път
...но си прав, че има и М43 без виско.


...но си прав, че има и М43 без виско.
Последна промяна kdl на 24 Авг 2009, 18:29, променена общо 3 пъти
34 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани