Как да разбера дали ми зацепва виското???
Модератор: Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Shark_gl
- Потребител
- Мнения: 29
- Регистриран на: 16.02.2009
- Детайли за колата: Търся щори за задни врати на Е38.
Как да разбера дали ми зацепва виското???
Имам големи съмнения, че виското ми е заминало. Като ми загрее колата се включва перката на климатика БЕЗ да е включен климатика.
Кажете как да проверя със сигурност дали е за смяна, да знам на 100% дали да го сменям
Кажете как да проверя със сигурност дали е за смяна, да знам на 100% дали да го сменям
Търся щори за задни врати на Е38.
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12068
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
- sashop2001
- Потребител
- Мнения: 19
- Регистриран на: 23.07.2009
- Пол: Мъж
- Кара: е24
- Мечтае да кара: всеки ден
ДА , ако караш е36-1.6 , с хубав радиатор и без виско държиKUM4o написа:Аз моето виско като е добре загряла като го хвана и то спира ,а като го пусна си продължава ,но с темперетурата проблем нямам.В задръствания ,в катерене по баири винаги на 12 стои.За смяна ли е или?
- anzak
- старши ентусиаст
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
колега то виското фучи не се трае като включи все едно още една турбина имаш ама по принцип виското трябва да зацепва на студена кола за около минута после някъде около 98 градуса мисля се включва колегите са го измислили взимаш един вестник навиваш го на руло и на загряла кола примерно когато ти се включи климатичния вентилатор се пробваш да спреш виско перката ако спре ново виско ...
- Shark_gl
- Потребител
- Мнения: 29
- Регистриран на: 16.02.2009
- Детайли за колата: Търся щори за задни врати на Е38.
Пробвах като ми се включи климатичния вентилатор (без да е включен климатик) да го спра, и успях, с вестник, с пръсти, спирам си перката.
Ама днес реших да си направя експеримент; Залепих на перката едно парченце тиксо за корпуса, така че като включа двигателя да не мърда.
Климатика на МАХ и газ до дупка, зех и акъла, цедилка до червено, и съответно стрелкичката за температурата мина леко в десно. Спрях отворих капака, ТИКСОТО СКЪСАНО. Пробвах да допра вестника - и стана на накълцано зеле, пробвах да си допра пръста и ми го остърга малко (стана ми малка раничка). Явно НЯКОГА зацепва.
Въпроса ми е възможно ли е да зацепва, ама по късно от колкото трябва, и въпреки че все някога зацепва, да е необходима смяна.
Ама днес реших да си направя експеримент; Залепих на перката едно парченце тиксо за корпуса, така че като включа двигателя да не мърда.
Климатика на МАХ и газ до дупка, зех и акъла, цедилка до червено, и съответно стрелкичката за температурата мина леко в десно. Спрях отворих капака, ТИКСОТО СКЪСАНО. Пробвах да допра вестника - и стана на накълцано зеле, пробвах да си допра пръста и ми го остърга малко (стана ми малка раничка). Явно НЯКОГА зацепва.
Въпроса ми е възможно ли е да зацепва, ама по късно от колкото трябва, и въпреки че все някога зацепва, да е необходима смяна.
Търся щори за задни врати на Е38.
До колкото видях колегата горе е казал ,че зацепва някъде около 98 градуса ,а при нормално движение на колата или в задръстване няма кой знае какво натоварване на двигателя и радиатора смогва да държи колата на няколко градуса по-надолу.Ето защо при нормални ситуации да спираме перката ,защото още не е достигнала темперетура на зацепване.Поне така си го обеснявам аз ,може да греша.
- Shark_gl
- Потребител
- Мнения: 29
- Регистриран на: 16.02.2009
- Детайли за колата: Търся щори за задни врати на Е38.
KUM4o написа:До колкото видях колегата горе е казал ,че зацепва някъде около 98 градуса ,а при нормално движение на колата или в задръстване няма кой знае какво натоварване на двигателя и радиатора смогва да държи колата на няколко градуса по-надолу.Ето защо при нормални ситуации да спираме перката ,защото още не е достигнала темперетура на зацепване.Поне така си го обеснявам аз ,може да греша.
то хубу ама, пък перката на климатика от къв зор ми се включва толкова често, БЕЗ ДА МИ РАБОТИ КЛИМАТИКА?
Търся щори за задни врати на Е38.
- anzak
- старши ентусиаст
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
вероятна причина да ти се включва първо перката на климатика е забити радиатори когато няма дебит на въздух виското няма как да се включи защото точно горещата струя въздух от радиаторите по време на движение го активира за целта моя съвет е една пълна профилактика на радиаторите сваляне миене почистване на водния радиатор и само изпръскване от двете страни на климатичния като е добре да се свали предната броня и виж след това как ще са нещата ако пак не зацепва когато трябва сменяш и виското не е милиони около 150 кинта е
- Shark_gl
- Потребител
- Мнения: 29
- Регистриран на: 16.02.2009
- Детайли за колата: Търся щори за задни врати на Е38.
anzak написа:вероятна причина да ти се включва първо перката на климатика е забити радиатори когато няма дебит на въздух виското няма как да се включи защото точно горещата струя въздух от радиаторите по време на движение го активира за целта моя съвет е една пълна профилактика на радиаторите сваляне миене почистване на водния радиатор и само изпръскване от двете страни на климатичния като е добре да се свали предната броня и виж след това как ще са нещата ако пак не зацепва когато трябва сменяш и виското не е милиони около 150 кинта е
Днеска един приятел ми излезе със същата теория, и направо ме прати да си купувам чисто нов радиатор. Моя бил затлачен! Ще взема тия дни да я направя тази профилактика, да видим какъв ще е резултата.
Търся щори за задни врати на Е38.
- plboy
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 139
- Регистриран на: 23.07.2008
- Пол: Мъж
- Кара: m20b20 turbo, E38 725tds
Shark_gl написа:anzak написа:вероятна причина да ти се включва първо перката на климатика е забити радиатори когато няма дебит на въздух виското няма как да се включи защото точно горещата струя въздух от радиаторите по време на движение го активира за целта моя съвет е една пълна профилактика на радиаторите сваляне миене почистване на водния радиатор и само изпръскване от двете страни на климатичния като е добре да се свали предната броня и виж след това как ще са нещата ако пак не зацепва когато трябва сменяш и виското не е милиони около 150 кинта е
Днеска един приятел ми излезе със същата теория, и направо ме прати да си купувам чисто нов радиатор. Моя бил затлачен! Ще взема тия дни да я направя тази профилактика, да видим какъв ще е резултата.
Така и така ще промиваш радиатора промии поне цялата система и си виж водната помпа да не е трагнала
King Regards, 0888 750 222
Колеги,аз смених виско,термостат ,датчика на радиатора,направих проверка на водната помпа,свалих и измих радиатора и накрая се оказа,че радатора ми е запушен и не циркулира охладителната течност.Мислех да се мъча да го промивам с разните му добавки,но това са силни киселини и разядждат маркучи и уплътнения и се отказах.Човек който се занимава с ремонт на радиатори го сваля и се опита да го продуха,но толкова беше запекъл,че пак не стана.
Смених го и нямам никакви проблеми повече от година.Иначе внимавайте много къде си оставяте да ви правят колите,че аз докато стигна до решението на проблема ми взеха доста грешни пари некадърните майстори.Старото виско,термостата и датчика си ми работеха.Даже започнаха да ме убеждават и че гарнитурата на главата е заминала..... Но така е,човек се учи...
Смених го и нямам никакви проблеми повече от година.Иначе внимавайте много къде си оставяте да ви правят колите,че аз докато стигна до решението на проблема ми взеха доста грешни пари некадърните майстори.Старото виско,термостата и датчика си ми работеха.Даже започнаха да ме убеждават и че гарнитурата на главата е заминала..... Но така е,човек се учи...
- plboy
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 139
- Регистриран на: 23.07.2008
- Пол: Мъж
- Кара: m20b20 turbo, E38 725tds
boris_dy написа:Колеги,аз смених виско,термостат ,датчика на радиатора,направих проверка на водната помпа,свалих и измих радиатора и накрая се оказа,че радатора ми е запушен и не циркулира охладителната течност.Мислех да се мъча да го промивам с разните му добавки,но това са силни киселини и разядждат маркучи и уплътнения и се отказах.Човек който се занимава с ремонт на радиатори го сваля и се опита да го продуха,но толкова беше запекъл,че пак не стана.
Смених го и нямам никакви проблеми повече от година.Иначе внимавайте много къде си оставяте да ви правят колите,че аз докато стигна до решението на проблема ми взеха доста грешни пари некадърните майстори.Старото виско,термостата и датчика си ми работеха.Даже започнаха да ме убеждават и че гарнитурата на главата е заминала..... Но така е,човек се учи...
как свали виското колега на едно ли е с шайбата на ВП
King Regards, 0888 750 222
- Shark_gl
- Потребител
- Мнения: 29
- Регистриран на: 16.02.2009
- Детайли за колата: Търся щори за задни врати на Е38.
plboy написа:
как свали виското колега на едно ли е с шайбата на ВП
Трябват ти 2 ключета, едното 32-ка, и 10-ка. 10-ката я пъхаш в едно от четирите болчета на шайбата на водната помпа, ама завъртяно така че да имаш опора на оста. Хващаш го здраво и връткаш 32-ката на виското НАДЯСНО (виското е с лява резба).
Търся щори за задни врати на Е38.
- Shark_gl
- Потребител
- Мнения: 29
- Регистриран на: 16.02.2009
- Детайли за колата: Търся щори за задни врати на Е38.
BTW Някой знае ли дали тези "ЩОРИЧКИ" на дифузъора на виското са ЖИЗНЕНО ВАЖНИ? Щото съм твърдо решен да ги махам.
Търся щори за задни врати на Е38.
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани