Рекламация на кола
Модератори: naskoksan, gazzzar, Технически модератори
SKISA написа:винаги съм давал за пример защо харесвам БМВ ,освен заради кефа при шофиране ...! за тия 19г ,откакто карам тази марка и 4те мои коли и още 3-служебни БМВ-та просто са адски здрави! тва ми остана като опит! за 4 коли за 19г съм дал около 4хил лв за непредвидени ремонти ,което според мен е смешно като пари за такава поддръжка и на такива коли!
сега ме вкарвате в музиката с тия ядове по новите модели! имам огромното желание да сменя сегашната Е61 за ГТ-5 догодина ,да изчакам около половин година след пускането и и да се метна ,н опросто тия писания ме карат да се замислям. сичко се чупи ,но некои неща се чупят по-малко! не бих си и помислил да изкарам некое от витринита и да спре на другата прека! ше ни дават по новините със сигурност...!!тва не е нормално и ако ще некой от управителния съвет на БМВ-АГ да дойде да ми го обяснява -нема да го приема за нормално...!
за съжаление се натрупват много негативи към марката поради субективни и обективни причини и хората стават предпазливи и подозрителни! а клиента е плашлив заек и бързо може да избяга нанекъде....
Aми за тия пари дето съм дал за Е70 би трябвало да съм много доволен или поне да не казвам че съм недоволен.
На черното бяло не мога да кажа, за детските болежки на Е70 си пише и по чуждите форуми, значи явно проблема е в модела.
Факт е също че колите в момента са баси ширпотребата, евтини пластмаси защото 70% трябва да са рециклируеми. Да не говорим че се бърза с пускането на новия модел за да се приберат парите на гъзарите а проблемите се чистят по гаранция в процеса на експлоатация. Кат свърши гаранцията дупе да му е яко на клиента
- стан
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2402
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: '94 Opel Corsa B
Та сега и аз да се включа и е важно да уточня че давам по-долната информация не защото завиждам и си нямам работа, ами за да направим сравнение.
Колата, която карам сега е от така подиграваните Е36 318ис на газ
като я взех смених масла, филтри, ремъци, тампони на носачи. Като непредвиден разход излезе един дебитомер за 80лв и едно каре на волана за 10лв и 2-3 датчика, но те си бяха оригиналните от 93 година. От тогава нищо друго не е сменяно. Никакви други дефекти, само шофьорската кора ми е в ужасно състояние ама там аз съм си виновен. Салона е доста стегнат, таблото беше се разхлабило на 1 място таблото, стегнах го и никако тропане няма от останалите кори и т.н.
Та не знам какво мислите вие ама коптори на по 15 години да дават по-малко дефекти от чисто новите БМВ-та говори че качеството адски много е паднало. Вярно май ще излезе накрая, че БМВ е БМВ до 2002 година, въпреки че някои от новите са адски красиви и имат много добри двигатели и интериори.
Колата, която карам сега е от така подиграваните Е36 318ис на газ
като я взех смених масла, филтри, ремъци, тампони на носачи. Като непредвиден разход излезе един дебитомер за 80лв и едно каре на волана за 10лв и 2-3 датчика, но те си бяха оригиналните от 93 година. От тогава нищо друго не е сменяно. Никакви други дефекти, само шофьорската кора ми е в ужасно състояние ама там аз съм си виновен. Салона е доста стегнат, таблото беше се разхлабило на 1 място таблото, стегнах го и никако тропане няма от останалите кори и т.н.
Та не знам какво мислите вие ама коптори на по 15 години да дават по-малко дефекти от чисто новите БМВ-та говори че качеството адски много е паднало. Вярно май ще излезе накрая, че БМВ е БМВ до 2002 година, въпреки че някои от новите са адски красиви и имат много добри двигатели и интериори.
стан написа:Та сега и аз да се включа и е важно да уточня че давам по-долната информация не защото завиждам и си нямам работа, ами за да направим сравнение.
Колата, която карам сега е от така подиграваните Е36 318ис на газ
като я взех смених масла, филтри, ремъци, тампони на носачи. Като непредвиден разход излезе един дебитомер за 80лв и едно каре на волана за 10лв и 2-3 датчика, но те си бяха оригиналните от 93 година. От тогава нищо друго не е сменяно. Никакви други дефекти, само шофьорската кора ми е в ужасно състояние ама там аз съм си виновен. Салона е доста стегнат, таблото беше се разхлабило на 1 място таблото, стегнах го и никако тропане няма от останалите кори и т.н.
Та не знам какво мислите вие ама коптори на по 15 години да дават по-малко дефекти от чисто новите БМВ-та говори че качеството адски много е паднало. Вярно май ще излезе накрая, че БМВ е БМВ до 2002 година, въпреки че някои от новите са адски красиви и имат много добри двигатели и интериори.
Абсолютно вярно. На външен вид са ги докарали но ако се вгледаш пластмасови калници, алуминиеви капаци, пластмаса в интериора. А едно време колите се правеха от метал и бяха по-здрави.
Последния истински Мерцедес е накъде преди 12 години. Те почнаха с ширпотребата доста по-отрано, нали печалби гонят.
X5 E70 написа:Моята е на 1 година и 3 месеца, 31 000 км, карана само от мен.
Именно тук е разликата - твоите Х5 са служебни и се юркат кат за световно и на никой не му пука дали скърца или тропа. Мои клиенти покрай моята Х5 също накупиха такива но се карат от служебен шофьор, познай на тоя шофьор дали му пука за колата, той само я кара. Докат ползвах служебна кола познай дали ми пукаше дали тропа или скърца. Затва не може да се продаде вече 1 година и кисне в салона![]()
Детските болежки конкретно Х5 са още фаровете (пукат се), стоповете (пълнят се с вода), ключалките на 5-тата врата (хлопат и се сменят по гаранция), предните калници често но не на всички се деформират от жегата
Ти направо ме разби с деформиращите се калници...аз гледах че вървят с бронята...и са пластмасови


Аз лично мисля че като си взимаш кола е по добре да е "Премиум Селекшън" хем да е тествана хем пак ти я дават с гаранция

А и е по-евтина и не губиш пари

pironkov написа:X5 E70 написа:Моята е на 1 година и 3 месеца, 31 000 км, карана само от мен.
Именно тук е разликата - твоите Х5 са служебни и се юркат кат за световно и на никой не му пука дали скърца или тропа. Мои клиенти покрай моята Х5 също накупиха такива но се карат от служебен шофьор, познай на тоя шофьор дали му пука за колата, той само я кара. Докат ползвах служебна кола познай дали ми пукаше дали тропа или скърца. Затва не може да се продаде вече 1 година и кисне в салона![]()
Детските болежки конкретно Х5 са още фаровете (пукат се), стоповете (пълнят се с вода), ключалките на 5-тата врата (хлопат и се сменят по гаранция), предните калници често но не на всички се деформират от жегата
Ти направо ме разби с деформиращите се калници...аз гледах че вървят с бронята...и са пластмасовиНе е измислено добре...ако те зажули някой лекичко на паркинг трябва да пребоядисаш цялата предница без капака
![]()
Аз лично мисля че като си взимаш кола е по добре да е "Премиум Селекшън" хем да е тествана хем пак ти я дават с гаранция
А и е по-евтина и не губиш пари
Така е, а най-добре от БМВ в Германия че тука ,,дилърите,, праат едни магарии ...
pironkov написа:хахахаха навън ако нещо е правено по колата...смяна на детаил...боядисване броня...капак и тн. се отразява и купувача знае кво купува.
Именно, аз така купих 2-те Х3-ки от Германия, с гаранция че не са имали удари
Ма онова е Германия а не бълХария където дилърите са просто по-лъскави автокъщи
pironkov написа:не те знам с какъв акъл си купил чисто нова кола... само като я извадиш от гаража на БМВ и си 40 000 назад
Е не исках да карам нова но удряна и единствения ми вариант беше да доплатя за нова и дам ударената
Аве смятай на ква цена я бях взел от Германия след като тука ударена я изкупиха на същата цена:)
X5 E70 написа:pironkov написа:не те знам с какъв акъл си купил чисто нова кола... само като я извадиш от гаража на БМВ и си 40 000 назад
Е не исках да карам нова но удряна и единствения ми вариант беше да доплатя за нова и дам ударената
Аве смятай на ква цена я бях взел от Германия след като тука ударена я изкупиха на същата цена:)
Е то сега излиза, че двамата най-големи далавераджии X5 E70 и pironkov имат проблеми с гаранцията на колите, а ние балъците-нормалните купувачи нямаме.

Koliu написа:X5 E70 написа:pironkov написа:не те знам с какъв акъл си купил чисто нова кола... само като я извадиш от гаража на БМВ и си 40 000 назад
Е не исках да карам нова но удряна и единствения ми вариант беше да доплатя за нова и дам ударената
Аве смятай на ква цена я бях взел от Германия след като тука ударена я изкупиха на същата цена:)
Е то сега излиза, че двамата най-големи далавераджии X5 E70 и pironkov имат проблеми с гаранцията на колите, а ние балъците-нормалните купувачи нямаме.
Нема такова нещо, аз съм скромен представител на работническата класа с 450 лв заплата, Пиронков работи на съседния клон също за толко

Назад към Е60/Е65/Е87/Е90/Х-series
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани