? за лайсните в копето
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
- kokakabana
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 335
- Регистриран на: 12.11.2007
? за лайсните в копето
как се смъкват лайсните на вратите, тази над жапката. За да ме разберете по добре за какво питам на някой автомобили тези лайсни са махагонови. струвами се че са на щипки ама ме е страх да ги напъна.
- alexandrovi
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 160
- Регистриран на: 10.02.2008
- Местоположение: РВ
- Пол: Мъж
по-скоро са с едни рогчета,свалят се от дясно на ляво вкарваш отвертка в дясния краи на лайснтата и го отлепяш после 10см в ляво и така докато се откачи целия мисля че е на пет рогчета . успех.
- somuchbetter
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 312
- Регистриран на: 28.09.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 318 e46
- Мечтае да кара: M3 e46
колега действай смело но внимателно.
взимаш една права отверка, един чист парцал, слагаш го на върха и започваш от единия край на лайсната (парцала е да не надереш нещо случайно).
захванати са на конусчета, които с леки повдигания се вадят постепенно.
Аз точно днес разглобявах тези над жабката и радиото.
Лесно е просто с първата е малко пот и нерви, но като видиш как е захваната ще ти дойде и смелоста
Дано съм помогнал
п.п. явно бавно пиша ... sorry за повторението
взимаш една права отверка, един чист парцал, слагаш го на върха и започваш от единия край на лайсната (парцала е да не надереш нещо случайно).
захванати са на конусчета, които с леки повдигания се вадят постепенно.
Аз точно днес разглобявах тези над жабката и радиото.
Лесно е просто с първата е малко пот и нерви, но като видиш как е захваната ще ти дойде и смелоста

Дано съм помогнал

п.п. явно бавно пиша ... sorry за повторението

impossible is nothing

BMW TEAM PLOVDIV

BMW TEAM PLOVDIV
- milennyc
-
-
- Мнения: 1832
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Другите да му завиждат.....
- Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
- Детайли за колата: MNOGO BARZA
Колегата Добри мн добре го каза смело.... А Добри утре ще се видим на збирката нали?
Принципно нма значение дали от ляво на дясно или от дясно на ляво, но колегата е прав че трябва от дясно на ляво защото, лайсната на централната конзола и лайсната над жабката са едно под друго хванати. И за да не се счупи почни от дясно на ляво
Принципно нма значение дали от ляво на дясно или от дясно на ляво, но колегата е прав че трябва от дясно на ляво защото, лайсната на централната конзола и лайсната над жабката са едно под друго хванати. И за да не се счупи почни от дясно на ляво

- somuchbetter
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 312
- Регистриран на: 28.09.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 318 e46
- Мечтае да кара: M3 e46
milennyc написа:Колегата Добри мн добре го каза смело.... А Добри утре ще се видим на збирката нали?
Принципно нма значение дали от ляво на дясно или от дясно на ляво, но колегата е прав че трябва от дясно на ляво защото, лайсната на централната конзола и лайсната над жабката са едно под друго хванати. И за да не се счупи почни от дясно на ляво
Да то се вижда как се застъпват.
Колега ако лайсните са ти махагон, може да се свържеш с blacksapphire, той ми беше споменал, че се занимавал с EDIT на махагонови лайсни

milennyc разбира се на линия съм. а дано и да съм събрал всичко да се похваля

impossible is nothing

BMW TEAM PLOVDIV

BMW TEAM PLOVDIV
- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
-
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
колегите са те ориентирали
ето и още нещо
http://e46fanatics.com/howto/howtodetai ... owto_id=28
enjoy
ето и още нещо
http://e46fanatics.com/howto/howtodetai ... owto_id=28
enjoy

Последна промяна K_Ilkov на 20 Авг 2009, 8:09, променена общо 1 път

Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
- somuchbetter
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 312
- Регистриран на: 28.09.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 318 e46
- Мечтае да кара: M3 e46
От последния линк се сетих, че забравихме да споменем за скоростния лост.
При него недей напъва - първо се маха кожуха на скоростнич лост с леко повдигане след това под него се откриват 2 винта, развиваш ги и повдигаш леко лайсната около скоростите. Тя излиза със машинките за стъклата, а те се държат на едни големи скоби от край до край (по цялата дължина на лайсната). Те падат с все машинките и копчетата и остава само лайсната
При него недей напъва - първо се маха кожуха на скоростнич лост с леко повдигане след това под него се откриват 2 винта, развиваш ги и повдигаш леко лайсната около скоростите. Тя излиза със машинките за стъклата, а те се държат на едни големи скоби от край до край (по цялата дължина на лайсната). Те падат с все машинките и копчетата и остава само лайсната

impossible is nothing

BMW TEAM PLOVDIV

BMW TEAM PLOVDIV
- Next
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1618
- Регистриран на: 1.10.2008
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330D
- Мечтае да кара: ///M power
- Детайли за колата: BMW - Bought My Wife
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани