Голям проблем с 200км/ч,стрелката на водата отиде в червено
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
49 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
- ned_gm28
- ентусиаст
-
- Мнения: 914
- Регистриран на: 18.06.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 520 I Touring
- Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003
[quote="Xscape"]А аз защо си мисля, че не е трябвало да гасиш мотора, а да го оставиш да поработи, за да се охлади... я някой по-компетентен да се изкаже - като загрее повечко по-добре е да се загаси или да работи на едно място мотора.
Прегрял мотор не се гаси,когато всичко е в изправност по охладителната система и не е хвърлил антифриз
Например,ако е загрял повечко от напън-тогава-да!Не се гаси веднага!Но ако е отказала водната помпа,или примерно термостатът е блокирал в затворено положение (това съм го патил) - тогава какво?Ще го оставиш да се опече ли 
Прегрял мотор не се гаси,когато всичко е в изправност по охладителната система и не е хвърлил антифриз


ned_gm28 написа:Xscape написа:А аз защо си мисля, че не е трябвало да гасиш мотора, а да го оставиш да поработи, за да се охлади... я някой по-компетентен да се изкаже - като загрее повечко по-добре е да се загаси или да работи на едно място мотора.
Прегрял мотор не се гаси,когато всичко е в изправност по охладителната система и не е хвърлил антифризНапример,ако е загрял повечко от напън-тогава-да!Не се гаси веднага!Но ако е отказала водната помпа,или примерно термостатът е блокирал в затворено положение (това съм го патил) - тогава какво?Ще го оставиш да се опече ли
да точно и аз така знам,доста колици съм потрошил,ама с тоя дизел се наплаших от тоя форум....стрелката се джвижеше рязко а не плавно,за това прецених че неможе да е вдигнала критична темп и за това я угасих,да водата вреше и започна да тече от маркуча на самото казанче,но изтече около 100-200гр
По-добре отвързана маймуна,от колкото вързано прасе !
- petio_bmw 318is
- ентусиаст
-
- Мнения: 1264
- Регистриран на: 27.04.2008
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: M42 POWER
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Стига глупости бе... най-тъпото е да спреш веднага и да я угасиш... определено има сми да я пуснеш по инерция за малко (ако можеш да я угасиш и така да покараш няколкостотин метра, че да се поохлади двигателя, ма е опасно, че нямаш хидравлика и спирачките малко... ма е оптималният вариант
), щото вероятно ти е духнала водната помпа... и ако спреш веднага и я угасиш, цялата топлина остава там и ще разцепи тотално маторя...
Но спреш ли веднъж, няма причина да го оставиш да работи... след като се е стигнало до там, значи и на място няма да се охлади само... охлаждаш по инерция, спира, гасиш я и бързо дигаш капака... тва е.

Но спреш ли веднъж, няма причина да го оставиш да работи... след като се е стигнало до там, значи и на място няма да се охлади само... охлаждаш по инерция, спира, гасиш я и бързо дигаш капака... тва е.
- petio_bmw 318is
- ентусиаст
-
- Мнения: 1264
- Регистриран на: 27.04.2008
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: M42 POWER
Аз се разминах само с гарнитури и нов радиатор,че стария гръмна.Ако ти работи двигателя добре няма смисъл да го бараш,следи само дали ще почне да меши антифриза и маслото или да има течове,а относно прегряването ти според мен е 100% капачката на радиатора и добре че си я изгасил щото в тоя случаи няма охлаждане .Надявам се да не е нещо сериозно 

- Cobb
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 585
- Регистриран на: 7.02.2009
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: E36
- Мечтае да кара: V8
Добре де, аз още съм зелен и не разбирам, ама ще следвам пътя на логиката.
В охладителната система има охладителна течност.Тая течност циркулира с помоща на помпа.Помпата се захранва от двигателя.Значи ако двигателя не работи, няма помпа, няма течност, няма охлаждане.Като се изгаси и се пусне по инерция, къде е смисъла ? Ако спрем колата, и я оставим да работи, имаме циркулация, но нямаме въздушна струя, която да охлажда течността...не мисля, че кипяща течност, може да охлади прегрял и все още работещ двигател, само от джиението си в системата.
Питам, защото с прединшата ми кола, имах подобна случка(е не с 200, а в задръстване) и я изгасих, оставих я на сянка и 24ч не съм я пипал.Вярно, течността не беше кипнала, ама стрелката беше в лютеницата до край
На другия ден си палнах и все едно нищо не е било.Колата си работи и до днес, без да гори масло/вода, както си е била и преди.
Та защо е най-тъпо да я угасиш.Ами ако няма къде да я пуснеш по инерция, както в моя случай ?
В охладителната система има охладителна течност.Тая течност циркулира с помоща на помпа.Помпата се захранва от двигателя.Значи ако двигателя не работи, няма помпа, няма течност, няма охлаждане.Като се изгаси и се пусне по инерция, къде е смисъла ? Ако спрем колата, и я оставим да работи, имаме циркулация, но нямаме въздушна струя, която да охлажда течността...не мисля, че кипяща течност, може да охлади прегрял и все още работещ двигател, само от джиението си в системата.
Питам, защото с прединшата ми кола, имах подобна случка(е не с 200, а в задръстване) и я изгасих, оставих я на сянка и 24ч не съм я пипал.Вярно, течността не беше кипнала, ама стрелката беше в лютеницата до край

Та защо е най-тъпо да я угасиш.Ами ако няма къде да я пуснеш по инерция, както в моя случай ?
[quote="petio_bmw 318is"]Аз се разминах само с гарнитури и нов радиатор,че стария гръмна.Ако ти работи двигателя добре няма смисъл да го бараш,следи само дали ще почне да меши антифриза и маслото или да има течове,а относно прегряването ти според мен е 100% капачката на радиатора и добре че си я изгасил щото в тоя случаи няма охлаждане .Надявам се да не е нещо сериозно
[/qu
мерси колега,чул те господ,аз я запалих след около 10мин ама на риск и започна пак да вдига темп и спирам......а на колегата с гасенето явно не му е ясно че в такъв момент и минималното охлаждане е от голямо значение,дори отварянето на капа за да излезне топлината е от значение

мерси колега,чул те господ,аз я запалих след около 10мин ама на риск и започна пак да вдига темп и спирам......а на колегата с гасенето явно не му е ясно че в такъв момент и минималното охлаждане е от голямо значение,дори отварянето на капа за да излезне топлината е от значение
По-добре отвързана маймуна,от колкото вързано прасе !
- Владо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2381
- Регистриран на: 24.07.2006
- Местоположение: 02..., +3592...
- Пол: Мъж
- Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
- Мечтае да кара: още по-бавно
- Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD
сменяй водната помпа, и газ пак... принципно не се гаси веднага, ама в твоя случай нямаше да ти помогне тва... щом общо взето си спрял овреме, само помпа... то така или иначе ще я смениш 

- bmwfena
- БМВманиачения
-
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
що не гледаш стрелката на температурата
за да караш дизел трее да си кривоглед
едното око на пътя другото на стрелката
вече съм така от 3 месеца и немам дерт
и повече от 150 не съм вдигал
страх ме е да не се насере моторо
ама мрънкя мазно-хората не верват че била дизел ....тъй че ако мислиш да караш пак с 200-продавай я таа и си купи бенз
дизелите при нас над 300 000 и са си инфарктни
не искат тормоз.......съвет от мен
за да караш дизел трее да си кривоглед
едното око на пътя другото на стрелката
вече съм така от 3 месеца и немам дерт
и повече от 150 не съм вдигал
страх ме е да не се насере моторо
ама мрънкя мазно-хората не верват че била дизел ....тъй че ако мислиш да караш пак с 200-продавай я таа и си купи бенз
дизелите при нас над 300 000 и са си инфарктни
не искат тормоз.......съвет от мен

- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
За да не се стига то такъв проблем се сменя водната помпа на 2.5 тдс моторите профилактично и е най-добре да се сложи с метална турбинка. Сменя се и термостата, и антифриза и чак тогава газ и не с 200 ами и с 300, ако може да ги вдигне и нищо няма да й стане. Лошото е, че не си го направил навреме това цялото обслужване, но да се надяваме, че сега само това ще да е като проблем.
Относно гасенето и негасенето на мотора в случая със счупената турбинка на водната помпа е единсвеният вариант моторът да се изгаси.
Относно гасенето и негасенето на мотора в случая със счупената турбинка на водната помпа е единсвеният вариант моторът да се изгаси.
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли!
552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
- Totogada
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 763
- Регистриран на: 13.02.2006
- Местоположение: Сливен
- Кара: ше E36 320 Coupe
Cobb написа:...Ако спрем колата, и я оставим да работи, имаме циркулация, но нямаме въздушна струя, която да охлажда течността...не мисля, че кипяща течност, може да охлади прегрял и все още работещ двигател, само от джиението си в системата.
Колега..затова си има ел.перки и виско

Към автора на темата...какво стана погледнаха ли какво е дириджето на дизелчето? Стискай палци да е малкият дявол(помпа..гарнитура),че ако е кратуната там почват едни грозни филми


R.I.P. Champion 1968 – 2007 Colin McRae
49 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани