Голям проблем с 200км/ч,стрелката на водата отиде в червено

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 82
Регистриран на: 8.04.2008

Голям проблем с 200км/ч,стрелката на водата отиде в червено

Мнение от munio_ » 19 Авг 2009, 16:41

колеги закъсах го здраво,вчера както си карам аз колицата и и се радвам че поддържа 200км и си карам и хоп по едно време усещам че спира все едно си махам крака от педала,оправи се това и не ми напражи впечатление,обаче след секунда гледам в таблото и стрелката за водата беше в червеното и лампата светеше.Веднага спрях и угасих мотора,водата вреше,помислих че е блокирала,но после завъртях и запали,температурата беше на средата.Минах 2км и стрелката започна пак да клони към червеното.Закарах я на сервиз,но сигурно утре ще я погледнат,та се обръщам към,тук има много компетентни хора и се надявам някой да има обяснение,щото джобчето почна много да трепери.Мерси предварително .
По-добре отвързана маймуна,от колкото вързано прасе !

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 780
Регистриран на: 30.03.2008
Местоположение: Плевен/София
Пол: Мъж
Кара: конджул

Мнение от Jim Beam » 19 Авг 2009, 16:43

Запушен радиатор от буболечки?
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 82
Регистриран на: 8.04.2008

Мнение от munio_ » 19 Авг 2009, 16:44

ми колега,незнам.Не е при мен колата,но ще проверя 10х
По-добре отвързана маймуна,от колкото вързано прасе !

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3206
Регистриран на: 13.02.2008
Местоположение: София-център Антим 1 номер 61
Пол: Мъж
Кара: Всичко що е BMW , баничарки
Мечтае да кара: M1

Мнение от laviatan » 19 Авг 2009, 16:48

Що мъчиш колицата с тия 200 не ми е ясно :roll:
Ами дано си се разминал с гарнитура глава, че може и глава!!!!
А някога сменял ли си помпа/водна/ ,термостат, виско.....
За да иска човек да ръчка колата-техн. и състояние трябва да е топ!
AUTO MOTOR PARTS GROUP LTD
Фирмата е специализирана за марката BMW .
ПОРЪЧКА НА ОЕМ ЧАСТИ ОТ БМВ ГРУП. ГОЛЯМА НАЛИЧНОСТ НА СКЛАД.
КАЧЕСТВО, КОРЕКТНОСТ, БЪРЗИНА - ВСИЧКО ЗА БМВ НА ЕДНО МЯСТО !

Обекти: Магазин и склад - София ул. Антим I 61 / склад ул. Антим I 63
ОБЯВИ В БМВ ФОРУМ : ЛИНК 1 / ЛИНК 2
Проверка история автомобил: http://www.automotorpartsgroup.bg/
Тел.: 0700 70 775
Facebook: https://www.facebook.com/AutoMotorPartsGroupLTD
E-mail: sales@automotorpartsgroup.bg
Понеделник - Петък от 9,30-17,30 часа / Събота от 10,00-14,00 часа

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 82
Регистриран на: 8.04.2008

Мнение от munio_ » 19 Авг 2009, 17:00

тц водна помпа не съм пипал,м/у другото казаха ми че може и от нея да е,но се съмнявам да се размина само с това...виското и него не съм го сменял,карам я от няколко месеца и тъкмо почнах да се кефя на дизелите и то ...аиде...а 100% е заминала глава или гарнитура нали
По-добре отвързана маймуна,от колкото вързано прасе !

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 780
Регистриран на: 30.03.2008
Местоположение: Плевен/София
Пол: Мъж
Кара: конджул

Мнение от Jim Beam » 19 Авг 2009, 17:03

Ой ой то това било дизелак.. Колега никога не прави такива бруталии с дизел. Много са чувствителни (да не кажа боклуци) когато се карат в лютеницата.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1441
Регистриран на: 28.01.2006
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 2005 E61 525d
Мечтае да кара: просто да кара...
Детайли за колата: <3

Мнение от |`oTuH » 19 Авг 2009, 17:03

е то е ясно кво е
водна помпа, термостат, антифриз
180 + 80 лв труд 260

аз така виждам нещата ;)
4 8 15 16 23 42

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 461
Регистриран на: 20.10.2007
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: Е36 325 ТД

Мнение от matros » 19 Авг 2009, 17:05

колега ако си с колата от профила ти Е36 325ТД. Ти направо си я съсипал тази колица.Това е дизел колега и не е ново поколение да караш с 200.Над 3500 об. всичко е тормоз.Аз веднъж само вдигнах 170 и то за момент,голямо натоварване е за ДВГ-то.Сигурно си спукал главата(дано не съм прав)и само с една гарнитура да се разминеш.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 82
Регистриран на: 8.04.2008

Мнение от munio_ » 19 Авг 2009, 17:06

леле ако мина с толкова ше бия г... от тавана.... но се съмнявам,мисля че поразията е по голяма
По-добре отвързана маймуна,от колкото вързано прасе !

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 82
Регистриран на: 8.04.2008

Мнение от munio_ » 19 Авг 2009, 17:08

Jim Beam написа:Ой ой то това било дизелак.. Колега никога не прави такива бруталии с дизел. Много са чувствителни (да не кажа боклуци) когато се карат в лютеницата.

лелеее колега,да ти кажа много си е добре нафтичката,само да се попоглежда иска по честичко ;)
По-добре отвързана маймуна,от колкото вързано прасе !

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 82
Регистриран на: 8.04.2008

Мнение от munio_ » 19 Авг 2009, 17:10

matros написа:колега ако си с колата от профила ти Е36 325ТД. Ти направо си я съсипал тази колица.Това е дизел колега и не е ново поколение да караш с 200.Над 3500 об. всичко е тормоз.Аз веднъж само вдигнах 170 и то за момент,голямо натоварване е за ДВГ-то.Сигурно си спукал главата(дано не съм прав)и само с една гарнитура да се разминеш.


ами незнам,аз си я настъпвам,не постоянно,но когато ми се налага я зоря яко,досега не ми е дала един проблем ама...дано наистина не си прав :P
По-добре отвързана маймуна,от колкото вързано прасе !

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 19 Авг 2009, 17:13

Колега ако не е са и изтекли водите има голям шанс да не си пукнал-изкривил главата.
Водна помпа термостат и радятора трябва да са ти изрядни...
Късмет те в сервиза ще ти кажат какво и е, няма смисъл да гадаеме.

И айде стига глупости дизелите не били за ръчка....еле па на дълго ;)
livietan е написал по горе, като искаш да стъпваш яко на газта всичко трябва да е ТОП ;)
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 82
Регистриран на: 8.04.2008

Мнение от munio_ » 19 Авг 2009, 17:21

vld написа:Колега ако не е са и изтекли водите има голям шанс да не си пукнал-изкривил главата.
Водна помпа термостат и радятора трябва да са ти изрядни...
Късмет те в сервиза ще ти кажат какво и е, няма смисъл да гадаеме.

И айде стига глупости дизелите не били за ръчка....еле па на дълго ;)
livietan е написал по горе, като искаш да стъпваш яко на газта всичко трябва да е ТОП ;)


така е колега абсолютно си прав,аз съм си виновен....а и за настъпването си прав....един познат ме вози с моята кола един ден и я скъса направо-вика това е БМВ значи педала не трябва да се вдига от ламарината :mhihi:
По-добре отвързана маймуна,от колкото вързано прасе !

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 184
Регистриран на: 3.04.2008

Мнение от krasman » 19 Авг 2009, 18:39

виското с тая скорост не ти играе,по скоро помпа :roll:
BMW-"Шофирай с удоволствие"
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 207
Регистриран на: 25.11.2008
Пол: Мъж
Кара: e46 320 Ci
Детайли за колата: Black, M6 Rims

Мнение от Xscape » 19 Авг 2009, 18:55

А аз защо си мисля, че не е трябвало да гасиш мотора, а да го оставиш да поработи, за да се охлади... я някой по-компетентен да се изкаже - като загрее повечко по-добре е да се загаси или да работи на едно място мотора...

По темата - за да караш с 200 трябва всичко да е много добре проверено и в топ състояние. Постоянна скорост 200 си е мор за мотора с тия обороти, на които си. Могат да са много неща причината, а може да има и последствия, ама тука можем да си правим догатки само. Стискам палци да се разминеш леко колега :)
Think. Believe. Dream. Dare...

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook