Проблем! (с аварийните светлини)
Модератор: Технически модератори
			27 мнения
			 • Страница 2 от 2 • 1, 2
		
	
- hemi
- кандидат ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 66
- Регистриран на: 11.07.2004
- Местоположение: Stuttgart
- Кара: 535 iA . W124 260E , 929 Fireblade
 Привет на вси4ки, тъкмо се прибрах, прекарах половината ден на една ръ4на автомивка,а втората половина от деня в и пред гаража, след къто отидох в гаража,се оказа, 4е оригиналния акомулатор, който оставих сно6ти да се зарежда е стигнал само до 2/3 от капацитета си, та се наложи да извадя този от комбито и така отпраших до наи-близката автомивка въоражен с цяла щайга препарати за миене
 Привет на вси4ки, тъкмо се прибрах, прекарах половината ден на една ръ4на автомивка,а втората половина от деня в и пред гаража, след къто отидох в гаража,се оказа, 4е оригиналния акомулатор, който оставих сно6ти да се зарежда е стигнал само до 2/3 от капацитета си, та се наложи да извадя този от комбито и така отпраших до наи-близката автомивка въоражен с цяла щайга препарати за миене  запо4нах от двигателя, не беше успял да загрее за 2та км до там
  запо4нах от двигателя, не беше успял да загрее за 2та км до там  ,напрасках го подобаващо със спрей за двигател и се развартях с една 4етка-радиаторка
 ,напрасках го подобаващо със спрей за двигател и се развартях с една 4етка-радиаторка  ,после с пароструиката отмиваш.....запо4на да прили4а на кола...по някое време
 ,после с пароструиката отмиваш.....запо4на да прили4а на кола...по някое време  
   ...последва измиване отвън и докато съхнеше разка4их щекерите по двигателя и ги подсуших и напрасках с контактен спей...проверих въздушния филтър...вси4ко ОК!
 ...последва измиване отвън и докато съхнеше разка4их щекерите по двигателя и ги подсуших и напрасках с контактен спей...проверих въздушния филтър...вси4ко ОК!  , после ре6их да извадя кутията му и да проверя свещите
 , после ре6их да извадя кутията му и да проверя свещите  
   
   
 
о6те парвата която хванах.....лулата с4упена...излезна по4ти на пар4ета....от вси4ките 6 само на 5 и 6 цилиндър ставаха за нещо...ето от къде идва неравномерния празен ход, с свещите....отвън една топка ръжда..пред разпадане,но електрода супер( е тя колата си върви пък и аспуха е 4ист кат нов, без една сажда...утре трябва да търся кабели и свещи
 
 
следващият 4ас изгубих с експерименти свързани с аварииките и след всякакви опити с заводската аларма се сетих,4е про4етах в немския форум ...да извадя релето в дясно от check control module ,a именно crash control module и нещеш ли аварийните изгаснаха
 
   
   
   
   
   ...та ве4е си имам мога4и, но нямам аварийни ...утре ще потарся от моргата едно такова реле...дано се оправи
 ...та ве4е си имам мога4и, но нямам аварийни ...утре ще потарся от моргата едно такова реле...дано се оправи  бтв не немерих никакво бущон4е за алармата!....докато миех джантите бях приятно изненадан....спира4ни дискове, накладки и спира4ни апарати по4ти нови!!! утре се захвашам с интериора! а сега ще се опитам да ка4а някоя и друга снимка на дядовата колица!
 бтв не немерих никакво бущон4е за алармата!....докато миех джантите бях приятно изненадан....спира4ни дискове, накладки и спира4ни апарати по4ти нови!!! утре се захвашам с интериора! а сега ще се опитам да ка4а някоя и друга снимка на дядовата колица! 
- hemi
- кандидат ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 66
- Регистриран на: 11.07.2004
- Местоположение: Stuttgart
- Кара: 535 iA . W124 260E , 929 Fireblade
- hemi
- кандидат ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 66
- Регистриран на: 11.07.2004
- Местоположение: Stuttgart
- Кара: 535 iA . W124 260E , 929 Fireblade
- hemi
- кандидат ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 66
- Регистриран на: 11.07.2004
- Местоположение: Stuttgart
- Кара: 535 iA . W124 260E , 929 Fireblade
- hemi
- кандидат ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 66
- Регистриран на: 11.07.2004
- Местоположение: Stuttgart
- Кара: 535 iA . W124 260E , 929 Fireblade
- hemi
- кандидат ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 66
- Регистриран на: 11.07.2004
- Местоположение: Stuttgart
- Кара: 535 iA . W124 260E , 929 Fireblade
- hemi
- кандидат ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 66
- Регистриран на: 11.07.2004
- Местоположение: Stuttgart
- Кара: 535 iA . W124 260E , 929 Fireblade
- hemi
- кандидат ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 66
- Регистриран на: 11.07.2004
- Местоположение: Stuttgart
- Кара: 535 iA . W124 260E , 929 Fireblade
- nikolayyyyyy
- кандидат ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 177
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: бургас
- Пол: Мъж
- Кара: е34
- Diavollo
- кандидат ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 186
- Регистриран на: 19.05.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E34 520i
Благородно ти завиждам за колицата - много е добра, на снимките, дано и на каране всичко да е наред и да ти предстоят хиляди км безавариен пробег 
			
Всичко, което не ме убива ме прави по-силен!!!
		- hemi
- кандидат ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 66
- Регистриран на: 11.07.2004
- Местоположение: Stuttgart
- Кара: 535 iA . W124 260E , 929 Fireblade
 само да споделя наи-после си реших проблема с аварийните
 само да споделя наи-после си реших проблема с аварийните  , запо4нах с подмяна на компонентите от друга подобна кола >след като смених релето на мига4ите, креш релето и нищо не се промени( без реле на мига4ите - вси4ко работи без мига4и и аварийни, без креш реле, имам мога4и но нямам аварийни и къси светлини)...проверих клу4а на аварийните но и това не помогна  и така стигнах до грунд модула под задната седалка и след като го смених вси4ко заспа!!!!...от там бързо към автоморгата, ве4е бях мернал една Е32 735 (от която ве4е си бях свалил комплект кабели с лули)....та набързо  си свалих грунд модула и 4ек контрола....и сумати още дреболийки
 , запо4нах с подмяна на компонентите от друга подобна кола >след като смених релето на мига4ите, креш релето и нищо не се промени( без реле на мига4ите - вси4ко работи без мига4и и аварийни, без креш реле, имам мога4и но нямам аварийни и къси светлини)...проверих клу4а на аварийните но и това не помогна  и така стигнах до грунд модула под задната седалка и след като го смених вси4ко заспа!!!!...от там бързо към автоморгата, ве4е бях мернал една Е32 735 (от която ве4е си бях свалил комплект кабели с лули)....та набързо  си свалих грунд модула и 4ек контрола....и сумати още дреболийки  
   ...та ве4е съм ....щастлив...остава утре да си набавя и едно коп4е на АСЦ -то и мисля,4е на този етап колата ...запо4ва да става по4ти...перфекна, остава да си продам комбито само!!!
 ...та ве4е съм ....щастлив...остава утре да си набавя и едно коп4е на АСЦ -то и мисля,4е на този етап колата ...запо4ва да става по4ти...перфекна, остава да си продам комбито само!!!- Zubcho
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Остави си комбито и турбинирай тази. Ще стане изрудска работа 
			
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
		Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
			27 мнения
			 • Страница 2 от 2 • 1, 2
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
 
	







 
