Цената да караш Е46 !!!
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
65 мнения
• Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
не знам за вас, но аз бях с Е36 (1992) 5 години и особенно последните се разсипах от ремонти. Вярно, евтини са, но все пак са ремонти. С тази от две години и половина вече се родих .... ако изключим непредвидените разходи от ПТП или гъзария, то почти не ми се е налагало ремонти. Само масло, гуми и гориво
Така, че новите коли за мен са си нови - все още
Преди да я купя си спомням, че бях прочел някъде, че Е46 е последното истинско БМВ. Сега мога да потвърдя напълно това

Така, че новите коли за мен са си нови - все още

Преди да я купя си спомням, че бях прочел някъде, че Е46 е последното истинско БМВ. Сега мога да потвърдя напълно това
- bscsystem
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 774
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: N55
- pazokolarov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2287
- Регистриран на: 26.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320dA 525xd
Това за Голфовете, за съжаление, е вярно
Иаз карах една тройка преди 2006, Ма**а му, само ремък,накладки и свещи съм сменил за три години.
Обаче - никаква база за сравнение с бавареца! Ако яхаш един Голф колкото Е46, не го виждам да издържи повече от 3-4 месеца. Хаде стига толкова с тея голфове.
За луп-лупа се присединявам към мнението на колегите за тампони на амортесьорите.
За цените на авто частите - за всички нови коли (от 1999 на сам, примерно) почти едни и същи. Като говоря за коли, не визирам Лада и темподобните й. Еле пък за Тойота - те са доста по-напред от БМВ, ако звучи успокоително

Обаче - никаква база за сравнение с бавареца! Ако яхаш един Голф колкото Е46, не го виждам да издържи повече от 3-4 месеца. Хаде стига толкова с тея голфове.
За луп-лупа се присединявам към мнението на колегите за тампони на амортесьорите.
За цените на авто частите - за всички нови коли (от 1999 на сам, примерно) почти едни и същи. Като говоря за коли, не визирам Лада и темподобните й. Еле пък за Тойота - те са доста по-напред от БМВ, ако звучи успокоително

- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
-
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
+1 за тампоните на амортисьорите 70-80 лв някъде - been there done that
а иначе кво да правиш трябва да се инвестира
кофти че така са ти се събрали, но не мисля че е46 е трошлива глезена и т.н. При мен 1,5 г. + 17 х. км. освен консумативи и малко по окачването други проблеми не е имало (да чукаме на дърво). Не бих сменил е46 за кола с по-евтина подръжка ако не ми доставя поне същото удоволствие всеки път когато се кача да карам.
не пропускайте и факта, че тия коли не са правени за експлоатация в подобни на BG условията. Не става въпрос само за окачването, ситуацията е същата с горива, части, пишман майстори и т.н.
Въпроса с колите, които се карат в BG няма да коментирам щото темата е необятна а кенефите безброй
(не визирам никой да не се впрегнете
). Имайте предвид, че Ханс не е прост и знае кога да продава
Поздрави на всички и много безавариини километри!
PS карайте и не си мислете какво и как може да се счупи

а иначе кво да правиш трябва да се инвестира

не пропускайте и факта, че тия коли не са правени за експлоатация в подобни на BG условията. Не става въпрос само за окачването, ситуацията е същата с горива, части, пишман майстори и т.н.
Въпроса с колите, които се карат в BG няма да коментирам щото темата е необятна а кенефите безброй



Поздрави на всички и много безавариини километри!
PS карайте и не си мислете какво и как може да се счупи


Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
- Face
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 654
- Регистриран на: 24.12.2007
- Местоположение: Сливен,Гърция(Kos island)
- Кара: 320Д(M47TUD20)
e46
А аз какви суми съм хвърлил по моята.
Основни ремонти,чисто ново окачване,винаги топ гуми,мощна двд система,каквито си искаш тампони и дреболии,м волани,джанти и какво ли още не.И сега ако трябва да я продавам какви пари да и искам?!
Та тя от завота като е излязла не е била в такова перфектно техническо състояние...
Отговорът е 1,не мислете за разходите,че боли глава,просто си карайте автомобилите и се наслаждавайте
Има вариант 2 разбирасе,за който колегата е писал по горе,сиреч яхаш ГОЛФ3 и сипееш
Основни ремонти,чисто ново окачване,винаги топ гуми,мощна двд система,каквито си искаш тампони и дреболии,м волани,джанти и какво ли още не.И сега ако трябва да я продавам какви пари да и искам?!
Та тя от завота като е излязла не е била в такова перфектно техническо състояние...
Отговорът е 1,не мислете за разходите,че боли глава,просто си карайте автомобилите и се наслаждавайте

Има вариант 2 разбирасе,за който колегата е писал по горе,сиреч яхаш ГОЛФ3 и сипееш

- Rundev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 736
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: мадамите да крещят :)
Колега отдавна сме над въпросният голф ама немога да не мисля като задницата ми лопа и през месец ми светва нещо на таблото,аиде със жълтата лампа на маслото се примирих,ама и еърбеците като ми избодат очите ме хващат бясовете а карам 2002 феис уж с поотсранени кусури ама май х.. му 

- LizarD
- ентусиаст
-
- Мнения: 894
- Регистриран на: 19.09.2008
- Местоположение: Burgas
- Пол: Мъж
- Кара: **** ми янко
- Мечтае да кара: CL65 AMG
Всички знаем, колкото по малко електроники, толкова по малко ядове. Колкото по лачена, толкова по капризна... Вижте една Е30. Тва е трактор.... Новите неща са просто несравними, но трактора си е трактор
А е34... Любимата комбайна 




- Archangel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2337
- Регистриран на: 13.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: N42B20 с ръкавици
- Мечтае да кара: Spitfire
LizarD написа:Всички знаем, колкото по малко електроники, толкова по малко ядове. Колкото по лачена, толкова по капризна... Вижте една Е30. Тва е трактор.... Новите неща са просто несравними, но трактора си е тракторА е34... Любимата комбайна
Въпрос на вкус, казала лисицата и подминала гроздето

Rainbow shaker,
On a stallion twister,
Bareback rider,
On the eye of the sky,
Stormbringer coming down,
Meaning to stay,
Thunder and lightning,
Heading your way..
On a stallion twister,
Bareback rider,
On the eye of the sky,
Stormbringer coming down,
Meaning to stay,
Thunder and lightning,
Heading your way..
- V-max
-
-
- Мнения: 1588
- Регистриран на: 7.01.2005
- Местоположение: SF
- Пол: Мъж
- Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
- Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD
Между Е30 и Е46 не мога да кажа кое дърпа повече ресурси , факт е че старото ми 320д доста глътна като ремонти и подръжка . Затова пък 330ката , на която съм ремонтирал само превантивно , без никакви аварии (освен спуканот съдче на малкия термопстат) се държи доста прилично. Наистина като им знаеш слабите места е лесно да ги подсилиш навреме , за да не плащаш големия тотал - специално за окачването предимството на вечните тампони блокира доста харчове и пропиляно време по сервизите . Та не е проблема в колите , а в пътищата както вече се е изясни и просто трябва да се изпреварват проблемите с превантивни ремонти (или както правя аз - смяна на всичко що може да поддаде и тогава газ по дупките). А Е30ката колкото и да е здрава , си е стара госпожа и нейните капризи не са много по-евтини , затова пък са постоянни 

- boil
- Потребител
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: 19.06.2009
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 , 320 D , 2006 год.
- Детайли за колата: Черен седан!
И аз се присъидинявам към мнението на колегата "Rundev" за Е46 .
От 2 месеца карам такава кола е за този период дадох повече пари за подръжка от колкото например за 2 години за предната ми /френска кола/. Просто цените на частити са х2 или х3 ...а като те види и "майстора" че си с такава кола и пускат резачката
.
НО пък да караш Е46 си е друго.....както казват хората "плащаш си за гъзарията"
А имам наблюдение че почти всички които карат БМВ са си маняци и не жалят пари за подръжка или тунинг.....

От 2 месеца карам такава кола е за този период дадох повече пари за подръжка от колкото например за 2 години за предната ми /френска кола/. Просто цените на частити са х2 или х3 ...а като те види и "майстора" че си с такава кола и пускат резачката

НО пък да караш Е46 си е друго.....както казват хората "плащаш си за гъзарията"




- Пепинко
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 485
- Регистриран на: 17.02.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: '02 Е46 N42B20; '99 E39 M52B20
- Мечтае да кара: ///M
Като чета тази тема и направо се хванах за главата. Не мога да се съглася по никакъв начин, че Е46 е "слаба" "крехка" и "капризна" кола. Както каза някой преди мен... има няколко ключови места и като ги подсилиш, няма особени проблеми. Имаше тема, където се коментираше какво сме сменяли по колите си и в общи линии основните неща бяха оптиката, която се прави за личен кеф, преди носачи с тампони и масла и филтри. Да, не е толкова желязна като Е34-ката, която карах преди, но коли с разлика повече от 10г. според мен нямат база за сравнение.
Колкото до М Кар Пловдив- поне ще те обслужват навреме, няма да си пешеходец по един месец
Колкото до М Кар Пловдив- поне ще те обслужват навреме, няма да си пешеходец по един месец


Realize..
Real eyes..
Real lies..
- kriso85
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4093
- Регистриран на: 28.11.2006
- Местоположение: София/Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
- Мечтае да кара: BMW M
Има и една малка подробност
цените на Е46 паднаха, станаха по-достъпни коли, но частите са си останаха на същите цени.
Преди време бяха на 15-20к лв. масовите Е46 и като някой си купи такава не му е много голям проблем да инвестира и 1000 лв. да си я стегне колата,
Сега вече са по 8-9-10к масовите модели и 1000-1500лв. инвестиция си е много за потенциалните купувачи. Още повече Е46 си остарява, почват да се обажда някои неща (не бих казал дефекти) и т.н.
Карам вече повече от 2г. мойта, имам доста обстойни наблюдения и върху други Е46 (всякакви двигатели и години) и моето мнение е, че Е46 си е прекрасен модел, който предлага много комфорт,лукс и директни усещания в зависимост от предпочитанията
В сравнение с Ц-клас на Мерцедес и А4 на Ауди поддръжката не е скъпа (големи са драмите особено при алди), както казаха колегите като познаваш някои "язвички" и се прогрижиш да нямаш проблем там, си караш доста спокойно едно истинско БМВ.
А относно сравнението с Е34 - двете коли са от съвсем различни поколения и моделни семейства, затова е много неуместно това съпоставяне

Преди време бяха на 15-20к лв. масовите Е46 и като някой си купи такава не му е много голям проблем да инвестира и 1000 лв. да си я стегне колата,
Сега вече са по 8-9-10к масовите модели и 1000-1500лв. инвестиция си е много за потенциалните купувачи. Още повече Е46 си остарява, почват да се обажда някои неща (не бих казал дефекти) и т.н.
Карам вече повече от 2г. мойта, имам доста обстойни наблюдения и върху други Е46 (всякакви двигатели и години) и моето мнение е, че Е46 си е прекрасен модел, който предлага много комфорт,лукс и директни усещания в зависимост от предпочитанията

В сравнение с Ц-клас на Мерцедес и А4 на Ауди поддръжката не е скъпа (големи са драмите особено при алди), както казаха колегите като познаваш някои "язвички" и се прогрижиш да нямаш проблем там, си караш доста спокойно едно истинско БМВ.
А относно сравнението с Е34 - двете коли са от съвсем различни поколения и моделни семейства, затова е много неуместно това съпоставяне
"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda

- V-max
-
-
- Мнения: 1588
- Регистриран на: 7.01.2005
- Местоположение: SF
- Пол: Мъж
- Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
- Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD
По принцип е малко несериозно да се оплаква човек за неща като - смяна съединител , накладки , масла и други консумативи (към тях добавям и тампоните на носачите) . Ясно е , че като е от първи собственик и колата е между 160 и 200к км си има доста изненади , в това отношение може би е по-добре да е над 250к км колата или около 100к
Съгласих се , че в момента модела става масов и доста хора неподготвени се мятат на влака без да знаят колко струва билета (образно казано), както и ходенето в произволен сервиз , където ти набутват техни части с недоказан произход доста утежнява цялостното положение и ако не се внимава крайната сума доста набъбва 


65 мнения
• Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани