Heat Shield
Модератор: Общи модератори
1 мнение
• Страница 1 от 1
Heat Shield
Правия copy/paste на последното ми съобщение към колегата Castor защото с него "живо" си пишем по темата та може и някой друг да се влючи...
Това е много интересно решение! Трябва и аз да го обмисля! Дай повече инфо за тая изолация моля. Откъде и колко струва?
Не мисля че ще е проблем, а напротив! Двигателите им е по-добре ако им е постоянно "топло". Те трябва да взимат наи-студения въздух възможно, но в същото време блока и главата трябва да са на топло! Температурните криви при работата на двигателя трябва да са сведени до min. Това рпедразполага към по-малки износвания. Също така температурната крива трябва да е в границите ОКОЛО работната температура на мотора!
Стига да нямаш някакъв проблем с охлаждането, слагай и не се бой! Като му стане много "топло" ще си отвори, затвори термостата когато е нужно и така...
Това вече е лошо! Неможеш ли да го локализираш на друго място? По възможност далече от източници на топлина.
Мдаа и аз съм изправен пред същия въпрос... В интернет широко разпространено е мнението че ако "дърпаш" въздуха от пред преданта гума, то ще дърпаш повече топъл въздух отколкото студен (особено ако живееш в CA ili Miami
) поради силно нагретия асфалт през лятото. Въпрки това обаче повечето коли с HAFF (HighAirFlowFilters) са приспособени да теглят въздуха си именно от там. За държава с нашия климат мисля че това е наи-удачното решение...
надявам се да съм бил полезен и понеже доста го "задълбахме" с тебе ще отворя една тема в основния форум, защото доста хора вече имат HAFF и може би имат същите проблеми
Castor написа: no sum wzel edna izolacia toplinna na ISOVER - s takawa e izolirano kupeto zad kolektornite trubi - folio i nesto kato presirana wata zalepena za nego![]()
Това е много интересно решение! Трябва и аз да го обмисля! Дай повече инфо за тая изолация моля. Откъде и колко струва?
Castor написа:
... no me pritesniawa che kato nasloja izolacii ste zagriawaa poweche dwigatelia... towa dali ste e problem?
Не мисля че ще е проблем, а напротив! Двигателите им е по-добре ако им е постоянно "топло". Те трябва да взимат наи-студения въздух възможно, но в същото време блока и главата трябва да са на топло! Температурните криви при работата на двигателя трябва да са сведени до min. Това рпедразполага към по-малки износвания. Също така температурната крива трябва да е в границите ОКОЛО работната температура на мотора!
Стига да нямаш някакъв проблем с охлаждането, слагай и не се бой! Като му стане много "топло" ще си отвори, затвори термостата когато е нужно и така...
Castor написа: Inache wurha na filtura mi opira tochno w edin debel gumen markuch izlizast ot radiatora - toi go zagriawa malko...
Това вече е лошо! Неможеш ли да го локализираш на друго място? По възможност далече от източници на топлина.
Castor написа:Na moita si ima edin wuzduhowod oste za staria filtur - nego sum go ostawil, no kum K&N komplekta ima takawa akordeonna plastmasowa truba s izolacia otwutre, s koiato da si dokaram oste wusduh i az misleh otdolu do gumata na otwora na spoilera da sloja edna funiika, ama malko nisko...
Мдаа и аз съм изправен пред същия въпрос... В интернет широко разпространено е мнението че ако "дърпаш" въздуха от пред преданта гума, то ще дърпаш повече топъл въздух отколкото студен (особено ако живееш в CA ili Miami

надявам се да съм бил полезен и понеже доста го "задълбахме" с тебе ще отворя една тема в основния форум, защото доста хора вече имат HAFF и може би имат същите проблеми

DaWolf


:bowdown::bowdown: forced induction M42B18


.jpg)

1 мнение
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани