Темп.датчик М44!

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3678
Регистриран на: 28.03.2007
Местоположение: Хасково
Кара: e36 318is M44
Мечтае да кара: камаро.

Темп.датчик М44!

Мнение от Nukem » 20 Авг 2009, 19:50

Момчета реших да сменя темп.датчик на двигателя ипреди бях чел че са два единия дава инфо на компа другия на таблото,като този за компа е по-напред,сега гледам схемата за М44 и има само един датчик,да не е двоен да подава и за двете и не трябва ли да има някаква буксичка да раздвоява сигналите за компа и таблото да не е N12???

Изображение

Иначе гледам за N7 пише нещо че е double:
07 DOUBLE TEMPERATURE SWITCH 13621703993 $27.25 +core
Интересното е че не пише Temperature sensor a SWITCH!
И това 12 каква роля играе и трябва ли да го взимама?
12 Plug housing 4 POL.112521703571 $4.45
only in conjunction with
-- Circular connector 0,5- 1,0 MM² 4 61130007657 $5.90
-- Single conductor seal 0,25-1,0MM² 4 12521748973 $0.19

Sorry за тъпата тема!
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 20 Авг 2009, 20:30

Да един е датчика на по новите мотори М43 и М44.
29лв. е в камор.
Една букса с четири пина.
Подава инфо и на таблото и на ЕКУ-то.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3380
Регистриран на: 10.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от kdl » 20 Авг 2009, 21:29

Сменяй щом си решил, аз си мисля че ми работи отлично колата след като го смених, а и като те знам, докато не го смениш, няма да мирясаш. ;)

При М42 също са 2, при теб е 1 и буксата си я имаш. Просто развиваш стария датчик и навиваш новия.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3678
Регистриран на: 28.03.2007
Местоположение: Хасково
Кара: e36 318is M44
Мечтае да кара: камаро.

Мнение от Nukem » 20 Авг 2009, 21:54

Мерси момчета:),винаги съм ценял мненията ви! :yes:
До нова година съм си казал никакви джанти и газариики,само техническа част!
Този месец са наред датчика и ламбдата,другия са disa-та и потенциометъра на дорсела и т.н! :mhihi:
Аиде лека и пак мерси за помоща!
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1308
Регистриран на: 12.02.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: харабийската
Мечтае да кара: Е36 М3 Cabrio, E93 M3
Детайли за колата: Пълно шукаритети!

Мнение от Richmond » 21 Авг 2009, 0:01

Брех, кефя ти се на ентусиазма тоя м44 го правиш златен, евала ! :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 278
Регистриран на: 31.05.2008
Местоположение: Hull UK, Плевен
Пол: Мъж
Кара: Мечтата карах. Сега е ред на ГТ
Мечтае да кара: F10

Мнение от R_Lakov » 21 Авг 2009, 10:45

А какви са симптомите на неработещ, или поне недобре работещ такъв датчик?

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 21 Авг 2009, 13:11

R_Lakov написа:А какви са симптомите на неработещ, или поне недобре работещ такъв датчик?

Единия вариант е некоректно отчитане на стрелката на таблото, а другия некоректно подаване на данни за температура на мотора към ЕКУ-то, от което следват ралични аномалии със сместа на горивото.
Примерно когаро е по студен мотора сместа е по богата и обратното.
От това пък може да има повишен разход, замисляне...
Хваща се на диагностика попринцип :idea:
Изображение

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook