Проблем с охладителната система
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
- kalanak
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 176
- Регистриран на: 4.10.2008
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
Проблем с охладителната система
Здравейте преди време малоумен майстор ми пукна радиатора и започна да губи по около 1 литър на 3 4 дена.Когато ми светнеше жълтото радиаторче аз доливах вода и така до следващия път.От известно време ми протече и водната помпа сигурно заради това че слагам чиста вода и зареждането с вода се учести.Спирам на един светофар и температурата рязко започна да се дига просто по случайност я видях и веднага загасих двигателя. Сигурен съм че не съм я прегрял но защо не ми светна жълтото радиаторче преди това.Това датчик лие за да кажа на майстора който ми сменя помпата да го сменим и него.Благодаря предварително 

- Wolfen
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1705
- Регистриран на: 8.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: само по празници
до колкото знам когато започне да прегрява колата никога не се изгася, а се пуска парното на макс да духа.
- marto853.
- ентусиаст
-
- Мнения: 1064
- Регистриран на: 27.06.2009
- Местоположение: sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 coupe 323ci
- Детайли за колата: Някво купе 2.5
- kalanak
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 176
- Регистриран на: 4.10.2008
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
Не става въпрос за прегряването а кой е тоя датчик с който светва жълтото радиаторче че не ми работи.
- majstorapetkov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 422
- Регистриран на: 21.07.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е90
Отдолу на разширителния съд има датчик, но той може да не е сработил, защото нямаш необходимото налягане в системата. При мен беше така, само че зимата и не сработи датчика.
- milennyc
-
-
- Мнения: 1832
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Другите да му завиждат.....
- Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
- Детайли за колата: MNOGO BARZA
Wolfen написа:до колкото знам когато започне да прегрява колата никога не се изгася, а се пуска парното на макс да духа.
абе, като няма вода да чака човека да почервенее двигателя от прегряване на пуснато парно ли предлагате? Температурата се качва много по-бързо от индикацията на таблото. Така че, понякога по-добрия вариант е да угасиш двигателя. Прегряването става за секунди! А тоя вариант с парното е от времето на Лада 5ца и москвич 408. Въобще как смятате че от радиаторчето на парното в жегата ще се хлади двигателя. Бензинката работи на 105 градуса, а като почне да качва сигурно е на над 120 и вие чакайте парното да охлади! Друг път! Само докато првключиш от климатик на парно и вече е прегряла!
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
slitter написа:...
Доколкото съм чувал, ако изгасиш току-що прегрял двигател, шанса буталата да се "заварят" за ризите е доста голям

Si non confectus, non reficiat.
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
не се шашкайте чак толкова ако подмине леко и я хванеш на време в смисъл да не караш дълго със стрелка над средата нищо няма да и стане въпроса е да не караш така няколко километра.
На мен ми се е случвало на различни коли да позагрее по някаква причина помпа или теч но за кратко и нищо не се случва.
За да завари буталата за ризите температурата трябва да е в червеното и така да караш бая за да се разширят буталата и като я изгасиш от рязката промяна в температурата да запече двигателя това се отнася и на прегрят двигател да сипваш директно студена вода.
На мен ми се е случвало на различни коли да позагрее по някаква причина помпа или теч но за кратко и нищо не се случва.
За да завари буталата за ризите температурата трябва да е в червеното и така да караш бая за да се разширят буталата и като я изгасиш от рязката промяна в температурата да запече двигателя това се отнася и на прегрят двигател да сипваш директно студена вода.
- kalanak
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 176
- Регистриран на: 4.10.2008
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
slitter написа:Wolfen написа:до колкото знам когато започне да прегрява колата никога не се изгася, а се пуска парното на макс да духа.
абе, като няма вода да чака човека да почервенее двигателя от прегряване на пуснато парно ли предлагате? Температурата се качва много по-бързо от индикацията на таблото. Така че, понякога по-добрия вариант е да угасиш двигателя. Прегряването става за секунди! А тоя вариант с парното е от времето на Лада 5ца и москвич 408. Въобще как смятате че от радиаторчето на парното в жегата ще се хлади двигателя. Бензинката работи на 105 градуса, а като почне да качва сигурно е на над 120 и вие чакайте парното да охлади! Друг път! Само докато првключиш от климатик на парно и вече е прегряла!


10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани