Експертно мнение относно ТУНИНГ

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 28
Регистриран на: 1.06.2009
Местоположение: Сливен

Мнение от Nachev » 17 Юли 2009, 12:09

абе най-вероярно и аз ще отида при него ама не е сега момента :D :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 308
Регистриран на: 27.06.2008
Местоположение: Пловдив
Кара: 318i

Мнение от kaspar_ivo » 17 Юли 2009, 12:30

Колега това със местенето на климатика и слагането на лсд дисплей горедолу е нещо такова:

1. купуваш от ибей 2ДИН ДВД + екстри- колкото пари ти се дават ( с напълно махащ дисплей EONON е около 270$ + шипинг+мито става около 600лв. (в сервиза който съм писал долу без да се маха целия дисплей са по 700-800 лв :)

2. след като имаш мултимедиата отиваш в сервиз. (Тояга отказват да го правят това само да споделя :)) Скоро с колегата "wolfen" питахме в един сервиз в Орландовци R&B момчето каза 2-3 дни работа +300лв и си готов. Хубавото е че рамката си е правят те което значи че няма нужда да даваш луди пари за нея - в ибей струва към 120евро.

Само да кажа че Тояга казаха че ако се навият ще е 400-500 лв + това без рамката рамката ти си е намираш + 10 дни мин. работа

Успех и да се похвалиш после! ;)

Потребител
Аватар
Мнения: 28
Регистриран на: 1.06.2009
Местоположение: Сливен

Мнение от Nachev » 17 Юли 2009, 12:37

мерси колега!!!!! Ето такива хора като тебе уважавам, добронамерени, а не хора които търсят кусури!!! Много успехи във всичко ти желая занапред!!!! Като го почна това ще те потърся даже на телефон да се видим и да ми кажеш малко по-подробно за какво става въпрос и да ми помогнеш....стига да имаш възможност :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 107
Регистриран на: 25.02.2007
Местоположение: София

Мнение от robertov » 21 Юли 2009, 22:00

kaspar_ivo написа:
2. след като имаш мултимедиата отиваш в сервиз. (Тояга отказват да го правят това само да споделя :)) Скоро с колегата "wolfen" питахме в един сервиз в Орландовци R&B момчето каза 2-3 дни работа +300лв и си готов. Хубавото е че рамката си е правят те което значи че няма нужда да даваш луди пари за нея - в ибей струва към 120евро.



Момчетата от R&B са големи пичове, като имам нещо свързано с кабели по колата само при тях хода. Свестни са и си разбират от работата и са доста находчиви. ;)

Потребител
Аватар
Мнения: 28
Регистриран на: 1.06.2009
Местоположение: Сливен

Мнение от Nachev » 28 Юли 2009, 12:28

:arrow: някой да ми каже дали ще мога да си изкарам по един елипсовиден ауспух в задната част на праговете

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 223
Регистриран на: 5.09.2008
Местоположение: London/Uk
Пол: Мъж
Кара: Без таван !
Мечтае да кара: E9

Мнение от best_buy » 28 Юли 2009, 15:06

Nachev написа::arrow: някой да ми каже дали ще мога да си изкарам по един елипсовиден ауспух в задната част на праговете


Можеш разбира се , преди време и аз си го мислих това за мойта Е46-ца но после реших че ще е по ефектно да го изкарам тоя ауспух през дупките на халогените на предната броня и стана много яко ... и само ако знаеш как се чува ся . Я кажи направи ли нещо по тая 323-ка че само чета пак снимки не виждам :(
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2337
Регистриран на: 13.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: N42B20 с ръкавици
Мечтае да кара: Spitfire

Мнение от Archangel » 28 Юли 2009, 15:33

Nachev написа::arrow: някой да ми каже дали ще мога да си изкарам по един елипсовиден ауспух в задната част на праговете


Нали М-кова генерация беше решил? :shock:
Всичко става на тоя свят, стига пари да имаш. През праговете ще е с пъти по-трудоемко от рязането на коритото за резервната гума. Да не говорим как ще се отрази на двигателя неизчисленото скъсяване на цялата генерация. Или пък на шума - като имаш предвид, че поне от един компонент ще се лишиш - крайно гърне или катализатор. Ако пък е катализатора - имаш и ламбди...майка плаче.
Не се обиждай, ама ми се струва че много снимки на тунинг фирми гледаш. Парите, които искаш да вложиш в колата хич не са малко, а идеите ти са хубави, но примерно това за генерацията е прекалено трудно да ти го направи някой в България.
Rainbow shaker,
On a stallion twister,
Bareback rider,
On the eye of the sky,
Stormbringer coming down,
Meaning to stay,
Thunder and lightning,
Heading your way..

Потребител
Аватар
Мнения: 28
Регистриран на: 1.06.2009
Местоположение: Сливен

Мнение от Nachev » 28 Юли 2009, 18:33

офффффф...мамицата му...мерси колега...отново ми се разбиха представите и мечтите :D :D :D ама затова съм я пуснал тази тема, за да може някой компетентен като теб да ме посъветва или направо откаже от нещо което би навредило или би било безсмислено..... :bcry: :bcry: :bcry: и да те питам какъв по точно ще е проблема с двигателя

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 223
Регистриран на: 5.09.2008
Местоположение: London/Uk
Пол: Мъж
Кара: Без таван !
Мечтае да кара: E9

Мнение от best_buy » 28 Юли 2009, 18:35

Nachev написа:офффффф...мамицата му...мерси колега...отново ми се разбиха представите и мечтите :D :D :D ама затова съм я пуснал тази тема, за да може някой компетентен като теб да ме посъветва или направо откаже от нещо което би навредило или би било безсмислено..... :bcry: :bcry: :bcry: и да те питам какъв по точно ще е проблема с двигателя



Ще стане 900 коня и няма да можеш да управляваш 323-ката
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2337
Регистриран на: 13.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: N42B20 с ръкавици
Мечтае да кара: Spitfire

Мнение от Archangel » 28 Юли 2009, 19:58

Nachev написа: и да те питам какъв по точно ще е проблема с двигателя


Зависи кое ще махнеш. Ако приемем, че въобще е осъществимо, понеже имаш и диференциал и тръбата за надясно не знам откъде ще я прекарат :mhihi: Освен ако не искаш да я правиш и с предно?
Примерно ако е катализатор, а ти имаш поне един, като гледам ЕТК - 100% проблеми с двете ламбди и двата мониторинг сензора на генерацията.
Това е едно на ръка. От крайни гърнета ще се лишиш, понеже няма място за такива, освен ако не искаш да превърнеш мястото за краката на пътниците отзад в отсек за хипердвигателите...кхм...имах предвид гърнетата ;) Пък и като спреш във задръстване колите около теб може и лака да им изгориш, толкова къса генерация...газовете които излизат ще са като от права тръба - 80-90 градуса най-малко.
И така, още много причини мога да ти дам, заради които няма да стане тоя номер. М-ковата генерация си е оптимален вариант според мен.

И верно дай снимки, че само слушаме за тоя тунинг, а нищо не сме видели още.
Rainbow shaker,
On a stallion twister,
Bareback rider,
On the eye of the sky,
Stormbringer coming down,
Meaning to stay,
Thunder and lightning,
Heading your way..

ентусиаст
Аватар
Мнения: 822
Регистриран на: 21.01.2008
Пол: Мъж
Кара: разни баварски екземпляри
Мечтае да кара: ///M

Мнение от kiko™ » 29 Юли 2009, 19:27

Да колега, я дай снимки да видим за какво става на въпрос.

Предишна

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook