М52B20 от Е39 става ли на Е36???
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
М52B20 от Е39 става ли на Е36???
Колеги имам 320 купе 96-та и е с М52B20, но имам проблем с мотора... Кажете става ли ако купя цял мотор М52B20 от Е39 дали ще пасне на Е36. Ясно ми е, че щом буквите на мотора са същите значи че е еднакъв, но дали и захващането е същото?


- joreto_88
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 416
- Регистриран на: 12.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '01 E46 318Ci
Еми моторите са еднакви, евентуално лапите може да са различни (не съм запознат). Взимаш си лапите от твоя си мотор и ги слагаш на другия ако са различни. Няма логика да не стане след като са еднакви моторите.
- mladfen
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 582
- Регистриран на: 7.09.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: се на жена си
- Мечтае да кара: нещо с шест дросела
Двата двигателя са почти еднакви. Различават се по картера, смукателя на маслената помпа и лапите.
Това е - взимай го двигателя, размени им картерите, смукателите и лапите и си 6+
Това е - взимай го двигателя, размени им картерите, смукателите и лапите и си 6+
След повече секс се чувстваш далеч по-добре, отколкото след повече алкохол!!!
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
от по опитните ни колеги съм чувал че моторите от 39 са малко по сложни за монтаж. Не са проблем лапите, картера и тн.. електрониката на Е39 търси доста неща. Не е невъзможно, а даже и е направо постижимо, но важното е какво ще платиш за тази услуга. Малко хора разбират от тия кабеляци...
помоли да ти преместят темата в раздел тунинг. има много кадърни момчета.
Успех и не се отказваи
помоли да ти преместят темата в раздел тунинг. има много кадърни момчета.
Успех и не се отказваи

- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
ares2 написа:от по опитните ни колеги съм чувал че моторите от 39 са малко по сложни за монтаж. Не са проблем лапите, картера и тн.. електрониката на Е39 търси доста неща. Не е невъзможно, а даже и е направо постижимо, но важното е какво ще платиш за тази услуга. Малко хора разбират от тия кабеляци...
помоли да ти преместят темата в раздел тунинг. има много кадърни момчета.
Успех и не се отказваи
Колега , тя колата му си е с М52, просто ще смени желязото, електроника си има


Та няма да има проблеми с монтажа.

- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
По молба на автора отключвам темата, понеже някой му е казал че няма да стане от Е39, та нека кажат по опитните ....

- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
- Biogame
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1708
- Регистриран на: 17.04.2008
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530d ; E46 330ci convertible
- Мечтае да кара: Всичко що е BMW
- Детайли за колата: E61 3.0d ++
E46 3.0i ++
- VT5602AK
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2048
- Регистриран на: 30.01.2006
- Местоположение: London
- Пол: Мъж
- Кара: E36S50B30,Mini Cooper S
- Мечтае да кара: S50B30 turbo
- Детайли за колата: модифицирани
ares2 написа:а все пак колега каква му е повредата на твоя?
Спукана глава външно и е доста... Казаха ми, че от студ се е спукала (така я купих - по точно ме излъгаха, но както и да е), а не от прегряване, иначе колата не е смесила нито в маслото, нито в разширителния съд... Иначе си пали от раз, но има и някакво чукане от ляво от към изпускателния колектор... едни викат повдигачи, други гарнитура на колектора, трети основен или биелен лагер и аз вече станах разноглед и затова искам цял читав мотор и да забравя...

Последна промяна Centorius на 01 Авг 2009, 11:30, променена общо 1 път
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани