Не загрява достатъчно
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
			17 мнения
			 • Страница 1 от 2 • 1, 2
		
	
- ico-bmw
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 828
 - Регистриран на: 27.07.2007
 - Местоположение: "ICO-BMW Performance Garage"
 - Пол: Мъж
 - Кара: E30 М62B44,Е30 M52B28 Drift Car
 
- Владо
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 2381
 - Регистриран на: 24.07.2006
 - Местоположение: 02..., +3592...
 - Пол: Мъж
 - Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
 - Мечтае да кара: още по-бавно
 - Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD 
- KPETEH
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 2276
 - Регистриран на: 14.01.2005
 - Местоположение: София Сити
 - Пол: Мъж
 - Кара: е30 м50б25
 - Мечтае да кара: и да си свирка...
 
е30
Щом ти е нов радиатора значи най-вероятно работи по-добре от стария. Ако имаш време погледни термостата - дали е оригиналния - тоест дали не са слагали някъф който да отваря на по-малко градуси. Погледни и виското - дали не е постоянно зацепено. Принципно моя дизел ако не го вкарвам в обороти стрелката стои преди средата. Виж дали самия датчик на таблото работи нормално. Сутрин като тръгвам стрелката седи извесно време се едно не работи колата - после се оправя, но ако почукна с ръка по стъклото на таблото венага скача стрелката в скалата. Последно което може да не е в ред е самия датчик за температурата при мотора. Дали не е възможно да си измериш температурата на водата в разширителния съд? Парното духа ли топло?!
			"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
		- ivantchoG
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1956
 - Регистриран на: 23.06.2004
 - Местоположение: Перник
 - Пол: Мъж
 - Кара: 1985 BMW E30 M10B18
 
Перката (ако виското е постоянно зацепено) не може да охлади мотора, ако термостата не пусне водичка през радиатора !
			".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!

		Бате Сашо - Пази имената!

- E30_M_Tech_ll
 - 
				 
			 - 
				
			 - Мнения: 1402
 - Регистриран на: 14.11.2008
 - Местоположение: Варна
 - Пол: Мъж
 - Кара: e30 318is
 
е мойто виско като е постоянно зацепено как си загравя съвсем нормално и няма никви проблеми? 
той колегата е написал отговора по горе на въпроса ми де ама колегите дето не разбират да не дават акъли за виското че така ше объркат човека..... причината е само една и това е термостата
			той колегата е написал отговора по горе на въпроса ми де ама колегите дето не разбират да не дават акъли за виското че така ше объркат човека..... причината е само една и това е термостата
Аз съм изключително нагъл, въпреки, че ме предупредиха за комерсиалните обяви, аз използвах подписа си за такава, и затова получих дъъъъъъъъъъъъълъга почивка!!!
		- longy
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 332
 - Регистриран на: 24.09.2008
 - Местоположение: Добрич
 - Кара: Грозната Лети
 - Детайли за колата: Чопли семки упорито
 
Точен и ясенE30_M_Tech_ll написа:е мойто виско като е постоянно зацепено как си загравя съвсем нормално и няма никви проблеми?
той колегата е написал отговора по горе на въпроса ми де ама колегите дето не разбират да не дават акъли за виското че така ше объркат човека..... причината е само една и това е термостата
 И напълно прав според мен.Виското ако е постоянно зацепило това се разбира като запалиш на студено колата ако перката се върти много слабо ( 1-2 оборота в секунда ) значи сичко е ОК ако перката се върти здраво значи не ти е фред виското. 
Колата пак си загрява НО НЕ ДО ЖЕЛАНАТА темепература и не толкова бътзо колкото трябва.
При положение че не ти имаш този проблем как можеш да кажеш кои е прав и кой крив ?
			
		Колата пак си загрява НО НЕ ДО ЖЕЛАНАТА темепература и не толкова бътзо колкото трябва.
longy написа:Точен и ясенE30_M_Tech_ll написа:е мойто виско като е постоянно зацепено как си загравя съвсем нормално и няма никви проблеми?
той колегата е написал отговора по горе на въпроса ми де ама колегите дето не разбират да не дават акъли за виското че така ше объркат човека..... причината е само една и това е термостатаИ напълно прав според мен.
При положение че не ти имаш този проблем как можеш да кажеш кои е прав и кой крив ?
- ares2
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 6156
 - Регистриран на: 27.03.2009
 - Местоположение: Regensburg
 - Пол: Мъж
 - Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
 
и при мен е така. нов радиатор, нов термостат, ново виско.. а стрелката е малко над синя сектор винаги. сманих и табло . сега се съмнявам в този датчик които чете тази температура от мотора? дали има вероятност да е от него?
			
		- ивчо3
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1939
 - Регистриран на: 13.09.2007
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: 318is, 1995 м42
 
ares2 написа:и при мен е така. нов радиатор, нов термостат, ново виско.. а стрелката е малко над синя сектор винаги. сманих и табло . сега се съмнявам в този датчик които чете тази температура от мотора? дали има вероятност да е от него?
Провери датчика. На 90-92 градуса е 0.21-0.23 килоома.
			17 мнения
			 • Страница 1 от 2 • 1, 2
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
	


