Що за стока е 2,5i 24 V (192 hp) на Е34 ?
Модератор: Технически модератори
			43 мнения
			 • Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
		
	
- Penchev
- Сватбаря
- 
				  
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Кире , да ти кажа ,че не си прав за износването на трансмисията апрямо разхода на гориво и то категорично   
 
5 нови автомобила в семейството ми минаха от 2003 година до сега, два от тях са една и съща марка а останалите са различни ... да ти кажа лошото е в началото до 15 000 км когато точно трансмисията е нова ,стегната и разхода на гориво е чудовищен 
 
На Фокуса ,който и в момента се движи (1.4 16 V Duratec) разликата до и след 15000 км беше най-жестока , над 3,5 л/100 км разлика :!:
Колкото автомобила е по-стар , толкова е по-разработен , само съединителя и двигателя да са наред икономията е налице все повече Наистина за тези 5 години това явление се случваше всеки път ...
 Наистина за тези 5 години това явление се случваше всеки път ...
Пешо , tw134 е код чрез който можеш да разгледаш за коли в аутотрейдър-а 
Георги Пенчев
			
		 
 
5 нови автомобила в семейството ми минаха от 2003 година до сега, два от тях са една и съща марка а останалите са различни ... да ти кажа лошото е в началото до 15 000 км когато точно трансмисията е нова ,стегната и разхода на гориво е чудовищен
 
 
На Фокуса ,който и в момента се движи (1.4 16 V Duratec) разликата до и след 15000 км беше най-жестока , над 3,5 л/100 км разлика :!:
Колкото автомобила е по-стар , толкова е по-разработен , само съединителя и двигателя да са наред икономията е налице все повече
 Наистина за тези 5 години това явление се случваше всеки път ...
 Наистина за тези 5 години това явление се случваше всеки път ...
Пешо , tw134 е код чрез който можеш да разгледаш за коли в аутотрейдър-а
 
Георги Пенчев
- Peter Angelov
- ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
Да благодаря Пенчев, вече гледах и си харесах някой неща  Обаче нещо се спирам на М3, макар че не ми е ясно нищо по отношение на този автомобил.
 Обаче нещо се спирам на М3, макар че не ми е ясно нищо по отношение на този автомобил.
http://search.autotrader.co.uk/es-uk/ww ... egLetter=R
http://search.autotrader.co.uk/es-uk/ww ... egLetter=P
http://search.autotrader.co.uk/es-uk/ww ... egLetter=T
е това последното нещо много ми допада...
Но може би няма да загърбя мечтите си:
http://search.autotrader.co.uk/es-uk/ww ... egLetter=N
и
http://search.autotrader.co.uk/es-uk/ww ... egLetter=B
			
		 Обаче нещо се спирам на М3, макар че не ми е ясно нищо по отношение на този автомобил.
 Обаче нещо се спирам на М3, макар че не ми е ясно нищо по отношение на този автомобил.
http://search.autotrader.co.uk/es-uk/ww ... egLetter=R
http://search.autotrader.co.uk/es-uk/ww ... egLetter=P
http://search.autotrader.co.uk/es-uk/ww ... egLetter=T
е това последното нещо много ми допада...
Но може би няма да загърбя мечтите си:
http://search.autotrader.co.uk/es-uk/ww ... egLetter=N
и
http://search.autotrader.co.uk/es-uk/ww ... egLetter=B
- kirililiev
- ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
Penchev написа:Кире , да ти кажа ,че не си прав за износването на трансмисията апрямо разхода на гориво и то категорично
5 нови автомобила в семейството ми минаха от 2003 година до сега, два от тях са една и съща марка а останалите са различни ... да ти кажа лошото е в началото до 15 000 км когато точно трансмисията е нова ,стегната и разхода на гориво е чудовищен
На Фокуса ,който и в момента се движи (1.4 16 V Duratec) разликата до и след 15000 км беше най-жестока , над 3,5 л/100 км разлика :!:
Колкото автомобила е по-стар , толкова е по-разработен , само съединителя и двигателя да са наред икономията е налице все повечеНаистина за тези 5 години това явление се случваше всеки път ...
Пешо , tw134 е код чрез който можеш да разгледаш за коли в аутотрейдър-а
Георги Пенчев
мисля че нещо бъркаш,тва явление е комплексно и засяга най вече двигателя,,разхода на гориво наистина пада при добро разработване и намаляване на триенето,но то е до време,след 150,200 хиляди се наблюдава обратния ефект,заради износването,хлабините в мотора се увеличават,в трансмисията също контактните петна на зъбчатките се променят и се получават шумове,резонанс и натоварвания които увеличават разхода,няма да говоря за отлагания и кофти горива,за некоректна работа на разпръсквачи и ефтини части които допълнително влошават характеристиките на стария мотор.
та специално за трансмисията:от завода винаги е сметната и изчислена да е с най малко триене и точни контактни петна,всяко едно износване в лагери и забчатки води до намалена ефективност.
зъбчатите механизми и лагери нямат разработка

- ///peter
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
 HX52 Holset
 MS 1 Extra - ECU
 Inovate wide band
Peter Angelov написа:Да благодаря Пенчев, вече гледах и си харесах някой нещаОбаче нещо се спирам на М3, макар че не ми е ясно нищо по отношение на този автомобил.
http://search.autotrader.co.uk/es-uk/ww ... egLetter=R
http://search.autotrader.co.uk/es-uk/ww ... egLetter=P
http://search.autotrader.co.uk/es-uk/ww ... egLetter=T
е това последното нещо много ми допада...
Но може би няма да загърбя мечтите си:
http://search.autotrader.co.uk/es-uk/ww ... egLetter=N
и
http://search.autotrader.co.uk/es-uk/ww ... egLetter=B
Колега, моля не разводнявайте хубавата тема.

- Peter Angelov
- ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
///peter написа:Peter Angelov написа:Да благодаря Пенчев, вече гледах и си харесах някой нещаОбаче нещо се спирам на М3, макар че не ми е ясно нищо по отношение на този автомобил.
http://search.autotrader.co.uk/es-uk/ww ... egLetter=R
http://search.autotrader.co.uk/es-uk/ww ... egLetter=P
http://search.autotrader.co.uk/es-uk/ww ... egLetter=T
е това последното нещо много ми допада...
Но може би няма да загърбя мечтите си:
http://search.autotrader.co.uk/es-uk/ww ... egLetter=N
и
http://search.autotrader.co.uk/es-uk/ww ... egLetter=B
Колега, моля не разводнявайте хубавата тема.
 
   
   
  
- ///peter
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
 HX52 Holset
 MS 1 Extra - ECU
 Inovate wide band
Да бе знам че искаш да блеснеш отново, но остави Пенчев и Илиев да се изкажат, все пак е по интересно от това каква ти е мечтата  
			
		
- Peter Angelov
- ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
///peter написа:Да бе знам че искаш да блеснеш отново, но остави Пенчев и Илиев да се изкажат, все пак е по интересно от това каква ти е мечтата
Аз съм си блеснал и без това
 
   ти не разбрали че ме боли шлема за твоите компететни мнения
 ти не разбрали че ме боли шлема за твоите компететни мнения  
  
- ///peter
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
 HX52 Holset
 MS 1 Extra - ECU
 Inovate wide band
Голем си признавам те, сигурно си мислиш че си и тимаджия   ама те моля когато видиш една от малкото смислени теми тук, да не осираш с това какво ще си купиш и за какво си мечтаеш
 ама те моля когато видиш една от малкото смислени теми тук, да не осираш с това какво ще си купиш и за какво си мечтаеш  Благодаря!
 Благодаря!
А по темата съм напълно съгласен с kirililiev, някак ми се вижда меко казано странно, разходи от сорта на 10-12л/100км. за 2.5 цата. Особено на това голямо купе с цялата тая трансмисия. Принципно 2.0 и то на предни дават 14-15 градско, говоря за горе долу същите кила и години на производство
			
		 ама те моля когато видиш една от малкото смислени теми тук, да не осираш с това какво ще си купиш и за какво си мечтаеш
 ама те моля когато видиш една от малкото смислени теми тук, да не осираш с това какво ще си купиш и за какво си мечтаеш  Благодаря!
 Благодаря!
А по темата съм напълно съгласен с kirililiev, някак ми се вижда меко казано странно, разходи от сорта на 10-12л/100км. за 2.5 цата. Особено на това голямо купе с цялата тая трансмисия. Принципно 2.0 и то на предни дават 14-15 градско, говоря за горе долу същите кила и години на производство

- Peter Angelov
- ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
///peter написа:Голем си признавам те, сигурно си мислиш че си и тимаджияама те моля когато видиш една от малкото смислени теми тук, да не осираш с това какво ще си купиш и за какво си мечтаеш
Благодаря!
А по темата съм напълно съгласен с kirililiev, някак ми се вижда меко казано странно, разходи от сорта на 10-12л/100км. за 2.5 цата. Особено на това голямо купе с цялата тая трансмисия. Принципно 2.0 и то на предни дават 14-15 градско, говоря за горе долу същите кила и години на производство
Колежке, ако четеш малко по точно ще видиш че тема няма, тук се коментират почти всички видове мотори, модели и т.н. А за това кой съм не бери грижа и леко със споменаването на разни букви, цифпи и т.н.
 
   
P.S. И сега да не почнеш пак на лична
 
   
   
Ако беше чел малко по точно можеше да прочетеш че питам за М3, мотор и т.н. и то конкретно ако има хора които знаят
 обаче хоп появявасе един комплексар който много го обичам и се почва с тъпотиите....
 обаче хоп появявасе един комплексар който много го обичам и се почва с тъпотиите....  и почва да го вади колко е голем....
и почва да го вади колко е голем....- ///peter
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
 HX52 Holset
 MS 1 Extra - ECU
 Inovate wide band
Касиерчето, виж темата, виж и подфорума. Ориентирай се за къде са ти въпросчетата за м3   А това дали ще споменавам буквите и цифрите, леко да не ми казваш ти на мен.
 А това дали ще споменавам буквите и цифрите, леко да не ми казваш ти на мен.  
 
Хайде че е края на месеца и имаш доста работа Трябва да приключваш сметките на служебните телефончета и да ми пуснеш една оборотка
 Трябва да приключваш сметките на служебните телефончета и да ми пуснеш една оборотка   
Ай стига офф от мен
			
		 А това дали ще споменавам буквите и цифрите, леко да не ми казваш ти на мен.
 А това дали ще споменавам буквите и цифрите, леко да не ми казваш ти на мен.  
 
Хайде че е края на месеца и имаш доста работа
 Трябва да приключваш сметките на служебните телефончета и да ми пуснеш една оборотка
 Трябва да приключваш сметките на служебните телефончета и да ми пуснеш една оборотка   
Ай стига офф от мен

- Peter Angelov
- ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
///peter написа:Касиерчето, виж темата, виж и подфорума. Ориентирай се за къде са ти въпросчетата за м3А това дали ще споменавам буквите и цифрите, леко да не ми казваш ти на мен.

Хайде че е края на месеца и имаш доста работаТрябва да приключваш сметките на служебните телефончета и да ми пуснеш една оборотка
Ти наистина си доста голям комплексар, доказаго за пореден път
 
 
За цифрите и оборотките не мисли, че виж нещо се поболееш, то не е за хора с умствен капацитет като твоя
 
   Има модератори и т.н. които ако решат ще ми кажат къде какво да пиша
 Има модератори и т.н. които ако решат ще ми кажат къде какво да пиша  Да ти пусна една оборотка няма как да стене, нямаш кеш да ми платиш
 Да ти пусна една оборотка няма как да стене, нямаш кеш да ми платиш 
- Penchev
- Сватбаря
- 
				  
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
kirililiev написа:Penchev написа:Кире , да ти кажа ,че не си прав за износването на трансмисията апрямо разхода на гориво и то категорично
5 нови автомобила в семейството ми минаха от 2003 година до сега, два от тях са една и съща марка а останалите са различни ... да ти кажа лошото е в началото до 15 000 км когато точно трансмисията е нова ,стегната и разхода на гориво е чудовищен
На Фокуса ,който и в момента се движи (1.4 16 V Duratec) разликата до и след 15000 км беше най-жестока , над 3,5 л/100 км разлика :!:
Колкото автомобила е по-стар , толкова е по-разработен , само съединителя и двигателя да са наред икономията е налице все повечеНаистина за тези 5 години това явление се случваше всеки път ...
Пешо , tw134 е код чрез който можеш да разгледаш за коли в аутотрейдър-а
Георги Пенчев
мисля че нещо бъркаш,тва явление е комплексно и засяга най вече двигателя,,разхода на гориво наистина пада при добро разработване и намаляване на триенето,но то е до време,след 150,200 хиляди се наблюдава обратния ефект,заради износването,хлабините в мотора се увеличават,в трансмисията също контактните петна на зъбчатките се променят и се получават шумове,резонанс и натоварвания които увеличават разхода,няма да говоря за отлагания и кофти горива,за некоректна работа на разпръсквачи и ефтини части които допълнително влошават характеристиките на стария мотор.
та специално за трансмисията:от завода винаги е сметната и изчислена да е с най малко триене и точни контактни петна,всяко едно износване в лагери и забчатки води до намалена ефективност.
зъбчатите механизми и лагери нямат разработка
Аз съм наясно с това което казваш в общия случай защото и държавни изпити съм полагал точно на това.Ти знаеш ,че има два вида износвания в автомобилите , това което видях с очите си е ,че дори сега 200 000 км по-късно Фокуса си е все така икономичен както си беше и на 30 000 км. За двигателя не говорим ,защото аз подчертах "при съединител и двигател в добро състояние" . Изхождам от мойта кола на над 700 000 км и въпросния Форд , който от нов върти километри в София всеки божи ден както и отвреме на време командировки.Никога от както имам комбито разхода не ми е мръднал ни най-малко а който и инжинер да се изкаже за износванията в трансмисията и двигателя за този огромен пробег няма как да се отрече че те са налице.Факта е ,че винаги където и когато и да пътувам , винаги колата ми харчи толкова колкото знам ,че ще изхарчи а всичките останали нови автомобили харчеха главоломно до 15-ия 20-и хиляден километър.
Моята теория за двигателите от нови е ,че в самите тях няма толкова много загуби в първите километри както е в трансмисиите - всички те по мои наблюдения си искат същото количество масло между смените , до момента ако изключим проблеми с генерациите на Форд-а и една Корса ,която пък "изритахме" на 25 000 км гаранционна още , други шумове не се наблюдават.Затова моето мнение е ,че именно там в трансмисиите отива много от енергията.Респективно за Митсубиши Л200 '07 година което е тежка и високо проходима машина с двойно предаване най-много се усещаше мъката от трансмисиите и то най-трудно излезе от "пубертета" с най-дълго поддържан висок разход и ниска максимална скорост (2 литра горница и 170 км/ч а след 35 000 км до момента разхода е столкова надолу и поддържа 190 км/ч) ...
Георги Пенчев
Благодаря колега и извинявай за грешката с фамилното ти имеtahsinov написа:Разхода градско ми дава около 16,5, извън града 10,5 при скорост 140-160км/ч.Градът ни не е голям,няма много чакане по светофари и.т.н.М60 моторите са с никасилово покритие, не знам да има такъв с алусилово, за което казват, че е по-добро.М62 са с алусилово покритие, но се вграждат в Е38, Е39.Казват, че алусила издържал повече на въздействието на сярата.Хубаво ще е да замериш компресията на цилиндрите ако имаш възможност.Слушай за шумове в главите,евентуално повдигачи и.т.н.Гледай за течове от гарнитури,по принцип каквото се гледа и на другите мотори.
УспехДа знаеш кефа е голям, разбира се има си цена
П.П. Фамилията ми е Тахсинов, г-н Пенчев ме прекръсти, трябва да му
подаря една риза
 
  
			43 мнения
			 • Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
 
	

 
			 
