Проблем с скороста при дълъг път.
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Проблем с скороста при дълъг път.
Здравейте, имам един въпрос. От няколко дни насам ми се налага да пътувам повече извънградско и забелязвам когато карам с скорост от 160км/ч и започна да ускорявам стига до 180-190 (винаги различно, като се има на в предвид, че ми го прави понякога и при по-ниска скорост) заковава на 3000 оборота и разхода и той заковава на 7.5л/100 , и колкото и да "помпам" педала на гаста за да ускори не става... след няколко секунди или минути се "отпушва" и върви идеално.... правило ми го е около 10тина пъти.... някакви идеи от какво може да бъде ?
п.с. Имам чувството че се включва нещо като автопилот :shock: само че не се деактивира..... :help:
п.с. Имам чувството че се включва нещо като автопилот :shock: само че не се деактивира..... :help:
- ukelichko
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 343
- Регистриран на: 2.04.2008
- Местоположение: Европейски съюз
- Пол: Мъж
- Кара: Комбайн
- Мечтае да кара: Фадрома
- SLav_Bs
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 482
- Регистриран на: 17.02.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: каквото набара....
- Мечтае да кара: BMW e**
- titimen
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 75
- Регистриран на: 3.07.2008
- Местоположение: село България
- Пол: Мъж
- Кара: през ями и окопи...
- Мечтае да кара: LEXUS
- kmet
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 285
- Регистриран на: 7.03.2004
- Местоположение: общ.Трявна гр.Плачковци
- Пол: Мъж
- Кара: E46 318d
- Мечтае да кара: всички от марката БМВ
Здеавей колега и аз имам ама абсолютно същия проблем но около 140км/ч.Бях писал тук и ми казаха, че най вероятно е дебитомер или клапан на турбото.Клапана като не отвори и турбото пренадувало.Правиго само на 5 предавка.Хваща ме срам, като река да повозя някого.
- nik4o_83
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 406
- Регистриран на: 6.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: на ток
- Мечтае да кара: по пътища без дупки
kmet написа:Здеавей колега и аз имам ама абсолютно същия проблем но около 140км/ч.Бях писал тук и ми казаха, че най вероятно е дебитомер или клапан на турбото.Клапана като не отвори и турбото пренадувало.Правиго само на 5 предавка.Хваща ме срам, като река да повозя някого.
И аз съм на това мнение - дебитомер или клапан на турбото. Не съм имал такива проблеми, но от всички теми при дефектирал клапан или дебитомер се случва това забиване на определена скорост.
- mili4uk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 552
- Регистриран на: 18.02.2008
- Пол: Мъж
- Кара: жена си да дрифти
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: харчи малко - върви на страх
Този проблем се решава по различни начини в зависимост какво и е на колата.... в случая симптомите са идентични - може да е клапан, може да е дебитомер, може да е самото турбо (например лопатките да са назъбени, износени и т.н.) може и кофти софтуер, чип и т.н.
Beat the Devil
http://www.youtube.com/watch?v=k-cbiYzlHOk
http://www.youtube.com/watch?v=k-cbiYzlHOk
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Dimitroff написа:Същите симптоми ги имах и аз - преди да ми изпатка турбото...
Сподели малко повече...
Si non confectus, non reficiat.
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
При скорост около 180 на магистрала и продължително подържане на въпросната скорост - изведнъж губеше мощност - разходомера не показваше повече от 8-10 на 100, скоростта падаше до към 130-140...карах известно време така и после всичко се оправяше...след около месец на едно крастовище ми изгърмя турбото.
След смяната с ново турбо - никакви проблеми.
След смяната с ново турбо - никакви проблеми.
- ukelichko
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 343
- Регистриран на: 2.04.2008
- Местоположение: Европейски съюз
- Пол: Мъж
- Кара: Комбайн
- Мечтае да кара: Фадрома
Понеже минах и аз по този път повече ми прилича на клапан на турбото. Даже бях пускал една тема как се чисти този клапан. След почистването моята се оправи. А и този клапан е чувствителен към температурата и от дългия път може да се скапва-нали колата загрява. Значи огледай всички маркучи на вакуума и ако се вадят лесно ги смени, те са евтини. Виж и маркучите на АГР-а. Може като загрее колата маркучите от остаряване да се разширяват и да се губи вакуума. След това виж клапана на турбото. Като запалиш нормално е да се задейства уестгейта на турбото и да дръпне лостчето до край. При гасене трябва веднага да изпусне вакуума а не да остане в дръпнато положение. Ако може този експеримент да го направиш на загряла кола, но ще ти трябват ръкавици за да демонтираш корите. Ако и това е ОК, виж дебитомера. Най добре е да си намериш работещ и да го смениш, но има един проблем с програмирането-има доста теми по въпроса. Всичко това е при положение, че на диагностиката ти кажат че нищо и няма на колата. Другият вариант е помпа, но ъгъла се хваща на диагностика. Естествено трябва да си сменил горивния филтър, за да не се окаже най-глупавия проблем. Също така в един чуждестранен форум четох че на 320 Д са калпави връзките на куплунга на дебитомера.
- kmet
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 285
- Регистриран на: 7.03.2004
- Местоположение: общ.Трявна гр.Плачковци
- Пол: Мъж
- Кара: E46 318d
- Мечтае да кара: всички от марката БМВ
Здравей те.Безопасно ли е да изключа буксата на дебитомера за проба?Как да различа да ли причината е турбо или клапан, освен с подмяна?
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани