Проблем с климатроника

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3949
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '12 BMW F10
Мечтае да кара: самолет

Мнение от oci » 05 Авг 2009, 0:18

То фреон може да има ама е важно количеството ако не е в определените норми за твойта кола ще имаш проблеми, така че за да си сигурен най-добрия вариант е изтегляне на твоя фреон и зареждане по норма за бензиновите 740 +- 25 gr, за дизеловите модели на е 46, 680 +-10gr. Това е няма мърдане поне при климатичните системи е така, Маслото можеш да го караш на средата на пръчката ама фреона за да работи климатика като хората трябва де е в горните граници.
:D

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2120
Регистриран на: 8.05.2009
Кара: 530д

Re:

Мнение от nikolae » 11 Юли 2010, 10:46

infovan написа:Ако мога да се вместя и аз в този пост с един въпрост за климатроника,днес забелязях че като работи климатроникаргорните духалки духат студено,а долу в краката духа топло!Как се оправя това?


Аз отскоро имам същия проблем.
на 16 на макс охлаждане долу духа хладно а не студ.
Преди време бях закачил термометър на средната духалка беше ~ 3 градуса темп.

Ако е до фреон защо другите две работят без грешка ?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3949
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '12 BMW F10
Мечтае да кара: самолет

Re: Re:

Мнение от oci » 11 Юли 2010, 15:07

nikolae написа:
infovan написа:Ако мога да се вместя и аз в този пост с един въпрост за климатроника,днес забелязях че като работи климатроникаргорните духалки духат студено,а долу в краката духа топло!Как се оправя това?


Аз отскоро имам същия проблем.
на 16 на макс охлаждане долу духа хладно а не студ.
Преди време бях закачил термометър на средната духалка беше ~ 3 градуса темп.

Ако е до фреон защо другите две работят без грешка ?


Може да е клапата или пък клапана на парното или ако е малко фреона и не може да охлади целия изпарител и затова да ти духа по слабо в краката но е малко вероятно провери клапана за парното дали затваря и пак пиши.
П.П а и 3 градуса ми се струва много ниска температура има вероятност и изпарителя да замръзва на него има датчик който спира компресора при около 5 градуса, а ти си измерил 3 но може и търнометъра де не ти е бил верен, въпреки че при е 46 има една функция в Диса чрез която климатроника може да се направи за по топъл климат един вид да не спира компресора най-често при коли от Италия това още там е направено.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2120
Регистриран на: 8.05.2009
Кара: 530д

Re: Проблем с климатроника

Мнение от nikolae » 12 Юли 2010, 13:28

Вчера след финала на мача се качих в колата
Пуснах го да духа студено само в краката - духаше си студено
странна работа
това да не би като е на авто режим да се усеща, че в купето е достатъчно студено и
да прави нещо ?
Въпреки, че като пусна само в краката духа хладно, даже по-скоро топло на 16 на макс...

само да питам A-то и копчето с кръгчето какво точно трябва да правят ?

Потребител
Аватар
Мнения: 9
Регистриран на: 17.10.2008
Местоположение: Сливен
Кара: Е46
Мечтае да кара: M-ka мно ясно..

Re: Проблем с климатроника

Мнение от akssess » 12 Юли 2010, 19:07

Колеги може ли аз да питам ,4е ми казаха да си тарся компресор втора ръка защтото моя се скапа та колко струват ако някои знае ??? (Е46 318и 1.9 98)
Гори кучката, а не душата !!!

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 10.05.2010
Местоположение: Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: Е46 330D
Мечтае да кара: E46 M3 GT-R
Детайли за колата: Много варви и малко гори :)

Re: Проблем с климатроника

Мнение от BoRkY » 12 Юли 2010, 19:21

Здравей те понеже имам същия проблем като на naidobrix55 някой може ли да ми обясни какъв е този таралеж и каде се намира!!!! Мерси предварително :)

Предишна

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook