Разглобяване на задна врата Е46

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2049
Регистриран на: 30.05.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 318i 98
Мечтае да кара: Електромобил...

Мнение от vavilon » 01 Авг 2009, 14:44

Бахти супено ми е леглото на повдигача на стъклото. От към лайсната на бравата :(. Където лежи пъпката на жилото. Може ли да се намери само повдигач или се копува цялата лайсна?

Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1627
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: София/Пловдив
Пол: Мъж
Кара: F
Мечтае да кара: Самолет

Мнение от Е.Димитров » 01 Авг 2009, 18:22

По пътя за кулата ,в княжево има едни много добри майстори-срещу 70 лева разглобяват,правят и монтират стъклата

Потребител
Аватар
Мнения: 22
Регистриран на: 25.03.2009
Местоположение: Sofia
Кара: BMW X3 3.0d

Мнение от minkof » 01 Авг 2009, 20:32

Е.Димитров написа:По пътя за кулата ,в княжево има едни много добри майстори-срещу 70 лева разглобяват,правят и монтират стъклата


Тези момчета са много добри, при тях предните две стъкла си ги правих.
И година гаранция дават.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 380
Регистриран на: 8.05.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 525d '02
Мечтае да кара: 850i или M6

Мнение от Glamav » 01 Авг 2009, 22:57

Значи при мен беше изпуснала частта която държи двете жила, и е хванат джама на нея. Има едни метални уши заляти с пластмаса в която влизат двете жила отгре и отдолу. Та този чарк си строшил пластмасата и се прецакала работата. Оправих си го вече, помогнах му малко с клещите.
Колега, ако можеш да го вземеш това за 70 лева, аз се кандидатирам направо за подмяна на четирите врати... във Вари 2000 днес ми казаха 184 лева за задно ляво.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 654
Регистриран на: 24.12.2007
Местоположение: Сливен,Гърция(Kos island)
Кара: 320Д(M47TUD20)

за вратите

Мнение от Face » 01 Авг 2009, 23:41

И тука у Greece,си ги харчат по 100-на евро,иначе ако се късаеше за 70 левчета и аз не бих се занимавал.Сам си ги ремонтирах екстра,и си давам доживотна гаранция :mhihi:
Между другото проблема се получава когато стъклото не е спуснато до долу и някой си подпира лактите на него,в 1 момент пласмасата се пръска от напрежението.Така че давайте инструкции на пасажерите преди да качват,да не правите после стъклоповдигачи.

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Мнение от © » 02 Авг 2009, 6:33

грешката е моя - 70лв струваше на Зиглер (или нещо такова), оригиналното си е към 180лв :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 380
Регистриран на: 8.05.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 525d '02
Мечтае да кара: 850i или M6

Мнение от Glamav » 02 Авг 2009, 21:01

Е, че какво му е като не е оригинално, в крайна сметка това нито е окачване нито е двигател... не виждам какво пречи да се сложи на заден джам такова за 70 кинта.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 412
Регистриран на: 2.07.2007
Местоположение: Дупница
Детайли за колата: 320д, 320и, 328и

Мнение от oTECa » 03 Авг 2009, 9:25

Е, че какво му е като не е оригинално, в крайна сметка това нито е окачване нито е двигател... не виждам какво пречи да се сложи на заден джам такова за 70 кинта.

Колега, когато го подмениш един път за 140лв. и втори път ти го направят за 80лв. в рамките на една година, ще си промениш мнението. То и затова се захванах. Просто ми писна да давам пари и да се разваля през няколко месеца. Сега поне знам какво представлява, а и да се развали ми е излязло доста ефтино. Не съм дал поредна 100-тачка за нещо което можеби щеше да изкара 3-4 месеца, понеже някой "майстор" е гледал да ме отупа по бързата процедура. В последната една година все повече се убеждавам че всеки гледа да вземе парите и да те разкара. За каквото и да съм си откарал колата на майстор, после се е налагало нещо да си дооправя (или ще е превъртял някои болт, или ще е съкратил някой).

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 380
Регистриран на: 8.05.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 525d '02
Мечтае да кара: 850i или M6

Мнение от Glamav » 03 Авг 2009, 9:28

За майсторите си прав, добре че си имам читав за ходова част и двигател.
Иначе и аз си го оправих сам, просто си разсъждавам на глас ако се счупи пак, дали да не сложа ново направо.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 412
Регистриран на: 2.07.2007
Местоположение: Дупница
Детайли за колата: 320д, 320и, 328и

Мнение от oTECa » 03 Авг 2009, 9:34

Glamav написа:За майсторите си прав, добре че си имам читав за ходова част и двигател.
Иначе и аз си го оправих сам, просто си разсъждавам на глас ако се счупи пак, дали да не сложа ново направо.

То зависи какво ти е счупено. На мен водачите и моторчето ми бяха перфектни. Единствено жилото си беше ебло мам.та (сигурно го бяха пуснали повечко и е останало хлабаво поради което е излязло от водачите). Предполагам, че ако съм уцелил точната дължина на жилата ще изкара доста време. Като я тествах си седяха доволно опънати и при спиране в горна и долна точка не правеха корем.
Ако ти е преебан някои от водачи, тогава лошо.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2049
Регистриран на: 30.05.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 318i 98
Мечтае да кара: Електромобил...

Мнение от vavilon » 03 Авг 2009, 9:59

Мани моето по много гнусен начин се е счупило. Полвината пластммаса която държи свръзката на жилото я няма :( . Има две скобки за захващане, но те са били вградени в пластмасата за да я подсилват. Пробвах да кернирам с тези скобки ама точно след две вдигания и сваляния пак се измъкна. Сега сме от тъсрещите на това хилвао нещо.

Към колегите които са си оправили повдигачите? Може ли малко по-подробно да обесните какво точно и как са ремонтирали повдигача майсторите? Спояване на пластмаста? Изграждане или нещо друго?

Изображение

Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 380
Регистриран на: 8.05.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 525d '02
Мечтае да кара: 850i или M6

Мнение от Glamav » 03 Авг 2009, 10:18

На детайла който си показал има метално ухо, което е било залято с пластмаса. Едното жило отгоре, другото отдолу. Та пластмасата при мен се беше откъртила (не виждам при тебе как е заради качеството на снимките).
Та прекарах жилата както трябва да бъдат, махнах едната пружина защото ми се струваха прекалено обтегнати жилата и сложих детайла който е като кабърче да легне в металното ухо. С гаргите които са в инструмента на колата стиснах ухото и то се зави доста стегнато и приятно около жилото. После малко борба да го кача на ролката отгоре и обратно в колата.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2049
Регистриран на: 30.05.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 318i 98
Мечтае да кара: Електромобил...

Мнение от vavilon » 03 Авг 2009, 12:15

Glamav написа:На детайла който си показал има метално ухо, което е било залято с пластмаса. Едното жило отгоре, другото отдолу. Та пластмасата при мен се беше откъртила (не виждам при тебе как е заради качеството на снимките).
Та прекарах жилата както трябва да бъдат, махнах едната пружина защото ми се струваха прекалено обтегнати жилата и сложих детайла който е като кабърче да легне в металното ухо. С гаргите които са в инструмента на колата стиснах ухото и то се зави доста стегнато и приятно около жилото. После малко борба да го кача на ролката отгоре и обратно в колата.


Е да де аз по същият начин стегнах. Нооо.. пак изкочи. Ами вижда се ако се загледаш по внимателно леглото или част леглото на жилото и кръглата му част. Е полвината легло го няма само металното ушета.
А жилото при теб такава ли беше свръзката? Тези снимки преди малко ги начертах на 3Д програма, че не съм снимал самото жило. Щото сравних повдигача на другата лайсна на стъклото от към моторчето и ми липсва бая пластмаса на счупеният повдигач.

Изображение

Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 380
Регистриран на: 8.05.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 525d '02
Мечтае да кара: 850i или M6

Мнение от Glamav » 03 Авг 2009, 13:08

Да, точно така се срещат жилата. Само че махнах едната пружина защото не можех да го закача, много се опъваше, стиснах металното ухо което е било под пластмасата. После наредих всичко на мястото му и чак тогава качих жилото през горната ролка. Залагаш жилото отдолу и през централната ролка, пъхаш една отвертка в ролката, закачаш жилото горе в цепката на горната ролка и въртиш отвертката - жилто се завърта и си влиза на място.
Честно казано не знам как се е зглобявало оригинално защото като наредих жилата ми седяха челата на двете жила на разстояние около 4-5 сантиметра едно от друго. Ако отпусна един оборот от централната ролка пък се припокриваха около 4-5 сантиметра. По тази причина махнах едната пружина и всичко заспа.
Греста при мен беше тотално изсъхнала, вратата не е отваряна от както е зглобена колата. Отидох до Практикер, купих си един спрей с тефлон мисля че беше, бяла грес, като напръскаш и остава като бяла грес по напръсканото. Сега работи като нов джама. Тия дни ще разглобя и другите три врати за да ги змажа.
При мен проблема не беше от подпиране с ръка на джама както спомена колегата по нагоре. Просто цъкнах бутона да се вдигне до край и в момента в който се затвори каза щрак и пропадна до половината надолу.
Тук направих грешка, опитах да го кача няколко пъти и мисля че точно тогава прецаках малко жилата, бяха смляни и пречупени на 4-5 места. Смених горното с долното, еднакви са, разликата е около 1 сантиметър, поизправих с клещите полека и сега няма грижи.

ПП ако някой колега има достъп до разни машинарии - гледах как може да се оправи проблема веднъж завинаги, с един простичък детайл и болтче - гарантирано няма да има начин да се счупи.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2049
Регистриран на: 30.05.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 318i 98
Мечтае да кара: Електромобил...

Мнение от vavilon » 03 Авг 2009, 13:26

Страното е при мен, че всичко е ок. Просто свръзката на жилото се е извадила от леглото си и се мендилка насам натам. Иначе стъклото се вдига и сваля няма проблеми. Но самата свръзка закача тук таме и се чува едно леко стържене и задиране по лайсната, но и така може да се кара. Докато не намеря в някоя морга или колега. Ама 180лв за тоя боклук няма да дам ако ще и цял живот да карам на затворен прозорец. Просто не струва толкова този детайл.

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook