-->от 525 към 535 или 540
Модератор: Технически модератори
- BULL3T
- ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 29.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
- Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R
-->от 525 към 535 или 540
Здравейте колеги,
след няколко месеца се надявам ,да се сдобия с едно такова зверче. Проблема му е двгто,2.5 мотра е бил на газ ,сега е на метан и състоянието му е повече от лошо. Били са ме астри Г 1.6 с 2 коли на 400 метра,за пример. И сега мисля като го взема ,дали да не сложа едно по-голямо двг ,например 3.0 или може би от 540 да намеря мотор.Сега ще кажете защо искам толкова голям мотор,защото колата мисля да я правя за за събота и неделя за кеф и отвреме на време на Калояново да си я карам!
Четете след четвърта страница,промени ми се концепцията за колата,вече не искам да я правя за дрифт.
Ето и малко снимки,колата е много запазена и прекрасна!

By stefoto101, shot with Canon PowerShot A430 at 2009-07-29

By stefoto101, shot with Canon PowerShot A430 at 2009-07-29

By stefoto101, shot with Canon PowerShot A430 at 2009-07-29

By stefoto101, shot with Canon PowerShot A430 at 2009-07-29

By stefoto101, shot with Canon PowerShot A430 at 2009-07-29

By stefoto101, shot with Canon PowerShot A430 at 2009-07-29
			
				след няколко месеца се надявам ,да се сдобия с едно такова зверче. Проблема му е двгто,2.5 мотра е бил на газ ,сега е на метан и състоянието му е повече от лошо. Били са ме астри Г 1.6 с 2 коли на 400 метра,за пример. И сега мисля като го взема ,дали да не сложа едно по-голямо двг ,например 3.0 или може би от 540 да намеря мотор.Сега ще кажете защо искам толкова голям мотор,защото колата мисля да я правя за за събота и неделя за кеф и отвреме на време на Калояново да си я карам!
Четете след четвърта страница,промени ми се концепцията за колата,вече не искам да я правя за дрифт.
Ето и малко снимки,колата е много запазена и прекрасна!

By stefoto101, shot with Canon PowerShot A430 at 2009-07-29

By stefoto101, shot with Canon PowerShot A430 at 2009-07-29

By stefoto101, shot with Canon PowerShot A430 at 2009-07-29

By stefoto101, shot with Canon PowerShot A430 at 2009-07-29

By stefoto101, shot with Canon PowerShot A430 at 2009-07-29

By stefoto101, shot with Canon PowerShot A430 at 2009-07-29
Последна промяна BULL3T на 09 Яну 2010, 3:02, променена общо 3 пъти
					
				
			
		- ///peter
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
 HX52 Holset
 MS 1 Extra - ECU
 Inovate wide band
Бе тоя мотор лесно се прави, но не е ясно какво му е...
С какви пари разполагаш за горепосочените интервенции със смяна на маторя?
			
		С какви пари разполагаш за горепосочените интервенции със смяна на маторя?
- BULL3T
- ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 29.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
- Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R
Събирам в момента,предполагам че до нова година ще имам едно 2 3 хиляди лева.Но те са крайно недостатъчни за да се купи всичко и да се сложи един мотор.Знам че един такъв 2.5 мотор 170 коня е около 1000 и нещо лв.Всичко ще се прави лека полека.Надявам се че другата година по това време колата ще бъде направена.
			
		- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
Ако ще правиш такива неща , по добре си намери една готина кола със всичко вътре , че тая като гледам е гола пушка..земи една голям бъбрек и бухай вътре матор...тука само филм ще гледаш!
			
М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!
- VesoPesa
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 4028
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
- Пол: Мъж
- Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
- Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo
Колега, мисля че най-удачният  вариант за тебе ще е да направиш този мотор, като преди това изскубеш всички видове гас и я олекотиш.  
В раздела се появиха доста теми напоследък за това, порови се малко и ще добиеш представа
			
		 
В раздела се появиха доста теми напоследък за това, порови се малко и ще добиеш представа

- ///peter
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
 HX52 Holset
 MS 1 Extra - ECU
 Inovate wide band
- sniper74
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 485
- Регистриран на: 15.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34
- Мечтае да кара: E34
JIKI_RACER написа:Ако ще правиш такива неща , по добре си намери една готина кола със всичко вътре , че тая като гледам е гола пушка..земи една голям бъбрек и бухай вътре матор...тука само филм ще гледаш!
сьгласен сьм с колегата поне повечко екстри да имаше

- Zubcho
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Този мотор го водят перфектен за турбиниране, защото биелите му са ковани, както и коляновия вал. Но с турбиниране трябва смяна на съединител също. Препоръчват на Sachs бездемпферен за М5 haevy duty. За да си дрифтър трябва да подобриш и окачването и да олекотиш колата. Може и скоростната кутия да не издържи също, но това не е задължително. Специално тези коли са доста здрави. Чети повече и специално питай Slavianko какво и колко му е струвало да турбинира. Мисля едни 5000лв ще ти стигнат, но мотора трябва да ти е перфектен!!! Иначе ще го счупиш и файда от налятите пари никаква.
Поздрави и да знаеш, че парите дадени за една кола клонят към безкрайност Всеки месец спокойно можеш да хвърляш и по 1000лв и пак да не стигат.
 Всеки месец спокойно можеш да хвърляш и по 1000лв и пак да не стигат.
			Поздрави и да знаеш, че парите дадени за една кола клонят към безкрайност
 Всеки месец спокойно можеш да хвърляш и по 1000лв и пак да не стигат.
 Всеки месец спокойно можеш да хвърляш и по 1000лв и пак да не стигат.Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
		Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- kirililiev
- ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
///vlado написа:Според мен ... тия пари дето ще ги вложиш в този мотор спокойно можеш да си купуш едно м50 и да не се занимаваш с глупости и излишни нерви.
да но точно този мотор в сток вариант става много коне с турбина
 много по лесно и ефтино се турбинира от м50 и издържа повече от 2,0м50 заради по здравите биели.
 много по лесно и ефтино се турбинира от м50 и издържа повече от 2,0м50 заради по здравите биели.- BULL3T
- ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 29.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
- Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R
Да обаче тук проблема е че в двигателя сигурно е лютеница! Кириле, колко горедолу се постигат коне ,ако се турбинира и ти като дрифтър кажи кое ще да е по-добре ,едно по-голямо моторче или турбо на това?
На мен ми се върти идеята да сложа 3.0 защото съвпада със скорстната кутия и от там да мисля.
Колата въобще не е гола,има люк ел стъкла и огледала и двузонови духалки 
   
   също така суич за халогенки.
 също така суич за халогенки.
Аз говоря за тази кола защото ще я взема много изгодно!Не става и въпрос да се взима друга кола. И пак казвам купето е безупречно.
			
		На мен ми се върти идеята да сложа 3.0 защото съвпада със скорстната кутия и от там да мисля.
Колата въобще не е гола,има люк ел стъкла и огледала и двузонови духалки
 
   
   също така суич за халогенки.
 също така суич за халогенки.
Аз говоря за тази кола защото ще я взема много изгодно!Не става и въпрос да се взима друга кола. И пак казвам купето е безупречно.
- Zubcho
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
BULL3T написа:Да обаче тук проблема е че в двигателя сигурно е лютеница! Кириле, колко горедолу се постигат коне ,ако се турбинира и ти като дрифтър кажи кое ще да е по-добре ,едно по-голямо моторче или турбо на това?
На мен ми се върти идеята да сложа 3.0 защото съвпада със скорстната кутия и от там да мисля.
Колата въобще не е гола,има люк ел стъкла и огледала и двузонови духалки

също така суич за халогенки.
Аз говоря за тази кола защото ще я взема много изгодно!Не става и въпрос да се взима друга кола. И пак казвам купето е безупречно.
Може и 350 к.с. да изкараш
 
 
А това за двузоновите духалки всички е34 си го имат фабрично
 Вече климатика е екстра, която се е доплащала. Ел огледалата също са в базовия модел и не са се доплащали. Най-екстравагантната екстра на този автомобил за мен е хладилника
 Вече климатика е екстра, която се е доплащала. Ел огледалата също са в базовия модел и не са се доплащали. Най-екстравагантната екстра на този автомобил за мен е хладилника   Само дето сигурно има 150 коли с тази екстра и всичките се кътат по разни гаражи и няма да се продадат никога
 Само дето сигурно има 150 коли с тази екстра и всичките се кътат по разни гаражи и няма да се продадат никога 
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
		Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- kirililiev
- ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
BULL3T написа:Да обаче тук проблема е че в двигателя сигурно е лютеница! Кириле, колко горедолу се постигат коне ,ако се турбинира и ти като дрифтър кажи кое ще да е по-добре ,едно по-голямо моторче или турбо на това?
На мен ми се върти идеята да сложа 3.0 защото съвпада със скорстната кутия и от там да мисля.
Колата въобще не е гола,има люк ел стъкла и огледала и двузонови духалки

също така суич за халогенки.
Аз говоря за тази кола защото ще я взема много изгодно!Не става и въпрос да се взима друга кола. И пак казвам купето е безупречно.
ти решаваш,сложи ако искаш 4,4 все е тая ако можеш да си го позволиш,но най ефтиния вариант е турбо-стига да го сложи правилния човек щото иначе излиза много скъпо.ако смяташ да ползваш тази кола за някви спортни цели,първо трябва някакси да свалиш от нея 300 кила
 ти решаваш дали си струва да разваляш хубавия автомобил при полужение че с една е30 например тръгваш от база с 300 кила по лека от е34
 ти решаваш дали си струва да разваляш хубавия автомобил при полужение че с една е30 например тръгваш от база с 300 кила по лека от е34  избора е твой,мисли и действай
 избора е твой,мисли и действай 
- BULL3T
- ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 29.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
- Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R
Tи си прав,но една е30 ще ми струва повече от това което ви показвам,това е целия проблем! Ще го мисля как да стане,всичко е в процес на мислене,събиране на пари,разучаване и тн. Искам да разбера кое ще излезе най-евтино и най-удобно да се направи!Нито бързам нито нищо,така че имам достатъчно време да си мисля какво да правя! Но едно е сигурно,това ще е колата!
Дето се вика ще се опрая и пък ще си взема поука,а и каквато и кола да си взема все ще да е филм,и все ще ми е шантаво всичко ,докато не потръгнат нещата!
			
		Дето се вика ще се опрая и пък ще си взема поука,а и каквато и кола да си взема все ще да е филм,и все ще ми е шантаво всичко ,докато не потръгнат нещата!

- Zubcho
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Да знаеш, че едно 3.0 или 4.0 (М60) не е само да го сложиш. Трябва ти генерацията, скоростната кутия, диференциала и кардана. Трябва да се премести сервото, АБС-а и още куп неща. Не е толкова лесно и евтино да се сложи този мотор, и трябва майстора да го е правил, а не да се учи на твоята кола. Имай предвид, че се сваля и таблото за да се прекарат кабелите за новото табло и чек контрола. Абе общо взето трябва цялата кола да я разглобиш. Това естествено ако искаш колата ти да е както трябва.  Аз лично бих закарал тази кола на някой проверен майстор и ще му кажа да направи пълна ревизия на мотора. След това я карам да се турбинира и накрая събирам пари за едно хубаво окачване + спирачки от М5 (продават се предни апарати за 350лв. - за справка Ikonkata) и накрая финишираш с една яка бегачка, която ще ти излизне към 7-8000лв. Естествено тези пари са оптимистичния вариант. Могат да излязат още куп неща по тази кола и да ти стъпи на 20 000лв всичко. Нищо не се знае
 Аз лично бих закарал тази кола на някой проверен майстор и ще му кажа да направи пълна ревизия на мотора. След това я карам да се турбинира и накрая събирам пари за едно хубаво окачване + спирачки от М5 (продават се предни апарати за 350лв. - за справка Ikonkata) и накрая финишираш с една яка бегачка, която ще ти излизне към 7-8000лв. Естествено тези пари са оптимистичния вариант. Могат да излязат още куп неща по тази кола и да ти стъпи на 20 000лв всичко. Нищо не се знае  За такива проекти трябва да имаш доход поне 5000 на месец и да отделяш едни 1000лв за колата.
 За такива проекти трябва да имаш доход поне 5000 на месец и да отделяш едни 1000лв за колата. 
А Мечо Пух е казал "Колкото повече - толкова повече" Ти си прави сметка.
 Ти си прави сметка.
Поздрави
			 Аз лично бих закарал тази кола на някой проверен майстор и ще му кажа да направи пълна ревизия на мотора. След това я карам да се турбинира и накрая събирам пари за едно хубаво окачване + спирачки от М5 (продават се предни апарати за 350лв. - за справка Ikonkata) и накрая финишираш с една яка бегачка, която ще ти излизне към 7-8000лв. Естествено тези пари са оптимистичния вариант. Могат да излязат още куп неща по тази кола и да ти стъпи на 20 000лв всичко. Нищо не се знае
 Аз лично бих закарал тази кола на някой проверен майстор и ще му кажа да направи пълна ревизия на мотора. След това я карам да се турбинира и накрая събирам пари за едно хубаво окачване + спирачки от М5 (продават се предни апарати за 350лв. - за справка Ikonkata) и накрая финишираш с една яка бегачка, която ще ти излизне към 7-8000лв. Естествено тези пари са оптимистичния вариант. Могат да излязат още куп неща по тази кола и да ти стъпи на 20 000лв всичко. Нищо не се знае  За такива проекти трябва да имаш доход поне 5000 на месец и да отделяш едни 1000лв за колата.
 За такива проекти трябва да имаш доход поне 5000 на месец и да отделяш едни 1000лв за колата. 
А Мечо Пух е казал "Колкото повече - толкова повече"
 Ти си прави сметка.
 Ти си прави сметка.
Поздрави
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
		Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
 
	








 
