Проблем с нов съединител
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
28 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Mpower84
- ентусиаст
-
- Мнения: 1200
- Регистриран на: 25.08.2007
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: '03 330xd M57N Sedan
Проблем с нов съединител
Колеги вчера смених съединителя, защото стария боксуваше.Днес се качвам да пробвам колата и какво установявам: педала е адски мек и отделя адски ниско, когато натисна педала и дам леко гас на колата започват едни странни вибрации по педала, на първа скорост отново боксува, но не мирише.Сменени са само аксиален лагер и феродов диск с продукти на Sachs.Притискателния диск изглеждаше нормално и решихме да не го сменяме.Какъв е проблема м***а му?!Дочух, че е нормално след смяната да мине известно време докато нещата се нормализират, но с ръка на сърцето мога да кажа, че колата сега е по-зле от преди.Феродовия диск е поставен правилно 100%.Не ми се вярва проблема да идва от стария притискателен диск.Вече започва да ме съмнява скоростната кутия.Моля ви помагайте, че съм бесен и адски разочарован!
- Vai-Holding
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 99
- Регистриран на: 23.06.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: някво 325
Re: Проблем с нов съединител
Колега, ако е гаден аксиалния лагер може да има вибрации по педала и то като мъчиш мотора повече вибрираMpower84 написа:Колеги вчера смених съединителя, защото стария боксуваше.Днес се качвам да пробвам колата и какво установявам: педала е адски мек и отделя адски ниско, когато натисна педала и дам леко гас на колата започват едни странни вибрации по педала, на първа скорост отново боксува, но не мирише.Сменени са само аксиален лагер и феродов диск с продукти на Sachs.Притискателния диск изглеждаше нормално и решихме да не го сменяме.Какъв е проблема м***а му?!Дочух, че е нормално след смяната да мине известно време докато нещата се нормализират, но с ръка на сърцето мога да кажа, че колата сега е по-зле от преди.Феродовия диск е поставен правилно 100%.Не ми се вярва проблема да идва от стария притискателен диск.Вече започва да ме съмнява скоростната кутия.Моля ви помагайте, че съм бесен и адски разочарован!
Горчивината от лошото качество остава много по дълго от удоволствието от ниската цена.
- тъчи
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 121
- Регистриран на: 28.01.2008
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м10б18,е36 м52б20
На баща ми колата така беше и докъто на сменихме и претискателния не се оправи.Така,че по добре е да смениш и него.
П.п.Май темата ти трябва да е в "е30"
П.п.Май темата ти трябва да е в "е30"
- laviatan
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3206
- Регистриран на: 13.02.2008
- Местоположение: София-център Антим 1 номер 61
- Пол: Мъж
- Кара: Всичко що е BMW , баничарки
- Мечтае да кара: M1
Препоръчително е да се сменя всичко комплект- за мен може от там да ти идва проблема 

AUTO MOTOR PARTS GROUP LTD
Фирмата е специализирана за марката BMW .
ПОРЪЧКА НА ОЕМ ЧАСТИ ОТ БМВ ГРУП. ГОЛЯМА НАЛИЧНОСТ НА СКЛАД.
КАЧЕСТВО, КОРЕКТНОСТ, БЪРЗИНА - ВСИЧКО ЗА БМВ НА ЕДНО МЯСТО !
Обекти: Магазин и склад - София ул. Антим I 61 / склад ул. Антим I 63
ОБЯВИ В БМВ ФОРУМ : ЛИНК 1 / ЛИНК 2
Проверка история автомобил: http://www.automotorpartsgroup.bg/
Тел.: 0700 70 775
Facebook: https://www.facebook.com/AutoMotorPartsGroupLTD
E-mail: sales@automotorpartsgroup.bg
Понеделник - Петък от 9,30-17,30 часа / Събота от 10,00-14,00 часа
Фирмата е специализирана за марката BMW .
ПОРЪЧКА НА ОЕМ ЧАСТИ ОТ БМВ ГРУП. ГОЛЯМА НАЛИЧНОСТ НА СКЛАД.
КАЧЕСТВО, КОРЕКТНОСТ, БЪРЗИНА - ВСИЧКО ЗА БМВ НА ЕДНО МЯСТО !
Обекти: Магазин и склад - София ул. Антим I 61 / склад ул. Антим I 63
ОБЯВИ В БМВ ФОРУМ : ЛИНК 1 / ЛИНК 2
Проверка история автомобил: http://www.automotorpartsgroup.bg/
Тел.: 0700 70 775
Facebook: https://www.facebook.com/AutoMotorPartsGroupLTD
E-mail: sales@automotorpartsgroup.bg
Понеделник - Петък от 9,30-17,30 часа / Събота от 10,00-14,00 часа
- joreto_88
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 416
- Регистриран на: 12.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '01 E46 318Ci
Еми така е - българска му работа. Сменя се всичко комплект. С цел да спестиш някой лев от притискателния диск, сега ще дадеш още 150лв на майстора за труд + цената на притискателя. Притискателния диск се е напаснал по стария феродов диск и затова сега вибрира - крив е, макар и да не се вижда с просто око.
- Biogame
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1708
- Регистриран на: 17.04.2008
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530d ; E46 330ci convertible
- Мечтае да кара: Всичко що е BMW
- Детайли за колата: E61 3.0d ++
E46 3.0i ++
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Изчакай , покарай малко и виж кавто ще стане ... Принципно е нормално в първия момент педала да е мек и да отделя долу ниско ... За вибрациите може да са породени от това , че феродовия диск все още не се е напаснал и боксува , а може и вилката или притискателя да са съсипани ... Покарай около 300-400 км (поне ) и виж какво става , пък после ще му мислиш ...
- Garribaldi
- ентусиаст
-
- Мнения: 971
- Регистриран на: 17.03.2008
- Местоположение: Тюркистан
- Пол: Мъж
- Кара: 'Е36'
- Мечтае да кара: e92 m3
- Mpower84
- ентусиаст
-
- Мнения: 1200
- Регистриран на: 25.08.2007
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: '03 330xd M57N Sedan
След 100 км каране вече е май е по-добре, но ме е страх да не се заблуждавам.Педала продължава да рита, но можеби една идея по-слабо.Все още съм притеснен!
- dinkomg
- ентусиаст
-
- Мнения: 941
- Регистриран на: 17.11.2008
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Семейното комби
- Мечтае да кара: M5 touring
joreto_88 написа:Еми така е - българска му работа. Сменя се всичко комплект. С цел да спестиш някой лев от притискателния диск, сега ще дадеш още 150лв на майстора за труд + цената на притискателя. Притискателния диск се е напаснал по стария феродов диск и затова сега вибрира - крив е, макар и да не се вижда с просто око.
Така си е, докато не се смени и притискателния, няма да изчезнат напълно вибрациите, единствено може да намалеят с времето и да станат по-малко осезаеми
- Mpower84
- ентусиаст
-
- Мнения: 1200
- Регистриран на: 25.08.2007
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: '03 330xd M57N Sedan
Може л някой да ми обясни как притискателния диск се напасва по феродовия?!Глупости точно обратното е! 

- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Mpower84 написа:Може л някой да ми обясни как притискателния диск се напасва по феродовия?!Глупости точно обратното е!
Ако не ти е надран или издълбан няма проблем , новия едва ли ще е по-качествен от оригинала. . .
Покарай я както ти писа Методи , но без да я пържиш (както писаха други) и после реши какво ще правиш.
- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- ///Mechov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 780
- Регистриран на: 4.04.2009
- Местоположение: Лом
- Пол: Мъж
- Кара: кУлУлО
Клега не прави резки стартове , че това феродо ще отиде по дяволите. Методи е много прав, покарай я 500км. и би трябвало да се напасне феродовия диск и всичко да заработи нормално 

- dangerous
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 539
- Регистриран на: 26.07.2008
- Местоположение: Ст.Загора
- Пол: Мъж
да вметна само за протокола,че освен към притескателния диск,феродовия също така се напасва и от другата си страна т.е.
огледалния диск на маховика.
Съгласен съм също със мнението че от оригинала по хубаво няма ама
човек като си представи само тая диафрагма на притескателния диск е вършила своето предназначение 16 495 932 пъти
огледалния диск на маховика.
Съгласен съм също със мнението че от оригинала по хубаво няма ама
човек като си представи само тая диафрагма на притескателния диск е вършила своето предназначение 16 495 932 пъти

Колко BMW-та изпих в тея кръчми!!!
-Колко "Nm" налягане са нужни за стягането на болтовете на капака за винтилите?
-Колко "Nm" налягане са нужни за стягането на болтовете на капака за винтилите?
28 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани