Няма такъв филм като моя :((
Модератор: Технически модератори
			33 мнения
			 • Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
		
	
- slavianko
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Няма такъв филм като моя :((
Колеги пиша тук защото просто вече съм в шах и мат. Предполагам някой от вас знаят че от доста време търся кутия из нета. Преди да купя колата е била автомат и са и сменяли кутията с ръчка и са сложили кутия от М50 В20 и от там се почва моят филм. Понеже кутията от 20-ката не пасва към кардана на 25-тица са го рязали и заваряли и така и не е направен като хората и аз решавам да сложо всичко както си му е реда. Купих кутия от Е34 М50 В25 кардан пак от Е34 М50 В25 сега обаче се оказва че задната част където е карето не пасва на дифа. Имам два дифа и двата са от Е34 М50 В25 и двата са еднакви и не пасват.  Моля ви някой да ми каже колко различни дифа и кардани имат тези В25-тици Защо ет едно и също купе и мотор са различни. И кардана и дифа захващането им е с 6 болта но на кардана който имам аз те са 10мм-трови и малко по раздалечени а дифа също е за захващане с 6 болта но е за 8мм и за малко по малко каре на кардана. Явно има няколко модели кардани или няколко модела дифове ??? Просто вече не знам какво да търся и вече не издържам. Бях решил тайно да се появя днес и утре в Калояново но отново някакъв страшен филм и уви колата е отново в бокса и аз съм в шах и мат  
   
  
			 
   
  
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- kirililiev
- ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
Re: Няма такъв филм като моя :((
slavianko написа:Колеги пиша тук защото просто вече съм в шах и мат. Предполагам някой от вас знаят че от доста време търся кутия из нета. Преди да купя колата е била автомат и са и сменяли кутията с ръчка и са сложили кутия от М50 В20 и от там се почва моят филм. Понеже кутията от 20-ката не пасва към кардана на 25-тица са го рязали и заваряли и така и не е направен като хората и аз решавам да сложо всичко както си му е реда. Купих кутия от Е34 М50 В25 кардан пак от Е34 М50 В25 сега обаче се оказва че задната част където е карето не пасва на дифа. Имам два дифа и двата са от Е34 М50 В25 и двата са еднакви и не пасват. Моля ви някой да ми каже колко различни дифа и кардани имат тези В25-тици Защо ет едно и също купе и мотор са различни. И кардана и дифа захващането им е с 6 болта но на кардана който имам аз те са 10мм-трови и малко по раздалечени а дифа също е за захващане с 6 болта но е за 8мм и за малко по малко каре на кардана. Явно има няколко модели кардани или няколко модела дифове ??? Просто вече не знам какво да търся и вече не издържам. Бях решил тайно да се появя днес и утре в Калояново но отново някакъв страшен филм и уви колата е отново в бокса и аз съм в шах и мат

за малкия мост има едно прасе-малкото
за големия мост има два вида,средно и голямо прасе.
в кутиите разликата е в опашката която се сменя за 2 минути.
- slavianko
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: Няма такъв филм като моя :((
Принципно кутиите с малката опашка ги слагат само на 20-ките а на 25-ците всички кутии били само с по голямата опашка. Това при Е34. При Е36 слагали кутии и с малката и с голямата опашка в зависимост от годината. Първо взех само голямата опашка обаче изобщо не пасва. Шлица става но гайката не може да се завие изобщо защото самата опашка е с по дълбок шлиц и резбата остава навътре, отделно голямата опашка с голямото гумено каре опира горе в лоста на на скоростите. Та затова заебах направо 20-ковата кутия и си взех оригиналната от 2.5л заедно с кардана обаче отзад сега е филма щото тоя кардан е явно за още по голямо прасе. Има ли кардан който отпред към кутията да е за по голямата опашка а отзад да е за средното прасе което казваш ти ??? Защото не знам какво да мисля всичко ми е от Е34 М50 В25 а не пасва.kirililiev написа:за малкия мост има едно прасе-малкото
за големия мост има два вида,средно и голямо прасе.
в кутиите разликата е в опашката която се сменя за 2 минути.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- Turbo_Ted
- великият шестак
- 
				  
- Мнения: 1330
- Регистриран на: 2.07.2006
- Местоположение: Plovdiv
- Кара: няколко и киселее
батьо, пробвал ли си варианта да ползваш 25цово първо парче на кардана, а второто да си ти е автоматовото и към 20ковия диф да го сложиш, при което второто парче (откъм кардана) да го скъсиш и после да се балансира целия вал. един човек то бургас много добре се справя с тези задачки по рязане на кардани и баланс.
			
		- slavianko
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
ре
Баце то цялата галимация я правя точно защото не искам рязаници. Той до сега е бил така правен и затова искам да си ми е всичко както си трябва. Че ми писна на всеки 2-3к километра да сменям опори и карета. Иначе толкова различни са карданите че няма пасване един с друг без да се реже и заваря просто се хванах за главата.Turbo_Ted написа:батьо, пробвал ли си варианта да ползваш 25цово първо парче на кардана, а второто да си ти е автоматовото и към 20ковия диф да го сложиш, при което второто парче (откъм кардана) да го скъсиш и после да се балансира целия вал. един човек то бургас много добре се справя с тези задачки по рязане на кардани и баланс.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- kirililiev
- ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
Re: ре
slavianko написа:Баце то цялата галимация я правя точно защото не искам рязаници. Той до сега е бил така правен и затова искам да си ми е всичко както си трябва. Че ми писна на всеки 2-3к километра да сменям опори и карета. Иначе толкова различни са карданите че няма пасване един с друг без да се реже и заваря просто се хванах за главата.Turbo_Ted написа:батьо, пробвал ли си варианта да ползваш 25цово първо парче на кардана, а второто да си ти е автоматовото и към 20ковия диф да го сложиш, при което второто парче (откъм кардана) да го скъсиш и после да се балансира целия вал. един човек то бургас много добре се справя с тези задачки по рязане на кардани и баланс.
другия вариант е да смениш задния мост и да сложиш подходящия диф,но ще излезе доста скъпо май

- slavianko
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: ре
Братле имам два дифа и сега ако купя тряти и направо мога да отворя морга и да правя конкуренция на Явор. Просто явно трябва да намеря точният кардан или и аз не знам каквоkirililiev написа:slavianko написа:Баце то цялата галимация я правя точно защото не искам рязаници. Той до сега е бил така правен и затова искам да си ми е всичко както си трябва. Че ми писна на всеки 2-3к километра да сменям опори и карета. Иначе толкова различни са карданите че няма пасване един с друг без да се реже и заваря просто се хванах за главата.Turbo_Ted написа:батьо, пробвал ли си варианта да ползваш 25цово първо парче на кардана, а второто да си ти е автоматовото и към 20ковия диф да го сложиш, при което второто парче (откъм кардана) да го скъсиш и после да се балансира целия вал. един човек то бургас много добре се справя с тези задачки по рязане на кардани и баланс.
другия вариант е да смениш задния мост и да сложиш подходящия диф,но ще излезе доста скъпо май

oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- Sasho.85
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 404
- Регистриран на: 5.06.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Escort XR3i със задно; Е38 750
- Мечтае да кара: E34 М5
Предложението на Киро да смениш диференциала, ще се окаже най-удачно, ако не искаш да режиш кардана. 
Прати едно ЛС на баварка. Той знае какво да сложиш.
			
		Прати едно ЛС на баварка. Той знае какво да сложиш.
- ktv
- оптимист-неверник
- 
				  
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: без значение
- Пол: Мъж
- Кара: старо Е 34
- Мечтае да кара: ново Е 34
- Детайли за колата: най- добрата
Sasho.85 написа:Предложението на Киро да смениш диференциала, ще се окаже най-удачно, ако не искаш да режиш кардана.
Прати едно ЛС на баварка. Той знае какво да сложиш.
Доколкото знам, Васко /баварка/ смени М20В20 с М20В25. Славяне, ако се свържеш с въпросния колега и той не може да ти помогне, нека ти даде телефона на майстора си за съвет.
Едно е да искаш, второ е да можеш, а трето и четвърто е да го направиш!
		- slavianko
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
ре
Ами благодаря колега но просто ще търся точният кардан. Оказва се че и при Е34 М50 В25 има няколко различни кардана и има точно такъв какъвто търся аз отпред с голямата кръсчатка а отзад карето пак с 6 болта но е малко по малко за средното прасе каквото е моето в случаяivan. написа:По темата не ми е ясно нищо,единствено мога да ти помогна да ти подаря една опашка от автомата,ако по някакъв начин ти върши работа
 
  
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- ///Явор
- Летящия холандец
- 
				  
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
русенските тунингисти  да не открият разликата между 2.0 и 2.5  ...тц тц тц на къде отива тоя форум за Бога
 ...тц тц тц на къде отива тоя форум за Бога 
			 ...тц тц тц на къде отива тоя форум за Бога
 ...тц тц тц на къде отива тоя форум за Бога 

С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- slavianko
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
ре
Никой не търси разликите между 2.0 и 2.5 те са ясни. Въпроса е че има разлика между 2.5 и 2.5Явор написа:русенските тунингисти да не открият разликата между 2.0 и 2.5...тц тц тц на къде отива тоя форум за Бога
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- ///Явор
- Летящия холандец
- 
				  
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
то само при теб има разлики 
			

С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- slavianko
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
ре
Как ще обясниш тогава. Кутия от 2.5 кардан от 2.5 и диф от 2.5 и кардана не пасва към дифа.Явор написа:то само при теб има разлики

oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
			33 мнения
			 • Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
 
	


 да пребъдат сегментите ти ... все у високи обороти да стоиш
 да пребъдат сегментите ти ... все у високи обороти да стоиш 
 
			

 
