Проблем с скороста при дълъг път.

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 94
Регистриран на: 25.04.2008
Местоположение: София

Проблем с скороста при дълъг път.

Мнение от anakreon » 18 Авг 2009, 14:38

Здравейте, имам един въпрос. От няколко дни насам ми се налага да пътувам повече извънградско и забелязвам когато карам с скорост от 160км/ч и започна да ускорявам стига до 180-190 (винаги различно, като се има на в предвид, че ми го прави понякога и при по-ниска скорост) заковава на 3000 оборота и разхода и той заковава на 7.5л/100 , и колкото и да "помпам" педала на гаста за да ускори не става... след няколко секунди или минути се "отпушва" и върви идеално.... правило ми го е около 10тина пъти.... някакви идеи от какво може да бъде ?

п.с. Имам чувството че се включва нещо като автопилот :shock: само че не се деактивира..... :help:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 343
Регистриран на: 2.04.2008
Местоположение: Европейски съюз
Пол: Мъж
Кара: Комбайн
Мечтае да кара: Фадрома

Мнение от ukelichko » 18 Авг 2009, 14:56

Не си написал каква кола караш. Дизел или бензин.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 482
Регистриран на: 17.02.2007
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: каквото набара....
Мечтае да кара: BMW e**

Мнение от SLav_Bs » 18 Авг 2009, 14:59

Нека отгатна горивото на дявола дизел :twisted:
Лудва само когато не си пие апчето навреме... :D :)
Изображение <=-Температура/час в Бургас
Изображение
Изображение

Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 94
Регистриран на: 25.04.2008
Местоположение: София

Мнение от anakreon » 18 Авг 2009, 15:31

колата е BMW 320D '01 - 136 коня.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 75
Регистриран на: 3.07.2008
Местоположение: село България
Пол: Мъж
Кара: през ями и окопи...
Мечтае да кара: LEXUS

Мнение от titimen » 18 Авг 2009, 15:47

Аз залагам на дебитомер ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 94
Регистриран на: 25.04.2008
Местоположение: София

Мнение от anakreon » 18 Авг 2009, 16:05

мене ми се въртеше из главата... да не би ако има някакъв икономайзер той да прецаква вървежа ама.... знам ли.... затова питам....

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 285
Регистриран на: 7.03.2004
Местоположение: общ.Трявна гр.Плачковци
Пол: Мъж
Кара: E46 318d
Мечтае да кара: всички от марката БМВ

Мнение от kmet » 18 Авг 2009, 16:13

Здеавей колега и аз имам ама абсолютно същия проблем но около 140км/ч.Бях писал тук и ми казаха, че най вероятно е дебитомер или клапан на турбото.Клапана като не отвори и турбото пренадувало.Правиго само на 5 предавка.Хваща ме срам, като река да повозя някого.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 406
Регистриран на: 6.04.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: на ток
Мечтае да кара: по пътища без дупки

Мнение от nik4o_83 » 18 Авг 2009, 16:33

kmet написа:Здеавей колега и аз имам ама абсолютно същия проблем но около 140км/ч.Бях писал тук и ми казаха, че най вероятно е дебитомер или клапан на турбото.Клапана като не отвори и турбото пренадувало.Правиго само на 5 предавка.Хваща ме срам, като река да повозя някого.


И аз съм на това мнение - дебитомер или клапан на турбото. Не съм имал такива проблеми, но от всички теми при дефектирал клапан или дебитомер се случва това забиване на определена скорост.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 552
Регистриран на: 18.02.2008
Пол: Мъж
Кара: жена си да дрифти
Мечтае да кара: безаварийно
Детайли за колата: харчи малко - върви на страх

Мнение от mili4uk » 18 Авг 2009, 17:32

Този проблем се решава по различни начини в зависимост какво и е на колата.... в случая симптомите са идентични - може да е клапан, може да е дебитомер, може да е самото турбо (например лопатките да са назъбени, износени и т.н.) може и кофти софтуер, чип и т.н.

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Мнение от Dimitroff » 18 Авг 2009, 18:15

Същите симптоми ги имах и аз - преди да ми изпатка турбото...

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Мнение от Zagy » 18 Авг 2009, 18:33

Dimitroff написа:Същите симптоми ги имах и аз - преди да ми изпатка турбото...


Сподели малко повече...
Si non confectus, non reficiat.

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Мнение от Dimitroff » 18 Авг 2009, 18:47

При скорост около 180 на магистрала и продължително подържане на въпросната скорост - изведнъж губеше мощност - разходомера не показваше повече от 8-10 на 100, скоростта падаше до към 130-140...карах известно време така и после всичко се оправяше...след около месец на едно крастовище ми изгърмя турбото.
След смяната с ново турбо - никакви проблеми.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 16.05.2008
Местоположение: Devnya Drag Club

Мнение от plamen_hh » 18 Авг 2009, 18:47

При мене го прави от помпата потдава неправилен ъгъл на впръскване и става същото като на колегата дебитомера и ел клапана на турбото са нови :evil:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 343
Регистриран на: 2.04.2008
Местоположение: Европейски съюз
Пол: Мъж
Кара: Комбайн
Мечтае да кара: Фадрома

Мнение от ukelichko » 18 Авг 2009, 19:38

Понеже минах и аз по този път повече ми прилича на клапан на турбото. Даже бях пускал една тема как се чисти този клапан. След почистването моята се оправи. А и този клапан е чувствителен към температурата и от дългия път може да се скапва-нали колата загрява. Значи огледай всички маркучи на вакуума и ако се вадят лесно ги смени, те са евтини. Виж и маркучите на АГР-а. Може като загрее колата маркучите от остаряване да се разширяват и да се губи вакуума. След това виж клапана на турбото. Като запалиш нормално е да се задейства уестгейта на турбото и да дръпне лостчето до край. При гасене трябва веднага да изпусне вакуума а не да остане в дръпнато положение. Ако може този експеримент да го направиш на загряла кола, но ще ти трябват ръкавици за да демонтираш корите. Ако и това е ОК, виж дебитомера. Най добре е да си намериш работещ и да го смениш, но има един проблем с програмирането-има доста теми по въпроса. Всичко това е при положение, че на диагностиката ти кажат че нищо и няма на колата. Другият вариант е помпа, но ъгъла се хваща на диагностика. Естествено трябва да си сменил горивния филтър, за да не се окаже най-глупавия проблем. Също така в един чуждестранен форум четох че на 320 Д са калпави връзките на куплунга на дебитомера.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 285
Регистриран на: 7.03.2004
Местоположение: общ.Трявна гр.Плачковци
Пол: Мъж
Кара: E46 318d
Мечтае да кара: всички от марката БМВ

Мнение от kmet » 19 Авг 2009, 12:12

Здравей те.Безопасно ли е да изключа буксата на дебитомера за проба?Как да различа да ли причината е турбо или клапан, освен с подмяна?

Следваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook