Относно заключване на теми
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
34 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- ТРСТ
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 118
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: Аксаково
- Пол: Мъж
- Кара: 325 TDS , Nissan primera 4x4
- Мечтае да кара: GTR
- Детайли за колата: комби,М пакет
Още малко и като ощипана мома ще ревнеш.Къде по-горе някой видя обиди и ругатни.Като Ви настъпи някой и...вой до Бога.Настъпвам,когато имам основание и без да съм се "надъхал".Не е задължително да познавам някого лично,за да изградя мнение за него,като се вземе в предвид писаното с годините от него-в някои отношения пълна некомпетентност.Дадох примери,а и който иска,може лесно да ги намери.Относно компетентните тук.Навярно аз съм един от тях защото намерих отговор на дълго задавани въпроси останали без отговор.Ако някой го интересува,отговора е в началото на темата-за горивната помпа на ТДС.Ако искат модераторите да го отделят или цитират,преместят в полезни,все ми е едно.Стигнах до извод,който ще е полезен на мнозина.metodi80 написа:ТРСТ написа:Още един старши...Гарван гарвана око не вади...Пълни глупости и от него.Посочих само два конкретни примера,които доказват неговата некомпетентност по техническите въпроси,а форума е основно за това,да си помагаме.Обективен...???!!!Глупости,преди час или по малко имаше въпрос за омасляване на маркуча за високо налягане към турбото и също така около ГНПто.И каква е помощта от негова страна-смени и погледни.То е ясно,че ще гледаме и плащаме,но става въпрос за компетентно мнение и помощ.А той или Ти,как помогнахте???
Колега , яко си се "надъхал" , я се успокой малко ... Първо голям част от нас дори не го познават лично "vld" , така че мотива ти с "гарваните" не е много на място . Кой и колко е компетентен става ясно с времето особено тук във форума , щом тук не намираш компетентни хора да "помогнат" по твоя въпрос решението е едно - просто не посещавай форума , но няма смисъл от обиди и ругатни !!!
- Nukem
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Защо на мен ми излиза, че е 71лв ....... да не би за 90лв да влиза още нещо в комплект?
Ми моя е с пласмасата към термостата и е на 91C!Ето за М44!
Номенклатурен номер : 11531743017
Описание : GEH#USE
Ед. цена (с ДДС) : 100.67 BGN
* Вари 2000 ООД си запазва право за промени в цените
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- vanci88
- ентусиаст
-
- Мнения: 1087
- Регистриран на: 6.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 98 325 tds M пакет touring
- Мечтае да кара: M6
- Детайли за колата: Фабричен М пакет, индивидуал,телефон и много други екстри...
- ТРСТ
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 118
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: Аксаково
- Пол: Мъж
- Кара: 325 TDS , Nissan primera 4x4
- Мечтае да кара: GTR
- Детайли за колата: комби,М пакет
Опитай да погледнеш по-глобално на нещата.Не е въпроса в тъпото полиране,а в некопетентността.НЯМА КОМПРЕСИЯ 22към1,КОЛЕГА.И още много такива примери,които при ползване на търсачката лъсват яко и става ясно колко колегата vld e наясно с нещата.Темата,която пуснах е основно за това.КОГАТО СИ НЕКОМПЕТЕНТЕН,НЕ ЗАКЛЮЧВАЙ ТЕМИ!!!PeReZ написа:Аз смятам, че съм от достатъчно дълго време във форума за да ми е писнало от еднакви, елементарни, безмислени, надъгаво формулирани и като цяло смотани теми. Това е единствената причина, която ме кара да влизам и пиша по-рядко в този подфорум.
Напълно разбирам защо е такава политиката на форума. Даже се чудя защо направо не се трият въпросните теми и не се наказват (предупреждават) хората, които ги пускат.
ТРСТ, колега разбирам те, че ти е станала интересна темата, както и споменатото полиране но:
1-ро банална тема
2-то всеки знае какво е бош и какво е депо (явно и от БМВ го знаят щом работят с части бош). Не че няма място за този въпрос, но все пак е близко до акъла какви са разликите, а именно качеството.
3-то темата тръгна в грешна посока - полирането на фаровете е офтопик (т.е. няма директна връзка с въпроса и идеята на темата), а ти го изтъкваш като интересна част от темата. Ако ти е интересно полирането на фаровете напиши го в търсачката и ще видиш, че всичко е писано и уточнено и има специални теми за това, какъв е смисъла да се обсъжда в още една тема, чиято идея е друга на всичкото отгоре?
Освен това когато vld пише по темата и дава съвет, той е обикновен потребител и не може нито да го упрекваш, нито да използваш написаното от него за да го злепоставиш като модератор. Когато заключва тема - той е модератор, т.е. не бъркай действията му като потребител с тези на модератор. Това че е модератор по никакъв начин не значи, че каквото напише е закон и той е най-компетентния участник в темата.
Общо взето за всички заключени теми има конкретна причина и аз пак казвам, че смятам заключването им за напълно правилно.
И оттам нататък вече зависи колко си в час ти и как ще успееш да получиш информацията, която ти трябва (дали ще я търсиш във форума, дали ще пуснеш конкретна тема за това което те интересува, твоя работа).
С две думи - има правила и ако не ги спазваш - не си ти този който "търпи".
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
ТРСТ написа:Още малко и като ощипана мома ще ревнеш.
Абе смешко , ти мрънкаш като ощипана.... Какво ли ти обръщаме внимание ....

- ТРСТ
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 118
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: Аксаково
- Пол: Мъж
- Кара: 325 TDS , Nissan primera 4x4
- Мечтае да кара: GTR
- Детайли за колата: комби,М пакет
Абе смешко , ти мрънкаш като ощипана.... Какво ли ти обръщаме внимание ....
[/quote]Леле,от къде се почна ,па докъде стигнахме,щом "старшите"започнаха да ни ругаят.Явно компетентността и добрият тон,поне в този подфорум нямат думата.

ТРСТ, аз те разбирам какво имаш предвид, и може би имаш някакво право, но ако нещата са така както смяташ ти, че е правилно, то тогава или модераторите трябва да са някви супер капацитети, които да знаят всичко (което не е възможно), или трябваше темите в които се почувстват не особено компетентни да остават без модериране и да може да се пише всичко.
Освен това се съмнявам, че е заключил тема поради неговото лично виждане спрямо конкретен проблем или пост, а по-скоро заради нарушение на някои правила.
В крайна сметка приеми нещата така, че модераторите се стремят да поддържат форума във златната среда и понякога действията им не се харесват на един или друг, или остават неразбрани.
И да, би било глупаво да се започва няква караница заради подобна тема. Няма лошо отвреме навреме да има подобни теми, въпреки че си има цял подфорум с такава цел.
Само че е хубаво да се пише с малко по-културен стил и без обиди, които започна именно ти ТРСТ.
Освен това се съмнявам, че е заключил тема поради неговото лично виждане спрямо конкретен проблем или пост, а по-скоро заради нарушение на някои правила.
В крайна сметка приеми нещата така, че модераторите се стремят да поддържат форума във златната среда и понякога действията им не се харесват на един или друг, или остават неразбрани.
И да, би било глупаво да се започва няква караница заради подобна тема. Няма лошо отвреме навреме да има подобни теми, въпреки че си има цял подфорум с такава цел.
Само че е хубаво да се пише с малко по-културен стил и без обиди, които започна именно ти ТРСТ.
- ТРСТ
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 118
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: Аксаково
- Пол: Мъж
- Кара: 325 TDS , Nissan primera 4x4
- Мечтае да кара: GTR
- Детайли за колата: комби,М пакет
За културния стил не държа,но цитирай или поне посочи къде,кога и кого обидих с груба и несправедлива дума.PeReZ написа:
Само че е хубаво да се пише с малко по-културен стил и без обиди, които започна именно ти ТРСТ.
- fedoracore
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1573
- Регистриран на: 30.10.2007
- Местоположение: Столицата
- Пол: Мъж
PeReZ написа:ТРСТ, аз те разбирам какво имаш предвид, и може би имаш някакво право, но ако нещата са така както смяташ ти, че е правилно, то тогава или модераторите трябва да са някви супер капацитети, които да знаят всичко (което не е възможно), или трябваше темите в които се почувстват не особено компетентни да остават без модериране и да може да се пише всичко.
Освен това се съмнявам, че е заключил тема поради неговото лично виждане спрямо конкретен проблем или пост, а по-скоро заради нарушение на някои правила.
В крайна сметка приеми нещата така, че модераторите се стремят да поддържат форума във златната среда и понякога действията им не се харесват на един или друг, или остават неразбрани.
И да, би било глупаво да се започва няква караница заради подобна тема. Няма лошо отвреме навреме да има подобни теми, въпреки че си има цял подфорум с такава цел.
Само че е хубаво да се пише с малко по-културен стил и без обиди, които започна именно ти ТРСТ.
PeReZ ,ти па кво разбираш

Темата май стана безмислена.

- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Както беше писал някой колега - за 7 или незнам колко години от като съществува форума едва ли има тема и проблем по които да не е писано. Това че някой го мързи да търси и му е по-лесно да пусне тема с "уникалния" си проблем не е оправдание да се сърди на модераторите. Има си правила и те трябва да се спазват
И да , трябва направо да се трият малоумните теми , а когато някой е открил несъответствие или грешка си има начина по който да го покаже , все пак хора пишат тук и дори и компетентни могат да допуснат грешка. 


- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- changethegame
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 261
- Регистриран на: 20.05.2007
- Местоположение: Варна
Колегата е прав, от както съществува форума, сигурно няма тема по която да не е писано, самият сайт е като една енциклопедия, само трябва да намериш с търсачката, точно това което те интересува, обаче тук идва проблема, че голяма част от темите са озаглавени по странен начин и трябва да си малко медиум да ги намериш, освен това от скоро разбрах, че в търсачката има значение дали си писал с малка или голяма буква, но иначе най-важните неща са събрани в една тема, наречена "Полезни теми и линкове свързани с Е36", тук съм намерил отговори на почти всички мои проблеми
Личното ми мнение е, че форума е за това, всеки да си сподели проблема, а относно заключването на теми, щом модераторите са решили значи има причина, друг е въпроса, че тази причина може да не стане ясна на отворилият вече заключената тема и неговият глас да остане глас в пустиня, а колко по лесно щеще да бъде ако преди да се заключи темата модератора каже, колега има писано много по темата ето линк към другата тема и бам ключът, не казвам как модераторите да си вършат работата, просто си мисля, че много хора немогат да работят с търсачката, пък и както вече казах доста от темите са със странни заглавия и трудно можеш да се досетиш, моят съвет е преди да пуснете тема потърсете дали няма писано по нея, както и да се формулират правилно заглавията, за да могат след вас и други потребители лесно да ги намерят и да се възползват от споделената информация...

- buny_boy11
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 284
- Регистриран на: 21.04.2006
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E36 M40 1.8 metan
По таэи логика не трябва да пишем а само да тьрсим.Както беше писал някой колега - за 7 или незнам колко години от като съществува форума едва ли има тема и проблем по които да не е писано. Това че някой го мързи да търси и му е по-лесно да пусне тема с "уникалния" си проблем не е оправдание да се сърди на модераторите. Има си правила и те трябва да се спазват И да , трябва направо да се трият малоумните теми , а когато някой е открил несъответствие или грешка си има начина по който да го покаже , все пак хора пишат тук и дори и компетентни могат да допуснат грешка.
- Nukem
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Отговора е много прост и той в ''СТАЖ'',както във всяка професия трябва да се натупа стаж да се види как работи системата да се приспособиш и да станеш добър в това което правиш,просто малките като този явно които е пуснал тамата иска всичко веднага и наготово явно подведен от идеята че е нещо и е значим,истината е че трябва отделяне на време компромиси да си замълчава човек понякога и с времето се получават нещата а малките искат всичко по възможност сега и нагототво,незачитат тези над тях и винаги са уверени в своята компетентност която от погледа на някои найстина в час е смешна!
Съвета ми към автора е да чете повече,да изчака няколко месеца да следи темите да взема участие когато се чувства компетентен и ще види че с времето ще се впише във форума и както той ще е от полза за форума така и обратното!
Съвета ми към автора е да чете повече,да изчака няколко месеца да следи темите да взема участие когато се чувства компетентен и ще види че с времето ще се впише във форума и както той ще е от полза за форума така и обратното!
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Относно заключване на теми
ТРСТ написа:За "колегата" vld-заключва ли заключва теми,къде компетентен къде хич.Тъкмо ми стана интересно за фарове Бош и Депо май бяха някакви там, та и за полиране нещо имаше и хоп......заключена.И кой мислите.........въздесъщият vld.Не го бях забелязал докато не започна да заключва теми по които писано много има,но всъщност конкретен и точен отговор не.Нека се има в предвид,че съм сравнително от скоро във форума.Познавал бил горивната система на 2.4TD,та до TDS-пълни глупости.Конкретно-потопяемата помпа в резервоара работи 10с след подаването на контакт,независимо от подгрева и температурата на двигатела и след запалване нон-стоп.Имах проблем,ползвах търсачката,но това никъде не го открих,та се наложи да поработя сам.Не ми стана ясно само как компресията на съответния мотор с течение на годините и съответното износване от 22/1 става 15/1.Смехория някаква,чело момчето,та недоразбрало,че се помислило за компетентно.Достатъчно е да прочетем няколко от всичките му писания и става ясно,че съществува някъде тук,но е безполезен,а и в много случаи пречи.Не чета и пиша в този форум защото притежавам BMW,а защото търся отговори и решения на технически проблеми,освен когато не се появи някойси vld,невероятно способен с клавиатурата и достатъчно власт,за да се чувства значим,а в същото време.........................................................
Кой е компетентен и кой не е , аз немога да определя за ралика от теб.
Преди време си писахме на ЛС за подкачващата помпа на ТДС, е явно ти не си на моето мнение, а щом е така пусни тема за дискусия "как функционира подкачващата помпа в резервоара на ТДС" и вероятно ще има кой какво да напише, има доста компетентни хора във форума.
Това за компресията нещо не ми стана ясно

Относно начина на модериране , вероятно имаш право, че не винаги давам линк към стара тема в която е обсъден докрай дадения проблем, но когато времето ми е малко и знам, че с един елементарен сърч "фарове" ще ти излязат поне 5 стойностни теми в които е обсъдено всичко (ксенон, ейнджъл ейс, различните разновидности на фаровете с лупа и кои светят най-добре, на какъв фар е най добре ксенон и тн.) просто пиша че е обсъждано и трябва да се ползва търсачката.Друг проблем е, че много от темите трудно се намират заради красивите заглавия в стил "Хелп", "Много странен проблем", "голям Проблем"...............
vanci88 написа:има една тема,която ме изуми. Но за да не създавам конспирации само ще я посоча http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... 2&start=15
Колега в конкретния случай написаното от лилов е за Amorphis, а той търси термостат за М43 който в дару-кар струва точно 95лв.
Да за М42 е доста по ефтин, защото се продава без корпус.
Малко офтопик се е получило...

34 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани