хидравлика на волана ?
Модератор: Технически модератори
			23 мнения
			 • Страница 1 от 2 • 1, 2
		
	
- klintan66
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1786
 - Регистриран на: 13.03.2006
 - Местоположение: София Пазарджик
 - Пол: Мъж
 - Кара: E34TDS , CL 500, Е65
 
хидравлика на волана ?
Колеги,
интересува ме дали всички е34 са с еднакви хидравлични помпи?
Моята си работи перфектно но все пак спрямо някои други модели и марки волана е по-тежък .
Искам да е по-лек така ,че когато въртя пълен волан ,на място, да не се налага да натискам много с дланта .
			
		интересува ме дали всички е34 са с еднакви хидравлични помпи?
Моята си работи перфектно но все пак спрямо някои други модели и марки волана е по-тежък .
Искам да е по-лек така ,че когато въртя пълен волан ,на място, да не се налага да натискам много с дланта .
- NikiNikolov
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 2855
 - Регистриран на: 10.01.2008
 - Местоположение: София
 - Кара: Хилядолетен сокол
 
Здравей, смени си маслото: ATF Dextron 2, иначе ако имаш нужда от друга помпа Опел Омега, по тънкана идва.
			
		- dinozab
 - 
				 
			 - 
				
			 - Мнения: 2330
 - Регистриран на: 6.10.2005
 - Местоположение: Пловдив
 - Пол: Мъж
 - Кара: от моабет на моабет
 
И моя е по-тежък макар че масло съм сменил.Работата при мен е че съм за кормилна кутия.Невярвам помпата да ти е проблема поне щеше да вие най-малкото 
			
		- Zubcho
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 3647
 - Регистриран на: 25.06.2007
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: Кенеф за великани
 - Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
 
Има 2 вида хидравлични усилватели. Стандартен и сервотроник. Мисля, че е ясно как действа сервотроника? Ако не е ще опиша в този пост.
Поздрави
			Поздрави
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
		Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- dinozab
 - 
				 
			 - 
				
			 - Мнения: 2330
 - Регистриран на: 6.10.2005
 - Местоположение: Пловдив
 - Пол: Мъж
 - Кара: от моабет на моабет
 
Zubcho написа:Има 2 вида хидравлични усилватели. Стандартен и сервотроник. Мисля, че е ясно как действа сервотроника? Ако не е ще опиша в този пост.
Поздрави
Тва което го написа се отнася за кормилните кутии.Иначе и помпите са два вида според това колата дали е с нивомат или не.Тия които са с нивомат са с тандем помпи
- Christoff
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 777
 - Регистриран на: 29.06.2006
 - Местоположение: на пътя
 - Кара: 330Xi
 - Мечтае да кара: 760
 
Ще ме извините, но да попитам какво е това, в което влизат две маркучета, които излизат от казанчето на хидравликата? Филтър?
			E36 316i
E30 316i
E34 520iA
E61 535d
E46 330Xi
		E30 316i
E34 520iA
E61 535d
E46 330Xi
- .:BENZINO:.
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 826
 - Регистриран на: 23.04.2008
 - Местоположение: ВАРНА
 - Кара: вана Чайка
 
незнам тоя сервотроник каква яка екстра е бил в Е34  ама като се качих на една дърта 124-ка 200 Е която освен хидравлика ,централно и ел огледала нямаше нищо друго и  завъртях с едно пръстче големия Икарусов волан  
 и сравня с моята бангия която няма тая свръх технологична екстра разликата е от земята до небето-а уж с Мерца сме в един клас 
			
- dokie
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 862
 - Регистриран на: 15.09.2008
 - Местоположение: Перник
 - Пол: Мъж
 - Кара: BMW e39, VW Golf, Audi
 - Мечтае да кара: Е60 М5
 
На едно Ауди 100 (същия клас) хидравликата се въртеше с малкия пръст на празен ход на място... след смяна на рейката (старата си "била заминала") сега е по-тегаво... но имало някакъв болт (или нещо такова на пръта на волана) от който се регулирало и могло да се отпусне (не съм толкова запознат). Единствената по-лека хидравлика от това ауди бе на един Land Rover Discovery - все едно волан за компютър без пружини, без feedback - не знам как става тая работа  
 
При мен на е34-ката ми направи впечатление, че на място при празен ход се върти доста по-трудно... при леко подаване на газ - олеква... ама и след смяната на течността при едни "майстори" започна да вие помпата при около 1000 оборота... ще сменя ремъка и течността отново и ще видя дали ще се пооправи нещо...
Волана ми става по-лек и като отпусна секторната кутия, ама пък луфта става прекалено голям и съм го нагласил на компромисен вариант до подмяната на сектора (дано не и помпата)...
			
		При мен на е34-ката ми направи впечатление, че на място при празен ход се върти доста по-трудно... при леко подаване на газ - олеква... ама и след смяната на течността при едни "майстори" започна да вие помпата при около 1000 оборота... ще сменя ремъка и течността отново и ще видя дали ще се пооправи нещо...
Волана ми става по-лек и като отпусна секторната кутия, ама пък луфта става прекалено голям и съм го нагласил на компромисен вариант до подмяната на сектора (дано не и помпата)...
- klintan66
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1786
 - Регистриран на: 13.03.2006
 - Местоположение: София Пазарджик
 - Пол: Мъж
 - Кара: E34TDS , CL 500, Е65
 
Еее веднага схванахте за какво става дума . 
Точно ,че като сравня със 124 и ми се вижда тежък след това волана.
Аз съм сигурен ,че помпата и кутията са отлични но си мислех ,че при различните модели помпата е с различно налягане,примерно и от там волана да е по-лек или по-тежък. Но явно няма да е така .[/list]
			
		Точно ,че като сравня със 124 и ми се вижда тежък след това волана.
Аз съм сигурен ,че помпата и кутията са отлични но си мислех ,че при различните модели помпата е с различно налягане,примерно и от там волана да е по-лек или по-тежък. Но явно няма да е така .[/list]
- predel
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1422
 - Регистриран на: 18.02.2007
 - Местоположение: Вече в собствена колибка!
 - Пол: Мъж
 - Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
 - Мечтае да кара: КА-50
 
Ми аз невиждам проблем. Карайте си 124-ките.... Тука е форум за Е34. Задавали ли сте си въпроса при повече от 200км/ч. какво ще се случи ако завуртите с малкия пръст волана?!?
			Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера 
		- Stanchev
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 5014
 - Регистриран на: 18.05.2005
 - Местоположение: PB
 - Пол: Мъж
 - Кара: 7er
 
тежкия волан също става и от кофти гуми.
смени си АТФ-а или ЦХФ (зависи с какво си) напомпи си гумите според нормите и си карай
			смени си АТФ-а или ЦХФ (зависи с какво си) напомпи си гумите според нормите и си карай

- .:BENZINO:.
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 826
 - Регистриран на: 23.04.2008
 - Местоположение: ВАРНА
 - Кара: вана Чайка
 
хех надявам се при 200 км волана да се втвърдява щото иначе ще да е доста интересно изживяване
 
 и тук никъде не видях да сме казали че боготворим 124 или Олимпиада 100 че чак и да си ги караме 
 Просто се чудим с колегите как може един гол като врабче Мерц да се управлява с по-малко усилие от нашите коли 
			
- predel
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1422
 - Регистриран на: 18.02.2007
 - Местоположение: Вече в собствена колибка!
 - Пол: Мъж
 - Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
 - Мечтае да кара: КА-50
 
- 6inline
 - кандидат ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 137
 - Регистриран на: 28.12.2006
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: Disco 300Tdi
 
Re: хидравлика на волана ?
klintan66 написа:Колеги,
интересува ме дали всички е34 са с еднакви хидравлични помпи?
Моята си работи перфектно но все пак спрямо някои други модели и марки волана е по-тежък .
Искам да е по-лек така ,че когато въртя пълен волан ,на място, да не се налага да натискам много с дланта .
Servotronic е една от най-хубавите екстри, защото се усеща мек волана при ниска скорост. По различен начин се предава пътя и управлението. Аз си я сложих по неволя и колата стана друга. Помпата е два пъти по-голяма от стандартната, кормилната кутия е различна и казанчето е черно цилиндрично и по-голямо. Може да бъде комбинирано с АСЦ и нивомат, но не е задължително. Виждал съм сервотроник без нивомат и без АСЦ.
'...engage your brain before difflocks...'
		- klintan66
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1786
 - Регистриран на: 13.03.2006
 - Местоположение: София Пазарджик
 - Пол: Мъж
 - Кара: E34TDS , CL 500, Е65
 
Re: хидравлика на волана ?
6inline написа:klintan66 написа:Колеги,
интересува ме дали всички е34 са с еднакви хидравлични помпи?
Моята си работи перфектно но все пак спрямо някои други модели и марки волана е по-тежък .
Искам да е по-лек така ,че когато въртя пълен волан ,на място, да не се налага да натискам много с дланта .
Servotronic е една от най-хубавите екстри, защото се усеща мек волана при ниска скорост. По различен начин се предава пътя и управлението. Аз си я сложих по неволя и колата стана друга. Помпата е два пъти по-голяма от стандартната, кормилната кутия е различна и казанчето е черно цилиндрично и по-голямо. Може да бъде комбинирано с АСЦ и нивомат, но не е задължително. Виждал съм сервотроник без нивомат и без АСЦ.
Т.е сложил си помпа и кутия на Е34 така ли ?
А от кой модел са?
Сложен ли е монтажа?Нещо преправя ли се ?
			23 мнения
			 • Страница 1 от 2 • 1, 2
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани