ОТКЛЮЧВАНЕ
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
55 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
- Jenerala
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 222
- Регистриран на: 17.10.2007
- Местоположение: Plovdiv, Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: F10 525d AT
Аз имах подобен проблем още като я купувах едното стъкло се отваряше добре но нагоре вървеше евда-едва оказа се че е от механиката(рамото)което движи прозореца. В сервиза на един пич в Пловдив дето е спец на ел. стъкла отля от метал една част която иначе е от пластмаса и е много скъпа , а така става почти вечна. И вече половин година никакви проблеми. Пича каза че е често срещан проблем.
- Jenerala
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 222
- Регистриран на: 17.10.2007
- Местоположение: Plovdiv, Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: F10 525d AT
При положение че в момент в който работи от терасата на четвъртият етаж отлючваше, падаха й прозорците и т.н., мисля си че в такъв случай батерията е доста добра, и друго когато зацикли не става и с другия ключ, пък и ако е от батерията си мисля че няма да изпълнява и другите функции
, ааааа и като запецне и като пробвам с ключа в ключалката пак заключва но не отключва.

- Jenerala
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 222
- Регистриран на: 17.10.2007
- Местоположение: Plovdiv, Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: F10 525d AT



- baga
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 638
- Регистриран на: 20.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: e90 320d 163hp 2006
Браво Jeneralе! Като му обяснявам аз на Румбата, че тоя форум е голяма работа, той не ми вярва. Викам му "Само заради форума си заслужава да си купиш БМВ"




- Jenerala
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 222
- Регистриран на: 17.10.2007
- Местоположение: Plovdiv, Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: F10 525d AT
Релетата управляват отключване и заключване на цялата кола ако проблема е локален значи не е от релетата
колега искам да те попитам с какав ключ си,защото и при мен го има проблема с отключването и заключването,пак като ходих на автоключар ми каза,че батериата била самозареждаща се не се сменяла.BMDrago написа:Абе генерале що не пробваш първо да си смениш батерията на ключа ,че и аз имах подобен проблем и със смяна на батерията се оправи
- milennyc
-
-
- Мнения: 1832
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Другите да му завиждат.....
- Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
- Детайли за колата: MNOGO BARZA
- panafon
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 111
- Регистриран на: 9.03.2008
- Местоположение: варна
- Пол: Мъж
- Кара: кара Е46
- panafon
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 111
- Регистриран на: 9.03.2008
- Местоположение: варна
- Пол: Мъж
- Кара: кара Е46
- karnak
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 254
- Регистриран на: 15.12.2009
- Местоположение: BURGAS
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Boeing
Re: ОТКЛЮЧВАНЕ
Колега Вал можели да обясниш по-подробно как става това разрязване и почистване на релето,че ги няма и в Пулсатор.
- karnak
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 254
- Регистриран на: 15.12.2009
- Местоположение: BURGAS
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Boeing
- sokingr
- Потребител
-
- Мнения: 38
- Регистриран на: 11.03.2010
- Местоположение: Гърция
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ 320Д
- Мечтае да кара: БМВ 330хд
Re: ОТКЛЮЧВАНЕ
колеги аз си взех релета от колегата КАРНАК и ги смених цега отваря и затваря супер,но деиствително ваденето на релетата беше много трудно,но маисторчето приложи един трик.Там където не иска да излеза калая тои наново го запоява с нов калаи като в момента в които калая вече е достатъчно нагрят го изтегля с вакум помпата.Така калая които е под самото реле от горната част на платката също се отстранява и релето излиза лесно.Успех на всички
55 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани