Трансплантация на 3,5 куб.см. от Е 34 в Е 30
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
			49 мнения
			 • Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
		
	
- GRINGO
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 651
 - Регистриран на: 21.06.2006
 - Местоположение: Пловдив
 - Пол: Мъж
 - Кара: `81 E21 335
 
Sharo написа:
Тва неможе да е верно
160кг го дават двигатела със скоростите да стане 190.
255 са много според мен.
- Митко Стоянов
 - Чичо Митко
 - 
				
			 - Мнения: 2303
 - Регистриран на: 12.01.2007
 - Местоположение: Варна
 - Пол: Мъж
 - Кара: Х5 и W209
 - Мечтае да кара: DDT на море :)
 
Ама 160 без колектори, маховик, съединител, стартер, алтернатор и други дреболии...Тия 255кг ми се виждат напълно реални
			
Женската жестокост край няма. Аз и подарих милиони животи.... а тя ги изплю
- GRINGO
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 651
 - Регистриран на: 21.06.2006
 - Местоположение: Пловдив
 - Пол: Мъж
 - Кара: `81 E21 335
 
denko написа:Мани го тва мудно и тежко желязо
вземи нещо с повече сонди и да са на ачик лесно да ги сменяш
така ми каза мозака
аз съм само силата
Абе незнам по ква причина си си внушил че тоя двигател е муден ама
тва въобще не е верно.
По какво съдиш че тоя двигател е муден?
- amd
 - клавиатурен мунингист
 - 
				
			 - Мнения: 4174
 - Регистриран на: 22.05.2004
 - Местоположение: Видин
 - Пол: Мъж
 - Кара: E39 520i 1997
 - Мечтае да кара: E36 323ti
 
По-скоро се шегува  
  "Нека ми е зле" 
  
 
Проблема е основно, че М50/52 са по-новички като производство и има шанс да намериш "по-свеж". А М30-ката си е бабугер (голям бабугер де, яко желязо).
От това, което чета май при М30 играта с механиката е повече, а с М50/М52 с жичките ?
			Проблема е основно, че М50/52 са по-новички като производство и има шанс да намериш "по-свеж". А М30-ката си е бабугер (голям бабугер де, яко желязо).
От това, което чета май при М30 играта с механиката е повече, а с М50/М52 с жичките ?
BMW only!
		- ///Явор
 - Летящия холандец
 - 
				
			 - Мнения: 19401
 - Регистриран на: 10.01.2003
 - Местоположение: предимно в гаража
 - Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
 
- ивчо3
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1939
 - Регистриран на: 13.09.2007
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: 318is, 1995 м42
 
Явор написа:не ти трябва тоя туч..по добре м50б25/8..хем по-лесно,хем по въри
Ха ха, ти измисли нов модел двигател- м50б28. Ей такъв да ми намериш ти го плащам колкото една М-тройка.
- ge_a
 - Е30 IS Crasher
 - 
				
			 - Мнения: 2252
 - Регистриран на: 13.12.2005
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25
 
ивчо3 написа:Явор написа:не ти трябва тоя туч..по добре м50б25/8..хем по-лесно,хем по въри
Ха ха, ти измисли нов модел двигател- м50б28. Ей такъв да ми намериш ти го плащам колкото една М-тройка.
Ти още малко ще кажеш че и М50Б30 няма
Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!

		- ивчо3
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1939
 - Регистриран на: 13.09.2007
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: 318is, 1995 м42
 
- стан
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 2402
 - Регистриран на: 2.09.2007
 - Местоположение: София
 - Кара: '94 Opel Corsa B
 
- amd
 - клавиатурен мунингист
 - 
				
			 - Мнения: 4174
 - Регистриран на: 22.05.2004
 - Местоположение: Видин
 - Пол: Мъж
 - Кара: E39 520i 1997
 - Мечтае да кара: E36 323ti
 
Понякога хората във форумите пишат нещо, за да спестят време. Не мисля, че забележката ти е особено основателна, защото в крайна сметка, се схваща за какво става въпрос. А именно, двигателите с по 2 разпределителни вала са по-съвременни и подходящи.
			BMW only!
		- Sharo
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 6597
 - Регистриран на: 2.07.2005
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: или поне се учи ежедневно
 - Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
 
ивчо3 написа:Има м52б28, а м50б28 никога не е имало. Не знам в бъдеще време как ще е. Има м30б30 и м60б30.
хаха а ако има м50, който е 2.8 та и малко
кво прайм ... даже има един и във форума та и охлюв го е налазил
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати  номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
		Хайде да покараме малко кола
- ///Явор
 - Летящия холандец
 - 
				
			 - Мнения: 19401
 - Регистриран на: 10.01.2003
 - Местоположение: предимно в гаража
 - Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
 
ела да го платиш бре...дори имам м50б30ивчо3 написа:Явор написа:не ти трябва тоя туч..по добре м50б25/8..хем по-лесно,хем по въри
Ха ха, ти измисли нов модел двигател- м50б28. Ей такъв да ми намериш ти го плащам колкото една М-тройка.


С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- bigmurzi
 - драфтаджия
 - 
				
			 - Мнения: 2793
 - Регистриран на: 9.04.2006
 - Местоположение: София
 - Кара: '93 316ix Touring
 - Мечтае да кара: далеч
 - Детайли за колата: Хубавица =)
 
Хубу де, що на места го пишат м50б30 и го дават да рънва УСА М3 (С50Б30), на места го пишат, че се прави като си пилнеш цилиндри и сложиш разни други шукарии - цък
всъщност си е с50 или хоум мейд или ?
			всъщност си е с50 или хоум мейд или ?

Е30 на десен завой бензин НЯМА!
- SpUd3r
 - FiRe WaLK WiTh Me !
 - 
				
			 - Мнения: 4203
 - Регистриран на: 23.03.2005
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: винаги с усмивка :)
 - Детайли за колата: 316is touring - Виолетка
 
M50B30
The M50B30 was a 3.0 L version, which powered the US-spec E36 M3.
S50B30
The S50B30 was a special sports-oriented 3.0 L version, which powered the E36 M3.
Tux0 Ca !

		
			49 мнения
			 • Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
	



