Проблем с охладителната система

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 176
Регистриран на: 4.10.2008
Местоположение: sofia
Пол: Мъж

Проблем с охладителната система

Мнение от kalanak » 21 Авг 2009, 20:05

Здравейте преди време малоумен майстор ми пукна радиатора и започна да губи по около 1 литър на 3 4 дена.Когато ми светнеше жълтото радиаторче аз доливах вода и така до следващия път.От известно време ми протече и водната помпа сигурно заради това че слагам чиста вода и зареждането с вода се учести.Спирам на един светофар и температурата рязко започна да се дига просто по случайност я видях и веднага загасих двигателя. Сигурен съм че не съм я прегрял но защо не ми светна жълтото радиаторче преди това.Това датчик лие за да кажа на майстора който ми сменя помпата да го сменим и него.Благодаря предварително :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1705
Регистриран на: 8.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: само по празници

Мнение от Wolfen » 21 Авг 2009, 20:56

до колкото знам когато започне да прегрява колата никога не се изгася, а се пуска парното на макс да духа.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1064
Регистриран на: 27.06.2009
Местоположение: sofiq
Пол: Мъж
Кара: BMW E46 coupe 323ci
Детайли за колата: Някво купе 2.5

Мнение от marto853. » 21 Авг 2009, 21:08

мдааа и аз така знам
новият ми номер: 0877787835

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 176
Регистриран на: 4.10.2008
Местоположение: sofia
Пол: Мъж

Мнение от kalanak » 21 Авг 2009, 21:58

Не става въпрос за прегряването а кой е тоя датчик с който светва жълтото радиаторче че не ми работи.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 422
Регистриран на: 21.07.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Е90

Мнение от majstorapetkov » 21 Авг 2009, 22:45

Отдолу на разширителния съд има датчик, но той може да не е сработил, защото нямаш необходимото налягане в системата. При мен беше така, само че зимата и не сработи датчика.


Аватар
Мнения: 1832
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: Пловдив
Кара: Другите да му завиждат.....
Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
Детайли за колата: MNOGO BARZA

Мнение от milennyc » 21 Авг 2009, 23:06

Има си датчик, дали е за смяна майстор и диагностика ще си покаже

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2021
Регистриран на: 21.10.2004
Кара: E70

Мнение от slitter » 22 Авг 2009, 21:17

Wolfen написа:до колкото знам когато започне да прегрява колата никога не се изгася, а се пуска парното на макс да духа.


абе, като няма вода да чака човека да почервенее двигателя от прегряване на пуснато парно ли предлагате? Температурата се качва много по-бързо от индикацията на таблото. Така че, понякога по-добрия вариант е да угасиш двигателя. Прегряването става за секунди! А тоя вариант с парното е от времето на Лада 5ца и москвич 408. Въобще как смятате че от радиаторчето на парното в жегата ще се хлади двигателя. Бензинката работи на 105 градуса, а като почне да качва сигурно е на над 120 и вие чакайте парното да охлади! Друг път! Само докато првключиш от климатик на парно и вече е прегряла!

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Мнение от Zagy » 22 Авг 2009, 22:52

slitter написа:...


Доколкото съм чувал, ако изгасиш току-що прегрял двигател, шанса буталата да се "заварят" за ризите е доста голям ;)
Si non confectus, non reficiat.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3949
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '12 BMW F10
Мечтае да кара: самолет

Мнение от oci » 22 Авг 2009, 23:20

не се шашкайте чак толкова ако подмине леко и я хванеш на време в смисъл да не караш дълго със стрелка над средата нищо няма да и стане въпроса е да не караш така няколко километра.
На мен ми се е случвало на различни коли да позагрее по някаква причина помпа или теч но за кратко и нищо не се случва.
За да завари буталата за ризите температурата трябва да е в червеното и така да караш бая за да се разширят буталата и като я изгасиш от рязката промяна в температурата да запече двигателя това се отнася и на прегрят двигател да сипваш директно студена вода.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 176
Регистриран на: 4.10.2008
Местоположение: sofia
Пол: Мъж

Мнение от kalanak » 22 Авг 2009, 23:35

slitter написа:
Wolfen написа:до колкото знам когато започне да прегрява колата никога не се изгася, а се пуска парното на макс да духа.


абе, като няма вода да чака човека да почервенее двигателя от прегряване на пуснато парно ли предлагате? Температурата се качва много по-бързо от индикацията на таблото. Така че, понякога по-добрия вариант е да угасиш двигателя. Прегряването става за секунди! А тоя вариант с парното е от времето на Лада 5ца и москвич 408. Въобще как смятате че от радиаторчето на парното в жегата ще се хлади двигателя. Бензинката работи на 105 градуса, а като почне да качва сигурно е на над 120 и вие чакайте парното да охлади! Друг път! Само докато првключиш от климатик на парно и вече е прегряла!
:D Колега та е абсолютно прав когато видях че се дига температурата и веднага изгасих двигателя после долях 3 литра вода ако бях изчакал със сигурност щях дая прегрея. Днес смених водна помпа залепих радиатора и смених ремъците.Двигателя работи перфектно нее прегрят късмет беше че го видях на момента.Датчика за който ви питах се намира под разширителния съд май :)

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook