Съвет за 318 N42

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 359
Регистриран на: 31.05.2004
Местоположение: Люлин

Съвет за 318 N42

Мнение от Vladi » 29 Юли 2009, 1:31

Търся си Е46 с двигател N42B20, и вчера гледах една такава. Като цяло ми хареса, но едно нещо ми направи впечатление - в скоростния лост се усещаше лека вибрация при запален двигател на празен ход. Според мен не е нормално. Иначе двигателя си работи нормално - пали без проблеми, форсира се... На какво може да се дължи подобен проблем?
The Throttle remains in sport mode, the DSC is off and the smile just gets wider and wider!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2337
Регистриран на: 13.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: N42B20 с ръкавици
Мечтае да кара: Spitfire

Мнение от Archangel » 29 Юли 2009, 8:53

Износени тампони по генерацията, износени тампони на двигателя. Има там няколко малки чаркалячета по самия лост, отдолу мисля, които също се сменят и вибрациите намаляват.
Няма как да изчезнат просто при кола над 5 години.
Друг вариант е гърненцето да е заминало, както беше моето - откакто го смених и лоста ми се поуспокои малко заради по-ниското ниво на вибрациите.
Rainbow shaker,
On a stallion twister,
Bareback rider,
On the eye of the sky,
Stormbringer coming down,
Meaning to stay,
Thunder and lightning,
Heading your way..

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 359
Регистриран на: 31.05.2004
Местоположение: Люлин

Мнение от Vladi » 29 Юли 2009, 17:41

Някакси не мога да приема, че е нормално за кола на под 6 години(при това БМВ) да има каквито и да било вибрации в лоста, или пък гърнетата да са заминали....
The Throttle remains in sport mode, the DSC is off and the smile just gets wider and wider!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2337
Регистриран на: 13.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: N42B20 с ръкавици
Мечтае да кара: Spitfire

Мнение от Archangel » 29 Юли 2009, 17:50

Vladi написа:Някакси не мога да приема, че е нормално за кола на под 6 години(при това БМВ) да има каквито и да било вибрации в лоста, или пък гърнетата да са заминали....


Не бъди много сигурен :mhihi: На под 6 години как да е. Но на 7 корозията не прощава.
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=157257

Не че имат значение годините де. Начина и средствата влагани в поддръжка определят качеството на колата, която купуваш.
Аз като наложителен ремонт по моята съм сменил четири бобини, защото едната беше заминала, гърне и казанче на антифриза. Всичко друго съм го правил, защото ми е скимнало или е било консуматив.
Сменил съм всичко, което може да е причината за тресенето на лоста - намаля, но не спря напълно. Сега с новото гърне намаля с още 50% и вече е едвам забележимо.
Rainbow shaker,
On a stallion twister,
Bareback rider,
On the eye of the sky,
Stormbringer coming down,
Meaning to stay,
Thunder and lightning,
Heading your way..

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1247
Регистриран на: 28.04.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: с Adaptive Drive
Мечтае да кара: F06 с B58

Мнение от 100imenov » 29 Юли 2009, 19:01

И при мен го има този проблем съвсем леко притреперва,другото което е пак на празен ход,като дам рязко газ до към 1000 оборота много досадно ми се поклаща купето до сега в друга кола не съм го срещал това.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2337
Регистриран на: 13.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: N42B20 с ръкавици
Мечтае да кара: Spitfire

Мнение от Archangel » 29 Юли 2009, 19:22

fen_na_bmw написа:...като дам рязко газ до към 1000 оборота много досадно ми се поклаща купето до сега в друга кола не съм го срещал това.

Да не те плаша, на мен ми правеше точно това преди да сменя гърнето.
Rainbow shaker,
On a stallion twister,
Bareback rider,
On the eye of the sky,
Stormbringer coming down,
Meaning to stay,
Thunder and lightning,
Heading your way..

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1247
Регистриран на: 28.04.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: с Adaptive Drive
Мечтае да кара: F06 с B58

Мнение от 100imenov » 29 Юли 2009, 20:12

При мен не е от това защото го смених със "спортно" ,а старото си е ок сигорно има нешо някъде на пред ама едва ли?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2337
Регистриран на: 13.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: N42B20 с ръкавици
Мечтае да кара: Spitfire

Мнение от Archangel » 29 Юли 2009, 20:22

fen_na_bmw написа:При мен не е от това защото го смених със "спортно" ,а старото си е ок сигорно има нешо някъде на пред ама едва ли?


Виж средното, Крисо85 ме посъветва така, че и то заминавало.
Rainbow shaker,
On a stallion twister,
Bareback rider,
On the eye of the sky,
Stormbringer coming down,
Meaning to stay,
Thunder and lightning,
Heading your way..

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 485
Регистриран на: 17.02.2006
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: '02 Е46 N42B20; '99 E39 M52B20
Мечтае да кара: ///M

Мнение от Пепинко » 31 Юли 2009, 11:38

fen_na_bmw написа:И при мен го има този проблем съвсем леко притреперва,другото което е пак на празен ход,като дам рязко газ до към 1000 оборота много досадно ми се поклаща купето до сега в друга кола не съм го срещал това.


Имаш много коне под капака, няма как да не се накланя :mhihi:

Иначе по темата...крачетата на топката на скоростния лост са два типа. Ако е с кожа са метални, ако не е с кожа са пластмасови и е възможно да са заминали и да имаш лек луфт. Ако е занимал и някой тампон по генерацията е възможно да имаш леки вибрации, особено като е студена колата.
Изображение
Realize..
Real eyes..
Real lies..

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1247
Регистриран на: 28.04.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: с Adaptive Drive
Мечтае да кара: F06 с B58

Мнение от 100imenov » 31 Юли 2009, 14:05

Явно има нещо по генерацията,че ако беше от двигатела до сега да е паднал :mhihi:

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook